stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 55, 56, 57 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Wed Mar 08, 2006 1:20 am    Post subject: Reply with quote

siakabetis wrote:
...πιστευω οτι υπαρχει ενας μειωμενος ρυθμος θανατηφορων τροχαιων και αυτο εχει να κανει πολυ με την ασφαλεια και ποιοτητα του οδικου δικτυου ...


Το οδόστρωμα είναι από κακό μέχρι εγκληματικά ακατάλληλο σε ορισμένα σημεία της ΠΑΘΕ. Ο φωτισμός είναι ανύπαρκτος σε άλλα σημεία. Όχι ότι δεν υπάρχουν βελτιώσεις αλλά έχουμε πολύ δρόμο ακόμα να διανύσουμε μέχρι να μπορούμε να πούμε ότι έχουμε ένα σοβαρό οδικό δίκτυο.

Κι αυτά τα διόδια των 2 Ε ... πολύ κλεψιά... Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message
g3orge
Full Member
Full Member


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 333
Location: Middlesbrough

PostPosted: Wed Mar 08, 2006 2:24 am    Post subject: Reply with quote

Όντως έχουμε πάρα πολύ δρόμο στον ΠΑΘΕ (π.χ. Πλαταμώνας, Τέμπη, Μαλιακός και το τμήμα της Πελοποννήσου). Μου δίνεται πάντως η αίσθηση ότι όλες οι βελτιώσεις όπως και διάφορες παρεμβάσεις (κάμερες, ραντάρ, καλύτερη αστυνόμευση) αρχίζουν να έχουν αποτέλεσμα.

Όσον αφορά στά διόδια των 2 ευρώ, προσωπικά δεν έχω πρόβλημα να ανέβουν στα 3 αρκεί να δω πιο γρήγορα ένα πυκνό, καλύτερο και ασφαλέστερο οδικό δίκτυο. Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Wed Mar 08, 2006 10:51 am    Post subject: Reply with quote

"Είκοσι δύο άτομα έχασαν τη ζωή τους στην άσφαλτο"

Μεγαλος αριθμος Sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Wed Mar 08, 2006 11:00 am    Post subject: Reply with quote

Έχω την εντύπωση ότι τέτοια νούμερα αποτελούν πλέον τον "σκληρό πυρήνα" των τροχαίων ατυχημάτων και δεν μπορούν να μειωθούν επιπλέον με ελαφρά μέτρα (αστυνόμευση, ραντάρ, πρόστιμα). Πλέον χρειάζονται άλλου είδους παρεμβάσεις, μονιμότερου χαρακτήρα, στις υποδομές και (το κυριότερο) στην οδηγική παιδεία. Πάντως είναι θετικό ότι από τις 2.500 και 3.000 απώλειες σε τροχαία ατυχήματα πριν από 10 χρόνια, ο αριθμός μειώθηκε στις 1.500. Αυτό σημαίνει ότι κάτι αλλάζει, και ότι έστω και το αυτονόητο γίνεται πραγματικότητα.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Mar 08, 2006 11:47 am    Post subject: Reply with quote

http://www.auto-internet.gr/news/news_saligari_Athens_Thess.htm

...αποφασίσαμε να κάνουμε τη διαδρομή Aθήνα-Θεσσαλονίκη, τηρώντας ευλαβικά τα όρια ταχύτητας....

Mε τόσες δεκάδες χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμου ήδη έτοιμα και με δεδομένο ότι το όριο ταχύτητας σε τέτοιο δρόμο υποτίθεται πως είναι 120 χλμ./ώρα, μια τέτοια διαδρομή θα έπρεπε να γίνεται πλέον σε πολύ λογικό χρονικό διάστημα...

Φρούδες ελπίδες αποδείχθηκαν οι σκέψεις μας. Ξεκινώντας από την Aθήνα (από την περιοχή του Nέου Kόσμου, ώστε να είμαστε εκτός δακτυλίου και να μπορούμε την επόμενη μέρα να επιστρέψουμε στο ίδιο ακριβώς σημείο και να κάνουμε τη σύγκριση), φτάσαμε μπροστά από το Λευκό Πύργο (συνολική διαδρομή 518 χιλιόμετρα) σχεδόν σε... 8 ώρες (για την ακρίβεια, σε 7 ώρες και 44 λεπτά) με μέση ταχύτητα μόλις 80 χλμ./ώρα!
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Mar 08, 2006 5:21 pm    Post subject: Reply with quote

ert.Μέσα στους τρεις επόμενους μήνες θα ολοκληρωθεί η διαδικασία υπογραφής της σύμβασης με την ανάδοχο κοινοπραξία για την ανάθεση των έργων ανακατασκευής του τμήματος Παραδεισίων-Τσακώνας του αυτοκινητόδρομου Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας, που είχε καταστραφεί από κατολισθήσεις πριν τρία χρόνια, όπως εκτιμά η Περιφέρεια Πελοποννήσου. Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 36 μήνες.

Δύο ακόμη σημαντικά έργα, αυτό που θα συνδέσει το Ανατολικό Ζαγόρι με την Εγνατία οδό και περιλαμβάνεται εργολαβία " ανισόπεδος κόμβος Αράχθου" έως "ανισόπεδος κόμβος Περιστερίου", καθώς και ο δεύτερος κλάδος της σήραγγας Μετσόβου διακηρύχθηκαν στις 28 Φεβρουαρίου από την εταιρεία "Εγνατία Οδός Α.Ε.". Αυτά ανακοίνωσε στη δημοτική αρχή και τους κατοίκους του δήμου Ανατολικού Ζαγορίου ο υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Καλογιάννης, ο οποίος το περασμένο Σάββατο βρέθηκε στο δημαρχείο Αν. Ζαγορίου στους Μηλιωτάδες, όπου είχε συνάντηση με το δήμαρχο κ. Σπύρου, τους αντιδημάρχους και προέδρους τοπικών συμβουλίων, τους οποίους ενημέρωσε για τα έργα.
ΔΙΑΚΗΡΥΧΘΗΚΕ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΛΑΔΟΣ ΤΗΣ ΣΗΡΑΓΓΑΣ ΜΕΤΣΟΒΟΥ????? Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!!Πρώτη φορά το ακούω αυτό αλλά για να το είπε ο Καλογιαννάκης....πολύ σπουδαία έργα(η γέφυρα Νέστου δηλ.μένει τελευταία???ο Σουφλιάς οφείλω να πω ότι έφερε τα πάνω κάτω).
Back to top
View user's profile Send private message
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Thu Mar 09, 2006 12:39 am    Post subject: Reply with quote

Πολυ θετικα νεα. Αν και εχω κραξει τον Σουφλια για διαφορα αλλα εργα συμφωνω οτι στην Εγνατια εχει κανει καλη δουλεια.

Arrow beethoven, jnathan. Ευχαριστω για τις πληροφοριες παιδια

Απο οτι καταλαβαινω η Καβαλα δειχνει εντελως εκτος καθετων αξονων μια εξελιξη που πρεπει να την προσεξουμε γιατι το λιμανι της Καβαλας μπορει να δωσει πολλα και μπορουμε να εκμεταλευτουμε πιθανες κινησεις εμπορευματων απο Βορεια.
Η Κομοτινη και η Ξανθη δεν με ανησυχουν γιατι τα χλμ ειναι λιγα και κατασκευαζονται γρηγορα μολις αποφασιστει. Το θεμα βεβαια ειναι σε τι κατασταση ειναι το οδικο δικτυο απο βουλγαρικης πλευρας . Μια προχειρη ματια στους χαρτες μαλλον απογοητευει.
Back to top
View user's profile Send private message
Conqui
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Feb 2004
Posts: 144
Location: Βορράς

PostPosted: Thu Mar 09, 2006 10:45 am    Post subject: Reply with quote

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100060_09/03/2006_176545
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Thu Mar 09, 2006 4:19 pm    Post subject: Reply with quote

Τίποτα που να μην γνωρίζουμε ήδη. Ελπίζω μέχρι το 2012 να αποκτήσει η χώρα -επιτέλους!!- τους αυτοκινητόδρομους που της αρμόζουν. Αλλιώς θα συνεχίσουμε να θρηνούμε θύματα... Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Mar 09, 2006 11:06 pm    Post subject: Reply with quote

Υπογραφή σύμβασης για το Σκάρφεια-Θερμοπύλες,απομένει η νέα κοίτη Σπερχειού-ΑΚ Ροδίτσας μήκους 3,5 χλμ.
http://www.knowhow.gr/ecportal.asp?id=29752&nt=105
Back to top
View user's profile Send private message
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Fri Mar 10, 2006 10:53 am    Post subject: Reply with quote

Μπορει καποιος να postαρει το σχεδιαγραμμα των εργων του Μαλιακου ;
Πως θα ειναι ο νεος Μαλιακος ;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Mar 10, 2006 4:07 pm    Post subject: Reply with quote


Υπό κατασκευή
από 2003
Παράκαμψη Αγ.Κων/νου(ΑΚ Λόγγου-σήραγγα Κνημίδας)μήκους 11χλμ
Παράκαμψη Κ.Βούρλων(έξοδος σήρ.Κνημίδας-Σκάρφεια)μήκους 10χλμ
από 2005
ΑΚ.Θερμοπυλών-ΑΚ.Ροδίτσας μήκους 8 χλμ και ΑΚ.Ροδίτσας-Στυλίδα 8,5 χλμ.
Μάρτιος 2006 ΑΚ.Σκάρφειας-ΑΚ.Θερμοπυλών 17,4 χλμ.
Σύνολο 55 χλμ υπό κατασκευή
υπό δημοπράτηση
Νέα κοίτη Σπερχειού-ΑΚ.Ροδίτσας 3,5χλμ
υπό μελέτη
Παράκαμψη Στυλίδας-Παράκαμψη Καραβόμυλου-Ράχες
Υγ.Ελπίζω ότι τα τμήματα τα θυμήθηκα ακριβώς.Στην παράκ.ΑΓ.Κων/νου κατασκευάζουν 2 σήραγγες μήκους 500 και 2.500 μ(μονού κλάδου???),στη Σκάρφεια και τις Θερμοπύλες 2 ημικόμβους και στη Στυλίδα νομίζω ότι κατασκευάζουν και κει κόμβο.Αυτό που δεν έχω καταλάβει μέχρι στιγμής είναι το τμήμα στο Σπερχειό και πού κάνουν καινούρια χάραξη και πού όχι.Στον ΑΓ.Κων/νο και Κ.Βούρλα πάντως η χάραξη είναι νέα.


Last edited by Beethoven on Tue Apr 18, 2006 8:15 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Mar 10, 2006 9:21 pm    Post subject: Reply with quote

Βλέπω ξανά και ξανά τον χάρτη και ακόμα δεν μπορώ να χωνέψω το έγκλημα της εγκατάλειψης της λύσης για υποθαλάσσια ζεύξη του Μαλιακού κόλπου...

Κατ' αρχήν χάσαμε 10 χρόνια στις συζητήσεις με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή ακόμα ο Μαλιακός να είναι καρμανιόλα και εν συνεχεία η τελική λύση που δίνεται είναι μια λύση μόνο και μόνο για να ευχαριστηθούν οι τοπικοί παράγοντες της Φθιώτιδας... Αθήνα-Θεσσαλονίκη με +50 χιλιόμετρα από το πώς θα ήταν ο δρόμος με την υποθαλάσσια ζεύξη.

Και θυμάστε ποια ήταν η δικαιολογία για να μην προχωρήσει η ζεύξη; Η αυξημένη... σεισμικότητα της περιοχής!!!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Σε ποια περιοχή της Ελλάδας ρε σεις δεν έχει σεισμούς; Στο Άκτιο που βρίσκεται σε πιο επικίνδυνη σεισμικά περιοχή πώς έγινε το υποθαλάσσιο τούνελ; Στη Θεσσαλονίκη που θα γίνει η υποθαλάσσια δεν έχει μήπως σεισμούς;; Στην Ιαπωνία δεν έχει υποθαλάσσια τούνελ;

Αστεία πράγματα δηλαδή μόνο και μόνο επειδή οι τοπικοί παράγοντες της Φθιώτιδας ήθελαν ο δρόμος να περνά μπροστά από τη Λαμία....

Α ρε Λαλιώτη.... γιατί έκανες πίσω;;;;; Question Question Question Question Question
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Fri Mar 10, 2006 9:55 pm    Post subject: Reply with quote

τα θυμασαι τα μπλοκα επι λαλιωτη για αυτο το θεμα? θυμασαι τους τοπικους κομματαρχες που πανυγιριζαν για το οτι ανεβαλαν την υποθαλασια εστω να μην χασουν την κονομα τα σουβλατζιδικα Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mika
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 17 May 2005
Posts: 771
Location: London, UK

PostPosted: Fri Mar 10, 2006 10:16 pm    Post subject: Reply with quote

εν τω μεταξυ οι ιδιοι που τοτε στηνανε μπλοκα για να μην χασουν την κονομα καθε φορα που εχουμε ενα πολυνεκρο τροχαιο βγαινουν στα καναλια για συλληπητηρια... λες και δεν εχουν ενα μερος της υθυνης και αυτοι Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1632
Location: Athens, Greece

PostPosted: Fri Mar 10, 2006 11:15 pm    Post subject: Reply with quote

Για το δεύτερο εξάμηνο του 2008 μετατίθεται η ολοκλήρωση των έργων στο φονικό «πέταλο» του Μαλιακού, σύμφωνα με χθεσινή ανακοίνωση του υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ. Να σημειωθεί ότι το Σεπτέμβριο του 2004 ο κ. Σουφλιάς είχε υποσχεθεί πως ο αυτοκινητόδρομος θα δοθεί στην κυκλοφορία στα τέλη του 2007.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sat Mar 11, 2006 8:00 pm    Post subject: Reply with quote

Ο δρόμος στο Μαλιακό όμως πρέπει και πάλι να κατασκευαστεί είτε γίνει ζεύξη είτε όχι γιατί εξυπηρετεί κι άλλες κατευθύνσεις όχι μόνο την Αθήνα-Θεσσαλονίκη.Και επειδή η τεχνολογία πάντα τρέχει και υπάρχει διαρκής συναγωνισμός ποιος θα κάνει το μεγαλύτερο έργο ή τη μεγαλύτερη γέφυρα μπορεί στο μέλλον να κατασκευάσουν μία ζεύξη όπως δείχνει ο παρακάτω χάρτης!! Very Happy Very Happy
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/petalomaliakou1.jpg
δηλαδή ζεύξη απ'την Εύβοια,όχι ότι δεν συζητήθηκε καθόλου μέχρι στιγμής είμαι σίγουρος γι'αυτό,αλλά αυτή η ένωση θα εξυπηρετούσε ακόμα καλύτερα τη Θεσσαλονίκη και θα ένωνε και την Εύβοια απ'τα βόρεια.Αν γινόταν γέφυρα το συνολικό μήκος των γεφυρών θα πρέπει να ήταν γύρω στα 8 χλμ.Σε υποθαλάσσια θα έβγαινε κάτι περισσότερο.Αλλά αν και θα ήθελα να δω ένα τέτοιο έργο δεν είμαι σίγουρος αν αυτή τη στιγμή είναι τόσο αναγκαίο και αναρωτιέμαι πώς η πρώην ζεύξη Μαλιακού δρομολογήθηκε τόσο γρήγορα τη στιγμή που η υπόλοιπη Ελλάδα δε διαθέτει το στοιχειώδες οδικό δίκτυο που έχει ανάγκη.
Back to top
View user's profile Send private message
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Sat Mar 11, 2006 11:26 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνω με την τοποθετηση του SUPERA και πραγματι με την πρωτη ματια στον χαρτη του Μπετοβεν πιστευω ολοι σκεφτηκαμε την Υποθαλασσια. Υπαρχουν ομως 2-3 θεματα.

Το πρωτο και βασικοτερο ειναι οτι οι συγκεκριμενοι δρομοι οπως πολυ σωστα επισημαινει και ο BEETHOVEN επρεπε ουτως η αλλως να φτιαχτουν για να εξηπηρετηθει η Λαμια και ο μελλοντικος Αυτοκινητοδρομος Κεντρικης Ελλαδος Ε-65.

Το δευτερο ειναι τα σημαντικα περιβαλοντικα προβληματα που οντως υπηρχαν και δεν ειχαν ληφθει υποψη στις μελετες του εργου. Θυμιζω οτι η περιοχη ειναι προστατευομενη απο Ευρωπαικες συνθηκες και ετσι ενω το εργο ειχε περασει απο το Επικρατειας ειναι σιγουρο οτι θα κολλουσε σε πιθανες προσφυγες στην Επιτροπη.
Απο την αλλη ο συνολικος Προυπ. του εργου ηταν γυρω στα 180 δις (αν θυμαμαι καλα) δηλαδη περιπου 600εκ Ευρω. Κοστος δηλαδη ευθεως συγκρισιμο μετα 500εκ που στοιχιζει η τωρινη κατασκευη του δρομου (αν μαλιστα συνυπολογισουμε και τα 40 χλμ μειον).

Υπηρχε ενα εκτενες αφιερωμα στο περιοδικο Ελληνικες Κατασκευες με σχεδια κτλ. δυστηχως το εχω στην Ελλαδα και δεν μπορω να σκαναρω το αρθρο.
Για την ερωτηση του BEETHOVEN
Quote:
Αλλά αν και θα ήθελα να δω ένα τέτοιο έργο δεν είμαι σίγουρος αν αυτή τη στιγμή είναι τόσο αναγκαίο και αναρωτιέμαι πώς η πρώην ζεύξη Μαλιακού δρομολογήθηκε τόσο γρήγορα τη στιγμή που η υπόλοιπη Ελλάδα δε διαθέτει το στοιχειώδες οδικό δίκτυο που έχει ανάγκη.

νομιζω οτι το εργο ειχε προωθηθει με μαλλον αργους ρυθμους να λαβει κανεις υποψιν οτι το αναφερανε ολοι οι Πρωθυπουργοι απο Καραμανλη (τον παλιο), μεχρι Σημιτη.

Τελικα το εργο εγκαταληφθηκε επι Υπουργειας Λαλιωτη.
Κατα την γνωμη μου επειδη δεν χωρουσε στους σχεδιασμους για τα Αυτοχρηματοδοτουμενα και οχι λογω αντιδρασεων.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Mar 13, 2006 8:55 am    Post subject: Reply with quote

http://www.evros.gr/index.php?ID=11691&obcatid=8&MODULE=bce/application/news&NewsType=hg

Διόδια στην Εγνατία Οδό.

Aυτή τη στιγμή, η υπουργική απόφαση για την λειτουργία διοδίων στην Eγνατία Oδό βρίσκεται στο γραφείο του υπουργού ΠEXΩ ΔE Γ. Σουφλιά, ο οποίος αναμένεται να την υπογράψει μέσα στις επόμενες ημέρες. Aπό τη στιγμή της υπογραφής της απόφασης θα χρειαστούν τρεις μήνες ώστε να ξεκινήσει η λειτουργία του πρώτου σταθμού διοδίων της Eγνατίας στον Πολύμυλο Kοζάνης, στο τμήμα Kλειδί (συμβολή με ΠAΘE) - Bέροια - Kοζάνη - Γρεβενά.

Tο ύψος του διόδου θα είναι, σε πρώτη φάση περίπου 2 λεπτά ανά χλμ. για τα IX.

Mετά τον Πολύμυλο, σειρά θα πάρει, πιθανόν στις αρχές του 2007, ένας ακόμη σταθμός στη Θράκη, ο οποίος αρχικά έχει χωροθετηθεί στο ύψος της γέφυρας του Nέστου.
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Mon Mar 13, 2006 9:49 pm    Post subject: Reply with quote

αντε επιτελους τελειωνει το πεταλο.εχει περασει κανεις προσφατα να δωσει πληροφοριες. το τμημα στον κομβο λαμιας μηκους 4km που θα δημοπρατηθει ως το τελος μαρτιου δεν ηταν να γινει με τον Ε-65????? Shocked τι εγινε?μπας και ο Ε-65 μας αφησε χρονους Question Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad ελπιζω να μην υπαρχει τοσο μεγαλη ελλειψη ενδιαφεροντος. οσο για το τελευταιο τμημα ΣΤΥΛΙΔΑ-ΡΑΧΕΣ αντε να τελειωνουν οι μελετες να δημοπρατηθει. Wink beethoven oχαρτης που ποσταρες για το πεταλο ειναι η πραγματικη χαραξη ή οχι??? Question Question
Back to top
View user's profile Send private message
kikoman
Junior Member
Junior Member


Joined: 08 Nov 2005
Posts: 117
Location: Athens

PostPosted: Mon Mar 13, 2006 11:02 pm    Post subject: Reply with quote

Μερικά σχεδιαγράμματα από τις προτάσεις για το πέταλο του Μαλιακού ως τώρα.

Α) Για την πρωταρχική ζεύξη του πετάλου


B) Για την διπλή ζεύξη


Γ) Τι προβλέπεται να γίνει τελικά (ΝΕΑ 10/03/2006)
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18484&m=N11&aa=2
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Tue Mar 14, 2006 1:21 am    Post subject: Reply with quote

αν γινει ποτε η ζευξη πρεπει να γινει η διπλη γεφυρα. { τουλαχιστον μετα απο 30 χρονια}.και αυτο γιατι η κοινοπραξια που θα κατασκευασει την Ε-65 θα εκμεταλευεται για 30 χρονια τα διοδια του πεταλου του μαλιακου.{θα κατασκευαστουν διοδια μετα τη σκαρφεια.}.ετσι δεν ειναι δυνατον να φτιαχτει αμεσα η ζευξη καθως δεν θα διερχεται κανενας απο τα διοδια εφοσον θα υπαρχει η ζευξη.βεβαια υπαρχει η περιπτωση η κοινοπραξια να αναλαβει στο μελλον ΚΑΙ τη ζευξη.αυτη κατα τη γνωμη μου την περιπτωση πρεπει να την εξετασουν στο μελλον Rolling Eyes τι λετε????
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Tue Mar 14, 2006 9:29 am    Post subject: Reply with quote

h megalh xazomara me to petalo tou maliakou,htan oti apofasistike na ginei o aytokinhtodromos apo ta paraliaka, anti na vgainei kateytheian apo thn lamia sta farsala kai apo ekei sthn larisa,opws kai h sidhrodromikh grammh.. Ayth htan h kalyterh lysh kai malista mia meleth pou eixe ginei gia thn didromh pou tha eprepe na exei o E75, edeixne ayth thn diadromh ws thn pleon katalhlh.vevaia kapoioi apofasisan oti tha eprepe na peranei eksw apo ton volo, me apotelesma ayta pou vlepoume shmera,me epipleon axrhsta xiliometra, kai na syzhtame gia to an kai pote kai pws tha ginei h zeyksh tou maliakou,kati pou tha mporousame na to exoume apofygei me ligh orimh skepsh. Pantws, opws anaferthike kai pio panw, opws exei shmera h katastash, to petalo tou maliakou outws 'h allws tha eprepe na ginei aytokinhtodromos,giati ekei pera synantiountai kai alloi odikoi aksones kai sto katw katw,kalytera na odhgas se 40 xiliometra parapanw se aytokinhtodromo me poly kinhsh,para se ethnikh odo me para poly kinhsh..
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Mar 14, 2006 1:43 pm    Post subject: Reply with quote

Tanash σωστό κι αυτό έτσι αλλά αφενός μεν για τη σύνδεση του Βόλου θα έπρεπε να φτιάξουν έξτρα συνδετήριο άξονα που δεν θα βόλευε με τον καλύτερο τρόπο τη σύνδεση του με τις κατευθύνσεις προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη αφετέρου μετά θα ήταν κάπως άχρηστος ο Ε65.Και πραγματικά αν κατασκευάσουν τη διπλή ζεύξη η απόσταση αυτή θα είναι η συντομότερη δυνατή.Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί η δεύτερη γέφυρα να βγει στο ύψος της Γλύφας και όχι των Ραχών η οποία στο χάρτη μου φαίνεται και μικρότερη απόσταση μεταξύ των ακτών και βέβαια που είναι και συνολικά πιο σύντομη η απόσταση?
Gouperman η χάραξη που έφτιαξα στο χάρτη είναι στο περίπου γιατί δεν ξέρω και πού γίνεται νέα χάραξη(πέρα απ'το τμήμα παρ.Αγ.Κων/νου και Κ.Βούρλων) και πού διαπλάτυνση.Και τα μήκη των τμημάτων επίσης είναι λίγο σχετικά αλλά ισχύουν τα νούμερα που έχω γράψει από κάτω.
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Tue Mar 14, 2006 1:55 pm    Post subject: Reply with quote

beeτhoven απο οσο ξερω στο πεταλο η χαραξη θα παραμεινει ιδια με κατασκευη καινουργιου συγχρονου αυτο/μου φυσικα, Razz εκτος απο την παρακαμψη αγ.κωνσταντινου που γινεται νεα χαραξη με 8.8km τουνελ.επισης και το τμημα ΣΤΥΛΙΔΑ-ΡΑΧΕΣ θα ειναι νεα χαραξη το οποιο θα δημοπρατηθει, συμφωνα με πληροφοριες το φθινοπωρο. Cool επισης τον δρομο τον ξερω αρκετα καλα γιατι το χωριο μου ειναι στην καρδιτσα και παω συχνα.αντε μακαρι να φτιαχτει και ο Ε-65 να φθανω σε 2.30 ωρες Very Happy Very Happy φετος λογω δουλειας εχω καιρο να περασω απο το πεταλο. αν καποιος περασει, μπορει να μας δωσει πληροφοριες και αν ειναι δυνατον καμια φοτωγραφια????????
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 55, 56, 57 ... 152, 153, 154  Next
Page 56 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr