View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Mon Sep 05, 2005 8:24 pm Post subject: |
|
|
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι έχει γίνει και τι θα γίνει στο τμήμα Στρυμόνας-Νέα Πέραμος?Γιατί έχω μπερδευτεί εντελώς.
Ένα ιστορικό και ένα πλάνο για το μέλλον. |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 8:30 am Post subject: |
|
|
Η ιστορία έχει ως εξής:
Από τη γέφυρα του Στρυμόνα μέχρι την Καβάλα υπήρχε παλαιότερα (μέχρι το 1985) η παλιά εθνική οδός που διερχόταν μέσω της κοιλάδας που σχηματίζεται από τα βουνά Παγγαίο και Σύμβολο. Εκείνη την περίοδο κατασκευάστηκε η νέα εθνική οδός με παραλιακή χάραξη. Η νέα οδός είχε διατομή κλασσικής εθνικής οδού (φαντάσου τον Μαλιακό)
Το 1994 η πολιτεία αποφάσισε την κατασκευή της Εγνατίας Οδού με διατομή κλειστού αυτοκινητοδρόμου 2 λωρίδων+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση. Από την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου εξαιρέθηκαν κάποια τμήματα που θεωρήθηκε τότε ότι ήταν σε αρκετά ικανοποιητική κατάσταση. Ένα από αυτά τα τμήματα ήταν και αυτό το παραλιακό Στρυμόνας-Νέα Πέραμος-Καβάλα.
Το 1997 αποφασίστηκε από την πολιτεία να κατασκευαστεί εξ' ολοκλήρου η Εγνατία Οδός ως κλειστός αυτοκινητόδρομος. Για το συγκεκριμένο τμήμα η μελέτη προβλέπει μεσόγεια χάραξη (στην κοιλάδα δηλαδή μεταξύ των βουνών Παγγαίου και Συμβόλου - λίγο πιο κάτω από κει που περνούσε ο παλιός) όμως το χρονοδιάγραμμα προέβλεπε την χρηματοδότησή του από το Δ' ΚΠΣ. Μέχρι την κατασκευή του η ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. αποφάσισε την βελτίωση του παραλιακού δρόμου με τοποθέτηση νέας ασφάλτου κλπ. Γι αυτό το λόγο θα κλείσει δύο μήνες το συγκεκριμένο τμήμα (όπως είπε ο Mozart) και η κυκλοφορία θα γίνεται από τον παλιό.
Φέτος το καλοκαίρι ο Σουφλιάς αιφνιδιαστικά ανακοίνωσε ότι η χρηματοδότηση της μεσόγειας χάραξης θα γίνει άμεσα και όλοι αναθαρρήσαμε. Απ' ότι φαίνεται όμως (μακάρι να μην είναι έτσι) πάμε για Δ' ΚΠΣ... |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 11:15 am Post subject: |
|
|
Έτσι είναι η ιστορία. Να διορθώσω μόνο ότι (προφανώς κατά λάθος) έγραψες Στρυμόνας-Καβάλα, ενώ πρόκειται για το τμήμα Στρυμόνας-Νέα Πέραμος (ή Αγ.Ανδρέα καλύτερα). Από Αγ. Ανδρέα μέχρι την Καβάλα, πάνω από τα χωριά Ηρακλείτσα και Παληό, έγινε η Εγνατία από το 2000 (και λίγο αργότερα ΚΑΙ η παράκαμψη της Καβάλας).
Η μεσόγεια χάραξη, όταν γίνει, τέλος πάντων, θα ξεκινάει από τη Κάριανη, μέχρι το χωριό Εξοχή πριν την Ελευθερούπολη, και από κει με τούνελ 1,6 χλμ, θα βγαίνει πάλι παραλιακά, στον Αγ. Ανδρέα. |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 4:36 pm Post subject: |
|
|
Μέχρι τώρα τώρα έχει γίνει κάποιο έργο στην μεσόγεια χάραξη? |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 4:56 pm Post subject: |
|
|
Όχι κανένα έργο δεν έχει γίνει στη μεσόγεια χάραξη. Ακόμα είμαστε στο στάδιο των μελετών και της εύρεσης χρηματοδότησης. |
|
Back to top |
|
 |
marin Stadium Expert

Joined: 29 Apr 2004 Posts: 1414 Location: London
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 7:37 pm Post subject: |
|
|
Sygxoreste tin agnoia mou, alla pragmatika mou fainetai apisteuto pws- enw ftiaxame Rio-Antirio, enw i Egnatia kakin kakws telos pantwn proxoraei- exoume afisei ena terastio kommati tis raxokokkalias tis Elladas se auti tin katastasi. Xanaperasa prin apo mia ebdomada apo tin karmaniola pou legetai petalo tou Maliakou, kai pragmatika den eida oute miso xiliometro diaforetiko apo otan eixa perasei prin apo enamisi xrono.
Auti i katastasi einai entelws anepitrepti, den einai dynaton na stamatas se fanari kokkino sta Kamena Vourla epi tis Ethnikis oute einai dynaton na pernas mesa apo Stylides kai Ag. Kwstantino. An to exete synithisei kai den sas xenizei, kakws. Den einai dynaton na taxideueis arga to brady xwris kinisi stin kata ta alla poly kali ethniki kai na bgainei agrotiko anapoda sto reuma sou gia na stripsei mprosta sou epeidi den einai "kleisti" i Ethniki... |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 7:41 am Post subject: |
|
|
marin wrote: | Auti i katastasi einai entelws anepitrepti... An to exete synithisei kai den sas xenizei, kakws. ... |
Είπες τη μαγική φράση marin. Δυστυχως, οι παραζαλισμένοι Έλληνες τρώνε τις σφαλιάρες τη μια μετά την άλλη, για κάτι τέτοιες λεπτομέρειες θα νοιαστούνε; Τέλως πάντων, απο ότι φαίνεται, το σημερινό τμήμα έχει δρομολογηθεί και θα κατασκευαστεί τελικά... Εκτός και αν πρόλαβε καμμιά γιαγιά να κάνει καμμιά προσφυγή στο ΣτΕ και δεν το ξέρω . |
|
Back to top |
|
 |
Mika Stadium Expert


Joined: 17 May 2005 Posts: 771 Location: London, UK
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 8:18 am Post subject: |
|
|
ή αντιδρασουν τιποτα δημαρχοι που φοβουνται παλι μηπως χασει σε τουρισμο η περιοχή τους (και μετα βγουν παλι να κλαινε στο επομενο-χτυπα ξυλο- ατυχημα)
 |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 4:51 pm Post subject: |
|
|
Οι εργασίες πάντως έχουν ξεκινήσει σε διάφορα τμήματα του "πετάλου". Και κοντά στη Στυλίδα και κοντά στην Ανθήλη. Πρέπει να είναι 2-3 εργοτάξια εγκατεστημένα. |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 9:19 pm Post subject: |
|
|
Τα έργα που εγώέχω δει όταν πέρασα 2-3 φορές από κει είναι η παράκαμψη με τούνελ του Αγ.Κωνσταντίνου (νομίζω 2 τούνελ στη σειρά), πίσω απο το λεβέντη φαίνεται μια έξοδος καθαρά, η οποία βγάζει μέχρι πριν τα Κ.Βούρλα (από κάτω), εκεί που έγινε το δυστύχημα με τους μαθητές. Μετα στη τωρινή παράκαμψη των Κ.Βούρλων μάλλον θα γίνει διάνοιξη για διπλασιασμό, όπως δίχνουν κάτι υποστηλώματα που έχουν μπει, και στην ευθεία μετά τα Κ.Βούρλα προς θερμοπύλες, γίνεται κανονικά διπλασιασμός, όπως είχε προτιμηθεί σε αρκετά σημεία του ΠΑΘΕ. Από κει και πάνω,δεν είχα προσέξει τίποτα. Αυτό στη Στυλίδα πότε άρχισε? Μετά την Άνοιξη? |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 9:28 pm Post subject: |
|
|
Τα έργα στα οποία αναφέρθηκα ήταν "διάνοιξη για διπλασιασμό", όπως γράφεις. Από τον Μαλιακό πέρασα την προηγούμενη εβδομάδα. |
|
Back to top |
|
 |
savroulis Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Sep 08, 2005 7:12 am Post subject: |
|
|
Κάτι άκουγα χθες ότι θα μπουν 420 φωτογραφικά ρανταρ σε όλες τις εθνικές οδούς. |
|
Back to top |
|
 |
savroulis Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
|
Back to top |
|
 |
adonis Junior Member


Joined: 29 Sep 2004 Posts: 88
|
Posted: Fri Sep 09, 2005 10:55 am Post subject: |
|
|
apo to site http://www.epirusnews.gr
Προχωρούν τα έργα στην Εγνατία Οδό
Στην κυκλοφορία το Νοέμβριο το τμήμα Ανθοχώρι-Μέτσοβο
Στην κυκλοφορία θα δοθεί τις πρώτες ημέρες του Νοεμβρίου ένα ακόμη τμήμα της Εγνατίας Οδού στο Νομό Ιωαννίνων. Πρόκειται για έξι χιλιόμετρα νέου αυτοκινητόδρομου, από το Ανθοχώρι μέχρι το Μέτσοβο.
Χθες ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας Ηπείρου Δημήτρης Πανοζάχος, είχε συνάντηση με την διοίκηση της Εγνατίας Α.Ε. στην Θεσσαλονίκη, όπου συζητήθηκε διεξοδικά η πορεία του έργου στην περιοχή. Ο Πρόεδρος της εταιρίας Απόστολος Γούλας, όπως έχει πει πολλές φορές στο παρελθόν, επανέλαβε ότι όλο το βάρος πλέον πέφτει στους Νομούς Ιωαννίνων και Θεσπρωτίας, όπου όλα τα μέτωπα είναι ανοιχτά.
Το τμήμα της Εγνατίας από το Ανθοχώρι μέχρι το Μέτσοβο, είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά σε όλο το μήκος του οδικού άξονα, καθώς αποτελείται αποκλειστικά από σήραγγες και γέφυρες και είναι το πρώτο που θα χρησιμοποιηθεί στον τομέα Ιωαννίνων- Μετσόβου.
Οι σήραγγες και οι γέφυρες διαδέχονται η μία την άλλη και αποδεικνύουν στην πράξη ότι η επιστήμη, στην περιοχή της Πίνδου, δάμασε την φύση.
Στον ανισόπεδο κόμβο Μετσόβου, έχουν κατασκευαστεί τα υψηλότερα επιχώματα στην Ελλάδα. Φτάνουν στα 55 μέτρα και χρησιμοποιήθηκε όλο το υλικό από την διάνοιξη των σηράγγων. Επιλέχθηκε η συγκεκριμένη μέθοδος, κυρίως για λόγους περιβαλλοντικούς.
Να σημειωθεί ότι εντός του έτους θα ολοκληρωθούν οι εργασίες και στο τμήμα της Εγνατίας από τον Κόμβο Ιωαννίνων μέχρι τον ημικόμβο Παμβώτιδας. Ο ημικόμβος Παμβώτιδας, δεν περιλαμβάνονταν στον αρχικό σχεδιασμό του έργου. Προστέθηκε στην συνέχεια, προκειμένου να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της περιοχής και να δώσει πρόσβαση στην Εγνατία για ένα μεγάλο μέρος του λεκανοπεδίου Ιωαννίνων.
Έτοιμο επίσης, μέχρι το τέλος της χρονιάς, πλην των ασφαλτικών θα είναι και το τμήμα από τον ημικόμβο Παμβώτιδας μέχρι το Δροσοχώρι το οποίο δουλεύεται εντατικά Στο Δροσοχώρι κατασκευάζεται και σταθμός διοδίων. |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Sep 09, 2005 11:04 am Post subject: |
|
|
adonis wrote: |
Στην κυκλοφορία το Νοέμβριο το τμήμα Ανθοχώρι-Μέτσοβο. |
Δε κάνεις πλάκα ε?
Έξι χιλιόμετρα, δηλαδή βαριά 3 λεπτά αντί ενός από τα πιο επικίνδυνα 25-30 του εθνικού δικτύου!!!!!
Ταμάμ!! |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Sep 09, 2005 2:11 pm Post subject: |
|
|
Πω πω πολύ σημαντικό αυτό το τμήμα! εκείνοι οι γκρεμοί στο Βοτονόσι με την νταλίκα να έρχεται πάνω σου!!! μπρρρρ τέλος!
Και τα 25' 30' λεπτά που λες Mozart είναι χωρίς νταλίκα μπροστά!!!
Αλήθεια με τη γέφυρα του μετσοβίτικου που συζητούσαμε πριν λίγους μήνες τι γίνεται; Έχει αρχίσει να κατασκευάζεται; Θα γίνει όπως έδειχνε εκείνη η καταπληκτική μακέτα; |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
adonis Junior Member


Joined: 29 Sep 2004 Posts: 88
|
Posted: Wed Sep 14, 2005 10:10 am Post subject: |
|
|
Oriste o neos xarths proodou ( Septembrios ) ths Egnatias apo to episimo site ths Egnatias AE .
Opou ekei fenete pleon oti to komati meta thn kabala pros thessaloniki pou mexri prosfatos fenotan ws "melontiki kataskevh" twra to exoun sthn diadikasia dimopratisis !!!
http://www.egnatia.gr/flash/images/PS_A4_SEP_05.jpg |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Thu Sep 15, 2005 12:49 am Post subject: |
|
|
Συγγνώμη, δηλαδή το τμήμα Μέστη-Μάκρη (πριν την Αλεξανδρούπολη) ΔΕΝ θα αναβαθμιστεί σε αυτοκινητόδρομο  |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Sep 15, 2005 7:47 am Post subject: |
|
|
Έχει ήδη δημοπρατηθεί. Ίσως και να γίνονται έργα δε ξέρω. Όταν λέμε αυτοκινητόδρομο, μια χαρλα διατομή έχει. Απλά δεν έχει νησίδα.
Πάντως αν θυμάμαι καλά, σε όλους τους χάρτες προόδου στο site, πάντα έτσι με μαύρο χρώμα το παρουσίαζε. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Sep 15, 2005 8:55 am Post subject: |
|
|
Είναι και το μόνο μέρος που έχει πάρκινγκ!  |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Sep 15, 2005 9:03 am Post subject: |
|
|
Τα πάρκινγκ γενικά, δεν είναι ότι "δε το σκέφτηκαν" που λέμε!
Πχ στο τμήμα Αγ.Ανδρέας-Καβάλα υπάρχουν τουλάχιστον 5-6 μέρη όπου είχε κατασκευαστεί άνοιγμα στην άκρη του δρόμου, αλλά με την έναρξη της λειτουργίας, μπήκε μπάρα μπροστά. Δε μπορεί κλειστός αυτοκινητόδρομος να έχει πάρκινγκ τέτοιου τύπου (ένα δρομάκι απλά να σταθείς) γιατί είναι επικίνδυνο μετά στην είσοδο στο δρόμο των αυτοκινήτων που αράζουν εκεί. Μόνο οργανωμένα rest areas μπορούν να υπάρχουν (7 προβλέπεται να γίνουν αν θυμάμαι καλά) όπου όμως η είσοδος και η έξοδος γίνεται με παράδρομο αρκετές εκατοντάδες μέτρα πχ όπως είναι στην εθνική οδό στον Κορινό. Το κακό είναι ότι προβλέπεται να γίνουν μόνο όταν τελειώσει ο άξονας!!! Το ότι απαγορεύονται τα "ανοίγματα" στο δρόμο ίσως οφείλεται και στο να αποφεύγονται οι καντίνες που συνήθως υπάρχουν σε αυτά.
Βέβαια θα μου πείτε, ότι στην Αθηνών-Θεσσαλονίκης υπάρχουν μερικά τέτοια στο τμήμα Αθήνα-Αγ.Κωνσταντίνος, χωρίς να είναι οργανωμένα και θα χετε και δίκαιο. Δε ξέρω γιατί συμβαίνει. |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Thu Sep 15, 2005 9:17 am Post subject: |
|
|
Στα συνχρηματοδοτούμενα έργα οι ανάδοχοι εκτός απο το διόδια θα πάρούν και τα ΣΕΑ? |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Sep 15, 2005 9:26 am Post subject: |
|
|
Σε ό,τι αφορά τον ΠΑΘΕ, όχι. Ξεχωριστός διαγωνισμός γίνεται για τα εφτά συνολικά (και εκεί) ΣΕΑ. Δύο λειτουργούν μέχρι τώρα αν δε κάνω λάθος. Στο Κορινό και στο Σείριο. |
|
Back to top |
|
 |
|