View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Fri Mar 06, 2009 12:32 pm Post subject: |
|
|
Αν γινει οπως τα λες με το μποτιλιαρισμα τοτε ισως να αρχισουν να ξανασκεφτοναι τη λυση της υποθαλασσιας στο μαλιακο |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri Mar 06, 2009 1:12 pm Post subject: |
|
|
Η υποθαλάσσια στο Μαλιακό δε θα λύσει το πρόβλημα, γιατί στο σχεδιασμό της περιλαμβάνει τη παράκαμψη του Αγ. Κων/νου και νομίζω και των Κ. Βούρλων. Μόνο η διπλή ζεύξη θα βοηθούσε μαζί με κάποια αναβάθμιση του δρόμου Σχηματάρι- ζεύξης.
Μια άλλη ιδέα θα ήταν να γίνει αναβάθμιση συνολική από Σχηματάρι μέχρι Λαμια. Ισως με τρίτο τούνελ (στα στενά δίδυμα τούνελ) στις παρακάμψεις Κ. Βούρλων και Α.Κ όπου απαιτείται, το οποίο θα μονοδρομείται είτε προς Λαμία είτε προς Αθήνα ανάλογα με την κίνηση.
Αυτά βέβαια θα γίνουν μόνο σε κάποιο ονειρικό σύμπαν!
Το πιο πιθανό είναι τις ημέρες αιχμής να εκτρέπουν την κυκλοφορία στην παλιά εθνική. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 782
|
Posted: Fri Mar 06, 2009 2:15 pm Post subject: |
|
|
Η ευθεία πριν την εισοδο της Λαμιας κατασκευαζεται με τρεις λωρίδες και ΛΕΑ ανα κατευθυνση. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri Mar 06, 2009 2:29 pm Post subject: |
|
|
Χαίρομαι που το ακούω αυτό Engineer. Εχω γύρω στον ένα χρόνο να περάσω από την περιοχή όπου ήταν εργοτάξιο.
Οι τρεις λωρίδες φτάνουν μέχρι τον κόμβο του Μπράλου; |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 782
|
Posted: Fri Mar 06, 2009 2:31 pm Post subject: |
|
|
Κάπου εκεί. Η παρακαμψη των Θερμοπυλών έχει δύο + ΛΕΑ. |
|
Back to top |
|
 |
TooTall New Member

Joined: 02 Nov 2008 Posts: 59
|
Posted: Fri Mar 06, 2009 2:47 pm Post subject: |
|
|
Ακριβως μεχρι εκει φτανουν. Συγκεκριμενα οπως κατεβαινεις για Αθηνα αρχιζουν με το που περνας την αερογεφυρα που προφανως ειναι μερος του κομβου για τον Ε65 και τελειωνουν στην εξοδο για Πατρα (Μπραλος). Το αντιστοιχο ισχυει και στην ανοδο φυσικα. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri Mar 06, 2009 2:56 pm Post subject: |
|
|
Μπράβο τους που το πρόβλεψαν και το φτιάχνουν με 3+ΛΕΑ. (για να μη γκρινάζουμε μόνο ) Αλλιώς το μποτιλιάρισμα ήταν σίγουρο.
Βέβαια παρακάτω (προς Αθήνα) στα τούνελ φοβάμαι πως θα κολλάει η κίνηση σε μέρες αιχμής - ((αυτό όταν ολοκληρωθεί ο Ε65 για όσους δε διάβασαν παραπάνω.)) |
|
Back to top |
|
 |
TooTall New Member

Joined: 02 Nov 2008 Posts: 59
|
Posted: Fri Mar 06, 2009 3:17 pm Post subject: |
|
|
Γιατι αυτη η σιγουρια; Ποσοι πια θα μπαινουν απο τον Ε65; Ετσι και αλλιως ενα μεγαλο μερος των τουριστικων περιοχων που θα καλυπτει ο Ε65 μπαινει και τωρα στην ΕΟ απο την εξοδο της Λαμιας και σοβαρα προβληματα δεν ειχαμε παρα το οτι εκεινο το κομματι των 4 χλμ δεν ειναι ακομη ετοιμο. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Fri Mar 06, 2009 4:01 pm Post subject: |
|
|
και να προσθέσω ότι πλεον θα μειωθεί η αύξηση των νέω αυτοκινήτων με τη κρίση που κυκλοφορεί!
Αρα λιγότερα νεα αυτοκίνητα, λιγότερη κίνηση!  |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 782
|
|
Back to top |
|
 |
TooTall New Member

Joined: 02 Nov 2008 Posts: 59
|
Posted: Fri Mar 06, 2009 4:54 pm Post subject: |
|
|
Η οποια βεβαια ειναι σχετικα παλια γιατι το κομματι ειναι εδω και καμποσο καιρο τελειωμενο. |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Mar 06, 2009 8:40 pm Post subject: |
|
|
Δεν είναι 3 λωρίδες + ΛΕΑ στην ευθεία της Λαμίας. Είναι λωρίδες επιτάχυνσης των εισερχομένων από τον Ε65 που συνεχίζονται ως λωρίδα εξόδου προς Μπράλο και αντίστροφα λωρίδα επιτάχυνσης από Μπράλο σε λωρίδα επιβράδυνσης προς Ε65. Στην πράξη βέβαια το πλάτος είναι σαν 2χ3+ΛΕΑ.
Το αστείο είναι ότι ο Ε65 προσπαθεί να μειώσει το κόστος του δηλ. το μήκος του δηλ. να αρχίζει πιο βόρεια, έλα όμως που η γέφυρα της ΕΡΓΟΣΕ έχει μόνο 2χ2+ΛΕΑ... Θα αργήσουμε να δούμε μπουλντόζες νομίζω...
Ως προς την παραλιακή, τυχόν υπογειοποιηση έχει εκφρασμένη αντίθεση των κατοίκων, αν θυμάστε είχαν αρχίσει έργα στη διασταύρωση με Καλαμακίου πριν του Ολυμπιακούς. Επίσης σίγουρα έχει αρχαία έχετε ακούσει για τον αρχαίο Δήμο Αλιμούντος; |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Sat Mar 07, 2009 1:03 am Post subject: |
|
|
mike wrote: | Ως προς την παραλιακή, τυχόν υπογειοποιηση έχει εκφρασμένη αντίθεση των κατοίκων |
Έχω την εντύπωση ότι η αντίθεση εστιαζόταν στην μετατροπή της Λ.Ποσειδώνος σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας με την κατασκευή των 3 Α/Κ σε Αμφιθέας, Καλαμακίου και Αλίμου και τις απαραίτητες διαπλατύνσεις. Απ'όσο ξέρω, για τους Ολυμπιακούς δεν είχαν σκοπό τη βύθιση της Ποσειδώνος (μια ταπεινωσούλα για τον Α/Κ της Καλαμακίου δε πιάνεται! ) και γι'αυτό αντέδρασαν οι κάτοικοι. Δε νομίζω ότι αν κάποιος τους τάξει βύθιση και επικάλυψη για το τμήμα Αμφιθέας-Αλίμου, ότι θα αντιδράσουν ξανά ...
ΥΓ. Για τα αρχαία δε ξέρω .. Αν όντως υπάρχουν, τότε μας βλέπω απ'ευθείας να περνάμε σε "μεσόγεια" ή υποθαλάσσια χάραξη, κάπου γύρω στο 2050-60 ...  |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Mar 08, 2009 12:13 pm Post subject: |
|
|
εδω στην Παναγοπουλα εγκατασταθηκε το εργοταξιο της Vinci. απο την πλευρα της Πατρας Δρεπανου....δεν ξεκινησαν τρυπηματα ακομα απο μου ειπε ο πατερας μου που κατεβηκε κατω..εγω δεν το εχω δει με τα ματια μου ακομα...
 |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Mon Mar 09, 2009 1:27 am Post subject: |
|
|
επιτελους η ολυμπια οδος πιανει δουλεια!αγγελε αν μπορεσεις βγαλε και ανεβασε καμια φωτο αυριο ξερεις αν εχουν στηθει και αλλα εργοταξια ή ειναι το πρωτο?οι γαλλοι θα ειναι παλι πρωτοποροι στο μεγαλυτερο εργο της χωρας  |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Mar 09, 2009 1:53 am Post subject: |
|
|
φωτογραφιες θα βγαλω οταν περασω απο εκει και καλυτερα να εχει αρχισει και το τρυπημα...προκειται για το πιο δυσκολο τμημα του δρομου..οι λοφοι της Παναγοπουλας εχουν πολλα νερα και τσουλανε προς τη θαλασσα !μπραβο!ξεκινανε απο τα πιο δυσκολα!θα παρακολουθω συνεχεια..τα τουνελ θα ειναι μεχρι και 4χιλ μηκος...
αρχες Μαρτιου λεγανε για εναρξη των εργων..οποτε θα πρεπει να βαζουν και αλλου εργοταξια ....απλα δεν ταξιδεψα τωρα τελευταια για να δω......  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Mar 09, 2009 3:09 am Post subject: |
|
|
Ναι ναι βγάλε μας καμιά φωτογραφία, η Παναγοπούλα έχει ωραία δάση και τοπία εκεί . Δεν ξέρουμε αν ξεκίνησαν από κει επειδή είναι το δυσκολότερο τμήμα και όχι επειδή σήραγγα είναι και δεν χρειάζονται απαλλοτριώσεις. Αλλά το ευχάριστο είναι ότι για να ξεκινήσουν σημαίνει ότι έχουν τελείωσει έστω και γι'αυτό το τμήμα οι μελέτες εφαρμογής. Γιατί αλλού δεν έχει γίνει καν αυτό. Και ποιο έργο εννοούμε τώρα? Για να μη σκεφτόμαστε πολύ, κάθε φορά που θα ακούγεται κάτι κακό και θα υποννοείται ένα έργο, αυτό θα είναι η ιόνια οδός, εντάξει?
Επίσης το ότι έχει στηθεί ή στήνεται το εργοτάξιο δε σημαίνει ότι θα αρχίσουν σε καμια δυο βδομάδες. Ας έχουμε ακόμα υπομονή. Και πόσο αξιόπιστη είναι η πληροφορία που μας έδωσες Άγγελε θα το εξετάσουμε αμέσως. Για πες μας τι δουλειά κάνει ο πατέρας σου?? Κάτω από ποιες καιρικές συνθήκες το παρατήρησε το γεγονός? Ήταν νύχτα ή μέρα? Τι αυτοκίνητο οδήγαγε την ώρα που το είδε??  |
|
Back to top |
|
 |
PEFKI Junior Member

Joined: 28 Jan 2009 Posts: 74
|
Posted: Mon Mar 09, 2009 3:46 pm Post subject: |
|
|
SQUIREL σχετικά με τη μετατόπιση του Ε-65 το άκουσα και εγώ σε συζήτηση με την ΤΕΡΝΑ. Προσωπική μου άποψη, η ιδέα μου φαίνεται σωστή, ο κόμβος να προσεγγίσει περισσότερο τα Γρεβενά για να αποκτήσει καλύτερη πρόσβαση ο άξονας με τη Δ.Μακεδονία κυρίως για αυτούς που έρχονται από νότια αλλά και να μην ανταγωνίζεται την Ιονία και το ΡΙΟ.
Αυτό που δεν ξέρω όμως είναι για τη διαφορά κόστους σε σχέση με τη σύμβαση και το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης εν γένει όλου του άξονα.
Αυτό βέβαια που προξενεί έκπληξη για μία φορά ακόμα είναι το πως γίνονται οι μελέτες σε αυτή τη χώρα και γιατί τώρα που έχει υπογραφεί σύμβαση να κάθονται να μελετάνε από που θα περάσει ο δρόμος.
Οι Δ.Θεσσαλία πρέπει να περιμένει τον άξονα Λάρισα-Κοζάνη-Φλώρινα-Νίκη για σύνδεση με Δ.Μακεδονία και σύνδεση με Ηπειρο την πλήρη αναβάθμιση (για μένα κανονικός οριζόντιος αυτοκινητόδρομος ) Τρίκαλα- Άρτα-Πρέβεζα. Το πρώτο έχει εξαγελθεί και μελετάται από την Εγνατία ΑΕ. Το δέύτερο υπάρχει σαν ιδέα από το 1991 ως δρόμος Ηγουμενίτσα-Βόλος αλλά μόνο αποσπασματικά έργα γίνονται μέχρι τώρα. |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Mon Mar 09, 2009 7:58 pm Post subject: |
|
|
πλευρικα διοδια θα τοποθετησει η ΝΕΑ ΟΔΟΣ στους κομβους βαρυμπομπης και αγ.στεφανου ο λογος ειναι η μειωση διελευσεων απο τα διοδια αφιδνων.. θα μπορουσαν βεβαια να βαλουν διοδια στον κομβο μαλακασας ωστε να αποτρεπουν την παρακαμψη των διοδιων αφιδνων..αλλα μαλλον μας λενε ψεματα ετσι ωστε να βγαλουν τα σπασμενα απο τους κατοικους των βορειων προαστιων και οχι μονο,καθως η περιοχη εχει και πολλες βιομηχανιες...
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=27257972 |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Mar 09, 2009 11:18 pm Post subject: |
|
|
Συγγνώμη για τη δυσπιστία gouperman, αλλά κάτι λείπει από την είδηση. Είμαι απόλυτα έτοιμος να δεχτώ ότι θα το κάνουν, αν μου απαντήσει κάποιος και πού θα βρίσκονται τα μετωπικά διόδια. Δε έχει κανένα απολύτως νόημα η χωροθέτηση πλευρικών διοδίων, αν δεν υπάρχουν νωρίτερα μετωπικά. Για να γίνει όμως κάτι τέτοιο θα πρέπει να βρεθεί ο αντίστοιχος χώρος μεταξύ Κηφισιάς και Βαρυμπόμπης, ο οποίος φυσικά αγνοείται πλήρως.
Συμπεραίνω (και προβλέπω αντίστοιχα) ότι πρόκειται είτε:
- για αντιπολίτευση εκ μέρους της γνωστής δημοσιογράφου
- για διασπορά φημών, ώστε να γίνουν διόδια πιο πάνω τελικά και να πούμε κι ευχαριστώ.
-edit-
επειδή τα λάθη πρέπει να αναγνωρίζονται, όποιος διαβάσει αυτό το post, ας διαβάσει και το επόμενο του gouperman, το οποίο με διορθώνει και τον ευχαριστώ.
Last edited by SP73 on Tue Mar 10, 2009 2:31 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
|
Back to top |
|
 |
kostis Junior Member

Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Tue Mar 10, 2009 9:22 am Post subject: |
|
|
τα περί μετατόπισης του Ε-65 είναι πραγματικά ακατανόητα.
Καταρχήν δεν υπάρχει περίπτωση να επιτραπεί δεύτερος άξονας μέσα από τον βιότοπο της αρκούδας. Κατα δεύτερον δεν εξυπηρετεί απολύτως κανέναν δεδομένου ότι όσοι κινούνται από και προς τα Γρεβενά από νότο θα κερδίσουν απλά λίγα λεπτά. Άν όλος ο ντόρος γίνεται από πλευράς Ιονίας για λόγους ανταγωνισμού πάλι ακούγεται υπερβολικό γιατί ποιους θέλει να κερδίσει? Οι μόνοι που θα βρεθούν σε δίλημμα είναι όσοι κινούνται από Αττική αποκλειστικά για Γιάννενα, και πάλι αμφιβάλλω εαν τα 15 λεπτά που θα επιβαρύνουν επιπλέον τον Ε-65 θα επιδράσουν |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Tue Mar 10, 2009 12:43 pm Post subject: |
|
|
Ο φόβος τους είναι να μην χάσει κανα φράγκο η Γέφυρα!Αλλά πως γίνεται να αλλάξει τώρα η χάραξη αφού σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα σε αυτό το σημείο θα ξεκινήσουν πρώτα τα έργα (νομίζω από κει ξεκινουν οι ημερομηνίες παράδοσης).
Δηλαδή απαγορεύεται να επιλέξουμε άλλη διαδρομή?Απ'οτι μαθαίνω οι Μετσοβίτες άρχισαν να πηγαίνουν Αθήνα με το τραίνο με 10 ευρω αφού αφήσουν το αυτοκίνητό τους στην Καλαμπάκα! |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Mar 10, 2009 2:55 pm Post subject: |
|
|
Συνέχεια στο σήριαλ των διοδίων στην Αττική, στην Αθηνών - Λαμίας.
Συζητείται να μπουν διόδια σε όλο τον άξονα του Κηφισού.
Προσωπικά με βρίσκει σύμφωνο η πρόταση, εφ' όσον συνδυαστεί με τακτικά δρομολόγια του Προαστιακού από Χαλκίδα μέχρι Πειραιά και αναβάθμιση του Κηφισσού που έχει τρικοσμική εικόνα, με ελεεινό φωτισμό από Καβάλας και πάνω, χάλια οδόστρωμα, βρωμιά και εγκατάλειψη.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ:
Καταιγίδα... διοδίων από τον Αύγουστο
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=3609220 |
|
Back to top |
|
 |
|