stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Αεροδρόμια & Αερομεταφορές
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 47, 48, 49  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
kostya
Full Member
Full Member


Joined: 10 Jun 2004
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Mar 23, 2006 7:52 pm    Post subject: Reply with quote

Είναι πολλά τα λεφτά που "γυρίζουν" γύρω από το αεροδρόμιο σουπερά. Αυτό που δεν καταλαβαίνω εγώ είναι αφου συζητούν μεταφορά του αεροδρομίου για ποιόν λόγω βλέπω συνεχώς έργα εκεί? Ακόμα να τελειώσουν εκεινο το ****μένο το πάρκινγκ...

Θυμάμαι μια συζήτηση εδώ με θέμα τα θετικά και τα αρνητικά της μεταφοράς του αεροδρομίου δυτικά αλλά δεν θυμάμαι πολλά Sad . Σοβάρα σκέφτονται κάτι τέτοιο?

Α, και κάποιος είπε πως τα έργα επέκταση του διαδρόμου ξεκίνησαν, αρχές φεβρουαρίου που ήμουν στο "Μακεδονία" πάντως δεν είδα τίποτα Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Thu Mar 23, 2006 10:57 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.naftemporiki.gr/news/static/06/03/23/1169928.htm
http://www.imeranews.gr/detail.php?id=10350
ολες οι εξελιξεις σχετικα με τα υδροπλανα που ξεκινησαν τα δρομολογια Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Mar 24, 2006 10:54 am    Post subject: Reply with quote

Kostya τα έργα στο "Μακεδονία" δεν έχουν ξεκινήσει και ελπίζω να μην ξεκινήσουν ποτέ. Είναι η μεγάλη ευκαιρία της Θεσσαλονίκης να κάνει ένα νέο ολοκαίνουριο σύγχρονο αεροδρόμιο σε μια περιοχή (δυτικά της πόλης) που κατά τη γνώμη μου (και κατά τη γνώμη πολλών άλλων) είναι η κατάλληλη.

Επιτέλους τολμήστε κάτι καινοτόμο σ' αυτήν την πόλη.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Mar 24, 2006 5:31 pm    Post subject: Reply with quote

Το βασικότερο πλεονέκτημα ενός νέου αεροδρομίου στα δυτικά δεν είναι τόσο η πρόσβαση σε Εγνατία-Παθε-σιδηρόδρομο κλπ (που φυσικά και είναι πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα) αλλά η δυνατότητα που σου δίνειιη περιοχή να φτιάξεις ένα μεγάλο ασφαλές αεροδρόμιο (ατέλειωτη πεδιάδα με ΠΟΛΥ χώρο). Σε αντίθεση φυσικά με το υπάρχον αεροδρόμιο όπου οι δυνατότητες επέκτασής του είναι πολύ μικρές αφού από τη μια έχει θάλασσα, από την άλλη λόφους και από τις άλλες δυο μεριές κατοικημένες περιοχές. Έτσι οδηγούμαστε σε λύσεις επέκτασης του διαδρόμου μέσα στη θάλασσα πυ συν τοις άλλοις είναι οικολογικά καταστροφικές για τον Θερμαϊκό. Είναι από τις λίγες φορές που εύχομαι το ΣτΕ να σταματήσει τα έργα (υπάρχει προσφυγή από τον Δήμο Θερμαϊκού) ώστε οι αρμόδιοι να σκεφτούν ακόμη πιο σοβαρά την άμεση κατασκευή ενός νέου αεροδρομίου και την παύση λειτουργίας του υφιστάμενου.
Back to top
View user's profile Send private message
Psilalonitis-1982
Senior Member
Senior Member


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 616
Location: Πατρα

PostPosted: Wed Mar 29, 2006 9:27 am    Post subject: Reply with quote

Νεα υποσχεση για αναβαθμιση του αεροδρομιου Αραξου με 4 εργα:

www.imeranews.gr/detail.php?id=10475
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Wed Mar 29, 2006 7:43 pm    Post subject: Reply with quote

καλα ολα αυτα αλλα αυτο που ειναι βασικο πλεον ειναι το αεροδρομιο να κανει οχι μονο τσαρτερ αλλα και να ενταχθει στον ημερησιο ιστο των πολιτικων αεροδρομιων της ελλαδος
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Psilalonitis-1982
Senior Member
Senior Member


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 616
Location: Πατρα

PostPosted: Wed Mar 29, 2006 8:49 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνω απολυτως, φιλε Σιακαβετη.

Χρειαζεται ομως γι αυτο να εκδηλωθει ενδιαφερον απο τις αεροπορικες εταιριες
οπως συνεβη στο προσφατο παρελθον με μια απο αυτες.

Μια μελετη βιωσιμοτητας για συνδεσεις π.χ. με Ηρακλειο, Ροδο, Θεσσαλονικη
θα ηταν πολυ χρησιμη.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Wed Mar 29, 2006 10:23 pm    Post subject: Reply with quote

ισως και με αθηνα για το απαραιτητο τρανσφερ για ταξιδι στο εξωτερικο
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1632
Location: Athens, Greece

PostPosted: Thu Apr 06, 2006 8:01 am    Post subject: Reply with quote

Καθηλωμένα τα υδροπλάνα της γραμμής Πάτρας-Κέρκυρας, λόγω γραφειοκρατίας
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Apr 06, 2006 9:02 am    Post subject: Reply with quote

Αεροδρόμιο στα δυτικά της Θεσσαλονίκης είναι πολύ χλωμό να γίνει. Ο λόγος τα 4 ποτάμια που διασχίζουν την περιοχή και όλα εκβάλλουν σε μια απόσταση 15-20 χιλιομέτρων το ένα από το άλλο (από τον γαλλικό ως τον αλιάκμονα). Η περιοχή προστατεύεται από διάφορες συνθήκες.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Apr 06, 2006 3:07 pm    Post subject: Reply with quote

Νομίζω ότι η πεδιάδα της Κεντρικής Μακεδονίας δυτικά της πόλης έχει τόσο μεγάλη έκταση που δεν είναι δύσκολο να βρεθεί χώρος αρκετός ώστε να γίνειικαι μεγάλο αεροδρόμιο αλλά και να μην υπάρχει όχληση των 4 δέλτα.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Apr 06, 2006 3:14 pm    Post subject: Reply with quote

Δηλαδή να πάει προς Βέροια, Αλεξάνδρεια ή Πολύκαστρο; Τι κερδός θα έχει η πόλη με ένα αεροδρόμιο 60χλμ μακριά της;
Back to top
View user's profile Send private message
kostya
Full Member
Full Member


Joined: 10 Jun 2004
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Apr 06, 2006 3:43 pm    Post subject: Reply with quote

Φαντάζομαι εννοεί μια περιοχή πριν τα δέλτα αλλά μετά τα όρια της πόλης(προφανώς Laughing ) .
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Thu Apr 06, 2006 4:20 pm    Post subject: Reply with quote

Πρίν το δέλτα των ποταμών δεν υπάρχει χώρος,ο Γαλλικός περνάει δίπλα απο την Σίνδο.
Δείτε που τελειώνει το δέλτα(με κόκκινο),και που είναι η πιο κοντινή περιοχή,που μπορεί να γίνει(με μπλέ).
http://i9.photobucket.com/albums/a63/vag3721/diafora/Aero-Thess.jpg

Εκείνη η περιοχή είναι 40 χιλιόμετρα απο το κέντρο της Θεσ/νίκης,λιγότερο απο μισή ώρα.
Για να καταλάβετε,είναι η περιοχή,στο χωριό Τρίκαλα,στον πιο κάτω χάρτη.
http://i9.photobucket.com/albums/a63/vag3721/diafora/Aero-Tess2.jpg
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Apr 06, 2006 9:17 pm    Post subject: Reply with quote

Η γνώμη μου είναι ότι κατ' αρχήν το σημείο που υποδεικνύει ο vag δεν είναι και τόσο μακριά με προσβαση μέσω Μαλγάρων είναι 35 χιλιόμετρα από το κέντρο.

Επίσης vag δείχνεις ως υδροβιότοπο και την περιοχή μεταξύ των ποταμών Λουδία και Αξιού βορείως της ΠΑΘΕ που δεν είναι υδροβιότοπος. Ουσιαστικά υδροβιότοπος είναι η περιοχή νοτίως της ΠΑΘΕ από τον Αξιό μέχρι τον Αλιάκμονα. Το δέλτα του Γαλλικού δεν είναι δέλτα αφού δεν υπάρχει ποτάμι, ούτε καν χείμαρρος. Ακόμα και στις χρονιές με τις μεγαλύτερες βροχοπτώσεις ο Γαλλικός δεν έχει ποτέ νερό. Έτσι προτείνω ως περιοχή επίσης αυτή νοτίως της εκβολής του Γαλλικού και του Καλοχωρίου. Αυτή η περιοχή δεν έχει ΤΙΠΟΤΑ, ούτε κατοικίες, ούτε είναι υδροβιότοπος.

http://img412.imageshack.us/img412/3999/aerodr6zu.jpg

(τα μπλε τετράγωνα που φαίνονται στον χάρτη δεν είναι υδροβιότοπος είναι απλώς ορυζώνες την περίοδο που αυτοί είναι γεμάτοι με νερό)

Arrow Να τονίσω ότι δεν είμαι ειδικός ούτε επί υδροβιοτόπων ούτε επί χωροταξίας γενικώς οπότε αν υπάρχει κάποιος που ξέρει περισσότερα ας κάνει τις παρατηρήσεις του!
Back to top
View user's profile Send private message
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Apr 18, 2006 12:36 pm    Post subject: Reply with quote

Κι εγώ τάσσομαι υπέρ ενός αεροδρομίου στα δυτικά της Θεσσαλονίκης, σύγχρονο κλπ. Η περιοχή είναι μεγάλη δεν θα είναι τόσο δύσκολο να βρεθεί.

Σχετικό link:
http://tamystikatoukolpou.blogspot.com/2006/04/blog-post_09.html
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Apr 18, 2006 1:04 pm    Post subject: Reply with quote

Άντε μπράβο να γινόμαστε πολλοί Very HappyVery Happy

Πολύ καλές οι αναλύσεις στο συγκεκριμένο blog αν και αυτούς δεν τους καίει το αεροδρόμιο αλλά η μη καταστροφή του κόλπου.

ΝΕΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΤΩΡΑ!!! ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ "ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ"!
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Tue Apr 18, 2006 4:46 pm    Post subject: Reply with quote

Stoixeia apo thn YPA (Yphresia politkhs aeroporias)

http://www.hcaa.gr


(2004 including arrivals and departures, approximate figures )

(diethneis aerolimenes)
Airport //: passengers - freight

1. Athinwn (El.Venizelos): 13.600.000 - 110.000 tn

2. Thessalonikhs (Makedonia): 3.600.000 - 8.000 tn

3. Rodou (Diagoras): 3.000.000 - 2.000 tn
4. Hrakleiou (N. Kazantzakis): 4.700.000 - 3.000 tn
5. Kerkyras (I. Kapodistrias): 1.900.000 - 1.000 tn
6. Kw (Ippokratis): 1.500.000 - 1.000 tn
7. Alexandroupolis (Dhmorkritos): 260.000 - 1.000 tn
8. Mytilhnhs (Od. Elyths): 450.000 - 1.000 tn
9. Xaniwn (Daskalogiannhs): 1.400.000 - 2.000 tn
10. Lhmnou (KALM): 100.000 - 100 tn
11. Kefallhnias (KAKF): 350.000 - ~0 tn
12. Zakynthou (D. Solomos): 900.000 - 0 tn
13. Samou (KASM): 400.000 - 500 tn
14. Kavalas (M. Alexandros): 350.000 - 1000 tn
15. Kalamatas (KAKL): 100.000 - 0 tn
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Tue Apr 18, 2006 6:10 pm    Post subject: Reply with quote

Πήγα στο λίνκ που παρέθεσε ο skylinearh, σε γενικές γραμμές καλά τα λέει για το αεροδρόμιο. Αλλά έριξα μια ματιά και στα υπόλοιπα άρθρα, ρε παιδιά, τι κομπλεξικοί είναι εκεί μέσα.. Δεν άντεξα, το έκλεισα από τα νεύρα μου.. Τελικά σ'αυτη την χώρα δεν πρέπει να κατασκευάζεται τίποτα γιατί δεν ικανοποιεί τις απαιτήσεις κάποιων και μόνο αυτών... Evil or Very Mad Τέλος πάντων.. Ίσως είναι μόνο το άρθρο που κοίταξα.. Πάντως για το αεροδρόμιο καλά τα λέει.. Θα είναι τόσα πολλά τα πλεονεκτήματα αν πάει δυτικά που κανονικά δεν θα έπρεπε καν να το συζητάμε.. Άσε που θα ήταν απλό πολιτικό αεροδρόμιο και δεν θα έχουν να λένε κάθε φορά απαγορέυεται η φωτογράφιση από την αριστερή πλευρά του αεροπλάνου.. Ώπα, θα διαρεύσουν τα φοβερά μυστικά της μυστικής βάσης..
Back to top
View user's profile Send private message
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Apr 18, 2006 9:33 pm    Post subject: Reply with quote

Το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης έχει λιγότερες αφίξεις/αναχωρήσεις απο το εξωτερικό αλλά περισσότερες απο/πρός το εσωτερικό. Αυτό φαίνεται οφείλεται οτι μεγάλο μέρος των μετακινήσεων απο/πρός την Θεσσαλονίκη πρός το εξωτερικό μέσω Αθηνών (πχ Νέα Υόρκη)

Πάντως χαίρομαι που παντού ανεβαίνουν οι αφίξεις/αναχωρήσεις απο/πρός το εξωτερικό και ειδικά στο Ελ.Βενιζέλος.

Επίσης μου έκανε εντύπωση η μεγάλη αύξηση των αφίξεων/αναχωρήσεων στην Θεσσαλονίκη σε σχέση με την δεκαετία του 90 όπως φαίνεται και στα παρακάτω στατιστικά στοιχεία (excel)

Αθήνα:
http://www.hcaa.gr/up/files/ST_ATH.xls

Θεσσαλονίκη:
http://www.hcaa.gr/up/files/ST_KAC.xls

Ηράκλειο:
http://www.hcaa.gr/up/files/ST_KAH.xls
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
kostya
Full Member
Full Member


Joined: 10 Jun 2004
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Apr 23, 2006 4:05 pm    Post subject: Reply with quote

Για να μην ξεχνάμε και το θέμα με το αεροδρόμιο στα δυτικά της Θεσσαλονίκης (προπαγάνδα Laughing ) ...


Το "Μακεδονία" όπως είναι σήμερα (φωτό του 2005)

http://www.airliners.net/open.file?id=0815553&size=L&width=1024&height=780&sok=&photo_nr=2
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Apr 25, 2006 8:05 am    Post subject: Reply with quote

Κάτι διάβαζα στην Μακεδονία ότι προτείνουν την περιοχή Κλειδί Ημαθίας ως μελλοντική περιοχή για την εγκατάσταση του αεροδρομίου.

Επίσης ο Ψωμιάδης είπε ότι αντί να γίνει η επέκταση του αεροδιαδρόμου μέσα στην θάλασσα, ίσως θα μπορούσαν να την κάνουν στην στεριά, υπογειώνοντας τον δρόμο προς Περαία, (δηλ. να περνάει κάτω από τον αεροδιάδρομο), ώστε να μην υπήρχαν αντιδράσεις για οικολογικούς λόγους.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Apr 25, 2006 9:13 am    Post subject: Reply with quote

Κάτι τέτοιο το κόβω σχεδόν αδύνατο αφού από τη μεριά της στεριάς υπάρχουν λόφοι σε πολύ κοντινή απόσταση. Οι λόφοι αυτοί εμποδίζουν ακόμη και τώρα, φαντάσου αν επεκταθεί ο διάδρομος ακόμη ένα χιλιόμετρο.

Για να δούμε, οι φωνές που ζητούν νέο αεροδρόμιο και όχι επέκταση υπάρχουν, ας ελπίσουμε να δυναμώσουν περισσότερο και να πάρουν πιο επίσημη μορφή. Μακάρι να είχαμε έναν τρόπο να πιέσουμε να πάρουν θέση οι επίσημοι φορείς, Αλήθεια το ΤΕΕ τι λέει;
Back to top
View user's profile Send private message
kostya
Full Member
Full Member


Joined: 10 Jun 2004
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Apr 25, 2006 2:41 pm    Post subject: Reply with quote

Παιδιά όντως, αν δείτε και σε φωτογραφίες στο airliners.net φαίνεται πως δεν υπάρχει χώρος για επέκταση προς την άλλη πλευρα.

Καλύτερα κιόλας, ένας λόγος παραπάνω να αρχίσουν να σκέφτονται για αεροδρόμιο στα δυτικά Wink
Back to top
View user's profile Send private message
adonis
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Sep 2004
Posts: 88

PostPosted: Fri May 05, 2006 11:50 am    Post subject: Reply with quote

Επεκτείνεται ο αερολιμένας Ιωαννίνων
Στις 19 Ιουνίου δημοπρατείται το μεγάλο έργο
http://www.super-fm.com/_generic/itemsdetail.php?CategoryID=6&ItemID=2084&parentPage=1&parentItemsPerPage=10&parentItemsCount=11

kai mia sxetiki maketa gia to pws tha einai eksoterika

http://www.airliners.gr/el/news/pics/IOA.jpg

Edit λόγω παραβίασης δύο (!) άρθρων του Κανονισμού.
Θυμίζω: ΔΕΝ κάνουμε copy-paste ολόκληρα κείμενα, αλλά απλά δίνουμε το link. Επίσης, ΔΕΝ ανεβάζουμε στο forum φωτογραφίες που υπερβαίνουν σε πλάτος τα 640 pixels.
Admin
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 47, 48, 49  Next
Page 25 of 49

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr