View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Nov 03, 2005 1:05 pm Post subject: |
|
|
Ε ρε γλέντια! Φαντάσου τι θα γίνει αν ξεκινήσει το μετρό (κατά το 2018...) |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Nov 03, 2005 3:11 pm Post subject: |
|
|
Σαν πολύ αισιόδοξο σε κόβω φίλε για το 2018... Δεν πειράζει όμως θα γίνει η... υποθαλάσσια αρτηρία (το 2108)
Τεσπα να πω τη μαύρη μου αλήθεια προσπαθώ να το σκέφτομαι μόνο έτσι μπας και γίνει το θαύμα και αρχίσει κανα έργο και διαψευστούμε πανηγυρικά... (ΜΑΚΑΡΙ!!!!!!!) |
|
Back to top |
|
 |
aristidis Stadium Expert


Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1448 Location: Πουθενιστάν
|
Posted: Thu Nov 03, 2005 10:19 pm Post subject: |
|
|
Θυμαμαι κατι λεγανε για μελετες και κατι τετοια τον Μαρτιο...
Μαρτιο...
Απριλιο...
Μαιο...
Ιουνιο...
Ιουλιο...
Αυγουστο...
Σεπτεμβριο...
Οκτωβριο...
Νοεμβριο......
Και πουμαι ακομα!!!!!!!!!!!!!!  |
|
Back to top |
|
 |
kostya Full Member

Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
ioannis31 Stadium Expert


Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
Posted: Fri Nov 04, 2005 3:29 pm Post subject: |
|
|
Η ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων αφορά τη χρηματοδότηση (έως 550εκ ευρώ σε σύνολο 1000 εκ ευρώ) αλλά αναφέρει ρητά την τήρηση των περιβαλλοντικών όρων καθώς και των διαδικασιών για ανάθεση (procurement) του έργου σύμφωνα με τις οδηγίες της Ε.Ε. |
|
Back to top |
|
 |
Nassos Full Member


Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
Posted: Sun Dec 25, 2005 11:47 pm Post subject: |
|
|
Μια καινούργια εποχή για την Ενέργεια, αρχής γενομένης από την Θεσσαλονίκη. (έπονται και άλλες εγκαταστάσεις)
http://news.ert.gr/12/194865.asp |
|
Back to top |
|
 |
Sheepy Junior Member


Joined: 06 May 2004 Posts: 195 Location: Trilofos -Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
kostya Full Member

Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 2:55 pm Post subject: Μετρό Θεσσαλονίκης |
|
|
Τι γίνεται με το μετρό ρε παιδιά? Δεν ακούγεται/γράφεται τίποτα . Όταν έφευγα τον Σεπτέμβριο έλεγα όταν θα γυρίσω το καλοκαίρι θα έχουν ξεκινήσει τα έργα .
Ακόμα υπάρχει πρόβλημα με τον διαγωνισμό? Ξέρει κανείς τίποτα?
Αυτά. |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 8:44 pm Post subject: Re: Μετρό Θεσσαλονίκης |
|
|
Το μετρο ειχε"πνιγει" στις προσφυγες απο τις εταιριες που δεν ανελαβαν το εργο. ειχαν γινει γυρω στις-αν θυμαμαι καλα-30 προσφυγες στα δικαστηρια και στην Ε.Ε.απο οτι γνωριζω αποριφθηκαν και η συμβαση αναθεσης υπογραφεται τις προσεχεις εβδομαδες.δεν ξερω ακριβη ημερομηνια. παντως αρχιζει συντομα η κατασκευη του οπως και οι επεκτασεις του ΜΕΤΡΟ της αθηνας  |
|
Back to top |
|
 |
Nassos Full Member


Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
Posted: Wed Jan 18, 2006 7:27 pm Post subject: Re: Μετρό Θεσσαλονίκης |
|
|
kostya wrote: | Τι γίνεται με το μετρό ρε παιδιά? Δεν ακούγεται/γράφεται τίποτα . Όταν έφευγα τον Σεπτέμβριο έλεγα όταν θα γυρίσω το καλοκαίρι θα έχουν ξεκινήσει τα έργα .
Ακόμα υπάρχει πρόβλημα με τον διαγωνισμό? Ξέρει κανείς τίποτα?
Αυτά. |
Εντός Ιανουαρίου θα αποφασίσει η Ευρωπαίκή Επιτροπή. Θα απορρίψουν τις ενστάσεις και θα προχωρήσει το έργο (επιτέλους, μπας και πάψουν να μας βρίζουν εμάς τους Αθηναίους!!). Πάντως, από την στιγμή που ξεκίνησε η εκ΄τελεση του έργου επέκτασης του αεροιαδρόμου Μακεδονία, κάτι κινείται... Άντε να τελειώσει και το νέο Δημαρχείο... |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jan 20, 2006 9:08 am Post subject: |
|
|
Πρόβλημα απ' ότι διάβασα με την περιβόητη διαπλάτυνση της οδού Λαγκαδά (που ήταν και μάλιστα Ολυμπιακό έργο )
Θα καθυστερήσουν οι εργασίες διότι πρέπει να γίνει υπόγεια διάβαση πεζών αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να μεταφερθεί ένας αγωγός φυσικού αερίου, κάτι το οποίο δεν μπορεί να γίνει τώρα διότι θα κοπεί η παροχή Φ.Α. άρα και η θέρμανση σε αρκετά νοικοκυριά!!! Ως εκ τούτου οι εργασίες θα επαναρχίσουν μόλις γλυκάνει ο καιρός! (Απρίλη κλπ) |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jan 20, 2006 9:24 am Post subject: |
|
|
Ο αγωγός φυσικού αερίου πρέπει να μετακινηθεί γιατί θα γίνει μια υπόγεια διάβαση, αλλά σε καμιά περίπτωση η μετακινησή του δεν θα δημιουργήσει προβλήματα σε οικιακούς καταναλωτές και βέβαια οι όποιες καθυστερήσεις δεν οφείλονται στην μετακινησή του. |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sun Feb 12, 2006 6:39 pm Post subject: |
|
|
οπως ειπαν και τα παιδια η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ πηρε και απο το ΣΤΕ τη δουλεια και στο κοινοπρακτικο σχημα συμετεχουν οι ΑΚΤΩΡ-ΑΡΧΙΡΟΔΟΝ και BOSCALIS και με βαση το δημοσιευμα της ΑΞΙΑΣ ειναι θεμα σουφλια ποτε θα γινει η υπογραφη της συμβασης |
|
Back to top |
|
 |
Dimitris New Member

Joined: 07 Jun 2004 Posts: 20 Location: NY
|
Posted: Sat Feb 18, 2006 3:13 am Post subject: |
|
|
Απο Ναυτεμπορικη
Η δημιουργία Παγκόσμιου Κέντρου Εμπορίου στη Θεσσαλονίκη προωθείται από την ΤΕΔΚ του νομού, το Δήμο Θεσσαλονίκης, την Helexpo τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης, την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και τη Μητροπολιτική Αναπτυξιακή Εταιρεία Θεσσαλονίκης.
Η παρουσίαση του εγχειρήματος έγινε σήμερα, ενώ μέχρι στιγμής έχει δοθεί η προσωρινή άδεια ίδρυσης και λειτουργίας του και έχει ολοκληρωθεί η σχετική μελέτη. Εντός του 2006 θα πρέπει να υπάρξει άμεση επαφή με τα Παγκόσμια Κέντρα Εμπορίου ώστε να υπάρχει η απαραίτητη εμπειρία για την υλοποίηση της μελέτης.
Το Κέντρο θα αναπτυχθεί σε έκταση τουλάχιστον 15.000 τμ., ενώ γίνονται συνεννοήσεις για την εγκατάστασή του είτε στη Ζώνη Καινοτομίας, είτε στο λιμάνι, είτε σε κάποιον άλλο χώρο περιφερειακά του κέντρου της Θεσσαλονίκης.
Στόχος του Παγκοσμίου Κέντρου Εμπορίου της Θεσσαλονίκης θα είναι, μεταξύ άλλων, η σύνδεση των επιχειρήσεων της περιοχής με άλλες επιχειρήσεις παγκοσμίως, η προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρουν, η διοργάνωση επιχειρηματικών συναντήσεων και αποστολών και η διοργάνωση εμπορικών και εκθεσιακών εκδηλώσεων.
Το αρχικό μετοχικό κεφάλαιο της επένδυσης υπολογίζεται σε 480.000 ευρώ. Η συμμετοχή του δήμου υπολογίζεται σε 120.000, της ΤΕΔΚ σε 40.000 και των υπολοίπων μετόχων σε 80.000 έκαστος.
ΑΠΕ-ΜΠΕ |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Sat Feb 18, 2006 6:54 am Post subject: |
|
|
Για να δούμε...
Πάντως τα νέα για το Μετρό και την υποθαλασσια αρτηρια είναι καλά. Τωρα όσον αφορά το εμπορικό κεντρο κλπ, θέλει ύψος η δουλειά, αλλοιώς η έκταση είναι ελάχιστη. Φανταστείτε ότι το "Mediterranean Cosmos" έχει εμπορικούς χώρους 45000 τετρ. μέτρα. |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sat Feb 18, 2006 4:58 pm Post subject: |
|
|
εγω πιστευω οτι αυτο το κεντρο θα γινει στη θεσ/νικη γιατι τα βαλκανια θα πρεπει να αναπτυχθουν και ολες οι επενδυσεις στη περιοχη θα περασουν απο την πιο αναπτυγμενη οικονομικα χωρα της περιοχης και δη στο πιο κοντινο αστικο κεντρο που ειναι η θεσ/νικη. σκεπτομενοι οτι το 2008 θα ειναι ετοιμη η εγνατια που ενωνει ευρωπη με ασια και η πολη ειναι στο μεσον καθως και τους αγωγους αεριου και το λιμανι της ηγουμενιτσας το μελλον για μενα ειναι ευοιωνο |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Mon Feb 20, 2006 5:12 pm Post subject: |
|
|
Ανακοινώσεις Σουφλιά
Το Μάιο ξεκινά η κατασκευή του μετρό της Θεσσαλονίκης
Το Μάιο ξεκινά η κατασκευή του μετρό της Θεσσαλονίκης
Το Μάιο ξεκινά η κατασκευή του μετρό της Θεσσαλονίκης
Το Μάιο ξεκινά η κατασκευή του μετρό της Θεσσαλονίκης
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=685878&lngDtrID=244 |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Mon Feb 20, 2006 5:24 pm Post subject: |
|
|
ωραία, μαζί με της μπουλντόζες που θα μπούν το μάρτιο(αλλα τελικά κάτι έγινε...) στο γήπεδο της λάρισας και το γήπεδο του ΠΑΟ που ξεκινάει τον σεπτέμβρη έχουμε δυνατή χρονια !! ζητω το 2006!  |
|
Back to top |
|
 |
limito Full Member


Joined: 14 Apr 2005 Posts: 373 Location: Larisa
|
Posted: Mon Feb 20, 2006 6:33 pm Post subject: |
|
|
Άντε να δούμε θα γίνει τίποτα αυτή την φορά;Να δω μπουλντόζα και να μην το πιστεύω!  |
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Feb 20, 2006 8:16 pm Post subject: |
|
|
Δυο σχολια:
Το κοστος, λεει, 9,5 χιλιομετρων και 13 σταθμων προυπολογιζεται στο 1 δις. Συμφωνα με το αρθρο της Καθημερινης που ειχα ποσταρει στο τοπικ του Αθηναικου μετρο (και για το οποιο γινεται προφανως λογος και στο τελος του αρθρου στο in.gr) λεει οτι: "Eκτιμάται, πάντως, ότι το έργο [τμημα Μοναστηρακι-Αιγαλεω] δεν θα περατωθεί πριν από την άνοιξη του 2008, ενώ το κόστος θα ξεπεράσει κατά πολύ τα 600 εκατ. ευρώ που είχαν προϋπολογιστεί για τα στατικά έργα, τα ηλεκτρομηχανολογικά και τους συρμούς. Mε την ίδια δαπάνη οι Iταλοί κατασκεύασαν σε περίπου τρία χρόνια το μετρό που εξυπηρετεί αυτές τις ημέρες τους επισκέπτες των Xειμερινών Oλυμπιακών Aγώνων."
Συμφωνα με τη Καθημερινη, το δίκτυο μετρό του Tορίνου περιλαμβάνει 15 σταθμούς και εκτείνεται σε 9,6 χιλιόμετρα, με αλλα λογια, εχει την ιδια εκταση με αυτο που θα γινει στη Θεσσαλονικη ωστοσο ειναι 400κ ευρω φθηνοτερο (και με δυο σταθμους παραπανω αν και ο Σουφλιας λεει οτι εχει λιγοτερους ). Το ΥΠΕΧΩΔΕ διατεινεται οτι αυτο οφειλεται σε διαφορους λογους οπως το οτι στο Τορινο εχει γινει ελαφρια κατασκευη και δε βρηκαν αρχαια. Γνωριζει κανεις τι σημαινει "ελαφρια κατασκευη" και αν οντως δικαιολογει τη μεγαλη διαφορα κοστους?
Επισης αν ισχυει το 600εκ τοτε το ανα χιλιομετρο κοστος του μετρο του Τορινου δεν ειναι 90εκ ευρω που λεει το ΥΠΕΧΩΔΕ στο παραπανω αρθρο, αλλα 600/9,6=62.5.
Τωρα ή η Καθημερινη εχει κανει λαθος ή κατι παιζει... |
|
Back to top |
|
 |
Argyris Senior Member


Joined: 20 Apr 2004 Posts: 670 Location: ΑΘΗΝΑ
|
Posted: Mon Feb 20, 2006 8:38 pm Post subject: |
|
|
Sorry... ντεν μιλαμε ιταλιανο...αλλα κατι λεει για 7.5 km και 11 σταθμους ή κανω λαθος?
http://www.metrotorino.it/percorso.htm
Στο site του Urbanrail μιλανε για "9.6 km long and 15 stations"!!
http://www.urbanrail.net/eu/tor/torino.htm
Και παρακατω λεει οτι "Turin also has an extensive tramway network (179 km now, 195 km planned for 2002) which includes light rail lines 3 and 9. Tram line 4 is being upgraded, and it is thought to become a partly underground light rail line, linking the northern and southern parts of the city".
Υποθετω πως light rail ονομαζουνε το τραμ! Αλλη απαντηση δεν εχω...
ΥΓ. Υπαρχει πιθανοτητα το δικο μας ΤΡΑΜ να μπορει να χρησιμοποιησει τις γραμμες του Μετρο?? Γιατι αν γινετε κατι τετοιο θα ηταν απλα φανταστικο! Φανταστειτε το Τραμ απο παραλια υπεργιο, μετα μεσω της γραμμης Μετρο υπογειο και ετσι να μπορει να βγει και σε αλλες συνοικιες της Αθηνας... |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Mon Feb 20, 2006 9:00 pm Post subject: |
|
|
αυτο απλα σημαινει οτι αμα εισαι στην ελλαδα ειναι πολυ πιθανο να πεσεις σε αρχαιλογικο χωρο και ολοι ξερουμ οτι η θεσ/νικη ειναι αρχαια πολη. αρα η εχεις μικρο κοστος και ισοπεδωνεις τα αρχαια ειδαλως σωζεις τη κληρονομια σου και αυτο σημαινει κοστος επιπλεον οπως και καθυστερησεις. με βαση αυτα που διαβαζω σε εφημεριδες οντως το μαιο ξεκιναει. |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Mon Feb 20, 2006 9:02 pm Post subject: |
|
|
ωραίο το ""φτηνό" metro του τωρινό(έχει προστατευτικά) εμείς γιατί δεν έχουμε θα μου πείτε δεν έχουμε αυτοκτονίες; ok....αλλα εισόδους για τους τζαμπατζήδες γιατί δεν έχουμε;
ελπίζω οι σταθμοί τους να είναι πιο λιτoi από τους δικούς μας αλλιώς θα ζηλέψω....
 |
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Mon Feb 20, 2006 9:15 pm Post subject: |
|
|
Χαίρετε! νέος στο φόρουμ σας, που με ενδιαφέρει πολύ, και πρώτο ποστ.
Νομίζω πως μπορώ να απαντήσω σε κάποια ερωτήματα:
Dimiskour wrote: | Γνωριζει κανεις τι σημαινει "ελαφρια κατασκευη" και αν οντως δικαιολογει τη μεγαλη διαφορα κοστους? |
Όπως γράφει κι ο Argyris, "ελαφρά κατασκευή" σημαίνει, γενικά, τραίνα που γνωρίζουμε ως "τραμ", ασχετο αν κινούνται υπογείως ή όχι (πολλές φορές είναι συνδιασμός των δυο πχ Φρανκφούρτη, Νυρεμβεργη κτλ)
Δικαιολογεί μεν την διαφορά του κόστους ΑΛΛΑ απ' ότι θυμάμαι το Μετρό Θεσσαλονίκης σχεδιάστηκε εξ αρχής ως "ελαφριά κατασκευή" . Και είναι ένας από τους βασικούς λόγους που θεωρείται (και από μένα) λάθος η κατασκευή του. Οι διαφορές μεταξύ "βαρειάς" και "ελαφριάς" κατασκευής είναι πολλές και συγκεκριμένες πχ το πλάτος του "σιδηρόδρομου" (δεν θυμάμαι την σωστή ορολογία...) του κανονικού (βαρέως) Μετρό (όπως της Αθήνας) είναι συνήθως το στανταρ πλάτος των κανονικών τραίνων. Οπότε το Μετρό πχ της Αθήνας μπορεί να χρησιμοποιήσει το δύκτιο του ΟΣΕ ενώ το Τραμ όχι.
Καταλαβαίνετε λοιπόν γιατί, εκτός όλων των υπόλοιπων μειονεκτημάτων, το ελαφρύ Μετρό είναι ένα λάθος έργο για την Θεσσαλονίκη.....
Δεν νομίζω να αλλάξανε τον σχεδιασμό του έργου ρε παιδιά.....μάλλον μας δουλεύουν; γνωρίζει κανεις με σιγουριά αν το μετρό Θεσ/νίκης δεν είναι ελαφρύ αλλά είναι βαρύ;
ΥΓ. περιμένω να πάρω μεσ' στον επόμενο μήνα τη φωτογραφική μου μηχανή για να αρχίσω να ποστάρω έργα στην πόλη.
Last edited by jackoharas on Mon Feb 20, 2006 9:48 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
|