stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 313, 314, 315 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 151
Location: Patra

PostPosted: Thu Sep 29, 2016 3:56 pm    Post subject: Reply with quote

Υπάρχει κάποιο link;

Αν ισχύει, μάλλον πρόκειται για εργασίες σύνδεσης της Ιονίας με το νότιο άκρο της παράκαμψης Άρτας.

Αύριο θα περάσω από εκεί και θα δω τι γίνεται Smile
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Thu Sep 29, 2016 5:15 pm    Post subject: Reply with quote

Ένα πολύ αισιόδοξο σενάριο-σκέψη για την Ιονία Οδό: 28/11 να δοθούν από 11ο έως 101ο (Α/Κ Αμφιλοχίας) και από 108ο (μετά το Κρίκελο και πριν τα διόδια Ανοιξιάτικου...) έως το 184ο (Κανέτα πριν τον Α/Κ Αβγού που θέλει δουλειά ακόμα)!!!!!
Για το Ανοιξιάτικο υπάρχει η δυνατότητα μέσω ενός επαρχιακού δρόμου πάντως...
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 1000
Location: athens

PostPosted: Thu Sep 29, 2016 5:33 pm    Post subject: Reply with quote

Εδώ τό διάβασα

http://www.epirus-tv-news.gr/2013/09/blog-post_6381.html?m=1
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 571
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Thu Sep 29, 2016 6:02 pm    Post subject: Reply with quote

Μάλλον λάθος clopy-paste είναι!
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 1000
Location: athens

PostPosted: Thu Sep 29, 2016 6:56 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ σωστά, αναφέρεται στό κλείσιμο τού 2013. Συγγνώμη, δέν τό πρόσεξα
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Thu Sep 29, 2016 7:19 pm    Post subject: Reply with quote

Στο Google Earth ανανεωθηκαν οι δορυφορικες φωτο που καλύπτουν την περιοχη της Ξυνιάδας πάνω από την Λαμία με ημερομηνια 17/8/2016. Πλέον φαίνεται ασφαλτοστρωμένο και το ένα ρεύμα του E-65.
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Thu Sep 29, 2016 10:41 pm    Post subject: Reply with quote

Περίμενα καλύτερη ενημέρωση τόσο από την κατασκευάστρια εταιρεία όσο και από την Αστυνομική διεύθυνση Άρτας (δεν αναφέρομαι σε αυτήν του 2013).

Και μια γενική παρατήρηση. Οι εθελοντές του φόρουμ από Δ. Στερεά (η Αχαἴα εκτός) και Ήπειρο πρέπει να ξεπερνούν αριθμητικά κατά πολύ αυτούς από Πελοπόνησσο (η Αχαἴα εντός όπως επρεπε να είναι και στην αντίστοιχη περιφέρεια....αλλά αυτό είναι άλλο θέμα). Το αναφέρω ως ενδεικτικό της έλλειψης βασικών υποδομών και στη λαχτάρα τους (μας) για την ανάπτυξη της περιοχής τους. Οι αναρτήσεις για την Ιόνια οδό έχουν πάρει φωτιά, ενώ για την Ολυμπία οδό κινούνται με χαμηλές ταχύτητες......
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Fri Sep 30, 2016 8:27 am    Post subject: Reply with quote

pindos10 wrote:
cruiser wrote:
... αν και η διαδρομή στα Γιάννενα έγινε όπως πάντα μέσω Θεσσαλίας . Εκεί πλέον είδα ότι ο Ε-65 , από το Νέο Μοναστήρι μέχρι τους Σοφάδες είναι πλέον σε πλήρη λειτουργία με 2+2 και διαχωριστικό στην μέση , οπότε οι ταχύτητες είναι ικανοποιητικές αν και έχει διασταυρώσεις ισόπεδες με φανάρια ....


Arrow cruiser, προφανώς περπάτησες την βελτιωμένη εθνική οδό Ν. Μοναστηρίου-Σοφάδων-Καρδίτσας και όχι τον Ε-65, ο οποίος είναι κλειστός αυτοκινητόδρομος και δεν έχει ισόπεδες διασταυρώσεις...

Η εθνική οδός είναι ΣΗΜΕΡΑ ο Ε-65 . Ο Α/Δ ΘΑ είναι ο Α3 και θα τον ονομάσουν και Ε-65 , όταν λειτουργήσει πλήρως καθότι οι Ε δρόμοι είναι πανευρωπαικοί και όχι κομμάτια . Οπως μπορείς να δεις https://www.viamichelin.com/ ο Ε-65 ταυτιζόμενος εν μέρει και με άλλους ξεκινάει από τα Χανιά , πηγαίνει Καστέλλι -Γύθειο - Καλαμάτα - Τρίπολη - Κόρινθο - Ρίο - Αμφισσα - Λαμία - Καλαμπάκα - Γρεβενά - Κοζάνη - Αμύνταιο και συνεχίζει Μοναστήρι - Οχρίδα - Σκόπια - Πριστίνα - Μιτροβίτσα - Ποντγκόριτσα - Ντουμπρόβνικ - Ζάγκρεμπ - Βουδαπέστη - Μπρατισλάβα - Πράγα - Στεττίν - Μάλμο και τερματίζει στην Νορβηγική θάλασσα στο Melhus που είναι και η τελευταία σήμανση του στην Μισελέν .

Στην Βικιπαίδεια θεωρούν ότι σταματάει στο Μάλμο . Οταν ΘΑ λειτουργήσει ο Α-3 τότε θα φύγει ο Ε-65 στο τμήμα Λαμία-Εγνατία από το σημερινό κομμάτι και θα πάει στον Α-3 . Σήμερα όμως τον Ε-65 πέρασα .
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Fri Sep 30, 2016 12:18 pm    Post subject: Reply with quote

Τα τελευταία χρονια βλέπουμε να κατασκευάζονται νέοι αυτοκινητόδρομοι στην Ελλάδα αλλα κάτι που μου κάνει έτσι ας το πούμε εντύπωση είναι ότι όταν περνάνε κοντά από κατοικημένες περιοχές δεν υπάρχουν τα λεγόμενα ηχοπετάσματα αν τα λέω σωστά.
Κάτι που είναι συνηθισμένο σε πολλές χώρες στην Ευρώπη όπως ας πούμε στους νέους αυτοκινητοδρομους στην Πολωνια. Απλώς αναφέρω την συγκεκριμένη χωρα σαν παράδειγμα.
Στο παρακάτω βίντεο το βλέπουμε από το λεπτό 5.40
https://www.youtube.com/watch?v=LzgfHQuYsXw
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Fri Sep 30, 2016 1:33 pm    Post subject: Reply with quote

Χωρίς να μπορώ να βρω πουθενά την σχετική ανακοίνωση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Άρτας για να το επιβεβαιώσω νομίζω ότι δεν έκλεισε ολόκληρη η παρακάμψη Άρτας αλλά το τμήμα Σελλάδες - κόμβος Αγίου Δημητρίου.

Στο σημείο που η Ε.Ο Αντιρρίου - Ιωαννίνων ενώνεται σήμερα με την παράκαμψη Άρτας, στην τελική μορφή του έργου δεν προβλέπεται καμία σύνδεση των 2 δρόμων.
Μάλλον ήρθε η ώρα να προχωρήσουν και τα έργα σε αυτό το σημείο ώστε να συνδεθεί ο υπο κατασκευή αυτοκινητόδρομος με την παράκαμψη Άρτας και ο υπάρχων συνδετήριος ενοχλεί.

Επομένως τώρα θα χρειάζεται τα οχήματα να κινούνται στην Ε.Ο. Αντιρρίου - Ιωαννίνων από Κομπότι έως Αγ. Δημήτριο και από εκεί θα μπαίνουν στην παράκαμψη Άρτας

Σε αυτή την περίπτωση λογικά δεν μιλάμε για προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις αλλά για μόνιμη κατάσταση. Το κομμάτι αυτό θα χρησιμοποιηθεί ξανά με την παράδοση της Ιονίας από Α/Κ Αμφιλοχίας - Α/Κ Άρτας
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 1000
Location: athens

PostPosted: Fri Sep 30, 2016 2:37 pm    Post subject: Reply with quote

Έτσι πρέπει νά έχουν , όπως τά αναφέρει ο φίλος ariskop
Βρήκα ένα βίντεο τού 2015, από τό 4,20 καί πέρα, είναι τό κομμάτι πού πρέπει νά δουλευτεί

https://www.youtube.com/watch?v=JHqhtNSLa30
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 571
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Fri Sep 30, 2016 7:33 pm    Post subject: Reply with quote

Λύθηκε μάλλον το μυστήριο!

http://www.epiruspost.gr/ipiros/preveza/40469-2016-09-30-13-30-43.html#.V-5pJSiQTnU.facebook

Εκτιμώ ότι θα τελειώσει γρήγορα το θέμα αφού μπορεί να δωθεί προσωρινά στην κυκλοφορία μόνο ο κόμβος Φιλιππιάδας.
Back to top
View user's profile Send private message
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 151
Location: Patra

PostPosted: Sat Oct 01, 2016 9:47 am    Post subject: Reply with quote

Χτες πάντως που ταξίδεψα για Άρτα, η παράκαμψη στο ρεύμα προς Άρτα ήταν ανοικτή. Δυστυχώς ήταν βράδυ και δεν είδα τι γίνεται στο σημείο που θα ενωθεί με Ιονία.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 571
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Sat Oct 01, 2016 10:13 am    Post subject: Reply with quote

Aπό Γιάννινα προς Αντίριο σε στέλνουν μέσω Φιλιππιάδας και Αρτας.Δείτε φωτό

http://epirusgate.blogspot.gr/2016/09/blog-post_906.html#more
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sat Oct 01, 2016 2:54 pm    Post subject: Reply with quote

Χτες έκανα το Πάτρα-Κόρινθος, τα έργα δουλεύονται καλά, αλλά είναι αστείο να πιστέψουμε ότι θα παραδοθούν το Μάρτιο του 2017. Σε αρκετά τμήματα δουλεύεται ο δεύτερος κλάδος έχοντας τελειώσει ο πρώτος, αλλά σε μικρά τμήματα πχ των 5 χλμ. Σε δουλεύεται ο πρώτος κλάδος και κατά τμήματα είναι στα ασφαλτικά ή στο στρώσιμο. Σε άλλα τμήματα δουλεύονται τεχνικά στον πρώτο κλάδο πάντα και σε 2-3 σημεία έστω μικρά είναι στην αρχή. Πιθανόν μέχρι το τέλος του έτους-αρχές άνοιξης να δώσουν τα μικρά τμήματα που δουλεύουν τώρα το δεύτερο κλάδο και μετά πάμε για μια γενναία μετάθεση του χρονοδιαγράμματος. Η ιονία πχ που την έχουμε δει σε βίντεο σχεδόν σε όλο της το μήκος, έχει πέσει παντού άσφαλτος εκτός απ' τα 4-5 σημεία που υπολείπονται πχ. Ανοιξιάτικο, Μενίδι κλπ είναι δυνατόν να δοθεί το Μάρτιο έστω και με 2-3 παρακάμψεις. Με την Ολυμπία, αφ' ενός μεν η google map γ@μ...ται γιατί δεν έχει ανανεώσει τίποτα απ' το 2013 για να δούμε τι γίνεται, αφ' ετέρου τα έργα είναι σε αρκετά πρώιμο στάδιο σε σχέση με την ιονία οπότε τα γνωστά. Εδώ με το ζόρι έδωσαν το Κόρινθος-Κιάτο που ήταν το πιο προχωρημένο κι εύκολο τμήμα, δουλεμένο απ' το 2010. Στην Παναγοπούλα φαίνονται και τα παράλληλα έργα του ΟΣΕ για τις σήραγγες και τα χωματουργικά.
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Sat Oct 01, 2016 4:21 pm    Post subject: Reply with quote

Όταν λοιπόν γίνει η σύνδεση της Ιόνιας με την παράκαμψη Άρτας να υποθέσω ότι θα δοθεί στην κυκλοφορία μαζί με το Κουβαράς-Αυγό (σενάριο φαντασίας); Ή θα συνεχίσει να λειτουργεί η παράκμψη Άρτας και θα μπαινοβγαίνουμε στο Κόμβο Καμπής;;;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Sat Oct 01, 2016 6:55 pm    Post subject: Reply with quote

Orthodontist εμένα δε μου φαίνεται και πολύ για σενάριο φαντασίας, αλλά για το λογικό σενάριο! Από όσα έχουμε δει υπάρχουν πολύ μικρές εκκρεμότητες από Φιλιππιάδα μέχρι την άνω διάβαση στην Κανέτα. Ενώ από το Google Earth φαίνεται πως λίγο πιο πριν την άνω διάβαση, υπάρχει η δυνατότητα λειτουργικής εισόδου-εξόδου μέχρι να ολοκληρωθεί ο Α/Κ Αβγού και η σύνδεση με Εγνατία...
Πάντως αν με βάση τις εικόνες που είδαμε για την περιμετρική Καλαμάτας (νομίζω από τον vas8), έχουμε παράδοση εκεί στις 20/10, αισθάνομαι πως πραγματικά παίζουν με τα νεύρα και τις ζωές μας στην Ιονία!!!
Και το λέω αυτό γιατί όλοι έχουμε δει πόσο προχωρημένα (ή απολύτως έτοιμα) είναι κάποια τμήματα και υπάρχει εδώ και καιρό αυτή η βουβαμάρα με τις επικείμενες παραδόσεις κ.λπ.

Καλό μήνα σε όλους!
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 1000
Location: athens

PostPosted: Sat Oct 01, 2016 7:22 pm    Post subject: Reply with quote

Χθες ήμουν στην Βόνιτσα.
Μού είπαν πώς η παράκαμψη Αμφιλοχίας θά δοθεί, μόλις ολοκληρωθεί ο Α/Κ Αμβρακίας, θέλει δέν θέλει 15 εργάσιμες ημέρες. .
Απλώς τό αναφέρω, η κατολίσθηση έχει αντιμετωπισθεί, είμαστε ΟΚ..
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Sun Oct 02, 2016 9:05 am    Post subject: Reply with quote

Οι φθηνές δικαιολογίες από πλευράς Ιόνιας για τη μη πάραδοση της παράκαμψης Αμφιλοχίας περισσεύουν....
Πρώτα, ήταν η πίεση της τοπικής κοινωνίας για να μη χαθεί το τουριστικό ρεύμα, μετά ήταν η κατολίσθηση και τώρα ήρθε ο κόμβος Αμβρακίας. Μα, το καλοκαίρι που υποτίθεται θα δινόταν η παράκαμψη ο κόμβος ήταν ακόμα στα χωματουργικά.Δεν το ήξεραν;;;Σε όλο το μήκος του έργου πρώτα θα παραδώσουν νέα τμήματα και μετά θα ασχοληθούν με τους κόμβους για να προλάβουν τις προθεσμίες του Μαρτίου και του Αυγούστου. Κάτι αντίστοιχο γίνεται και στο Κόμβο Χαλικίου κοντά στο Κεφαλόβρυσο όπου παραμένει ημιτελής αν και χρειάζεται δουλειά ημερών, βάζοντας σε κίνδυνο όσους περνούν από το σημείο.
Κύριοι τη Ιόνιας, σταματήστε επιτέλους το κρυφτούλη. Κανείς δεν σας υποχρέωσε να παραδώσετε τμήματα πριν τη συμβατική ημερομηνία ολοκλήρωσης.Μόνοι σας εγκλωβιστήκατε με τις δηλώσεις και τις διαρροές των στελεχών σας.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sun Oct 02, 2016 7:01 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως προσωπικά δεν εχω δει ούτε μία ανακοίνωση από την Νέα Οδό το προηγούμενο διάστημα ούτε μία δήλωση στελέχους τους με ημερομηνία παράδοσης.

Από την άλλη βλέπω ανώνμες πηγές και κύκλοι του τοπικού τύπου και διάφορους πολιτευτές να διακινούν ημερομηνίες και σενάρια.

Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω τι όφελος έχει η εταιρεία διαχείρισης από την καθυστέρηση παράδοσης.

Η μόνη αξιόπιστη πηγή σχετικά με τις συμφωνίες ολοκλήρωσης των έργων μεταξύ Υπουργείου και κοινοπραξιών (οι οποίες δεν δημοσιεύτηκαν ούτε σε ΦΕΚ ούτε στη Διαύγεια) είναι ένα δημοσίευμα της Καθημερινής με αποσπάσματα από τις συμφωνίες

Και εκεί διαβάζω:
Quote:
Την παράδοση του χώρου και την έγκαιρη αδειοδότηση (για διόδια, ΣΕΑ, κόμβους) σε 20 θέσεις.

Επιπλέον, το Δημόσιο δεσμεύεται να καταβάλει εντός μηνός την 6η δόση της χρηματοδοτικής συμβολής του Δημοσίου στο έργο (το έπραξε), να αδειοδοτήσει ταχέως τις σήραγγες του έργου και να καθορίσει έγκαιρα το ύψος των διοδίων στα ολοκληρωμένα αυτοτελή τμήματα που μπορεί να παραδοθούν νωρίτερα (λ.χ. Αγγελόκαστρο).


Αμφιβάλλω αν όλα τα παραπάνω έχουν γίνει.
Και αν δεν αδειοδοτηθούν τα έτοιμα διόδια στο Αγγελόκαστρο και καθοριστεί το τέλος διέλευσης, μην περιμένετε να ανοίξει η παράκαμψη Αμφιλοχίας..
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 571
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Sun Oct 02, 2016 8:05 pm    Post subject: Reply with quote

Μάλλον σε αυτά που λέει ο ariskop βρίσκεται η αλήθεια...τσάμπα δρόμο αποκλείεται να δούμε!
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Sun Oct 02, 2016 8:21 pm    Post subject: Reply with quote

Ariskop,

Να σου θυμίσω τις δηλώσεις του αντιπροέδρου της ΤΕΡΝΑ (κ. Γουρζής) στα τοπικά μέσα τόσο κατά το ξετρύπημα της Κλόκοβας όσο και παλιότερα σε συνεντευξή του σχετικά με τη πρόοδο των έργων.
Το λόγο της μη παράδοσης τον καταλαβαίνουμε. Λιγότερα έξοδα συντήρησης και λειτουργίας (έστω και για κάποιους λίγους μήνες) μέχρι την παράδοση του συνόλου του άξονα..

Σήμερα Κυριακή πάντως δουλευόταν εντατικά η άνω διάβαση δυτικά του Μεσολογγίου, το κομμάτι που είχε μέινει πίσω λόγω απαλλοτριώσεων στην Άνω Βασιλική και φυσικά οι σήραγγες στη Κλόκοβα..

Αρνητική εντύπωση προκαλεί η εγκατάλειψη του Α/Κ Χαλικίου καθώς αποτελεί προυπόθεση εάν σκοπεύουν να παραδώσουν το τμήμα Κλόκοβα-Κεφαλόβρυσο (που δεν το νομίζω καθώς οι άνω διαβάσεις τόσο σε Κεφαλόβρυσο όσο και στη Δυτική Έξοδο Μεσολογγίου έχουν ακόμα αρκετή δουλειά)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Sun Oct 02, 2016 11:17 pm    Post subject: Reply with quote

Σήμερα το μεσημέρι Κυριακή 2 Οκτωβρίου επέστρεψα από Ιτέα προς Αθήνα ακολουθώντας τον δρόμο προς Ναύπακτο Αντίρριο και από την Γέφυρα προς Κόρινθο και Αθήνα. Τα συνεργεία από το Ρίο μέχρι το Αίγιο εργάζονταν λες και ήταν καθημερινή εργάσιμη, όμως θα πω εγώ, πολύ αργά το θυμήθηκαν. Θέλει δουλειά ακόμη. Στον αντίποδα από τις σήραγγες του Πλατάνου και προς την Κόρινθο τα πράγματα είναι σαφώς βελτιωμένα σε σχέση με την προηγούμενη φορά που πέρασα, πριν από τρεις μήνες. Πλέον πατάς εξ ολοκλήρου στο νέο ρεύμα και ανακατασκευάζεται πλήρως το παλιό όπου σε αρκετά σημεία έχει πέσει άσφαλτος. Φαίνεται ότι αν πάει καλά ο καιρός μέχρι τέλη Δεκέμβρη ίσως να έχουμε καμιά ευχάριστη έκπληξη και παρακάτω από το Ξυλόκαστρο. Μοναδική παραφωνία το 125 Km όπου για 500 μέτρα είμαστε περίπου στο μηδέν με της αρχαιολογική υπηρεσία να ανασκάπτει τους αρκετούς τάφους που έχουν βρεθεί στο σημείο (Καλά τόσο καιρό τι κάνανε?)
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Mon Oct 03, 2016 2:12 am    Post subject: Reply with quote

Η λεπτομέρεια που σας διαφεύγει σχετικά με τους αυτοκινητόδρομους σε παραχώρηση είναι ότι πίσω από κάθε οδικό άξονα κρύβονται 2 εταιρικές οντότητες.

Μία Α.Ε. που έχει αναλάβει την παραχώρηση του άξονα (π.χ. ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.) και μία κοινοπραξία που έχει αναλάβει τις κατασκευαστικές εργασίες (κοινοπραξία EUROIONIA) που πληρώνεται από την πρώτη.

Ειδικά στην περίπτωση της Ιονίας υπάρχει και η ιδιαιτερότητα να μην συμμετέχουν καν οι ίδιοι μέτοχοι στις 2 εταιρείες καθώς οι Ισπανοί της Dragados & ACS αποχώρησαν από το κατασκευαστικό κομμάτι και έμεινε μόνο η ΤΕΡΝΑ αλλά συνεχίζουν να κατέχουν το 66% της ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. (σελίδα 16 των οικονομικών καταστάσεων 2015)

Από ότι έχω καταλάβει η ΤΕΡΝΑ ως κατασκευστής πλάκωσε και ολοκλήρωσε εμπρόθεσμα τις εργασίες της παράκαμψης Αμφιλοχίας ώστε να προλάβει τις προσθεσμίες (και τα σχετικά πριμ έγκαιρης παράδοσης) που προέβλεπαν οι τριμερής συμφωνία που παρέθετει και η Καθημερινή. Εξού και οι δηλώσεις από την πλευρά της ΤΕΡΝΑ.
Και μάλλον τα κατάφερε αν κρίνουμε και ένα παλίοτερο δημοσίευμα της Αιχμής ότι η ΤΕΡΝΑ παρέδωσε στον παραχωρησιούχο τον δρόμο στις 10/8.

Από εκεί και πέρα η ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. ως παραχωρησιούχος αρνείται να θέσει σε κυκλοφορία το τμήμα προφανώς για τους δικούς της λόγους ίσως και εκβιαστικά.
Και προσωπική μου άποψη χωρίς να έχω κάποια πληροφόρηση είναι ότι έχει να κάνει με τις δεσμεύσεις του Υπουργείου για τη λειτουργία των διοδίων στο Αγγελόκαστρο.
Δεν πρόκειται να παραδοθεί κομμάτι δρόμου αν δεν κλείσουν όλες οι εκρεμμότητες ώστε να ξεκινήσει να έχει και έσοδα ως εταιρία.


------

Για την ιστορία, στην αντίστοιχη περίπτωση της συμφωνίας ολοκλήρωσης για την Ολυμπίας Οδού δεν ήταν εφικτή η κοινή συμφωνία και από 3 πλευρές και έχουν υπογραφεί 2 διαφορετικές διμερείς συμφωνίες, μια μεταξύ δημοσίου και παραχωρησιούχου (ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ) και μια μεταξύ παραχωρησιούχου (ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ) και κατασκευαστή (κοινοπραξία ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ).
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Mon Oct 03, 2016 11:24 pm    Post subject: Reply with quote

Προφανώς και η παράδοση κάποιου τμήματος καθυστερεί για οικονομικούς λόγους(έξοδα λειτουργίας και συντήρησης).
Μάρτιος 2017 κοντή γιορτή όμως.....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 313, 314, 315 ... 420, 421, 422  Next
Page 314 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr