View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 1:47 pm Post subject: |
|
|
jackoharas wrote: |
1ον Αυτό βέβαια δεν είναι ούτε λογικό, ούτε γίνονται με βάση αυτών των αναλογιών η μελέτες. Αλλιώς η αποβάθρες της Νέας Υόρκης πχ, θα είχαν μήκος ένα χιλιόμετρο και οι συρμοί 40 βαγόνια.... |
Σωστός συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
jackoharas wrote: | Οι μικρές αποβάθρες είναι βέβαια, πρόβλημα. Σαφώς και φαίνεται από αυτό το γεγονός πόσο κατώτερο είναι από τον σχεδιασμό του ήδη, σε σχέση με το μετρό της Αθήνας. |
Δεν είναι καθόλου κατώτερο φίλε μου, αμα ήταν κατώτερο το μετρό της Θεσσαλονίκης τότε θα είχε μκρότερες ταχύτητες. Το μετρό δεν κρίνεται με τις αποβάθρες, καταλάβετέ το. Η Σμύρνη έχει τις ίδιες αποβάθρες, η Κοπεγχάγη φυσικά και πολλές άλλες πόλεις. Ίσα Ίσα το μετρό με μικρότερες αποβάθρες συνεπάγεται συχνότερα δρομολόγια. Έκανα posts σχετικά με το θέμα λίγο πιο πάνω. Διάβασέ τα αμα θέλεις.
jackoharas wrote: | Από πού προκύπτει αυτό; |
Διάβασε αυτόhttp://www.agelioforos.gr/agelioforos.gr/archive/article.asp?date=4/9/2006&page=32
Last edited by skylinearth on Tue Apr 11, 2006 2:18 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 2:02 pm Post subject: |
|
|
το πρόβλημα με τις μικρές αποβαθρες, και βέβαια σε συνδυασμό με την μεγάλη συχνότητα, είναι το εξής απλό:
το μετρό θα φτάσει πολύ εύκολα στα όρια του, θα τιγκάρει με λίγα λόγια εύκολα. Η συχνότητα των τριών λεπτών είναι ήδη ακραία και δεν μπορεί να γίνει εύκολα μεγαλύτερη (πχ 2 λεπτά). Με μεγάλες αποβαθρες/συρμούς δεν τίθεται αυτό το ζήτημα, επείδη μπορείς να έχεις μικρότερη συχνότητα και να αδειάζεις ευκολότερα την αποβαθρα με λιγότερους συρμούς. Καθώς και όταν υπάρχει ανάγκη έχεις μεγαλύτερα περιθώρια να αλλάξεις την συχνότητα διελευσης.
Όταν κάποτε λειτουργήσει στο φουλ δηλ με επεκτάσεις κτλ θα είναι μεγάλο πρόβλημα αυτό. |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 2:16 pm Post subject: |
|
|
jackoharas wrote: | Η συχνότητα των τριών λεπτών είναι ήδη ακραία και δεν μπορεί να γίνει εύκολα μεγαλύτερη (πχ 2 λεπτά).. |
Η συχνότητα θα είναι ενάμισι λεπτό. |
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 2:20 pm Post subject: |
|
|
ακόμη χειρότερα!!!
αυτό πλέον δεν μπορεί να βελτιωθεί καθόλου!!!! |
|
Back to top |
|
 |
kostya Full Member

Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 3:07 pm Post subject: |
|
|
Ας ελπίσουμε ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα και ανάγκη να μειωθούν οι χρόνοι. Ίσως όμως να κάνουν νεές επεκτάσεις  |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 3:20 pm Post subject: |
|
|
kostya wrote: | Ας ελπίσουμε ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα και ανάγκη να μειωθούν οι χρόνοι. Ίσως όμως να κάνουν νεές επεκτάσεις  |
Επεκτάσεις θα γίνουν και πρέπει να γίνουν. όμως απο ενα σταθμό κι'έπειτα το μετρό θα συνεχίζει πάνω απο το έδαφος (πχ αεροδρόμιο) όπως έγινε και στην Αθήνα, έτσι δεν είναι; |
|
Back to top |
|
 |
kostya Full Member

Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 3:53 pm Post subject: |
|
|
Ναι και ίσως προς την μεριά των ΚΤΕΛ. Θα μπορούσε μάλιστα να χρησιμοποιεί τις γραμμές του ΟΣΕ μιας και μια γραμμή έχω δεί ότι περνάει δίπλα, κάτω από την γέφυρα, από την μεριά της Μοναστηρίου.  |
|
Back to top |
|
 |
Tanash Full Member


Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 4:01 pm Post subject: |
|
|
Πάντως στην τουλούζη της γαλλίας που είχα πάει που έχει παρόμοιο σύστημα μετρό εδώ και αρκετά χρόνια, οι αποβάθρες είναι γα 2 βαγόνια και τις μάκραιναν για να χωράνε 3 βαγόνια. Οπότε πιστεύω δεν είναι αδύνατον να γίνουν τέτοιου είδους διρθώσεις αργότερα και εφ' όσον κριθεί αναγκαίο.
Όσον αφορά την χρονοαπόσταση των συρμών, σε πρώτη φάση λέει 180 δευτερόλεπτα και σε δεύτερη φάση (όταν λογικά κατασκευαστούνε οι δρομολογημένες επεκτάσεις προς καλαμαριά και εύοσμο->δηλ γραμμή 2!) οπότε για το κάθε δρομολόγιο θα είναι πάλι 3 λεπτά ο κάθε συρμός, απλά στην κεντρική γραμμή στο κ΄ντρο θα είναι ανά 1,5 λεπτό |
|
Back to top |
|
 |
kostya Full Member

Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 4:13 pm Post subject: |
|
|
Δεν νομίζω να θεωρηθούν ξεχωριστές γραμμές(Γραμμή 2 δηλαδή) μιας και είναι επεκτάσεις προς διαφορετικές κατευθύνσεις της Γραμμής 1, και ούτε θα συνδεόνται άμμεσα κάπου. Μακάρι να ξεκινήσουν οι επεκτάσεις προς Καλαμαριά και Σταυρούπολη( όχι Εύοσμο ) πριν τελειώσει η πρώτη φάση του έργου. τα 9,6 χιλιόμετρα δηλαδή.
Μέχρι τώρα το μετρό μας θα μοιάζει με το μετρό της Κοπενχάγης, της Τουλούζης αντε και του Μπιλμπάο να προσθέσω εγώ  |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 7:51 pm Post subject: |
|
|
kostya wrote: | Ναι και ίσως προς την μεριά των ΚΤΕΛ. Θα μπορούσε μάλιστα να χρησιμοποιεί τις γραμμές του ΟΣΕ μιας και μια γραμμή έχω δεί ότι περνάει δίπλα, κάτω από την γέφυρα, από την μεριά της Μοναστηρίου.  |
Δεν θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν αυτές, λογικά. Ξέρω σε ποιές αναφέρεσαι και υπάρχουν και άλλες σε όλη την δυτική πόλη.
Αν είναι γραμμές "κανονικού" τραίνου δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν (τουλαχιστον χωρίς να γίνουν κάποια γνωστα "κολπάκια" ωστε να ειναι δυο γραμμές σε μία)
δεν ξέρω τί εννοείς όταν γράφεις πως είναι επίσημο, αλλά όπως και να 'χει, δεν βλέπω καμιά διαφορά στα δυο τραίνα. Και τα δυο είναι το ίδιο συστημα (ελαφρύ που λέμε, αλλά και αυτόματο), απλά οι συρμοί στις φωτογραφίες των Docklands είναι παλιοί.
Tanash wrote: | Πάντως στην τουλούζη της γαλλίας που είχα πάει που έχει παρόμοιο σύστημα μετρό εδώ και αρκετά χρόνια, οι αποβάθρες είναι γα 2 βαγόνια και τις μάκραιναν για να χωράνε 3 βαγόνια. Οπότε πιστεύω δεν είναι αδύνατον να γίνουν τέτοιου είδους διρθώσεις αργότερα και εφ' όσον κριθεί αναγκαίο.
|
Με μπέρδεψες εδώ! Γιατί πιστεύεις πως δεν είναι δυνατόν να διορθωθεί αφου στην Τουλούζη διορθώθηκε;
(εγω πιστεύω πως δεν πρόκειται να διορθωθεί, αλλά δεν γνώριζα περί Τουλούζης. Οπότε μου 'δωσες μια ελπίδα) |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 8:01 pm Post subject: |
|
|
jackoharas wrote: | δεν ξέρω τί εννοείς όταν γράφεις πως είναι επίσημο, αλλά όπως και να 'χει, δεν βλέπω καμιά διαφορά στα δυο τραίνα. Και τα δυο είναι το ίδιο συστημα (ελαφρύ που λέμε, αλλά και αυτόματο), απλά οι συρμοί στις φωτογραφίες των Docklands είναι παλιοί. |
Δεν είναι το ίδιο το μετρό της Κοπεγχάγης (και της Θεσσαλονίκης εννοείται) είναι ''βαρύ'', δηλαδή κανονικό μετρό. Πως συμπεραίνεις οτι είναι ίδια;
jackoharas wrote: | Με μπέρδεψες εδώ! Γιατί πιστεύεις πως δεν είναι δυνατόν να διορθωθεί αφου στην Τουλούζη διορθώθηκε;
(εγω πιστεύω πως δεν πρόκειται να διορθωθεί, αλλά δεν γνώριζα περί Τουλούζης. Οπότε μου 'δωσες μια ελπίδα) |
Το αντίθετο είπε. Είπε οτι δεν είναι αδύνατον να διορθωθεί. |
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 8:15 pm Post subject: |
|
|
Το συμπεραίνω από δυο πράγματα:
1ον Θυμάμαι την μελέτη, η οποία αναφερόταν σε ελαφρύ συστημα. Δεν έγινε νέα μελέτη (ουτε βέβαια αναπροσαρμόστηκε σε πχ νέα δεδομένα). Όλες η δημοπρατήσεις γίνανε με βάση εκείνη, την μία και μοναδική μελέτη.
Οπότε ισχύει.
2ον στην φωτο (http://www.m.dk/en/tog_front281.jpg)νομίζω πως διακρίνω το συνιθισμένο μικρό πλάτος, μεταξυ των ραγων, που έχουν τα ελαφριά μετρό/τραμ.
(οπότε μπορεί να κάνω λάθος, θα ψαξω να βρω τεχνικά χαρακτηριστικά και θα ξαναπαντησω)
(χαχα έχεις δίκαιο έγραφε "δεν είναι αδύνατον" )
από την επίσημη σελίδα του Κοπεγχάγιου (!) Μετρο: http://www.m.dk/minimetro.pdf
όπως βλέπεις από την συγκριση των τριών συστημάτων, και τα τρία είναι βασικά ίδια. Οι διαφορες που αναφέρει είναι σε χαρακτηριστικά όπως ότι το τραμ είναι υπέργειο κτλ
Να κι εδώ >http://www.lightrailnow.org/features/f_lrt_2005-12a.htm αν κατέβεις στην μέση της σελίδας όπου αναφέρονται τα συστήματα της Δανίας θα δεις πως το χαρακτηρίζει "ελαφρύ Μετρό"
(openhagen's new totally automated light metro illustrates cost-effective approach to rapid transit using railway technology.) |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 8:39 pm Post subject: |
|
|
jackoharas wrote: | Το συμπεραίνω από δυο πράγματα:
1ον Θυμάμαι την μελέτη, η οποία αναφερόταν σε ελαφρύ συστημα. Δεν έγινε νέα μελέτη (ουτε βέβαια αναπροσαρμόστηκε σε πχ νέα δεδομένα). Όλες η δημοπρατήσεις γίνανε με βάση εκείνη, την μία και μοναδική μελέτη.
Οπότε ισχύει. |
Έγινε νέα μελέτη και με βάση τα νέα δεδομένα η πρόταση του ελαφριού μετρό εγκαταλήφθηκε. Εγω απ'την άλλη συμπεραίνω οτι το μετρό θα είναι κανονικό επειδή:
-Το site του μετρό της Κοπεγχάγης δεν αναφέρει οτι το μετρό είναι ελαφρύ, όπως αναφέρουν το Docklands light Railway.
-Η ταχύτητα που η μέση θα είναι 40χλμ/ώρα και η μέγιστη 80 χλμ/ώρα δηλαδή όπως και της Αθήνας. |
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 8:46 pm Post subject: |
|
|
Πότε έγινε νέα μελέτη; δεν έχω καμία απολύτως πληροφορία γι αυτό! πρώτη φορά το ακούω.
την συγκριση των χαρακτηριστηκών την είδες; νομίζω αν το διαβάσεις θα δεις πως επρόκειται για το ίδιο συστημα (δηλ. το ελαφρύ) με τις επι μέρους μικροδιαφορές. |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 9:02 pm Post subject: |
|
|
jackoharas wrote: | Πότε έγινε νέα μελέτη; δεν έχω καμία απολύτως πληροφορία γι αυτό! πρώτη φορά το ακούω. |
Κοίτα εδώ:http://metrothessalonikis.tripod.com/news.html
Σ' αυτό το site έχει ειδήσεις με διάφορες ημερομηνίες. Έχει δύο ειδήσεις με ημερομηνία 16/4. Εσύ θα κοιτάξεις την δεύτερη
jackoharas wrote: | την συγκριση των χαρακτηριστηκών την είδες; νομίζω αν το διαβάσεις θα δεις πως επρόκειται για το ίδιο συστημα (δηλ. το ελαφρύ) με τις επι μέρους μικροδιαφορές. |
Το θέμα ξεκαθαρίστηκε. Κοίτα εδώ:http://www.railway-technology.com/projects/#Heavy_Railways
Είναι λίστα με τα μετρό σε όλο τον κόσμο. Αναφέρει λοιπόν την Κοπεγχάγη στη λίστα με τα μετρό και συνεπάγεται οτι και η Θεσσαλονίκη θα έχει το ίδιο. Το αστείο είναι οτι στην ίδια σελίδα έχει την Θεσσαλονίκη στα light railways όμως δεν ξέρουν οτι άλλαξε η μελέτη.
Το περίεργο είναι οτι αν και η Αθήνα είναι στην λίστα των κανονικών μετρό εδώ λέει οτι είναι light rail!:http://www.railway-technology.com/projects/athens/ |
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 9:39 pm Post subject: |
|
|
skylinearth wrote: |
Ναι, μόνο που το μετρό της Κοπεγχάγης δεν αναφέρεται πουθενά ως ελαφρύ μετρό. |
Μα είναι συγκριση τριων: MiniMetro, Tram, Light Rail
Αμα δεις τα χαρακτηριστικά τους φαίνεται πως είναι το ίδιο συστημα με μικροδιαφορες. Η μόνη σημαντική διαφορά που θα μπορούσε να σημαίνει κάτι,σε σχεση με τα άλλα δυο, είναι πως το MiniMetro έχει υψος πατώματος 85 εκ. ενω τα άλλα 35εκ.
Η διαφορά σε αυτο που λέμε "βαρύ" και "ελαφρύ" είναι κατ' αρχάς το είδος της ράγας, το πλάτος της. Το βαρύ κατασκευαζεται με τα πρότυπα στανταρ του "κανονικού" σιδηροδρόμου (πχ ΟΣΕ). Τα ελαφρια έχουν μικρότερο πλάτος (πχ Τραμ). Γι αυτό το βαρύ μπορεί, ενδεχομένως, να μπει πάνω στις ράγες του ΟΣΕ πχ.
Όσο για το κείμενο που παραθέτεις (http://metrothessalonikis.tripod.com/news.html), δεν κατάλαβα αν όντως εννοουν "βαρύ" ή "ελαφρύ". Δεν είναι ξεκάθαρο. Προσωπικά πιστέυω πως τα 'χουν κάνει μαντάρα με την ορολογία.
(Πάντως δεν υπάρχει παγκοσμίως κανένα παράδειγμα "βαρέους Μετρό" με μόνο τρία βαγόνια και τόσο μικρές αποβάθρες...)
skylinearth wrote: |
Το θέμα ξεκαθαρίστηκε. Κοίτα εδώ:http://www.railway-technology.com/projects/#Heavy_Railways
Είναι λίστα με τα μετρό σε όλο τον κόσμο. Αναφέρει λοιπόν την Κοπεγχάγη στη λίστα με τα μετρό και συνεπάγεται οτι και η Θεσσαλονίκη θα έχει το ίδιο. Το αστείο είναι οτι στην ίδια σελίδα έχει την Θεσσαλονίκη στα light railways όμως δεν ξέρουν οτι άλλαξε η μελέτη. |
Δεν ξέρω μπερδεύτικα...(και ζαλίστηκα..)Στη λίστα με τα μετρό πάντως έχει πολλά "ελαφριά" (όχι τραγούδια ) όπως πχ της Άγκυρας και της Ρώμης....
τί να πω... δεν βγάζω άκρη τώρα...
(πω-πω) τσατ το κάναμε  |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 9:58 pm Post subject: |
|
|
Όντως λέω να το σταματήσουμε εδώ γιατί υπάρχει ένα ψιλομπάχαλο και σε μας που όπως πολύ καλά είπες το κάναμε chat αλλά και στην σελίδα με τα ελαφριά, βαριά, γρήγορα, αργά και οτι άλλο θέλετε μετρό. |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Tue Apr 11, 2006 10:37 pm Post subject: |
|
|
Παραπάνω, έγινε σύντμηση αρκετών συνεχόμενων posts του μέλους Jackoharas . Επίσης σβήστηκε ένα κενό μήνυμα του μέλους Skylinearth. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Apr 12, 2006 7:45 am Post subject: |
|
|
jackoharas wrote: | kostya wrote: | Ναι και ίσως προς την μεριά των ΚΤΕΛ. Θα μπορούσε μάλιστα να χρησιμοποιεί τις γραμμές του ΟΣΕ μιας και μια γραμμή έχω δεί ότι περνάει δίπλα, κάτω από την γέφυρα, από την μεριά της Μοναστηρίου.  | |
Δεν θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν αυτές, λογικά. Ξέρω σε ποιές αναφέρεσαι και υπάρχουν και άλλες σε όλη την δυτική πόλη.
Αν είναι γραμμές "κανονικού" τραίνου δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν (τουλαχιστον χωρίς να γίνουν κάποια γνωστα "κολπάκια" ωστε να ειναι δυο γραμμές σε μία) [/quote]
Σε χάρτη που έχω από τον Οργανισμό Ρυθμιστικού, δείχνει ότι θα γίνει τραμ στην οδό Δενδροποτάμου (ο δρόμος που χωρίζει Μενεμένη - Εύοσμο και Αμπελόκηπους), και θα φτάνει ως τα ΚΤΕΛ. (Η γραμμή του τραμ ξεκινάει από το Επταπύργιο και διασχίζει τις δυτικές συνοικίες φτάνοντας στα ΚΤΕΛ).
Επίσης στην ευρύτερη περιοχή προβλέπεται γραμμή προαστιακού σιδηροδρόμου στην περιοχή του Καλοχωρίου (ξεκινά από τον Παλιό Σιδηδρομικό Σταθμό, τρέχει παράλληλα την νεα δυτική είσοδο και στρίβει στην 26ης Οκτωβρίου, η γραμμή ήδη υπάρχει και χρησιμοποιείται για μεταφορές στο λιμάνι). |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Wed Apr 12, 2006 9:09 am Post subject: |
|
|
Βρε παιδιά, επειδή δεν ξέρω απο Θεσσαλονίκη, θάθελα να ρωτήσω κάτι. Από ότι βλέπω, θα φτάνει λέει μια γραμμή (ή/ και η επέκταση της ) στην Πυλαία. Από ότι επίσης έχω καταλάβει, η δόμηση μέχρι το αεροδρομιο δεν είναι τόσο πυκνή, δεν είναι εύκολο εκεί να τραβήξεις μια υπέργεια γραμμή μέχρι το "Μακεδονία" τωρα που δεν έχει πολλά σπίτια και να τελειώνει η υπόθεση; Γιατι για καινούριο αεροδρόμιο ΔΕ σας βλέπω, οπότε; Τι καλύτερο να τελειώνει ταυτόχρονα το Μετρό και οι επεκτάσεις του νέου αεροδρομίου μαζί με μια γραμμή αστικού σιδηροδρόμου/ μετρό μέχρι το αεροδρόμιο;
Αντε, δεν είναι καιρός πια; |
|
Back to top |
|
 |
Sheepy Junior Member


Joined: 06 May 2004 Posts: 195 Location: Trilofos -Thessaloniki
|
Posted: Wed Apr 12, 2006 9:31 am Post subject: |
|
|
Dev eivai toso apla ta pragmata. Meta tov foivika exouv givei diafores avtiproswpeies & emporika kevtra. Meta ta adeia agrotemaxia ta exouv atoma pou fusika zntave polla lefta gia apollwtriwseis...  |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Apr 12, 2006 10:28 am Post subject: |
|
|
Διαβάζω τα περί επεκτάσεων του μετρό προς το αεροδρόμιο "Μακεδονία" και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι που δεν έχει γίνει ακόμα ΚΕΝΤΡΙΚΟ θέμα συζήτησης η κατασκευή ΝΕΟΥ αεροδρομίου. Πείτε με κολλημένο, πείτε με ονειροπαρμένο, αλλά θα συνεχίζω να σας πρήζω γι' αυτό το θέμα. ΠΡΕΠΕΙ να προλάβουμε πριν αρχίσουν τα (φρικαλέα) έργα στο Μακεδονία να βάλουμε πρώτο στην ατζέντα το θέμα κατασκευής ΝΕΟΥ αεροδρομίου στα δυτικά! Και τότε θα μπορούμε άνετα να συνδέσουμε το αεροδρόμιό μας με αστικό, προαστιακό και υπερτοπικό σιδηρόδρομιο αφού όλα τα δίκτυα περνάνε από κει... Διότι αυτή τη στιγμή η μόνη σύνδεση που δυνητικά μπορεί να έχει το αεροδρόμιο Μακεδονία, είναι υπόγειο μετρό, καμία σχέση δηλαδή με απ' ευθείας σύνδεση με το σιδηροδρομικό δίκτυο.
Όσο για το μετρό... καλό βέβαια που αρχίζει αλλά πολλά τα μπαλώματα που χρειάζεται και φοβάμαι ότι θα είναι ανεπαρκές. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Apr 12, 2006 10:49 am Post subject: |
|
|
Στο αεροδρόμιο προβλέπεται να πηγαίνει ΤΡΑΜ.
Συγκεκριμένα, η γραμμή του ΜΕΤΡΟ (με την επέκταση που ΘΑ γίνει στην Καλαμαριά) φθάνει στην Γεωργικής Σχολής, στο ύψος περίπου του γηπέδου του ΠΑΟΚ. Από εκεί ξεκινάει γραμμή ΤΡΑΜ που φτάνει ως το αεροδρόμιο.
Από το τέρμα του ΜΕΤΡΟ στην Πυλαία, ξεκινά άλλη γραμμή ΤΡΑΜ, χρησιμοποιώντας τον δρόμο μπροστά από τα νεκροταφεία της Αναστάσεως φτάνει στην Θέρμη.
Οι δυο παράλληλες γραμμές (προς Θέρμη + προς Αεροδρόμιο), ενώνονται μεταξύ τους στον δρόμο στα πράσινα φανάρια.
------------------------------------------------------------------
Οδική σύνδεση του Αεροδρομίου
Υπάρχει σχεδιασμένη η Ανατολική είσοδος της πόλης. Απο το ΤΙΤΑΝ (κόμβος Εγνατίας) ξεκινάει δρόμος που περνάει πίσω από το Φίλυρο, Ασβεστοχώρι, το Παπανικολάου, πίσω από το Πανόραμα, πίσω από την Θέρμη, και ενώνεται με τον καινούργιο δρόμο που έφτιαξαν και την σύνοδο της ΕΕ. |
|
Back to top |
|
 |
kostya Full Member

Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Apr 12, 2006 10:58 am Post subject: |
|
|
Μπορεί κάποιος να σχεδιάσει τις επεκτάσεις αυτές και το τραμ σε κανέναν χάρτη γιατί μπερδεύτηκα?  |
|
Back to top |
|
 |
|