 |
stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Fri Oct 14, 2005 9:43 pm Post subject: |
|
|
Το γκρι δεν καταλαβαίνω που κολλάει με το περιβάλλον που κυριαρχεί στο "ποτάμι". Βέβαια θα μου πει κάποιος ότι κατά την κάλυψη/απόκρυψη θα βάζουν ειδικά καλύματα παραλλαγής. Σωστό και αυτό αλλά θα μπορούσαν εξ αρχής να τους βάζαν λίγο πιο "ελληνική" παραλλαγή. τεσπα. |
|
Back to top |
|
 |
Lothar_GR Full Member

Joined: 09 Jun 2004 Posts: 392 Location: Αθηνα
|
Posted: Fri Oct 14, 2005 9:49 pm Post subject: |
|
|
φαντάζομαι πως με τον ερχόμο των Leo2 ηρθέ η ωρά να αποσυρθούν τελείως τα M-48. Ισχυεί αυτό, γνωρίζει κανείς ;
Οι αγαπητοί μας γείτονες ( you know who ) δέν εχούν στα σχεδία τους καμμία αντίστοιχη αγόρα ; |
|
Back to top |
|
 |
savroulis Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Fri Oct 14, 2005 9:53 pm Post subject: |
|
|
αυτοί πήρανε κατασκοπευτικούς δορυφόρους και ΄ξερουνε που ακρριβώς έιναι τα άρματα μας........και καμπούμ αν χρειαστεί ποτέ.....  |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Fri Oct 14, 2005 9:56 pm Post subject: |
|
|
Για ποιό λόγο. Άστα να κάθονται εκεί και ας τα οδηγήσει η γιαγιά μου σε περίπτωση επιστράτευσης. Εξ όσων γνωρίζω τα M48A5 molf έχουν δυνατότητα κίνησης και σκόπευσης ακόμα και το βράδυ . |
|
Back to top |
|
 |
zigzag Junior Member

Joined: 18 Jul 2004 Posts: 77
|
Posted: Fri Oct 14, 2005 10:08 pm Post subject: |
|
|
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την βαφή παραλλαγής δείτε αυτή την διεύθυνση ....
http://www.intermat.gr/targets.php?sub=17
Οι τούρκοι έχουν κατασκοπευτικό δορυφόρο αλλά οι ανάλυση του είναι για τα μπάζα. Αγοράζεις καλύτερες φωτογραφίες on-line στο internet. Εμείς από την άλλη έχουμε κατόπιν διακρατικής συμφωνίας με τη Γαλία απευθείας πρόσβαση στο δικό της δορυφορικό σύστημα. Αυτό ως αντισταθμιστικά οφέλη για την αγορά πυραύλων SCALP για τα mirage οι οποίοι είναι πύραυλοι τύπου κρουζ.
Τα παλιά μοντέλα των M48 θα αποσυρθούν.
Οι τούρκοι έχουν μείνει πίσω στην αγορά νέου άρματος και πολύ σύντομα θα καταφύγουν σε λύσεις ανάγκης π.χ. αγορά μεταχειρησμένων. |
|
Back to top |
|
 |
Lothar_GR Full Member

Joined: 09 Jun 2004 Posts: 392 Location: Αθηνα
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 2:24 pm Post subject: |
|
|
Ο "Παπανικολής" τι έγινε ; Ηρθέ ;
 |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 7:48 pm Post subject: |
|
|
νομιζω μεσα του 2006, θα σου πω αυριο για σιγουρα |
|
Back to top |
|
 |
apelpisiakos Full Member


Joined: 10 Jun 2004 Posts: 277 Location: Estadio Municipal de Mytilini - "Tarlas"
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 10:46 am Post subject: |
|
|
Πάντως για τη παραλλαγή του άρματος, κι εμένα με ξένισε, και σκέφτηκα ως άσχετος ότι το άρμα κάνει μπάμ με γυμνό μάτι σε σχέση με τα πράσινα δέντρα. Χωρίς φυσικά να σκεφτώ ότι κανένας μα κανένας χειριστής σύγχρονου αντιαρματικού δεν πρόκειται ποτέ να δει το άρμα με γυμνό μάτι... οπότε η παραλλαγή είναι ο,τι πρέπει.
Γενικώς υπάρχουν πολλά "ψιλά γράμματα" στο σύγχρονο πόλεμο, που δεν τα γνωρίζουμε εμείς αλλά μακάρι να τα γνωριζουν οι αρμόδιοι. Π.χ. λέμε για το νέο αεροσκάφος, για εναέριο ανεφοδιασμό. Λοιπόν οι δικές μου πληροφορίες λένε ότι το κυριότερο πλεονέκτημα των Τούρκων στον αέρα είναι ότι έχουν αρκετά με επανδρωμένα αναγνωριστικά (UAVs) τα οποία σε υποτιθέμενο μαζικό χτύπημα μπορούν να τα εξαπολύσουν μαζί με τα αεροσκάφη και να πήξουν τα ραντάρ της αεράμυνας στα ίχνη, χωρίς να ξέρουν ποιο είναι τι.
Επίσης καλό θα είναι να βρούμε κάτι για να αντικαταστήσουμε τα Α-7 που αποσύρονται (είτε αεροσκάφος, είτε πυραυλικό σύστημα) γιατί τη 10ετία του 80 αποτελούσαν από τους κυριότερους πονοκεφάλους σε στρατηγικό επίπεδο του Τουρκικού επιτελείου. |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 2:29 pm Post subject: |
|
|
Κάτω στη Κρήτη γνωρίζω ότι υπάρχουν δοκιμές τέτοιων μη επανδρωμένων αεροσκαφών και από εμάς. Νομίζω συμμετέχουν και κλιμάκια εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Αυτό που δεν γνωρίζω αν τα παράγουμε μαζικά όπως οι Τούρκοι. |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Thu Oct 27, 2005 10:26 pm Post subject: |
|
|
gm2263 wrote: | Μην το γελάς και πολύ γιατι ποιός ξέρει τι μυστικά "κλείδώματα" μπορεί να έχουν και τα δικά μας οπλικά συστηματα Αμερικανικης προελέυσεως |
Εγώ προσωπικά δεν εμπιστεύομαι κανένα όπλο ηλεκτρονικής τεχνολογίας σε περίπτωση εκτεταμένου πολέμου. Περισσότερη αξία θα έχουν τα σκαμμένα πολυβολία και οι "σκαμμένες πολιτείες" των μεγάλων νησιών μας ή οι παγιδεύσεις προσβάσεων(στο ποτάμι) παρά οποιοδήποτε υπερσύγχρονο οπλικό σύστημα άμυνας. Εδώ έχουν εγκαταστήσει backdoors και "κλειδώματα" στις οικιακές ηλεκτρονικές συσκευές δεν θα έχουν βάλει στα οπλικά συστήματα που πουλάνε.
Κοινώς θα πρέπει οι εξοπλισμοί να γίνονται από διαφορετικούς προμηθευτές όπλων, από διαφορετικές χώρες. Κάποια στιγμή στο παιχνίδι των εξοπλισμών θα παίξουν και οι Κινέζοι. Θα πρέπει κάποια όπλα να τα πάρουμε και απ αυτούς. Δεν θα πρέπει να μας απασχολεί απο ποιά χώρα θα είναι αρκεί να λειτουργήσουν οι εξοπλισμοί μας όταν και εαν χρειαστούν.
Χάρηκα πάντως ιδιαίτερα όπου έμαθα για τα γερμανικά άρματα και τα υποβρύχια. Παλαιότερα χάρηκα για τα αντιαεροπορικά μέσου βεληνεκούς και τα αερόστρωμνα που πήραμε από τους Ρώσους.
Από την άλλη όμως υπάρχουν και παράμετροι που έχουν να κάνουν με τη συντήρηση τους.
Εννοώ δηλαδή ότι για λόγους οικονομίας και εξοικίωσης δεν είναι καλό να έχεις πολλών τύπων αεροσκάφη γιατί χρειάζεσαι διαφορετική εκπαίδευση και διαφορετικά αναλώσιμα για την υποστήριξη τους.
Φανταστείτε δηλαδή έναν χειριστή να πάει να οδηγήσει μετά από 10 χρόνια στα f16, ένα EFighter ή ένα Raffale. Άλλες ενδείξεις, άλλη ορολογία, άλλοι τρόποι χειρισμού, διαφορετικά αναλώσιμα.
ΟΜΩΣ πρέπει να ψωνίζουμε απ όλους για το λόγο που είπε ο GM |
|
Back to top |
|
 |
worldofjustice Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 3:42 pm Post subject: |
|
|
Εγώ δεν εμπιστεύομαι κανένα όπλο μηχανικής τεχνολογίας (πολυβολεία κτλ), γιατί μπορεί να κολλήσουν. Λέω να ζωστούμε με μαχαιρια και παλούκια.
Πάντως η ιδέα με τους πολλαπλούς προμηθευτές οπλων είναι καλή, απλά δεν είναι θέμα στρατηγικής από ποίους αγοράζουμε όπλα, αλλα πολιτικής. Ίσως αν προσπαθούσαμε να "φτιαζουμε" κάτι πραγματικά εξελιγμένο και στην αιχμή της τεχνολογίας, μονοι μας, να είχε περισσότερα αποτελέσματα μακροπρόθεσμα.
Στο θέμα της συντήρησης έχεις απόλυτο δίκιο, αλλα δεν είναι ανάγκη να αγοράζουμε από 20 διαφορετικούς κατασκευαστές άρματα μάχης. Αλλα ας πούμε άρματα, από γερμανούς και ιταλούς, αεροπλάνα από ρώσους και αμερικανους, πυραυλους από αμερικανους και γάλλους κτλ (οι χώρες είναι τυχαίες). |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Thu Nov 03, 2005 10:08 pm Post subject: |
|
|
Υπάρχει κάποιος που να έχει ενημερωθεί για το θέμα που προέκυψε με τη γκάφα του υπ. εθνικής άμυνας, να αναφέρει επακριβώς μία παράγραφο από τα διαφημιστικά κείμενα της αμερικανικής εταιρίας κατασκευής των f-16 σε έγγραφο που δώθηκε στη δημοσιότητα ;
Αναρωτιέμαι εαν οι Αμερικανοί είχαν συμφέρον να βγει στη δημοσιότητα αυτή η γκάφα για να επιτύχουν (ενδεχομένως) κάποιους δικούς τους στόχους. Γνωρίζετε εαν θα τους οφελούσε κάτι τέτοιο;
To λέω αυτό γιατί τα ΜΜΕ υποστηρίζουν ότι όντως πρόκειται για γκάφα του ΥΠΕΘΑ ενώ το ίδιο υποστηρίζει ότι οι Αμερικάνοι αντέγραψαν στα δικά τους "διαφημιστικά" έγγραφα, κομμάτι των κειμένων του ΥΠΕΘΑ. Τα ΜΜΕ από την άλλη δεν συμφωνούν και διαδίδουν ότι εφόσον η δημοσιοποίηση από τους Αμερικανούς έγινε πριν απο την δημοσιοποίηση του ΥΠΕΘΑ σημαίνει ότι το ΥΠΕΘΑ αντέγραψε τα κείμενα της κατασκευάστριας.
Είναι χρήσιμο να γνωρίζουμε όμως ότι στις μεγάλες εταιρίες και δημόσιους οργανισμούς της χώρας μας η ανταλλαγή των μυνυμάτων και των εγγράφων γίνεται ηλεκτρονικά άρα η υποκλοπή αυτού του εγγράφου του ΥΠΕΘΑ είναι πολύ εύκολη υπόθεση από αμερικανικά κέντρα εξουσίας. Δημοσιοποιουν ένα έγγραφο από τη πλευρά της κατασκευαστικής λίγο πριν τη δημοσιοποίηση του ΥΠΕΘΑ και δημιουργούν θέμα ... σκάνδαλο ... για αυτούς που εμπλέκονται στην υπόθεση.
Αυτό δεν σημαίνει ότι αυτό που λέω έγινε στη πραγματικότητα από τους Αμερικανούς, πιθανότερο είναι να πρόκειται για γκάφα. Εγώ απλά εξηγώ τι άλλο θα μπορούσε να ισχύει.
Υ.Γ: Ξέρω , είμαι παρανοϊκός ... τι να κάνουμε ;  |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Thu Nov 03, 2005 10:18 pm Post subject: |
|
|
εγω πιστευω οτι προκειται για γκαφα. απο τη στιγμη που η δουλεια για τα αεροσκαφη ειχε κλεσει πολυ πιο πριν δλδ απο την επισκεψη σπηλιοτοπουλου στις ΗΠΑ για πιο λογο οι αμερικανοι να θελουν να δημιουργησουν προβλημα σε μια κυβερνηση δινοντας λαβη στην αντιπολυτευση? στην ουσια ετσι μπαινει σε κινδυνο η πωληση τους δλδ κινδυνευει να χαθει ενας σιγουρος πελατης. απο την αλλη μερια αν εγινε κατι εσκεμενα ισως να εγινε απο την ελληνικη πλευρα με το σκεπτικο να φανει οτι η αγορα λογω κοστους δημιουργει προβλημα ση χωρα οποτε εμμεσα ζητανε εκπτωση στη τιμη. τωρα απο κει και περα δε ξερω και εγω εικασιες κανω |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Thu Nov 03, 2005 11:05 pm Post subject: |
|
|
Από μεταφορά
Grecolatin wrote: | PAIDIA,,.....TI PEZETE EDO!!!!!!!
«Ισχυρές πιέσεις»
Σχολιάζοντας τα δρώμενα στο υπουργείο αεροπόροι έλεγαν: «Οι πιέσεις που ασκούνται για την προμήθεια των 3,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων είναι τόσο ισχυρές, που θα πάρουμε τα αεροσκάφη ακόμα και χωρίς όπλα. Τώρα, τι θα τα κάνουμε είναι μια άλλη ιστορία. Αλλωστε, δεν μας ρώτησαν ούτε αν τα θέλουμε ούτε πώς τα θέλουμε».
Και σαν να μην έφθανε αυτό, τέσσερις ημέρες μετά, στις 31 Οκτωβρίου, το υπουργείο Αμυνας εκδίδει ανακοίνωση για να υποστηρίξει το πρόγραμμα, στο οποίο ο συντάκτης έχει αντιγράψει λέξη προς λέξη πέντε σημεία από ένα άτυπο ενημερωτικό που είχε στείλει σε κάποια ΜΜΕ η κατασκευάστρια εταιρεία διά των ανθρώπων της στην Ελλάδα.
Και όλα αυτά τις ημέρες που ο πρωθυπουργός έβαζε τα όρια της αδιαφάνειας με τη φράση του «έως εδώ». Μέχρι πού είναι το «εδώ» κανείς δεν ξέρει.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 03/11/2005
Diladi ,oli afti i piesi pou dexomaste apo Washington se ti akribos ofeli,pio to kerdos aftou tou KSEFTILISMOU apenanti se mas tous idious prota,kai defteron apenanti stis ipolipes europaikes xores pou fiaxnoun poli kalitera kai fthinotera maxitika.
Ti Pezete?????!!!!!!
Ti prokete na gini an den ta agorasoume afta ta mamimena palioF-16. |
|
|
Back to top |
|
 |
Rohan Full Member


Joined: 17 Dec 2004 Posts: 382 Location: Middle Earth
|
Posted: Fri Nov 04, 2005 3:01 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά μην μασάτε! Επειδή ακούω πολλά και διαβάζω ακόμη περισσότερα γι'αυτή την αγορά, θα ήθελα να δώσω τη δική μου ερμηνεία, την οποία την στηρίζω στα πολλά χρόνια που ασχολούμαι (ερασιτεχνικά και από προσωπικό ενδιαφέρον) με τα αμυντικά θέματα.
- Καταρχάς ο λόγος που αγοράσαμε τα 30 (+10) F-16:
Ένα κομμάτι του στόλου της Ελλ. Πολεμικής Αεροπορίας (ΠΑ) το οποίο αποτελούσε από τη δεκαετία του 70 τη "ραχοκοκκαλιά" της, έφτασε στα όρια της ωφέλιμης ζωής του και άρχισε πλέον να αποσύρεται. Έτσι μετά τα F-5 και τα Mirage F-1, ήρθε η σειρά των F-4 (Phantom) και σταδιακά και των Α-7 (Corsair) να αποσυρθούν. Για να υπάρξει εξιρορρόπηση στους αριθμούς έπρεπε να μπεί μια νέα παραγγελία αεροσκαφών και έπρεπε αυτό να γίνει τώρα, γιατί αυτές οι παραγγελίες δεν είναι "σήμερα το θέλω, αύριο το πήρα".
Φαινομενικά, καλύτερη λύση θα ήταν η απευθείας παραγγελία Eurofighter ("4ης γενιάς" ενώ τα F-16 είναι "3ης").
Όμως: Για πολιτικούς (κυρίως), οικονομικούς, αλλά και επιχειρησιακούς λόγους, σ'αυτή τη χρονική στιγμή μας συνέφερε να επεκτείνουμε το στόλο από F-16 που ήδη διαθέτουμε (περίπου 135 αεροσκάφη).
Βάσει και των αναγκών της ΠΑ για την επόμενη δεκαετία, αλλά και της διαμορφούμενης απειλής από απέναντι για το ίδιο χρονικό διάστημα (διαπραγμέτευση για μια μη βέβαιη τελικά ένταξη στην ΕΕ), η αγορά Eurofighter ή των γαλλικών Rafale (outsider) είναι αναπόφευκτη.
Έτσι, ένας καλός τρόπος να "καλμάρουν" λίγο οι ΗΠΑ από μια πιθανότατη στροφή της Ελλάδος σε ευρωπαϊκά αεροσκάφη, θα ήταν η επέκταση σε βραχυχρόνιο ορίζοντα της δοκιμασμένης λύσης του F-16. Επίσης τα F-16 είναι γενικά φθηνότερα από τα Eurofighter και πιο γρήγορα αξιοποιήσιμα από την ΠΑ (γνωστός τύπος).Έτσι για την κάλυψη άμεσων αναγκών, ήταν η ενδεδειγμένη λύση, συν ακόμη ένα πολιτικό όφελος, ότι αφήνεις υπονοούμενα στις ΗΠΑ ότι μπορεί μελλοντικά να αγοράσεις και τον διάδοχο του F-16 το F-35 JSF, στο πρόγραμμα ανάπτυξης του οποίου ή Τουρκία ήδη συμμετέχει.Επίσης οι αριθμοί μπορεί να κρύβουν και άλλη πρόθεση: Από τη στιγμή που αυτή η αγορά θεωρείται "συμπληρωματική" τα
+10 αεροσκάφη της "option" μπορεί να μην πάνε στις ΗΠΑ για F-16, αλλά στη Γαλλία για επιπλέον Μirage 2000-5, ούτως ώστε να περάσει σε πολιτικό επίπεδο πιο "γλυκά" η μελλοντική απόφαση για Eurofighter.
Σύμφωνα με αυτό το σενάριο θα είχαμε περί το 2009 την παρακάτω εικόνα:
35+40+60+30= 165 F-16
33+15+10= 58 Μirage 2000
~30 F-4 Phantom PI2000 (εκσυγχρονισμένα)
<20 A-7 (για εναέριο ανεφοδιασμό)
Σύνολο:~273 αεροσκάφη στα οποία θα μπορούν να προστεθούν όσα από τα μελλοντικά Eurofighter πιθανώς θα έχουν αρχίσει τότε να παραδίδονται, με επεφρασμένες ανάγκες για 40-60 αεροσκάφη.
-"Σκανδαλολογία"
Όταν το ΚΥΣΕΑ αποφάσιζε να παραγγείλει τα 30 F-16 έπρεπε να προυπολογίσει ένα κόστος. Οπότε, πήρε ως κόστος αναφοράς, το τελευταίο διαθέσιμο κόστος, δηλαδή το κόστος ανά μονάδα αεροσκάφους με βάση την τελευταία παρτίδα F-16, τα οποία όμως παραγγέλθηκαν την περίοδο 1998-2000 δηλ 7 με 5 χρόνια πριν. Από εκεί και πέρα υπάρχει μέριμνα για την συγκεκριμένη παραγγελία, να συμπεριλάβει και επιπλέον υποσυστήματα τα οποία στην προηγούμενη παραγγελία παργγέλθηκαν ξεχωριστά, με κυριότερα παραδείγματα τους κινητήρες και το ηλεκτρονικό σύστημα αυτοπροστασίας. Σ'αυτά πρέπει να προστεθούν και όρισμένα νέα όπλα (κυρίως κατευθυνόμενες βόμβες "αλά Ιράκ") τα οποία και πολύ κοστίζουν και δεν είναι βέβαιο ότι θα τα αποδεσμεύσουν οι Αμερικάνοι.
Με απλά λόγια γίνεται ένα παζάρι. Εμείς λέμε "Θέλουμε 30 F-16 με 1,1 δις έως το 2007" αυτοί απαντάνε "Σας τα δίνουμε με 3,3 δις το 2009". Oπότε έιναι λογικό μετά από τη διαπραγμέτευση να βρεθεί η άκρη κάπου στη μέση.
Τώρα όλες αυτές οι ιστορίες στον τύπο περί "σκανδάλου" μάλλον καλό κάνουν στην Ελληνική πλευρά, η οποία μπορεί να απειλεί έως και με διακοπή των διαπραγματεύσεων λόγω "υψηλού πολιτικού κόστους" οπότε όλο και κάτι παραπάνω μπορεί να πάρει από το "παζάρι".
Αυτά χονδρικά και σε πολύ γενικές γραμμές πάντα......... |
|
Back to top |
|
 |
assotos yios Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004 Posts: 955 Location: not aswtosgios blogspot :-)
|
Posted: Fri Nov 04, 2005 5:44 pm Post subject: |
|
|
Ομολογω οτι τα τελευταια κειμενα που διαβασα για το θεμα ηταν στη ΠΤΗΣΗ του Σεπτεμβριου.Το θεμα με εκνευριζει (σαν εραστη των αεροπλανων αλλα και φορολογουμενο )και δε διαβασα ουτε γραμμη σκανδαλολογιας στις εφημεριδες.Διαφωνω με την σοβαρη θεση του Rohan και θα υποδεχομουν με χαρα την ακυρωση μιας τετοιας αγορας.
Ερωτημα 1ο :Χρειαζεται η Π.Α μια τετοια αγορα ? Η απαντηση ειναι ΟΧΙ .Ππροσωπικα δε με ενδιαφερει αν υπαρχει αντιστοιχη εισηγηση.Ο αντιπαλος ειναι συγκεκριμενος και διαθετει 217 F16 και 52 F4 Terminator Αρα η ελληνικη ΠΑ τα καταφερνει μια χαρα με τα αεροσκαφη που ηδη διαθετει αφου τα περισσοτερα απ’αυτα υπερτερουν ποιοτικα.
Ερωτημα 2ο : Ειναι το F16 το καταλληλο αεροσκαφος? Απαντηση ΟΧΙ τη δεδομενη χρονικη στιγμη.
Αν ακολουθησουμε τη λογικη της ομοιοτυπιας θα πρεπει να παραγγειλουμε την εκδοση Block52+ .Αυτο σημαινει το 2010 (ετος στο οποιο θα αρχισουν να ειναι επιχειρησιακα ετοιμα τα συγκεκριμμενα αεροσκαφη )θα υποδεχτουμε εθνικα υπερηφανοι την εκσυγχρονισμενη εκδοση ενος τυπου που η υπολοιπη Ευρωπη θα ετοιμαζεται να αντικαταστησει...
Αν θελουμε κατι ελαφρα πιο συγχρονο και επιλεξουμε την εκδοση Block60 με διαφορετικο ρανταρ,εσωτερικα συστηματα στοχευσης/ναυτιλιας κτλ, η ομοιοτυπια παει περιπατο...Ολα αυτα στην εξευτελιστικη τιμη των 3,3 δις.Θελετε να υποθεσουμε αυθαιρετα (το αφεντικο τρελλαθηκε....) οτι η τελικη τιμη του πακετου θα ειναι αναμεσα στα 1,7 και στα 3,3? Τζαμπα πραγμα δηλαδη ...Οσο περιπου κοστιζαν 30 Εurofighter το 2001!...
Ερωτημα 3ο :Αξιζει η «προστασια» και η « υποστηριξη» των ΗΠΑ τοσα χρηματα? Απαντηστε εσεις...
Δικο μου συμπερασμα:Η κοινη λογικη θα επεβαλε ειτε να ξεκινησει αμεσως διαγωνισμος αναμεσα στα ευρωμαχητικα (Eurofighter/Rafale) ειτε να αναβληθει οποιαδηποτε αγορα μεχρι να ξεκαθαρισει η υποθεση του JSF και οι προθεσεις της Τουρκιας. |
|
Back to top |
|
 |
Grecolatin Junior Member


Joined: 04 Jun 2004 Posts: 154 Location: Spain,Granada
|
Posted: Fri Nov 04, 2005 8:20 pm Post subject: |
|
|
Kitaxte Plaka:
Sinomilia metaksi Kostakis kai Kangelarios:
(Nomizo egine tis *ou*nanas to Kangelo, ja,ja,ja...)
Με εξίσου τυπικό τρόπο απάντησε στις 5 Φεβρουαρίου 2005 ο κ. Καραμανλής με μια επιστολή με την οποία αναλάμβανε για πρώτη φορά τη δέσμευση απέναντι στη γερμανική κυβέρνηση για την απόκτηση του συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους.
Στην επιστολή αυτή ανέφερε:
«Αξιότιμε κύριε καγκελάριε,
Για την επιστολή σας της 30ής Δεκεμβρίου 2004 σχετικά με την προμήθεια μαχητικών αεροσκαφών Eurofighter σάς ευχαριστώ θερμά.
Πραγματικά έχουμε την επιθυμία να συμμετάσχουμε κεντρικά στην εξέλιξη της προμήθειας μιας δυνατής ευρωπαϊκής άμυνας, και στα πλαίσια αυτά η επιλογή των Eurofighters είναι σίγουρα ένα σημαντικό βήμα για την υλοποίηση αυτής της πολιτικής.
Είμαστε πεπεισμένοι ότι με την επιλογή τους θα συμβάλουμε στην ενδυνάμωση και βελτίωση της ευρωπαϊκής άμυνας και στη συμβατότητα με τις δυνάμεις άλλων συνεργαζόμενων ευρωπαϊκών κρατών.
Ελπίζω πάντως ότι σχετικές απορίες σας θα ξεκαθαριστούν σύντομα. H ελληνική κυβέρνηση συνυπολογίζει τη μεγάλη σημασία, όπως και οι άλλες κυβερνήσεις, της σχέσης της αμυντικής τους πολιτικής με την οικονομική τους ανάπτυξη.
Είμαι σίγουρος ότι στο εγγύς μέλλον θα έχουμε την ευκαιρία να συνεχίσουμε τις προσωπικές επαφές μας, προκειμένου να διευθετήσουμε τις εκκρεμείς ερωτήσεις στην υπόθεση αυτή.
Με φιλικούς χαιρετισμούς
K. Καραμανλής»
Τον Μάρτιο του 2005 ο κ. Καραμανλής επισκέφθηκε το Βερολίνο και, παρά τη διάψευση της ελληνικής κυβέρνησης τότε, συζήτησε λεπτομερώς με τον κ. Σρέντερ τα σχέδιά του για τα εξοπλιστικά προγράμματα, επαναλαμβάνοντας τη δέσμευσή του για την αγορά αεροσκαφών Eurofighters. Στη συνεδρίαση του ΚΥΣΕΑ όμως, που πραγματοποιήθηκε στις 19 Ιουλίου, η κυβέρνηση αποφάσισε την αγορά 40 αεροσκαφών F-16, μια απόφαση του εξόργισε τη γερμανική κυβέρνηση.
Στις 23 Αυγούστου ο κ. Σρέντερ αποστέλλει νέα επιστολή στον κ. Καραμανλή, στην οποία αυτή τη φορά τον αποκαλεί «αγαπητέ Κώστα» και του αναφέρει:
«Αγαπητέ Κώστα,
H κυβέρνηση σου, σύμφωνα με δημοσιεύματα των εφημερίδων, αποφάσισε στις 19 Ιουλίου τρέχοντος έτους την προμήθεια 30 F-16 μαχητικών αεροσκαφών με Option για άλλα 10. Θα μπορέσετε να καταλάβετε ότι λυπούμαι γι' αυτή την απόφαση.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι τον Μάρτιο τρέχοντος έτους συνομιλήσαμε για το ζήτημα αυτό, θα με χαροποιούσε αν η απόφασή σας σχετικά με την προμήθεια των επόμενων μαχητικών αεροσκαφών περιελάμβανε την προμήθεια οπλικών συστημάτων Eurofighters.
H προμήθεια αεροσκαφών Eurofighters άλλωστε θα καθιστούσε ως εκ τούτου ένα ευρωπαϊκό έθνος ακόμη πλουσιότερο.
Αυτό θα ήταν μια σημαντική συνεισφορά στο πλαίσιο της προσπάθειας για μια ευρωπαϊκή αμυντική πολιτική».
Στην επιστολή αυτή του κ. Σρέντερ απάντησε ο κ. K. Καραμανλής στις 12 Σεπτεμβρίου, μόλις μία εβδομάδα πριν από τις εκλογές στη Γερμανία, επαναλαμβάνοντας ότι η απόφαση για προμήθεια αεροσκαφών 4ης γενιάς παραμένει ισχυρή αλλά για το μέλλον.
Στην επιστολή αυτή ο κ. Καραμανλής προσφωνεί τον γερμανό καγκελάριο «αγαπητέ Γκέρχαρντ» και αναφέρει:
«Ελαβα την επιστολή σας της 23ης Αυγούστου, με την οποία εκφράζετε την ανησυχία σας σχετικά με την απόφαση της κυβέρνησής μου η οποία αφορά την προμήθεια των αμερικανικών μαχητικών αεροσκαφών F-16.
Οπως ήδη σας ενημέρωσα τον Φεβρουάριο, επιθυμούμε να βρισκόμαστε στο επίκεντρο των εξελίξεων για την ίδρυση μιας δυνατής ευρωπαϊκής άμυνας.
Για την υλοποίηση αυτής της πολιτικής, η επιλογή των Eurofighters είναι σίγουρα ένα σημαντικό βήμα.
Με βάση αυτή την προϋπόθεση, αποφάσισε η κυβέρνησή μου την προμήθεια αμερικανικών αεροσκαφών για την κάλυψη των άμεσων αναγκών της Πολεμικής μας Αεροπορίας διασφαλίζοντας την ασφάλεια στη δεδομένη στιγμή. Αποφάσεις σχετικά με την κάλυψη των αναγκών της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας με αεροσκάφη 4ης γενιάς θα ληφθούν αργότερα.
Αυτές οι αποφάσεις λαμβάνονται στα πλαίσια της πολιτικής μας και προς όφελος μιας δυνατής ευρωπαϊκής άμυνας.
Στο μέλλον, και μόλις έχουμε μια ξεκάθαρη εικόνα των οικονομικών επιπτώσεων από την εξέλιξη των δημοσιονομικών μεγεθών στη χώρα μου, ελπίζω να είμαι σε θέση ώστε να μπορώ να λάβω μια τελική απόφαση.
Σας βεβαιώνω ότι θα επιληφθώ προσωπικά του θέματος, μια και κατανοώ τη μεγάλη σημασία αυτού.
Με φιλικούς χαιρετισμούς. Κώστας Καραμανλής».
TO BHMA 30/10/2005 |
|
Back to top |
|
 |
worldofjustice Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Fri Nov 04, 2005 8:35 pm Post subject: |
|
|
Παραγωγή οπλισμού, ύψους 61,8 ε. ευρώ αναθέτει στην ΕΒΟ το υπουργείο Αμυνας
Μια νέα απόφαση, με την οποία κατακυρώνεται στην ΕΒΟ Αιγίου, η παραγωγή οπλισμού, ύψους 61,8 εκατομμυρίων ευρώ, υπέγραψε ο Αχαιός υπουργός Εθνικής Aμυνας, Σπήλιος Σπηλιωτόπουλος.
Σύμφωνα με την απόφαση, η Ελληνική Βιομηχανία Oπλων του Αιγίου, αναλαμβάνει την παραγωγή 2.320 πολυβόλων των 5,56 χιλιοστών (ΜΙΝΙΜΙ), 2.320 διόπτρων νυχτερινής σκόπευσης και αντίστοιχων πυρομαχικών για τα πολυβόλα. Η σύμβαση ανάθεσης του έργου, θα υπογραφεί άμεσα μετά την επιστροφή του σχετικού φακέλου από το Ελεγκτικό Συνέδριο στο οποίο εστάλη για τον τυπικό προσυμβατικό έλεγχο.
more
http://www.patrastoday.gr/News/article.asp?m=11&d=4&id=9 |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Fri Nov 04, 2005 8:57 pm Post subject: |
|
|
εγ θεωρω σωστη για τους λογους που λεει ο rohan την αγορα των μαχητικων αυτων αλλα θα ηθελα να προσθεσω οτι ισως θα ηταν καλυτερα μια πιο μικρη παραγγελια (20 πχ) αεροσκαφη και να δοθουν ολα μετα για ευρωμαχητικα |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sat Nov 05, 2005 2:42 am Post subject: |
|
|
Και εγώ είμαι υπέρ της άποψης να μην πάρουμε κάτι που σε 4-5 χρόνια θα θεωρείται παλιατζούρα.
Επίσης,
εμείς δεν είμαστε που είπαμε ότι θα μπούμε Ε.Ε γιατί μπορεί στο μέλλον η ενιαία ευρωπαϊκή πολιτική να μας θωρακίσει έναντι των εξ ανατολών κινδύνων ; Γιατί τώρα πολεμάμε τις προοπτικές της ευρωπαϊκής άμυνας αγοράζοντας όπλα μίας χώρας που θέλει το διαμελισμό και την αποσύνθεση της Ε.Ε.
Ας πάρουμε μία φορά μία τολμηρή απόφαση. Αν δεν στηρίξουμε εμείς τους ευρωπαϊκούς θεσμούς - ειδικά μαλίστα της ευρωπαϊκής άμυνας , τότε ΠΟΙΟΣ ;;
Έχει ανάγκη η Γερμανία ή Πορτογαλία από ευρωπαϊκή άμυνα ; ΕΜΕΙΣ την έχουμε, όχι γιατί θα γίνει ανοιχτός πόλεμος αλλά γιατί εμμέσως θα συμβάλει στη συνοχή της Ε.Ε. |
|
Back to top |
|
 |
Grecolatin Junior Member


Joined: 04 Jun 2004 Posts: 154 Location: Spain,Granada
|
Posted: Sat Nov 05, 2005 6:45 am Post subject: |
|
|
Mpori kanis na apantisi ton LOSADA?
Na to kani,giati emena me troi kai me tsantizi edo kai polli kairo tora i idia skepsi,i idia erotisi. |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sat Nov 05, 2005 2:31 pm Post subject: |
|
|
οπως προειπα ειμαι υπερ σε μια τωρινη αγορα F 16 ΑΦΟΥ υπαρχει προβλημα με τα φαντομ που αποσυρονται τελος του ετους αν δεν κανω λαθος ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟ 2012 θα εχουμε μια υπερσυγχρονη αεροπορια με F 16 ΜΙRAGE 2000-5 MKW F 4 2000 ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ EUROFIGHTER |
|
Back to top |
|
 |
Rohan Full Member


Joined: 17 Dec 2004 Posts: 382 Location: Middle Earth
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 10:02 am Post subject: |
|
|
Σχόλια:
-Για τα νέα F-16:
Ο κυριότερος λόγος που αγοράστηκαν ήταν πολιτικός (μια ένδειξη πίστης της νυν Ελληνικής κυβέρνησης προς τις ΗΠΑ) αλλά και οι επιχειρησιακοί λόγοι ήταν πολύ σημαντικοί, αφού υπήρχε σαφής απάιτηση από το ΓΕΑ για τουλάχιστον 2 νέες μοίρες μαχητικών όσο το δυνατόν συντομότερα, λόγω της σταδιακής απόσυρσης του ΣΥΝΟΛΟΥ των μη εκσυγχρονισμένων Φάντομ (έκδοση "SRA"-γύρω στις 40 μονάδες) μέχρι την 31.12.2005, αλλά ΕΠΙΣΗΣ και της επικέιμενης απόσυρσης μεγάλων αριθμών A-7, τα οποία λόγω των πληγμάτων που μπορούσαν να αποφέρουν και του αριθμού που διέθετε η ΠΑ (~80), αποτελούσαν βασικό αποτρεπτικό στοιχείο της αντιπαράθεσης με τους απέναντι για πολλά χρόνια.
Για το πολιτικό δούναι και λαβείν της αγοράς μπορούν να λεχθούν πολλά, αλλά ακόμη και εγώ που δεν είμαι θιασώτης της παρούσης κατεύθυνσης που έχει πάρει η εξωτερική μας πολιτική, διατηρώ μια "πισινή", πιστεύοντας ότι αυτή πάρθηκε με βάση κάποια συγκεκριμένη σκοπιμότητα, η οποία απλά δεν είναι ορατή σ' εμάς ακόμη (π.χ. ΄"βόρεια" Κύπρος .
Επίσης πρέπει να καταριφτεί ο "μύθος" που καλλιεργούν κάποιοι, για "άχρηστα αεροσκάφη" , "σαπάκια" που σε 3-4 χρόνια θα απαξιωθούν.
Μερικά στοιχεία για να καταρριφθεί αυτός ο μύθος: Τα 60 F-16 block 52+ που ήδη διαθέτει η ΠΑ παραγγέλθηκαν με διαμόρφωση που ΤΩΡΑ εφαρμόζεται στον στόλο των F-16 της USAF (πάνω από 500 αε/φη) μέσω του προγράμματος CCIP (common configuration improvement program) και που ΘΑ εφαρμοστεί από την Τουρκία στα δικά της F-16 (217) έως το 2011-2012.Ακόμη όμως και τότε τα δικά μας 60 Block 52+που ΗΔΗ διαθέτουμε,θα είναι ανώτερα από τα εκσυγχρονισμένα Τούρκικα.
Στη νέα παραγγελία, μέσω της επιδοθήσης στους Αμερικανούς LOA (letter of Acceptance) η ελληνική πλευρά προδιαγράφει κάποια χαρακτηριστικά (πχ δυνατότητα απεικόνησης εικόνας ραντάρ με μεγαλύτερη ευκρίνεια, πρόβλεψη για καλωδιώση αναγνώρισης κλπ.) τα οποία χαρακτηρίζουν τα 30 αε/φη ως "Advanced Block 52+" και αναμένεται να αποτελέσουν παράδειγμα για περεταίρω χαρακτηριστικά που θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν στο αμερικάνικο πρόγραμμα CCIP! Άρα λοιπόν ούτε άχρηστα θα είναι τα νέα αεροσκάφη ούτε ξεπερασμένα, απλά θα αποτελούν μερικά από τα πιο προηγμένα του τύπου τους! Και υπεραρκέτά θα συμπλήρωνα, από άποψη ποιότητας , σε σύγκριση με την απειλή από απέναντι (επίπεδο CCIP). Eπίσης επείδή αναφέρθηκε το Block 60, θα ήθελα να σημειώσω ότι Block 60 σημαίνει νέος κινητήρας, νέο ραντάρ, νέα διαμόρφωση κόκπιτ, νέα όπλα. Αξίζει για 30 μόλις μονάδες να βάλεις ένα νέο τύπο στον στόλο σου, όταν με συγκρίσιμο κόστος και χρόνους παράδοσης μπορέις να αποκτήσεις ένα "καθαρό" αεροσκάφος 4ης γενιάς;
Για μένα αυτό ακριβώς (παραγγελία block 60) θα ήταν ότι χειρότερο για την αγορά άμεσα, αεροσκαφών 4ης γενιάς.
Για τα Eurofighter/Rafale
Η μεγάλη ευκαιρία για την εμπλοκή της χώρας μας στο πρόγραμμα του Ευρομαχητικού, χάθηκε όταν το 2001 η κυβέρνηση Σημίτη έκρινε ότι τα κονδύλια που είχαν προβλεφθεί για τη συμμετοχή μας, ήταν περισσότερο απαραίτητα για την εκπλήρωση του "άλλου" "Εθνικού Στόχου" δηλαδή την διοργάνωση των Ολ. Αγώνων του 2004.Δεσμεύτηκε δε να επανεξετάσει το θέμα μετά τους Ο.Α. Φυσικά η κυβέρνηση του δεν πρόλαβε καν τους Ο.Α. και το θέμα πέρασε στην νυν κυβέρνηση.
Αν είχαμε προχωρήσει τότε, πιθανώς σήμερα να ετοιμαζόμασταν να παράλάβουμε τα πρώτα μας Eurofighter, υποθετικά το 2006 και υποθετικά της έκδοσης tranche 2.
Η νυν κυβέρνηση, επειδή σιχαίνεται να συνεχίζει με δεσμέυσεις της προηγούμενης, έχει εκφράσει την επιθυμία της να επανεξετάσει το θέμα του μαχητικού 4ης γενιάς από μηδενική βάση, γεγονός που ναι μεν ανοίγει την όρεξη και για άλλους υποψηφίους (Rafale, Grippen), καθυστερεί δε, την έναρξη του προγράμματος (λόγω και οικονομικής ένδειας, η κυβέρνηση μάλλον αποφεύγει να δεσμευτεί).
Φυσικά, στο τέλος αυτής της ουράς καραδοκεί η αμερικάνικη Lockheed, με το F-35 Joint Strike Fighter, που προορίζεται για διάδοχος του F-16 κάπου εκεί περί του 2012-2015.
Ακόμη και τώρα αν παραγγέλναμε τα Eurofighter, ρεαλιστικά δεν θα τα παραλαμβάναμε ούτε θα τα αξιοποιούσαμε επιχειρησιακά πριν το 2010, κυρίως λόγω της εντελώς νέας τεχνολογίας που ενσωματώνουν και της επιχειρησιακής νοοτροπίας που επιβάλλουν και απαιτούν από τον χρήστη.
Επίσης υπάρχουν και πολλά ερωτήματα για τις δυνατότητες του αεροσκάφους, ειδικά για την αρχική έκδοση παραγωγής την tranche 1. Πολλοί χαρακτηρίζουν το Ευρωμαχητικό "δεινόσαυρο του ψυχρού πολέμου", αλλά βέβαια χωρίς πάντοτε αγαθές προθέσεις.....
Θεωρητικά, το Eurofighter θα ολοκληρωθεί ως σύστημα με την έκδοση tranche 3 που σχεδιάζεται για μετά το 2010 (τουλάχιστον), για την οποία όμως η χρηματοδότηση από της εθνικές κυβερνήσεις των χωρών του προγράμματος (Αγγλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία) δεν είναι εξασφαλισμένη, κυρίως λόγω πιθανών πολιτικών πιέσεων και κόστους, δεδομένης και της δυσκολίας έγκρισης των κονδυλίων για την παρτίδα tranche 2 που θα αρχίσει τώρα να παράγεται.
Βέβαια υπάρχει και η επιλογή του πιο "ευέλικτου" (τα εισαγωγικά έχουν το νόημά τους) Rafale, που ανέπτυξε η Γαλλία με εθνικούς πόρους μετά την αποχώρηση της από το πρόγραμμα του Ευρωμαχητικού (πίσω στην δεκαετία του 80), το συγκεκριμένο αεροσκάφος όμως γενικά θα είναι κατώτερο από την σχεδιαζόμενη έκδοση tranche 3 του Eurofighter (εφ' όσον αυτή μπει σε παραγωγή).
Όπως καταλαβαίνετe το πρόγραμμα Eurofighter χρειάζεται γερές "ενέσεις" κονδυλίων για να φτάσει στην ακμή του (tranche 3) γι'αυτό και η κοινοπραξία αλλά και οι κυβερνήσεις των αντίστοιχων χωρών, ψάχνουν εναγωνίως για νέους πελάτες-εταίρους. Πρόσφατα μάλιστα, ενόψει της έγκρισης των ενταξιακών διαπραγματέυσεων προσκλήθηκε και η Τουρκία να συμμετάσχει. Βέβαια η γείτων έχει ήδη επενδύσει πολλά στο JSF, αλλά και μόνο από πολιτικής απόψεως, το φλέρτ με την κοινοπραξία του Eurofighter είναι εξόχως γοητευτικό....... |
|
Back to top |
|
 |
apelpisiakos Full Member


Joined: 10 Jun 2004 Posts: 277 Location: Estadio Municipal de Mytilini - "Tarlas"
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 11:29 am Post subject: |
|
|
Υπάρχει και μια άλλη διάσταση στο θέμα, ειδικά σε ό,τι αφορά στις διαπραγματεύσεις με τους Ευρωπαίους εταίρους μας. Η οποία έχει να κάνει με το.... Δ' κοινοτικό πλαίσιο στήριξης.
Μέχρι να κλείσει οριστικά το ποσό χρηματοδότησης που μας αναλογεί, αποκλείεται να κλείσει και το θέμα επιλογής του μαχητικού 4ης γενιάς. Ουσιαστικά είναι το ισχυρότερο διαπραγματευτικό χαρτί της χώρας μας για να συνεχίσει να έχει αυξημένες κοινοτικές εισροές μετά την διεύρυνση.
Όλα τα υπόλοιπα ισχύουν, αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό, ο κύριος παράγοντας είναι αυτό που σας γράφω παραπάνω γιατί εκεί είναι... πάαααρα πολλά τα λεφτά...  |
|
Back to top |
|
 |
assotos yios Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004 Posts: 955 Location: not aswtosgios blogspot :-)
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 11:44 am Post subject: |
|
|
Η υποθεση με τα «σαπακια» ειναι φαιδρη ,αποκυημα της "στρατευμενης " σκανδαλοθηρικης δημοσιογραφιας.Τα F16 αποτελουν την πιο πετυχημενη σχεδιαση μαχητικου στην ιστορια της αεροποριας και εχει εξελιχθει συνεχως αποτελωντας σημερα ενα συγχρονο και απροβληματιστο αεροσκαφος. Ομως ...Ενα μαχητικο υπηρετει 25 χρονια.Αγοραζοντας τωρα μια νεα παρτιδα F16 η Ελλαδα θα επαναλαβει το λαθος που εκανε στα μεσα της δεκαετιας του 70 με τις αγορες των Α7,Μirage,F4.Ολα εξαιρετικα αεροσκαφη και ολα στο τελος της βιομηχανικης τους παραγωγης.Την ιδια εποχη Ισραηλ,Ολλανδια,Βελγιο,Νορβηγια και Δανια επελεγαν το F16A .Δεχομαι οτι τοτε υπηρχε η πιεση των καταστασεων σε Κυπρο και Αιγαιο που επεβαλε γρηγορες και δοκιμασμενες αγορες.Σημερα απο τι πιεζεται η Π.Α. ?
Quote: | υπήρχε σαφής απάιτηση από το ΓΕΑ για τουλάχιστον 2 νέες μοίρες μαχητικών όσο το δυνατόν συντομότερα, λόγω της σταδιακής απόσυρσης του ΣΥΝΟΛΟΥ των μη εκσυγχρονισμένων Φάντομ (έκδοση "SRA"-γύρω στις 40 μονάδες) μέχρι την 31.12.2005, αλλά ΕΠΙΣΗΣ και της επικέιμενης απόσυρσης μεγάλων αριθμών A-7, |
Αυτη η δικαιολογια που διοχετευεται απο τους υπερμαχους μιας επειγουσας αγορας μαχητικων ειναι η πιο υποπτη.Κατα την ιδια περιοδο που εμεις θα αποσυρουμε τα F4SRA και τα πιο κουρασμενα Α7 ,οι Τουρκοι θα αποσυρουν τα δικα τους Phantom.Αρα επανερχομαστε στη συγκριση των αεροσκαφων 3ης γενιας + τα εκσυγχονισμενα : 269 τουρκικα απεναντι σε 220 ελληνικα.Υπολογιζοντας οτι τα 52 τουρκικα Φαντομ περιοριζονται σε ρολο κρουσης καταληγουμε σε μια αρκετα ισορροπημενη κατασταση.
Το ερωτημα λοιπον ειναι «Γιατι να μην ξεκινησει ενας σχεδιασμος ανανεωσης τους στολου με αεροσκαφος 4ης γενιας?».Εκτος αν παραδεχτουμε οτι για την Ελλαδα υπαρχει στη πραγματικοτητα ενα υποψηφιο αεροσκαφος 4ης γενιας το οποιο ομως δεν ειναι ακομα ετοιμο (JSF F35).Αν ειναι ετσι, καλως αγοραζονται τα F16 αφου ο διαδοχος του αργει ακομα.Ομως σε πολιτικο εποπεδο ο αποκλεισμος των ευρωπαικων εταιριων μπορει να αποδειχτει οδυνηρος.Ειδικα τωρα που η Τουρκια κουναει το βαζακι με το μελι υπο μορφη RFI (Request for information) για 120 αεροσκαφη μετα το 2012...
Υ.Γ.Τα λεφτα ειναι πολλα...Αλλα επειδη ειναι και περιορισμενα πρεπει να ειμαστε προσεκτικοι στο πως τα διαχειριζομαστε...
Y.Γ2.Πραγματικα οι αρχικες εκδοσεις του Εurofighter προσφερουν λιγα πραγματα .Το καλο για την Ελλαδα θα ηταν η εισαγωγη στην επομενη γενια(αν ειχαν ηδη παραδοθει στις αρχες του 2005) και μια μεγαλυτερη ανεση παραλληλης επιλογης του JSF αργοτερα (ζητω η πολυτυπια και παλι... ) |
|
Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Web hosting by isol.gr
|