View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Thu Sep 15, 2005 9:51 am Post subject: |
|
|
Υπάρχει άλλο ένα πρίν απο το Σείριο.
Με τα ΣΕΑ της Εγνατίας? |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Sep 15, 2005 10:04 am Post subject: |
|
|
Τα ΣΕΑ της Εγνατιας δε ξέρω (θα το έγραφα άλλωστε).
Προφανώς όμως, η ίδια η Εγνατία ΑΕ που έχει την ευθύνη της κατασκευής και εκμετάλλευσης του δρόμου, θα κάνει την προκήρυξη του διαγωνισμού (όποτε και αν γίνει αυτό), θα καρπωθεί τα κέρδη από αυτόν που θα επικρατήσει, ο οποίος με τη σειρά του θα τα βγάζει από τους οδηγούς. Τώρα με ποσοστά θα γίνει αυτό, με εφ άπαξ καταβολή της αξίας, θα σε γελάσω. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Sep 15, 2005 10:23 am Post subject: |
|
|
Για την Εγνατία, στην Θεσσαλονίκη θα γίνουν λίγο μετά τον κομβο του Λαγκαδά.
Στην Καστανιά, πηγαίνοντας προς Κοζάνη, στα αριστερά σε ένα σημείο υπάρχει ένα τεράστιο άνοιγμα. Πόσο πιθανόν είναι να γίνει ΣΕΑ σε εκείνο το σημείο;
Στην ΠΑΘΕ, στο τμήμα Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι, λίγο πριν το Πολύκαστρο άνοιξε το καλοκαίρι ένα ΣΕΑ (και στις δυο πλευρές). |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Thu Sep 15, 2005 10:36 am Post subject: |
|
|
Quote: | Πόσο πιθανόν είναι να γίνει ΣΕΑ σε εκείνο το σημείο; |
Δεν νομίζω να κάνει η Εγνατία ΑΕ ,μόνο σε μία πλευρά ΣΕΑ.Δεν ξέρω για που μιλάς,αλλά εγώ δεν έχω δεί κάποιο χωρο τόσο μεγάλο ώστε να χωράει ΣΕΑ.
Και εδώ που τα λέμε δεν χρειάζεται κιόλας να γίνει στην Καστανιά,την περνάς πολύ γρήγορα την Καστανιά για να χρειαστεί ΣΕΑ ενδιάμεσα.Μπορεί να γίνει είτε στον Πολύμηλο είτε στην Βέροια,που υπάρχει χώρος. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Sep 15, 2005 11:03 am Post subject: |
|
|
Πάντως σαν περιοχή θα ήταν φοβερά να έχει ένα ΣΕΑ στη μέση του βουνού, να βλέπουμε και τον Αλιάκμονα!!!
----
Από τον Αγγελιοφόρο
BOΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ/ Oλες οι επιπτώσεις που έχει επιφέρει μέχρι σήμερα η λειτουργία του στρατηγικού οδικού άξονα στη ζωή των κατοίκων και την οικονομία της περιοχής
http://www.agelioforos.gr/agelioforos.gr/archive/article.asp?date=9/14/2005&page=18 |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 12:19 pm Post subject: |
|
|
Είδα μια φωτογραφία στο περίπτερο της Εγνατίας στην Εκθεση, του χώρου όπου κατασκευάζεται (ναι, έχει αρχίσει) η γέφυρα του Μετσοβίτικου. Μέσα στη χαράδρα φαινόταν καθαρά έργα στις βάσεις των πυλώνων, πράγμα που σημαίνει ότι οι μακέτες με τη κρεμαστή "Metsovitikos bridge" αποκτούν πλέον συλλεκτική αξία. Θα γίνει δηλαδή κλασικά είτε με προβολοδόμιση, είτε με έτοιμες μπάρες που σέρνονται πάνω στα έδρανα.
Check this out. Είναι κάπου ανάμεσα σε Παρίσι και Βαρκελώνη. Μη ρωτάτε που, δε ξέρω.
http://i7.photobucket.com/albums/y282/amadeusmozart/Auto.jpg |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 12:30 pm Post subject: |
|
|
Νομίζω Mozart ότι έχει ξαναγίνει συζήτηση για αυτή την γέφυρα που άνοιξε πέρσι. Βρίσκεται στη Νότια Γαλλία και νομίζω ότι έχει τον πιο ψηλό πυλώνα στον κόσμο (είναι πιο ψηλός από τον πύργο του Άιφελ) |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 12:45 pm Post subject: |
|
|
Όντως Mozart έχεις δίκιο, τώρα έκανα μια βόλτα από εκείνη τη συζήτηση και είδα και τις φωτογραφίες. Πρέπει να είναι άλλη η γέφυρα. |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Sep 23, 2005 10:15 am Post subject: |
|
|
Μερικές δημοπρατήσεις έργων συντήρησης τμημάτων της Εγνατίας από το site της.
1 «Εγνατία οδός: Στοιχειώδης συντήρηση και λειτουργία του τμήματος από Ηγουμενίτσα μέχρι Α/Κ Περιστερίου (2005 - 2009)» 15.000.000 €
2 «Εγνατία οδός: Στοιχειώδης συντήρηση και λειτουργία του τμήματος από Α/Κ Περιστερίου μέχρι Α/Κ Ανατ. Γρεβενών (2005 - 2009)» 18.000.000 €
3 «Εγνατία οδός: Στοιχειώδης συντήρηση και λειτουργία του τμήματος από Α/Κ Ανατ. Γρεβενών μέχρι Α/Κ Κλειδίου (2005 - 2009)» 20.000.000 €
4 «Εγνατία οδός: Στοιχειώδης συντήρηση και λειτουργία του τμήματος από Α/Κ K1 Θεσσαλονίκης μέχρι Α/Κ Στρυμόνα (2005 - 2009)» 14.000.000 €
5 «Εγνατία οδός: Στοιχειώδης συντήρηση και λειτουργία του τμήματος από Α/Κ Αγίου Ανδρέα μέχρι Κήπους (2005 - 2009)» 16.000.000 € 5/9/2005
Επίσης τυχαίνω να γνωρίζω ότι η εταιρία είναι κοντά σε συμφωνία για παροχή ρεύματος από άλλο φορέα. μετά το σπάσιμο του μονοπωλείου της ΔΕΗ, μπορεί κάποιος να πάρει ρεύμα σε χαμηλότερη συνήθως τιμή από άλλη εταιρία (που χρησιμοποιεί βέβαια τα καλώδια της ΔΕΗ). Δε γνωρίζω τις εταιρίες που δραστηριοποιούνται σε αυτό το τομέα (δεν είναι άλλωστε θέμα του τόπικ) γνωρίζω όμως ότι έτσι η Εγνατία θα μειώσει σημαντικά κάποια παό τα λειτουργικά έξοδά της, κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες. Όσο και αν σας φαίνεται παράξενο, ξοδεύει περισσότερο ρεύμα κατά τη διάρκεια της μέρας, παρά τη νύχτα, καθώς στος σήραγγες χρειάζεται πολύ περισσότερος φωτισμός για να εξομοιωθεί η διαφορά του φωτισμού κατά την είσοδο σε τούνελ. |
|
Back to top |
|
 |
savroulis Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Wed Sep 28, 2005 3:16 am Post subject: |
|
|
ερώτηση προς τους γνωρίζαντες.......
πέστε πώς ξεκινάω απο Κιφισσια με κατεύθυνση πρός λαμία και προορισμό λίγο μετά τα διόδια στο Σχηματάρι, ποιά διαδρομή ακολουθώ και πόσα διόδια περνάω, αν γνωρίζετε και τα ποσά των διοδίων ακόμη καλύτερα...Αττική οδός ή κατευθείαν εθνική???
επίσης τα διόδια στο σχηματάρι είναι να πληρώσεις προς την μία κατεύθυνση ή και προς τις δύο? το ίδιο ερώτημα για τα διόδια στις Αιφίδναι...
ευχαριστώ προκαταβολικά.... |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Wed Sep 28, 2005 9:01 am Post subject: |
|
|
Αν ξεκινήσεις από Κηφισιά, δεν έχεις καμιά δουλειά με την Αττική Οδό. Κατευθείαν στην Εθνική, π.χ. από τον κόμβο Καλυφτάκη (Ολυμπιακού Χωριού) ή από τον κόμβο της Βαρυμπόμπης.
Θα πληρώσεις συνολικά 4 ευρώ (2+2), στους δύο σταθμούς διοδίων (Αφίδνες και Σχηματάρι). Δεν πληρώνεις στην επιστροφή. |
|
Back to top |
|
 |
savroulis Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Wed Sep 28, 2005 6:38 pm Post subject: |
|
|
Eνα χωριό ονόματι παλεοχόρι κοντα στην Τανάγρα το γνωρίζεις???
εκεί είναι ο προορισμός........  |
|
Back to top |
|
 |
adonis Junior Member


Joined: 29 Sep 2004 Posts: 88
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 9:06 am Post subject: |
|
|
apo to site tis egnatias www.egnatia.gr
Εγκαινιάστηκε την Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2005, το τμήμα του κάθετου άξονα ΣΙΑΤΙΣΤΑ - ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΠΗΓΗ - ΙΕΡΟΠΗΓΗ, παρουσία των τοπικών Αρχών, της Διοίκησης της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. και πλήθος κατοίκων της περιοχής.
Το τμήμα που παραδόθηκε είναι από το N. Κωσταράζι έως το Άργος Ορεστικό, έχει μήκος 5,7 χλμ. και κατασκευάστηκε με κονδύλια του ΠΕΠ Δυτικής Μακεδονίας, ύψους 36,7 M€ (χωρίς ΦΠΑ). Στην ίδια εργολαβία περιλαμβάνονται οι εγκάρσιες συνδέσεις του άξονα με την πόλη της Καστοριάς μήκους 2,5 χλμ. και με το αεροδρόμιο μήκους 2,3 χλμ.
Ο κάθετος άξονας Σιάτιστα - Κρυσταλλοπηγή - Ιεροπηγή είναι τμήμα του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών. Εξασφαλίζει τη σύνδεση προς Pogrades - Cafasan - Δυρράχιο στο νότιο τμήμα της Αλβανίας και αποτελεί κλάδο του Πανευρωπαϊκού Διαδρόμου VIII.
Ο άξονας έχει συνολικό μήκος περίπου 81 χλμ. Μελετάται και κατασκευάζεται με διατομή τετράιχνου αυτοκινητοδρόμου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και Λωρίδα ΄Εκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) ανα κατεύθυνση. |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 2:12 pm Post subject: |
|
|
το κομματι αυτο που αναφερεσαι ειναι καθετο της εγνατιας η κομματι της εγνατιας  |
|
Back to top |
|
 |
adonis Junior Member


Joined: 29 Sep 2004 Posts: 88
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 4:29 pm Post subject: |
|
|
einai katheto tis egnatias !!!!!!
opou ksekina ligo meta ta grevena kai poly prin thn kozani , perna apo thn kastoria kai kataligei sta ellino-albanika synora sthn ieropigi ( ligo pio notia ths torinis methoriakis diabasis tis kristalopigis ) |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 9:24 pm Post subject: |
|
|
εργα κατοχηρωμενα στη ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΕ οπου τα πιο πολλα ειναι οδικα εργα
Σημειώνεται ότι από την αρχή του 2005, η Μηχανική Α.Ε. και η κατά 100% θυγατρική της Θόλος Α.Ε. έχουν υπογράψει συμβάσεις για τα παρακάτω έργα συνολικού ύψους 251,2 εκατ. ευρώ:
- Παράκαμψη Αγρινίου 31,1 εκατ. ευρώ
- ΠΑΘΕ: Τμήμα Σκάρφεια-Λαμία-Ράχες 42,0 εκατ. ευρώ
- Αποπεράτωση Φράγματος Συκιάς 96,4 εκατ. ευρώ
- Σύνδεση Ευρείας Παράκαμψης Πάτρας, με Κάλυψη του Χειμάρρου Διακονιάρη 46,1 εκατ. ευρώ
- H/M & Αρχιτεκτωνικές εργασίες στο Εμπορικό και Ψυχαγωγικό Κέντρο Mediterranean Cosmos 14,0 εκατ. ευρώ
- Συγκοινωνιακός κόμβος στο Mediterranean Cosmos 2,1 εκατ. ευρώ
- Ύδρευση Δήμων και Κοινοτήτων Ν. Ηλείας, Τμήμα Α: Ερύμανθος - Πύργος 11,4 εκατ. ευρώ
- Επέκταση Εξωτερικού Λιμένα Τήνου 6,7 εκατ. ευρώ
- Κατασκευή Εμπορικού Κέντρου στο Περιστέρι (φάση Α) 1,4 εκατ. ευρώ
Επίσης, η Μηχανική έχει ανακηρυχθεί μειοδότης στο διαγωνισμό για το έργο: "Κατασκευή του Φράγματος Πείρου-Παραπείρου", ύψους 74,6 εκατ. ευρώ. |
|
Back to top |
|
 |
savroulis Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Sat Oct 01, 2005 9:33 pm Post subject: |
|
|
Pώσικη ρουλέτα στο «πέταλο» του Kορινθιακού
Σε... Μαλιακό του Νότου, με διπλάσιο αριθμό νεκρών μέσα στο 2005, εξελίσσεται η Εθνική Οδός Κορίνθου - Πατρών. Πρόκειται για μια «ευθεία θανάτου», μήκους 90 χιλιομέτρων, η οποία είναι ο βασικός δρόμος που συνδέει την Αθήνα με τη Δυτική Ελλάδα και τη Δυτική Πελοπόννησο. Ένας δρόμος εγκαταλελειμμένος από πλευράς ασφάλειας, φτιαγμένος - χωρίς διαχωριστική νησίδα - ακριβώς όπως το θανατηφόρο πέταλο του Μαλιακού. |
|
Back to top |
|
 |
Pelops Junior Member

Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 12:51 am Post subject: |
|
|
Savrouli τι μας είπες τώρα , το πασίγνωστο!!
Μερικές ερωτήσεις κρίσεως
1) Πόσα χρόνια είμαστε μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ? (απάντηση=24)
2) Πόσα "πακέτα" (τεράστια ποσά -χρηματοδοτήσεις από ΕΕ) έχουμε πάρει???(απάντηση στα τελειώματα του 3ου πακέτου )
3) Πότε έγινε η εθνική οδός Κόρινθος--Πάτρα?? (απάντηση δεκαετία 60 )
4) Πληρώνει κάποιος διόδια για ένα δρόμο που δεν είναι αυτοκινητόδρομος?? (απάντηση ΝΑΙ 2,5 ευρώ ! )
Νομίζω δε χρειάζεται άλλα σχόλια... είναι πρόκληση ύστερα από 24 χρόνια στην ευρώπη η τρίτη πόλη της χώρας να συνδέεται με τέτοιο απαράδεκτο δρόμο με την Αθήνα... (η δε σιδηροδρομική σύνδεση είναι ακόμα χειρότερη...) |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 1:46 pm Post subject: |
|
|
Τα πράγματα είναι πιο χειρότερα απ ότι τα λέει ο pelops
Ο δρόμος αυτός μετα βίας χωράει δύο ΙΧ στα 2 αντίθετα ρεύματα κυκλοφορίας. Αν θυμάμαι καλά η μία λωρίδα είναι η κανονική και η δεξιά είναι ουσιαστικά πιο στενή(Ασφαλείας - Μόνο για να σταματήσει κάποιο αυτοκίνητο λόγω ανάγκης).
Πριν αρκετά χρόνια και όταν είμουν στο τέλος της εφηβίας μου, ερχόμουν σαν συνοδηγός σε νταλίκα από Πάτρα. Η νταλίκα έπιανε ένα μέρος της λωρίδας ασφαλείας και το περισσότερο τμήμα της κανονικής λωρίδας. Στο αντίθετο ρεύμα έρχονταν συνέχεια ΙΧ. Ξαφνικά μία άλλη νταλίκα προσπαθεί να προσπεράσει τη δικιά μας ενώ ταυτόχρονα ο οδηγός που ήταν δίπλα μου έκανε τέρμα δεξιά για να κάνει χώρο στη νταλίκα που προσπερνούσε από αριστερά μας Και τώρα το κορυφαίο , ένα άλλο ΙΧ κάνει προσπέραση στο ΙΧ που ερχόταν από το αντίθετο ρεύμα. Είναι νύχτα και εγώ αυτό που βλέπω είναι δύο νταλίκες η μία δίπλα στην άλλη να περνάνε σύριζα από δύο ΙΧ το ένα δίπλα στο άλλο. "Ο γύρος τους θανάτου" ήταν αυτό το ταξίδι που έκανα . Αυτά για τον "Αυτοκινητόδρομο Κορίνθου - Πατρών" ... Και έχουν και το θράσος να ζητάνε και διόδια. |
|
Back to top |
|
 |
ioannis31 Stadium Expert


Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
Posted: Tue Oct 04, 2005 10:05 am Post subject: |
|
|
Χθές είχα την ευκαιρία να μελετήσω το σχέδιο της σύμβασης παραχώρησης της Εθνικής Οδού Κορίνθου-Τριπόλεως-Καλαμάτας, που περιλαμβάνει και το τμήμα Λεύκτρα-Σπάρτη.
Η παρούσα σύμβαση βρίσκεται στο στάδιο προετοιμασίας για το διαγωνισμό. Οι εταιρείες που θα συμμετάσχουν σε αυτόν, θα κληθούν να δώσουν σε δύο στάδια φάκελο με την τεχνική και οικονομικη προσφορά.
Μετά την ανάδειξη του αναδόχου, η σύμβαση θα κυρωθεί από την Ελληνική Βουλή.
Η παραχώρηση θα γίνει για 32 χρόνια από την υπογραφή της, ενώ από την στιγμή εκείνη ο ανάδοχος θα διαχειρίζεται όλο το τμήμα της Εθνικής Οδού που έχει ήδη κατασκευασθεί και θα έχει το δικαίωμα αύξησης της τιμής των διοδίων ως "προείσπραξη" για το έργο που πρόκειται να κατασκευάσει.
Εκτιμώ ότι η ανάδειξη του αναδόχου, η συμφωνία με τις τράπεζες για τη χρηματοδότηση του έργου και η κύρωση από τη Βουλή θα έχει ολοκληρωθεί λίγο πριν τα τέλη του 1ου εξαμήνου του 2006.
Σύμφωνα με συνέντευξη τύπου που είχε δώσει ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ το Μάρτιο του 2005, τα βασικά στοιχεία του έργου είναι:
Μήκος έργου παραχώρησης: 205 χιλιόμετρα
Μήκος έργου προς κατασκευή: 100 χιλιόμετρα
Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων: Έχει γίνει
Υποβολή προσφορών: Τέλος Σεπτεμβρίου 2005 (υπάρχει καθυστέρηση)
Ανάδειξη προσωρινού αναδόχου: Τέλος Δεκεμβρίου 2005 (θα υπάρξει καθυστέρηση)
Κύρωση από τη Βουλή: 3 μήνες από την ανάδειξη
Προβλεπόμενος χρόνος κατασκευής: 4,5 χρόνια |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Tue Oct 04, 2005 10:41 am Post subject: |
|
|
Ιωάννη αν ξέρεις ή ακούσεις από πηγές σου, για οδικά έργα κοντά στη Μονεμβάσια, παρακαλώ ενημέρωσε γιατί υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ενός συγγενή μου  |
|
Back to top |
|
 |
Pelops Junior Member

Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Tue Oct 04, 2005 10:51 am Post subject: |
|
|
Quote: | Η παραχώρηση θα γίνει για 32 χρόνια από την υπογραφή της, ενώ από την στιγμή εκείνη ο ανάδοχος θα διαχειρίζεται όλο το τμήμα της Εθνικής Οδού που έχει ήδη κατασκευασθεί και θα έχει το δικαίωμα αύξησης της τιμής των διοδίων ως "προείσπραξη" για το έργο που πρόκειται να κατασκευάσει |
Απίστευτο!!!!! Ωχ μανούλα μου δηλαδή....
ΧΜ...δηλαδή πχ στο Κόρινθος--Πάτρα από 2,5 μπορεί να το κάνει και 4 με το έτσι γουστάρω και ας τρώμε στη μάπα το δρόμο αυτό μέχρι το 2015!!! |
|
Back to top |
|
 |
ioannis31 Stadium Expert


Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
Posted: Tue Oct 04, 2005 11:30 am Post subject: |
|
|
Η παραχώρηση για το Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Καλαμάτα θα είναι με ξεχωριστή σύμβαση, αλλά και εκεί θα ισχύσει η ίδια φιλοσοφία εκμετάλλευσης του υφιστάμενου δικτύου με αύξηση των διοδίων.
edit
Σήμερα δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 1043Δ/2005 μία σημαντική απόφαση. Πρόκειται για την απαλλοτρίωση έκτασης ~100 στρεμμάτων που ανήκουν σε διάφορους ιδιοκτήτες για τη διαπλάτυνση και βελτίωση της Επαρχιακής Οδού Παιανίας - Σπάτων - Αρτέμιδας (Λούτσας). Πρόκειται για ένα οδικό άξονα που εξυπηρετεί τους κατοίκους των Μεσογείων. Η χρηματοδότηση της απαλλοτρίωσης αλλά και της μελλοντικής εκτέλεσης των εργασιών θα γίνει με πόρους από το Γ' ΚΠΣ. |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
 |
|