View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
kostya Full Member

Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Mar 23, 2006 7:52 pm Post subject: |
|
|
Είναι πολλά τα λεφτά που "γυρίζουν" γύρω από το αεροδρόμιο σουπερά. Αυτό που δεν καταλαβαίνω εγώ είναι αφου συζητούν μεταφορά του αεροδρομίου για ποιόν λόγω βλέπω συνεχώς έργα εκεί? Ακόμα να τελειώσουν εκεινο το ****μένο το πάρκινγκ...
Θυμάμαι μια συζήτηση εδώ με θέμα τα θετικά και τα αρνητικά της μεταφοράς του αεροδρομίου δυτικά αλλά δεν θυμάμαι πολλά . Σοβάρα σκέφτονται κάτι τέτοιο?
Α, και κάποιος είπε πως τα έργα επέκταση του διαδρόμου ξεκίνησαν, αρχές φεβρουαρίου που ήμουν στο "Μακεδονία" πάντως δεν είδα τίποτα  |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Mar 24, 2006 10:54 am Post subject: |
|
|
Kostya τα έργα στο "Μακεδονία" δεν έχουν ξεκινήσει και ελπίζω να μην ξεκινήσουν ποτέ. Είναι η μεγάλη ευκαιρία της Θεσσαλονίκης να κάνει ένα νέο ολοκαίνουριο σύγχρονο αεροδρόμιο σε μια περιοχή (δυτικά της πόλης) που κατά τη γνώμη μου (και κατά τη γνώμη πολλών άλλων) είναι η κατάλληλη.
Επιτέλους τολμήστε κάτι καινοτόμο σ' αυτήν την πόλη. |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Mar 24, 2006 5:31 pm Post subject: |
|
|
Το βασικότερο πλεονέκτημα ενός νέου αεροδρομίου στα δυτικά δεν είναι τόσο η πρόσβαση σε Εγνατία-Παθε-σιδηρόδρομο κλπ (που φυσικά και είναι πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα) αλλά η δυνατότητα που σου δίνειιη περιοχή να φτιάξεις ένα μεγάλο ασφαλές αεροδρόμιο (ατέλειωτη πεδιάδα με ΠΟΛΥ χώρο). Σε αντίθεση φυσικά με το υπάρχον αεροδρόμιο όπου οι δυνατότητες επέκτασής του είναι πολύ μικρές αφού από τη μια έχει θάλασσα, από την άλλη λόφους και από τις άλλες δυο μεριές κατοικημένες περιοχές. Έτσι οδηγούμαστε σε λύσεις επέκτασης του διαδρόμου μέσα στη θάλασσα πυ συν τοις άλλοις είναι οικολογικά καταστροφικές για τον Θερμαϊκό. Είναι από τις λίγες φορές που εύχομαι το ΣτΕ να σταματήσει τα έργα (υπάρχει προσφυγή από τον Δήμο Θερμαϊκού) ώστε οι αρμόδιοι να σκεφτούν ακόμη πιο σοβαρά την άμεση κατασκευή ενός νέου αεροδρομίου και την παύση λειτουργίας του υφιστάμενου. |
|
Back to top |
|
 |
Psilalonitis-1982 Senior Member


Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Wed Mar 29, 2006 7:43 pm Post subject: |
|
|
καλα ολα αυτα αλλα αυτο που ειναι βασικο πλεον ειναι το αεροδρομιο να κανει οχι μονο τσαρτερ αλλα και να ενταχθει στον ημερησιο ιστο των πολιτικων αεροδρομιων της ελλαδος |
|
Back to top |
|
 |
Psilalonitis-1982 Senior Member


Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Wed Mar 29, 2006 8:49 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνω απολυτως, φιλε Σιακαβετη.
Χρειαζεται ομως γι αυτο να εκδηλωθει ενδιαφερον απο τις αεροπορικες εταιριες
οπως συνεβη στο προσφατο παρελθον με μια απο αυτες.
Μια μελετη βιωσιμοτητας για συνδεσεις π.χ. με Ηρακλειο, Ροδο, Θεσσαλονικη
θα ηταν πολυ χρησιμη. |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Wed Mar 29, 2006 10:23 pm Post subject: |
|
|
ισως και με αθηνα για το απαραιτητο τρανσφερ για ταξιδι στο εξωτερικο |
|
Back to top |
|
 |
savroulis Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Apr 06, 2006 9:02 am Post subject: |
|
|
Αεροδρόμιο στα δυτικά της Θεσσαλονίκης είναι πολύ χλωμό να γίνει. Ο λόγος τα 4 ποτάμια που διασχίζουν την περιοχή και όλα εκβάλλουν σε μια απόσταση 15-20 χιλιομέτρων το ένα από το άλλο (από τον γαλλικό ως τον αλιάκμονα). Η περιοχή προστατεύεται από διάφορες συνθήκες. |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Apr 06, 2006 3:07 pm Post subject: |
|
|
Νομίζω ότι η πεδιάδα της Κεντρικής Μακεδονίας δυτικά της πόλης έχει τόσο μεγάλη έκταση που δεν είναι δύσκολο να βρεθεί χώρος αρκετός ώστε να γίνειικαι μεγάλο αεροδρόμιο αλλά και να μην υπάρχει όχληση των 4 δέλτα. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Apr 06, 2006 3:14 pm Post subject: |
|
|
Δηλαδή να πάει προς Βέροια, Αλεξάνδρεια ή Πολύκαστρο; Τι κερδός θα έχει η πόλη με ένα αεροδρόμιο 60χλμ μακριά της; |
|
Back to top |
|
 |
kostya Full Member

Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Apr 06, 2006 3:43 pm Post subject: |
|
|
Φαντάζομαι εννοεί μια περιοχή πριν τα δέλτα αλλά μετά τα όρια της πόλης(προφανώς ) . |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Apr 06, 2006 9:17 pm Post subject: |
|
|
Η γνώμη μου είναι ότι κατ' αρχήν το σημείο που υποδεικνύει ο vag δεν είναι και τόσο μακριά με προσβαση μέσω Μαλγάρων είναι 35 χιλιόμετρα από το κέντρο.
Επίσης vag δείχνεις ως υδροβιότοπο και την περιοχή μεταξύ των ποταμών Λουδία και Αξιού βορείως της ΠΑΘΕ που δεν είναι υδροβιότοπος. Ουσιαστικά υδροβιότοπος είναι η περιοχή νοτίως της ΠΑΘΕ από τον Αξιό μέχρι τον Αλιάκμονα. Το δέλτα του Γαλλικού δεν είναι δέλτα αφού δεν υπάρχει ποτάμι, ούτε καν χείμαρρος. Ακόμα και στις χρονιές με τις μεγαλύτερες βροχοπτώσεις ο Γαλλικός δεν έχει ποτέ νερό. Έτσι προτείνω ως περιοχή επίσης αυτή νοτίως της εκβολής του Γαλλικού και του Καλοχωρίου. Αυτή η περιοχή δεν έχει ΤΙΠΟΤΑ, ούτε κατοικίες, ούτε είναι υδροβιότοπος.
http://img412.imageshack.us/img412/3999/aerodr6zu.jpg
(τα μπλε τετράγωνα που φαίνονται στον χάρτη δεν είναι υδροβιότοπος είναι απλώς ορυζώνες την περίοδο που αυτοί είναι γεμάτοι με νερό)
Να τονίσω ότι δεν είμαι ειδικός ούτε επί υδροβιοτόπων ούτε επί χωροταξίας γενικώς οπότε αν υπάρχει κάποιος που ξέρει περισσότερα ας κάνει τις παρατηρήσεις του! |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Apr 18, 2006 1:04 pm Post subject: |
|
|
Άντε μπράβο να γινόμαστε πολλοί 
Πολύ καλές οι αναλύσεις στο συγκεκριμένο blog αν και αυτούς δεν τους καίει το αεροδρόμιο αλλά η μη καταστροφή του κόλπου.
ΝΕΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΤΩΡΑ!!! ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ "ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ"! |
|
Back to top |
|
 |
worldofjustice Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Tue Apr 18, 2006 4:46 pm Post subject: |
|
|
Stoixeia apo thn YPA (Yphresia politkhs aeroporias)
http://www.hcaa.gr
(2004 including arrivals and departures, approximate figures )
(diethneis aerolimenes)
Airport //: passengers - freight
1. Athinwn (El.Venizelos): 13.600.000 - 110.000 tn
2. Thessalonikhs (Makedonia): 3.600.000 - 8.000 tn
3. Rodou (Diagoras): 3.000.000 - 2.000 tn
4. Hrakleiou (N. Kazantzakis): 4.700.000 - 3.000 tn
5. Kerkyras (I. Kapodistrias): 1.900.000 - 1.000 tn
6. Kw (Ippokratis): 1.500.000 - 1.000 tn
7. Alexandroupolis (Dhmorkritos): 260.000 - 1.000 tn
8. Mytilhnhs (Od. Elyths): 450.000 - 1.000 tn
9. Xaniwn (Daskalogiannhs): 1.400.000 - 2.000 tn
10. Lhmnou (KALM): 100.000 - 100 tn
11. Kefallhnias (KAKF): 350.000 - ~0 tn
12. Zakynthou (D. Solomos): 900.000 - 0 tn
13. Samou (KASM): 400.000 - 500 tn
14. Kavalas (M. Alexandros): 350.000 - 1000 tn
15. Kalamatas (KAKL): 100.000 - 0 tn |
|
Back to top |
|
 |
Tanash Full Member


Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Tue Apr 18, 2006 6:10 pm Post subject: |
|
|
Πήγα στο λίνκ που παρέθεσε ο skylinearh, σε γενικές γραμμές καλά τα λέει για το αεροδρόμιο. Αλλά έριξα μια ματιά και στα υπόλοιπα άρθρα, ρε παιδιά, τι κομπλεξικοί είναι εκεί μέσα.. Δεν άντεξα, το έκλεισα από τα νεύρα μου.. Τελικά σ'αυτη την χώρα δεν πρέπει να κατασκευάζεται τίποτα γιατί δεν ικανοποιεί τις απαιτήσεις κάποιων και μόνο αυτών... Τέλος πάντων.. Ίσως είναι μόνο το άρθρο που κοίταξα.. Πάντως για το αεροδρόμιο καλά τα λέει.. Θα είναι τόσα πολλά τα πλεονεκτήματα αν πάει δυτικά που κανονικά δεν θα έπρεπε καν να το συζητάμε.. Άσε που θα ήταν απλό πολιτικό αεροδρόμιο και δεν θα έχουν να λένε κάθε φορά απαγορέυεται η φωτογράφιση από την αριστερή πλευρά του αεροπλάνου.. Ώπα, θα διαρεύσουν τα φοβερά μυστικά της μυστικής βάσης.. |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Apr 18, 2006 9:33 pm Post subject: |
|
|
Το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης έχει λιγότερες αφίξεις/αναχωρήσεις απο το εξωτερικό αλλά περισσότερες απο/πρός το εσωτερικό. Αυτό φαίνεται οφείλεται οτι μεγάλο μέρος των μετακινήσεων απο/πρός την Θεσσαλονίκη πρός το εξωτερικό μέσω Αθηνών (πχ Νέα Υόρκη)
Πάντως χαίρομαι που παντού ανεβαίνουν οι αφίξεις/αναχωρήσεις απο/πρός το εξωτερικό και ειδικά στο Ελ.Βενιζέλος.
Επίσης μου έκανε εντύπωση η μεγάλη αύξηση των αφίξεων/αναχωρήσεων στην Θεσσαλονίκη σε σχέση με την δεκαετία του 90 όπως φαίνεται και στα παρακάτω στατιστικά στοιχεία (excel)
Αθήνα:
http://www.hcaa.gr/up/files/ST_ATH.xls
Θεσσαλονίκη:
http://www.hcaa.gr/up/files/ST_KAC.xls
Ηράκλειο:
http://www.hcaa.gr/up/files/ST_KAH.xls |
|
Back to top |
|
 |
kostya Full Member

Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Apr 25, 2006 8:05 am Post subject: |
|
|
Κάτι διάβαζα στην Μακεδονία ότι προτείνουν την περιοχή Κλειδί Ημαθίας ως μελλοντική περιοχή για την εγκατάσταση του αεροδρομίου.
Επίσης ο Ψωμιάδης είπε ότι αντί να γίνει η επέκταση του αεροδιαδρόμου μέσα στην θάλασσα, ίσως θα μπορούσαν να την κάνουν στην στεριά, υπογειώνοντας τον δρόμο προς Περαία, (δηλ. να περνάει κάτω από τον αεροδιάδρομο), ώστε να μην υπήρχαν αντιδράσεις για οικολογικούς λόγους. |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Apr 25, 2006 9:13 am Post subject: |
|
|
Κάτι τέτοιο το κόβω σχεδόν αδύνατο αφού από τη μεριά της στεριάς υπάρχουν λόφοι σε πολύ κοντινή απόσταση. Οι λόφοι αυτοί εμποδίζουν ακόμη και τώρα, φαντάσου αν επεκταθεί ο διάδρομος ακόμη ένα χιλιόμετρο.
Για να δούμε, οι φωνές που ζητούν νέο αεροδρόμιο και όχι επέκταση υπάρχουν, ας ελπίσουμε να δυναμώσουν περισσότερο και να πάρουν πιο επίσημη μορφή. Μακάρι να είχαμε έναν τρόπο να πιέσουμε να πάρουν θέση οι επίσημοι φορείς, Αλήθεια το ΤΕΕ τι λέει; |
|
Back to top |
|
 |
kostya Full Member

Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Apr 25, 2006 2:41 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά όντως, αν δείτε και σε φωτογραφίες στο airliners.net φαίνεται πως δεν υπάρχει χώρος για επέκταση προς την άλλη πλευρα.
Καλύτερα κιόλας, ένας λόγος παραπάνω να αρχίσουν να σκέφτονται για αεροδρόμιο στα δυτικά  |
|
Back to top |
|
 |
adonis Junior Member


Joined: 29 Sep 2004 Posts: 88
|
|
Back to top |
|
 |
|