stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Αεροδρόμια & Αερομεταφορές
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 47, 48, 49  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Thu Apr 15, 2004 1:03 pm    Post subject: Reply with quote

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
ael
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 15 Feb 2004
Posts: 1854
Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...

PostPosted: Thu Apr 15, 2004 5:59 pm    Post subject: Reply with quote

ydroplana stin Ellada??!!! Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked poly alaska tin eidame... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Fri Apr 16, 2004 12:24 pm    Post subject: Reply with quote

Τα καλά νέα για το αεροδρόμιό μας συνεχίζονται !! Very Happy
Πετάει ο Βενιζέλος!! Laughing

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_1505710_16/04/2004_100630
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Aquis Granum
Senior Member
Senior Member


Joined: 27 Feb 2004
Posts: 541
Location: Aachen/Germany

PostPosted: Sat Apr 17, 2004 12:05 pm    Post subject: Reply with quote

Στο άλλο τόπικ με θέμα τα έργα στην Θεσσαλονίκη, υπήρχε και μια φωτογραφία/απεικόνιση του νέου terminal του αεροδρομίου της συμπρωτέυουσας!



Επειδή δεν έχουν ακουστεί και πολλά γύρω από το έργο αυτό, παρ΄ολο που ναι πολύ σημαντικό για την ανάπτυξη των αερομεταφορών αλλά και του τουρισμού στην Β. Ελλάδα, ξέρει κανεις να μου πεί, πότε θα ξεκινήσουν τα έργα αυτά (αν...) και τι άλλο σχετικό έχει προβλευθεί;

Το σχέδιο μου φαίνεται πολύ όμορφο και θα ναι πολύ καλή εξέλιξη, αν αυτός ο σύγχρονος, μεγάλος αεροσταθμός, αντικαταστήσει τον μικρό και παρά τα έργα ανακαίνησης, κακομοίρικο σημερινό. Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
wise
Junior Member
Junior Member


Joined: 12 Feb 2004
Posts: 117

PostPosted: Sat Apr 17, 2004 12:24 pm    Post subject: Reply with quote

Ypsilon wrote:
Τα καλά νέα για το αεροδρόμιό μας συνεχίζονται !! Very Happy
Πετάει ο Βενιζέλος!! Laughing

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_1505710_16/04/2004_100630


Πραγματι η καινουργια διοικηση τα παει καλα. Νομιζω οτι απο τοτε που ανελαβε ο Ολλανδος ως CΕO υπαρχει βελτιωση. Ο νέος Γενικός Διευθυντής του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, κ. Alfred van der Meer Very Happy



Mr. van der Meer's previous position was Managing Director of "Schiphol International BV", the company formulating and implementing the international strategy of Schiphol Group, owner of the operating company of Amsterdam Airport Schiphol. The new Chief Executive Officer of Athens International Airport has gained ample international experience and in-depth knowledge of the aviation industry, through his long and successful career in the airport business worldwide. Mr. van der Meer, holder of a MSc in Civil Engineering, can also be characterized by his extensive experience in managing complex legal and financial issues.
Back to top
View user's profile Send private message
DonAlex
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Mar 2004
Posts: 482
Location: Zurich

PostPosted: Sat Apr 17, 2004 1:40 pm    Post subject: Reply with quote

[quote="Aquis Granum"]Το σχέδιο μου φαίνεται πολύ όμορφο και θα ναι πολύ καλή εξέλιξη, αν αυτός ο σύγχρονος, μεγάλος αεροσταθμός, αντικαταστήσει τον μικρό και παρά τα έργα ανακαίνησης, κακομοίρικο σημερινό. Very Happy[/quote]

Kai mikro einai mi sou pw...an theloume na valoume ti Thessaloniki ston pagkosmio
xarti twn synedriwn, politistikwn gegonotwn, aerometaforwn ktl. (opws armozei
allwste se mia symprwtevousa), tha prepei kai to megethos na einai analogo.
Mporei vevaia i maketa na to adikei...gi'afto paw paso Rolling Eyes
To yparxon ktirio tha parameinei i tha to klapsoume Question Question
Tha mporouse na xrisimopoiithei gia ptiseis charter....lew twra...
Back to top
View user's profile Send private message
assotos yios
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004
Posts: 955
Location: not aswtosgios blogspot :-)

PostPosted: Sat Apr 17, 2004 2:27 pm    Post subject: Reply with quote

Το κτιριο της μακετας μαλλον ειναι υποθετικο,ετσι?Αν ειναι να γινει καινουργιο κτιριο ,πειραζει να εχει μια αρχιτεκτονικη "πνοη" αυτη τη φορα?
Back to top
View user's profile Send private message
Aquis Granum
Senior Member
Senior Member


Joined: 27 Feb 2004
Posts: 541
Location: Aachen/Germany

PostPosted: Sat Apr 17, 2004 4:29 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow DonAlex

Αν παρατηρήσεις στην μακέτα, φαίνεται ο τωρινός αεροσταθμός, ανάμεσα στον μελλοντικό και τον διάδρομο προσ/απογείωσης!

Έτσι θα μπορείς να τους συγκρίνεις κι' ολας ως προς το μέγεθος!

Τεράστια διαφορά! Razz
Back to top
View user's profile Send private message
ael
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 15 Feb 2004
Posts: 1854
Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...

PostPosted: Sat Apr 17, 2004 4:46 pm    Post subject: Reply with quote

ta erga sto aerodromio tis Thessalonikis exoun xekinisei edw kai poly kairo...tha ginei poly wraio...exoun topothetisei malista tis maketes kai ta sxedia mesa sto aerodromio opou mporei kathenas na ta vlepei...emena mou aresei poly etsi opws tha ginei...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
DonAlex
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Mar 2004
Posts: 482
Location: Zurich

PostPosted: Sat Apr 17, 2004 4:59 pm    Post subject: Reply with quote

Sovara milas ????
Afti i koutsoulia ekei pera einai to palio terminal ????
Eeee tote re tha ginei super Laughing Laughing ...me vlepw na prosgeiwnomai pleon sto SKG (etsi gia tin kav*a) kai na pernw to transrapid gia Athina !!!
(mi fovaste...tha ginei ki afto filoi mou kaloi Laughing Laughing )
Back to top
View user's profile Send private message
Aquis Granum
Senior Member
Senior Member


Joined: 27 Feb 2004
Posts: 541
Location: Aachen/Germany

PostPosted: Tue Apr 20, 2004 10:33 pm    Post subject: Reply with quote

Χάρη στο λίνκ που έβαλε ο Γιάννης στο τόπικ για τα έργα στην Θεσσαλονίκη, ανακάλυψα και μερικά νέα για τα έργα στο αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Exclamation

Η αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός του αεροδρομίου «Μακεδονία» προχωρά με ικανοποιητικούς ρυθμούς , ενώ όσο αφορά τη κατασκευή του Νέου Αεροσταθμού, που είναι το μεγαλύτερο και το σημαντικότερο έργο, η μελέτη εφαρμογής του έχει ολοκληρωθεί και βρίσκεται στο στάδιο του ελέγχου και της έγκρισης. Παράλληλα προβλέπεται η κατασκευή με παραχώρηση των συνοδών εγκαταστάσεων, που είναι απαραίτητες για την καλή και ολοκληρωμένη λειτουργία του αεροδρομίου.

http://www.mpa.gr/article.html?doc_id=449472

Ευχάριστα τα νέα, έτσι; Wink Exclamation
Back to top
View user's profile Send private message
wise
Junior Member
Junior Member


Joined: 12 Feb 2004
Posts: 117

PostPosted: Thu Apr 22, 2004 12:27 pm    Post subject: Reply with quote

Ευτυχως που πιεζει η ΕΕ για εκκαθαριση της Ολυμπιακης. Οσο ανικανοι ειναι οι Ελληνες πολιτικοι τοσο ικανοι ειναι οι Ελληνες επιχειρηματιες που ενδεχεται να δωσουν αλλη πνοη στο αεροδρομιο. Very Happy

Το απελπιστικό τοπίο όσον αφορά στην οικονομική κατάσταση του εθνικού αερομεταφορέα αποτυπώνουν οι εκτιμήσεις ανώτατων κυβερνητικών πηγών, που, σύμφωνα με Το Βήμα, δηλώνουν ότι «το ελληνικό Δημόσιο, δηλαδή ο Έλληνας φορολογούμενος, δεν δύναται υπό τη σημερινή εξαιρετικά δύσκολη δημοσιονομικά κατάσταση να πληρώνει περί τα 45-50 εκατ. ευρώ που κοστίζουν οι ΟΑ μηνιαίως».

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=532239&lngDtrID=251
Back to top
View user's profile Send private message
Aquis Granum
Senior Member
Senior Member


Joined: 27 Feb 2004
Posts: 541
Location: Aachen/Germany

PostPosted: Fri Apr 23, 2004 12:52 am    Post subject: Reply with quote

Από το ίδιο άρθρο:


Ουσιαστικά όμως ο κ. Λιάπης όπως και ο Γ.Αλογοσκούφης γνωρίζουν ότι ο διαγωνισμός θα αποβεί άγονος και γι' αυτό άλλωστε αρχίζει σταδιακά να ωριμάζει η ιδέα περί εκκαθάρισης εν λειτουργία των Ολυμπιακών Αερογραμμών.


Τι εννοεί με αυτό; Οτι θα κλείσει οριστικά η εταιρία;
Back to top
View user's profile Send private message
UWG
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Feb 2004
Posts: 513
Location: Atlanta USA

PostPosted: Fri Apr 23, 2004 5:21 am    Post subject: Reply with quote

Don Alex wrote:
...me vlepw na prosgeiwnomai pleon sto SKG (etsi gia tin kav*a) kai na pernw to transrapid gia Athina !!!
(mi fovaste...tha ginei ki afto filoi mou kaloi )


Ti transrapid re Don Alex...sto limani kai ydroplano gia Athina... Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Fri Apr 23, 2004 11:27 am    Post subject: Reply with quote

H "εκκαθάριση εν λειτουργία" επιτρέπει την εξυγίανση μιας επιχείρησης χωρίς να διακόπτει τη συνέχιση των εργασιών της επιχείρησης και τη συνέχιση της απασχόλησης του προσωπικού. Στοχεύει στη διατήρηση της επιχείρησης ως μιας ζωντανής παραγωγικής μονάδας και στη μεταβίβαση της σε αγοραστή ο οποίος θα αναλάβει να συνεχίσει τη λειτουργία, χωρίς να χρειαστεί να κλείσει η επιχείρηση.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Aquis Granum
Senior Member
Senior Member


Joined: 27 Feb 2004
Posts: 541
Location: Aachen/Germany

PostPosted: Fri Apr 23, 2004 11:42 am    Post subject: Reply with quote

Σ' ευχαριστώ για την διευκρίνηση!
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Apr 23, 2004 4:26 pm    Post subject: Reply with quote

Για τον νέο αεροσταθμό της Θεσσαλονίκης:

και μόνο από τη σύγκριση του παλιού terminal με το καινούριο στη μακέτα φαίνεται η διαφορά! Τεράστια.

Η μελέτη έχει γίνει, νομίζω(προσωπική άποψη) ότι έχει προσωπικότητα σαν κτίριο (καμία σχέση με Βενιζέλο) ειδικά αν δείτε τις μακέτες του εσωτερικού που υπάρχουν εκτεθειμένες στην αίθουσα αναχωρήσεων του "Μακεδονία" (με εσωτερικό αίθριο, ημικυκλικό σχήμα, τεράστιες τζαμαρίες κλπ)

Επειδή παλιότερα είχα κάνει μια συζήτηση με άνθρωπο του υπουργείου μεταφορών, μου είχε πει ότι το αεροδρόμιο αυτό θα είναι υπό κρατικό έλεγχο (ωχ!!!) και σκοπεύει η πολιτεία να το χρησιμοποιησει ως μοχλό πίεσης(ως προς τις τιμές) και ανταγωνιστικά προς το ιδιωτικό Βενιζέλος. το μεγάλο θέμα φυσικά είναι ΠΟΤΕ θα αρχίσουν οι εργασίες και για το κτίριο αλλά και για την επέκταση του διαδρόμου κατά 1 km μέσα στη θάλασσα
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Fri Apr 23, 2004 6:30 pm    Post subject: Reply with quote

Υπό κρατικό έλεγχο είναι όλα τα αεροδρόμια που δεν χτίζονται με συμμετοχή ιδιωτικών κεφαλαίων, δηλαδή όλα εκτός του Ελ. Βενιζέλος. Σύμφωνα με το σχέδιο ανάπτυξης αεροπορικών υποδομών της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, η επέκταση του αεροδιαδρόμου 10/28 του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης και η κατασκευή των παράλληλων τροχιοδρόμων αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2006, ενώ το νέο terminal το 2007.

Last edited by exitmusician on Sat Apr 24, 2004 9:44 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Oneiro
New Member
New Member


Joined: 22 Mar 2004
Posts: 25

PostPosted: Sat Apr 24, 2004 6:51 am    Post subject: Reply with quote

Oson afora ayto to sxedio tou kainouriou aerodromiou tis Thessalonikis, exei sxediastei apo tous Doxiadis kai pire to prwto vraveio ston diagwnismo tis YPA. Opote mallon den einai kai toso 'ypothetiko'.

Oriste kai to link:
http://www.doxiadis.com/index_type_arch_airport.html

"The terminal is designed to handle in the first phase of its development 8 million passengers per annum and at its final stage of development 16 mppa. It is provided with 14 boarding bridges and 100 check-in counters

The design proposed a two level processing terminal with departures being the upper level and the arrivals the lower (ground) level. The design concept is to create an architectural promenade from the airport approach to the point of boarding the aircraft."
Back to top
View user's profile Send private message
Aquis Granum
Senior Member
Senior Member


Joined: 27 Feb 2004
Posts: 541
Location: Aachen/Germany

PostPosted: Sun Apr 25, 2004 10:02 am    Post subject: Reply with quote

Ερχονται και τα λίαρ τζετ των VIPs

Των Π. Δ.ΥΦΑΝΤΗ - Π. ΚΟΡΩΝΑΙΟΥ


Ο πραγματικός πονοκέφαλος της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας ακούει στο όνομα VIPs. Πρόκειται για τους «υψηλούς προσκεκλημένους», αρχηγούς κρατών, και αξιωματούχους κυβερνήσεων και διεθνών οργανισμών οι οποίοι πρόκειται να έλθουν στη χώρα μας τον Αύγουστο.

Το κύριο πρόβλημα εντοπίζεται στο ότι η απόφαση για τον ερχομό τους θα ληφθεί -ως συνήθως την τελευταία στιγμή. Οι VIPs θεατές των Αγώνων θα έλθουν με μικρά αεροσκάφη τύπου «λίαρ τζετ» και στην περίπτωση που τα αεροπλάνα διανυκτερεύσουν στη χώρα μας, πρέπει να έχουν προβλεφθεί οι ανάλογες θέσεις στάθμευσης. Οι εκτιμήσεις της ΥΠΑ αναφέρουν ότι πρέπει να δημιουργηθούν περί τις 100 θέσεις γι' αυτά τα αεροπλάνα, οι οποίες όμως δεν έχουν ετοιμαστεί ακόμα.

*Σύμφωνα με τον διοικητή της ΥΠΑ, Π. Μανούσο, έχουν εξευρεθεί οι χώροι και δημιουργούνται, ήδη, 70-75 θέσεις στάθμευσης στους τροχοδρόμους του αεροδρομίου των Σπάτων. Παράλληλα, η ΥΠΑ έχει ζητήσει από το υπουργείο Εθνικής Αμυνας να εξασφαλίσει «εφεδρικές» θέσεις στάθμευσης στα στρατιωτικά αεροδρόμια Τανάγρας και Ελευσίνας.

*Η Τανάγρα προσφέρεται ως η καλύτερη εναλλακτική λύση. Πηγές του ΓΕΑ, αναφέρουν ότι θα μπορούσε να δεχτεί μέχρι και 30 αεροσκάφη.

*Περιορισμένες δυνατότητες προσφέρει το αεροδρόμιο της Ελευσίνας. Εκτιμάται ότι μπορεί να δεχτεί ένα μικρό αριθμό αεροσκαφών, γύρω στα δέκα. Και αυτό γιατί στο ίδιο αεροδρόμιο βρίσκονται πυροσβεστικά αεροσκάφη, ναυτικής συνεργασίας, μεταγωγικά, καθώς και ελικόπτερα έρευνας-διάσωσης και αεροδιακομιδών ασθενών.

*Σε ό,τι αφορά τα αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας και τα μεταγωγικά (C-130), θεωρείται ότι δεν μπορούν να μετασταθμεύσουν. Αναμένεται ακόμη ότι ένας αριθμός μεταγωγικών θα βρίσκεται σε κατάσταση ετοιμότητας για τη μεταφορά προσωπικού ή υλικών σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

*Τα ελικόπτερα του ΕΚΑΒ, που πλέον πετούν με χειριστές της Πολεμικής Αεροπορίας, βρίσκονται στο ίδιο αεροδρόμιο. Η σύσταση «ενιαίου φορέα πτητικών μέσων» και οι σκέψεις για απαλλοτρίωση εκτάσεων στην Ελευσίνα προκειμένου να αποσυμφορηθεί το αεροδρόμιο δεν προχώρησαν.

*Ο μόνος επιπλέον διαθέσιμος χώρος θα προκύψει με τη μεταστάθμευση των πυροσβεστικών «Καναντέρ» σε περιφερειακά αεροδρόμια. Διαδικασία, που ούτως ή άλλως εφαρμόζεται κάθε καλοκαίρι, προκειμένου να αποφευχθεί η καθήλωσή τους στο έδαφος όταν επικρατούν συνθήκες καύσωνα.
Το αεροδρόμιο της Ελευσίνας είναι ευάλωτο σε υψηλές θερμοκρασίες και οι προδιαγραφές τους δεν επιτρέπουν στα πυροσβεστικά να απογειωθούν όταν η θερμοκρασία ξεπερνά τους 38 βαθμούς.


http://www.enet.gr/online/online_p1_text.jsp?c=112&id=99539716
Back to top
View user's profile Send private message
Aquis Granum
Senior Member
Senior Member


Joined: 27 Feb 2004
Posts: 541
Location: Aachen/Germany

PostPosted: Sun Apr 25, 2004 10:08 am    Post subject: Reply with quote

Απόσπασμα από ένα άρθρο της σημερινής Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας, σχετικά με την κίνηση που αναμένεται τον ¶υγουστο στον ΔΑΑ Razz

Το κρας τεστ της 30ής Αυγούστου στα Σπάτα

Του Π. Δ. ΥΦΑΝΤΗ

Για τους εργαζόμενους στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», για τις αεροπορικές εταιρείες και για τα στελέχη της ΥΠΑ, η Δευτέρα 30 Αυγούστου 2004 θα είναι «η πιο μεγάλη μέρα του πολέμου», αφού τη συγκεκριμένη ημερομηνία αναμένεται να καταγραφεί η υψηλότερη αεροπορική κίνηση κατά τη διάρκεια των Αγώνων.
Αυτό θα συμβεί επειδή -όπως γίνεται συνήθως-οι περισσότεροι ξένοι που θα έλθουν για τους Αγώνες θα θέλουν να φύγουν αμέσως μόλις τελειώσει η «παράσταση».
*Ενδεικτικό του «μποτιλιαρίσματος» που -σύμφωνα με την ΥΠΑ- αναμένεται εκείνη την ημέρα είναι η πρόβλεψη ότι θα γίνουν περίπου 900 κινήσεις αεροσκαφών (απογειώσεις και προσγειώσεις). Ταυτόχρονα, υπολογίζεται ότι τη συγκεκριμένη ημερομηνία το αεροδρόμιο θα κληθεί να εξυπηρετήσει περίπου 130-150.000 ανθρώπους (ο αριθμός αντιστοιχεί στη χωρητικότητα των αεροσκαφών που θα πραγματοποιήσουν τις 900 κινήσεις).

Απογειώσεις με ρυθμό πολυβόλου

Τέτοια επίπεδα κίνησης σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα δεν έχει ξαναζήσει -και πιθανότατα δεν θα ζήσει ξανά στο προσεχές μέλλον- η χώρα μας. Πολύ περισσότερο το αεροδρόμιο των Σπάτων, το οποίο θα κληθεί να φτάσει στα όριά του, πρώτη φορά από τότε που άρχισε να λειτουργεί. Αρκεί να υπενθυμίσουμε και μόνο το γεγονός ότι το «Ελ. Βενιζέλος» είναι προγραμματισμένο να εξυπηρετεί -υπό κανονικές συνθήκες- 600 κινήσεις αεροσκαφών την ημέρα ή 65 κινήσεις ανά ώρα.
*Αν επαληθευθούν οι προβλέψεις της ΥΠΑ ότι τη Δευτέρα 30 Αυγούστου θα χρειαστεί να εξυπηρετηθούν περί τις 900 κινήσεις αεροσκαφών, αυτό σημαίνει ότι τη συγκεκριμένη ημερομηνία το αεροδρόμιο των Σπάτων θα κληθεί να λειτουργήσει στα όριά του τουλάχιστον επί 14 ώρες!
*Η 30ή Αυγούστου λοιπόν θα αποτέλεσει το απόλυτο «κρας τεστ» για τη λειτουργικότητα του αεροδρομίου, αφού οι μέχρι στιγμής αιχμές κίνησης που χρειάστηκε να εξυπηρετήσει ήταν πολύ μικρότερες. Από την έναρξη λειτουργίας του, το αεροδρόμιο «έζησε» στιγμές υψηλής κίνησης και πάλι ημέρες Αυγούστου, όταν σε μια περίπτωση εξυπηρέτησε 676 κινήσεις αεροσκαφών, ενώ μια άλλη μέρα χρειάστηκε να εξυπηρετήσει 62.746 επιβάτες σε μια μέρα.
*Το «Ελ. Βενιζέλος», σύμφωνα με εκτιμήσεις της ΥΠΑ, κατά τη διάρκεια των Αγώνων (κυρίως το δεύτερο και τρίτο δεκαήμερο του Αυγούστου) θα υποδεχθεί περίπου 1 εκατ. περισσότερους επιβάτες από το συνηθισμένο.
Αυτό σημαίνει ότι σε διάστημα περίπου 20 ημερών το αεροδρόμιο πρέπει να εξυπηρετήσει μια πρόσθετη κίνηση που ισοδυναμεί με το 8% της συνολικής ετήσιας επιβατικής του κίνησης (12.252.513 το 2003) ή το 25% της ετήσιας επιβατικής κίνησης εσωτερικού (4.365.205 επιβάτες πέρυσι).

Από την οριστικοποίηση των επιχειρησιακών σχεδίων ασφάλειας για την από αέρος επιτήρηση του ελληνικού εναέριου χώρου κατά τη διάρκεια των Αγώνων θα εξαρτηθεί αν θα ικανοποιηθεί το σύνολο των αιτημάτων που έχουν υποβάλει οι εταιρείες στην ΥΠΑ για να πετάξουν στη χώρα μας. Οι τελικές αποφάσεις, θα ληφθούν σύντομα.


Ολόκληρο το άρθρο: http://www.enet.gr/online/online_p1_text.jsp?c=112&id=12108740
Back to top
View user's profile Send private message
wise
Junior Member
Junior Member


Joined: 12 Feb 2004
Posts: 117

PostPosted: Sun Apr 25, 2004 11:50 pm    Post subject: Reply with quote

Για χαρα σε ολους. Το περιοδικο ΜΕΝ εχει αφιερωμα τετρασελιδο για το αεροδρομιο. (δωρεαν) Very Happy

http://www.men.gr/127/venizelos/

Μια ολόκληρη ημέρα στο αεροδρόμιο, χωρίς απογείωση και προσγείωση, αλλά μόνο βόλτες στο έδαφος, φωτογραφίσεις και συζητήσεις είναι ένα ταξίδι πιο «μεγάλο» και από υπερατλαντικό -μόνο jet lag δεν παθαίνεις. Μια μικρή πόλη, μια ζωή που εξελίσσεται και δεν της λείπει τίποτα, μια εμπειρία ανεπανάληπτη.





Back to top
View user's profile Send private message
Tzinos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 993
Location: London

PostPosted: Thu Apr 29, 2004 6:49 pm    Post subject: Reply with quote

Den xerw an tha to pistepsete i oxi alla symfona me to
Air Transport Intelligence News:

Quote:
Swiss investment firm Gemis Group, which is seeking to establish a business-only transatlantic carrier, is also planning to launch a new Greek low-cost carrier called Blue Star Airlines which will operate out of Greece's second-largest city, Thessaloniki.

The start-up would operate flights with a fleet of four Airbus A320s from Thessaloniki to eastern and western European destinations.

Former Swiss International Air Lines network department executive Navin Kodkani, who is working on both airline projects at Gemis, says: "The operation should start in late October or the beginning of March next year."

He says that the company has not applied for an air operator's certificate (AOC) with the Greek authorities saying that it is "too complicated to get answers" from Greece at present because of the focus on the Olympic Games.

Blue Star would mirror low-cost carriers such as the USA's JetBlue Airways or Germany's Air Berlin, says Kodkani, adding: "It would be a low-cost [airline] with a high-quality product."

He claims that the company has signed a memorandum of understanding with an undisclosed lessor for the A320s.

Gemis is simultaneously working on a Swiss-based all-business class carrier called PremiumAir which would serve US destinations from Zurich from late summer this year.
Shocked Shocked

Tin eidisi tin diavasa sto airliners.gr pou polloi tha to exete akousta fadazomai.

Lete na apoktisei k i elladitsa -estw kai xenwn symferontwn- Low Cost Carrier??? Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Tzinos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 993
Location: London

PostPosted: Thu Apr 29, 2004 6:50 pm    Post subject: Reply with quote

den xerw an kollaei edw to sygekrimeno post, opote Y einai stin efxaireia sou na to metakiniseis opou thes! Cool
Back to top
View user's profile Send private message
Tzinos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 993
Location: London

PostPosted: Thu Apr 29, 2004 6:51 pm    Post subject: Reply with quote

kai alli mia LCC gia ellada!!!

www.wizzair.com
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 47, 48, 49  Next
Page 6 of 49

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr