View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
alekos Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 873 Location: Athens
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 9:14 am Post subject: |
|
|
Epeidh egine anafora sti Frankfourth, tin opoia ezisa gia arketa xronia, na tonisw oti to omologoumenws aneptygmeno diktyo SBahn (proastiakou) den egine apo th mia stigmh stin allh, alla xreiasthkan gyrw sta 30 xronia gia na ftasei sth shmerinh tou morfh. |
|
Back to top |
|
|
Ydrohoos Junior Member
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 189 Location: London, UK
|
Posted: Tue Aug 14, 2007 4:43 pm Post subject: |
|
|
Eιχα δει τις προαλλες μια εκπομπη αυτουνου του βουρλου της Δρουζα μεσω του δορυφορικου προγραμματος τησ ερτ με καλεσμενο τον Ψωμιαδη και μου ηρθε να σπασω την οθωνη του υπολογιστη με τις γελοιτητες που εβλεπα και ακουγα...
Λειπω χρονια στην Αγγλια και αν και πανω κατω γνωριζω οτι προκειται για καραγκιοζη δεν περιμενα να παθω τοσο μεγαλη παλακα...
Τι ατομο ειναι αυτο ρε ? Τραγουδουσε Καζατζιδη, βαρουσε ζεμπεκιες, το επεζε μεγαλος βαρυμαγκας που δεν περνει χαμπαρι απο λελεδες πολιτκους, τον εδεiχνε σε διαφορα βιντεο να κανει κονσομανσιον σε ταβερνες, να λεει χοντραδες για το ποσο ικανος ειναι στο κρεβατι και αλλα τετοια εξωφρενικα...
Τα εβλεπα ολα αυτα και σκεφτομουνα οτι αυτον τον ανθρωπο εχει εκλεξει η τοπικη κοινωνια για νομαρχη (αν δεν εκανω λαθος δυο συνεχομενες φορες) και με επιανε θληψη....τι μεγαλο κακο για τον τοπο !
Αυτος δεν ειναι νοαμρχης, ειναι νομ*ρχιδ@ς
Αντε να παει μπροστα ο τοπος οταν εκλεγουμε τετοιους πολιτικους
Σορρυ κιολας για τη γκρινια αλλα δεν περιμενα να παθω τετοια πλακα... |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Tue Aug 14, 2007 6:46 pm Post subject: |
|
|
2 φορές και απο την πρώτη Κυριακή.Και είναι και 20+ χρόνια βουλευτής.
Είναι ξύπνιος ο Ψωμιάδης,ξέρει ότι ο μόνος τρόπος για να προχωρήσει είναι ο λαικισμός,και αυτό το έχει κάνει σημαία.
Και είναι ο μόνος τρόπος επειδή αυτό ζητάει ο κόσμος.
Ο κόσμος δεν θέλει έργα,θέλει να του λένε αυτά που θέλει να ακούει.
Η Δημοκρατία σε όλο της το μεγαλείο. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Aug 14, 2007 8:06 pm Post subject: |
|
|
O Ψωμιάδης γίνεται ένα με τον κόσμο. Και με το φτωχό και με τον πλούσιο και βέβαια ούτε γάμους αφήνει ούτε βαφτίσεις.
Ο 'ατσαλάκωτος' ή 'ο πρίγκηπας του Καραβάν Σαράϊ', μου λέτε πως βγαίνει επί 3 τετραετίες χωρίς ποτέ να βρεθεί κοντά στον κόσμο;
(Καραβάν Σαράϊ, λέγεται το κτήριο που στεγάζει το δημαρχείο Θεσσαλονίκης, μέχρι ο πρίγκηπας να εγκαινιάσει το καινούργιο του). |
|
Back to top |
|
|
Lucretius Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue Aug 14, 2007 11:38 pm Post subject: |
|
|
Ydrohoos wrote: | Eιχα δει τις προαλλες μια εκπομπη αυτουνου του βουρλου της Δρουζα μεσω του δορυφορικου προγραμματος της ερτ με καλεσμενο τον Ψωμιαδη και μου ηρθε να σπασω την οθόνη του υπολογιστη με τις γελοιότητες που εβλεπα και ακουγα... |
Καλως ήρθατε στον εφιάλτη...πραγματικά ντρέπομαι για την θεσσαλονίκη.
Ή όπως έλεγε και ο Morpheus "welcome to the desert of reality" (ή κάπως έτσι) |
|
Back to top |
|
|
teris3 New Member
Joined: 07 Mar 2006 Posts: 64
|
Posted: Thu Aug 16, 2007 1:49 pm Post subject: |
|
|
Και εγώ ντρέπομαι για την Ελλάδα που 50 χρόνια μας κυβερνάνε Καραμανλήδες και Παπανδρέοι... |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
sdakos Junior Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 155 Location: thessaloniki - athens
|
Posted: Fri Jan 11, 2008 1:31 am Post subject: |
|
|
Παράπονο απο Θεσσαλονίκη: Πριν λίγο καιρό, όπως θα πληροφορηθήκατε μονοδρομήθηκαν οι οδοί 26ης Οκτωβρίου και Δωδεκανήσου. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να γίνουν και άλλες τροποποιήσεις στον "κόμβο" στον Βαρδάρη. Μια απο αυτές ήταν η μείωση του χρόνου πρασίνου στην Λαγκαδα. Το γεγονός αυτό κάνει τα λεωφορεία να καθυστερούν περίπου 10 λεπτά περιμένοντας το πράσινο στην Λαγκαδά, το οποίο ανέρχεται περίπου στα 10 δευτερόλεπτα κάθε λεπτό. Κατανοώ ότι μειώθηκαν οι λωρίδες στην Μοναστηρίου το οποίο προκαλεί μποτιλιάρισμα σε αυτή την λεωφόρο αλλα δεν γίνεται να μειωθεί ο χρόνος πρασίνου σε μια ήδη επιβαρημένη Οδό απο την οποία διέρχονται περίπου 10 λεωφορειακές γραμμές!
Εγώ πλέον κατεβαίνω στη στάση Δραγουμάνου και το πηγαίνω με τα πόδια μέχρι τη στάση Κολόμβου. Στο 90% των περιπτώσεων φτάνω πρώτος εγώ έναντι του λεωφορείου που επιβιβαζόμουν.
Κατα τ'άλλα αυξάνονται οι ηλεκτρονικές πινακίδες άφιξης λεωφορείων που λειτουργούν. Εκτός απο Σταυρούπολη, Αμπελόκηπους και Εύοσμο που πρωτολειτούργησαν πλέον στο Πανόραμα,στην Ξηροκρήνη, σε μερικές στάσεις του κέντρου(2 στην Τσιμισκή), και πιθανώς σε άλλες 2 στο Ν.Σ.Σταθμό οι επιβάτες μπορούν να πληροφορούνται για το χρόνο αναμονής του στις στάσεις. Δεν γνωρίζω για το πώς έχουν τα πράγματα στα ανατολικά της πόλης (Καλαμαριά, ΙΚΕΑ, Πυλαία). Εάν γνωρίζει κάποιος ας μας ενημερώσει! |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jan 11, 2008 8:48 am Post subject: |
|
|
Παιδιά, τι φρίκη είναι αυτή στην Λαγκαδά!
Χθες κατέβηκα κάτω με το λεωφορείο, και κολλήσαμε τουλάχιστον ένα τέταρτο. Κακή εντύπωση μου έκαναν 2 τροχονόμοι που αντι να δώσουν κίνηση στην Λαγκαδά, κολοβαρούσαν και μιλούσαν μαζί.
Αυτό που πρόσεξα είναι ότι πλέον δεν υπάρχει μποτιλιάρισμα πάνω στην Πλ. Δημοκρατίας, η οποία είναι συνέχεια άδεια, αλλά όλο το μποτιλιάρισμα μένει στις κάθετες. Επίσης εντυπωσιακό είναι ότι από την 26ης Οκτωβρίου, η κίνηση δεξιά προς Εγνατία σχεδόν δεν υπάρχει, αλλά όλοι φεύγουν ευθεία στην Λαγκαδά, που μέχρι τώρα απαγορευόταν. |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Fri Jan 11, 2008 11:45 am Post subject: |
|
|
Εγω παλι πιστευω οτι μολις τελειωσουν τα εργα του μετρο αν οι 2 αυτες μονοδρομησεις θα βοηθησουν περισσοτερο στο κυκλοφοριακο προβλημα εκεινης της περιοχης. Με την ευκαιρια να πω και κατι αλλο. Ημουν πριν 2 μηνες περιπου στο Μοναχο και μου εκανε εντυπωση οτι σε μερικους κεντρικους δρομους τα λεοφωρεια ειχαν δικα τους φαναρια ετσι ωστε οταν αναβει κοκκινο για τα ιχ αυτα εχουν για λιγο ακομα πρασινο και ετσι αποφευγεται η μεγαλη συμφορηση |
|
Back to top |
|
|
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Fri Jan 11, 2008 9:19 pm Post subject: |
|
|
Και στην Γαλλία το είχα δει αυτό σε διάφορες πόλεις. Εκεί περισσότερο ήταν ότι άναβε σε πράσινο το ειδικό για τα λεωφορεία φανάρι λίγο πριν απ' ότι για τα Ι.Χ.
Επίσης κάτι πολύ καλό είχα παρατηρήσει σε πόλεις της Τουρκίας, όπου στα φανάρια έχει μια οθόνη που μετράει αντίστροφα τα τελευταία 5 δευτερόλεπτα πριν ανάψει το πράσινο... |
|
Back to top |
|
|
Xristos Junior Member
Joined: 24 Jun 2004 Posts: 129 Location: Πειραιάς
|
Posted: Fri Jan 11, 2008 9:36 pm Post subject: |
|
|
Αυτό με τα φανάρια που μετρουν αντιστροφα ειναι πράγματι πολύ βολικό ,ξέρεις πότε θα ανάψει πράσινο ή κόκκινο χωρίς να είσαι όλη την ώρα "κολλημένος" σε αυτό.Φανάρια πάντως που μετρούν αντισττροφα δειχνοντας όλοκληρη την ώρα που απομένει για να ανάψει πράσινο ή κόκκινο έχουμε στον Πειραιά και συγκεκριμένα στο Σχιστο Κορυδαλλου. |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Fri Jan 11, 2008 10:19 pm Post subject: |
|
|
Εχει εγκατασταθει και στην Θεσσαλονικη αυτο το συστημα. Ενα τετοιο φαναρι ειναι στη συμβολη Ανδριανουπολεως με Αιγαιου. |
|
Back to top |
|
|
el_greco Junior Member
Joined: 06 Sep 2006 Posts: 91 Location: Athens/Volos
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 12:11 am Post subject: |
|
|
Αυτό το σύστημα με την αντίστροφη μέτρηση υπάρχει επίσης τόσο στο Βελιγράδι όσο και στην Κοπεγχάγη. Ειδικά σε άξονες στους οποίους το φανάρι ανάβει πχ κάθε 2 ή 3 λεπτά για λίγα δευτερόλεπτα, χρησιμεύει και ώστε ο οδηγός να σβήσει το αυτοκίνητο για να ελαχιστοποιήσει τους ρύπους (και την κατανάλωση) |
|
Back to top |
|
|
mech.eng Visitor
Joined: 14 Dec 2007 Posts: 5 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jan 28, 2008 9:54 am Post subject: |
|
|
Όλα καλά με τα φανάρια που έχουν αντίστροφη μέτρηση, αλλά μπορεί να μου εξηγήσει κανείς τη λογική με τα φανάρια της Λαγκαδά, στο ύψος του δημαρχείου της Σταυρούπολης; Ξοδεύτηκαν τόσα εκατομμύρια για τη διαπλάτυνση του δρόμου που μαζί με τους παράδρομους μπορεί να έχει και 50μ πλάτος και στο συγκεκριμένο σημείο έχουν τοποθετηθεί τρία διαδοχικά φανάρια με 100-150μ απόσταση μεταξύ τους. Εντάξει, να καταλάβω ότι η τοποθέτηση των φαναριών είναι αναγκαία για την εξυπηρέτηση των κάθετων οδών. Το χειρότερο απ' όλα είναι ότι τα φανάρια αυτά (ειδικά με κατεύθυνση προς την έξοδο) ΔΕΝ ΣΥΝΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ. Περιμένεις στο πρώτο και με το που ανάβει πράσινο μέχρι να κάνεις τη μισή απόσταση (50 μ περίπου) μέχρι το δεύτερο το δεύτερο έχει ήδη κοκκινίσει.. Το ίδιο συμβαίνει φυσικά και με το τρίτο..Τόσο δύσκολο είναι να συντονιστούν τα φανάρια αυτά; Στο κάτω κάτω, οι κάθετες οδοί δεν είναι και τίποτα δρόμοι μεγάλης κυκλοφορίας. Άνετα θα μπορούσαν να εξυπηρετηθούν με μια πιο λογική ρύθμιση. Τι να το κάνω που διαπλατύνανε τη Λάγκαδά, όταν χρειάζεται να καθυστερήσω πάλι τόση ώρα να τη διασχίσω λόγω των απαράδεκτα ρυθμισμένων φαναριών; |
|
Back to top |
|
|
Kerkyra_thessaloniki Junior Member
Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Mon Jan 28, 2008 11:22 am Post subject: |
|
|
Στις ανεπτυγμένες πόλεις, έχει ανακαλυφθεί κάτι που λέγεται ανισόπεδος κόμβος ώστε να μην καθυστερείς στα φανάρια!
Με τόσα χρήματα που ξοδεύτηκαν για την διαπλάτυνση της λαγκαδά δεν μπορούσε να προβλεφτεί κάτι τέτοιο στο ύψος της Σταυρούπολης?
Για την υπόλοιπη λαγκαδά...δεν το συζητάω, τρακτερ χρειάζεσαι για να τη διασχίσεις έτσι που είναι! |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jan 28, 2008 7:15 pm Post subject: |
|
|
Αν έκαναν ανισόπεδους κόμβους, που θα περνούσε το μετρό; χα χα!
Επίσης στα 3 μέτρα περίπου είναι ο αγωγός του Αλιάκμονα!
Εγώ θέλω να πιστεύω ότι επίτηδες δεν συντονίζονται για να μην αναπτύσσονται ταχύτητες οπότε δεν θα κινδυνεύουν τόσο πολύ οι πεζοί. Άλλωστε οι υπόγειες διαβάσεις που προβλέπονται δεν έχουν ολοκληρωθεί (και προφανώς ούτε πρόκειται), και από ότι άκουσα ο δήμαρχος Σταυρούπολης που πρότεινε στον Καλατράβα να σχεδιάσει 3 πεζογέφυρες, περιμένει να ολοκληρωθεί πρώτα η υποθαλάσσια για να τις πάρει πακέτο με τις άλλες που θα σχεδιάσει για τον Παπαγεωργόπουλο για να μας έρθουν φθηνότερα! 5 (δάκτυλα ανοιχτά) και 1 δώρο! |
|
Back to top |
|
|
Kerkyra_thessaloniki Junior Member
Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Mon Jan 28, 2008 11:58 pm Post subject: |
|
|
Πάντως αν η κατάσταση για τα αυτοκίνητα που κινούνται στη Θεσσαλονίκη είναι αφόρητη, για τους πεζούς είναι δέκα φορές χειρότερα! Πρέπει να κινείσε ζιγκ-ζαγκ είτε για να μην...πέσεις σε καμία τρύπα του μετρό είτε για να μην σε πάρει σβάρνα κανένα αυτοκίνητο!
Δεν είμαι θεσσαλονικιός άλλα ζω κάτι χρόνια εδώ και πιστεύω ότι για το χάος φταίει και η πολύ κακή κυκλοφοριακή αγωγή, πραγματικά σεβασμός 0 στον συνάνθρωπο!
Επειδή έχω ζήσει και στην Αθήνα μπορώ να πω ότι εκεί είναι πιο πειθαρχημένοι στην οδήγηση!
Ψυχραιμία παιδιά! |
|
Back to top |
|
|
jackoharas Junior Member
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Tue Jan 29, 2008 2:56 pm Post subject: |
|
|
mech.eng wrote: | μπορεί να μου εξηγήσει κανείς τη λογική με τα φανάρια της Λαγκαδά, στο ύψος του δημαρχείου της Σταυρούπολης; Ξοδεύτηκαν τόσα εκατομμύρια για τη διαπλάτυνση του δρόμου που μαζί με τους παράδρομους μπορεί να έχει και 50μ πλάτος και στο συγκεκριμένο σημείο έχουν τοποθετηθεί τρία διαδοχικά φανάρια με 100-150μ απόσταση μεταξύ τους. Εντάξει, να καταλάβω ότι η τοποθέτηση των φαναριών είναι αναγκαία για την εξυπηρέτηση των κάθετων οδών. |
Δηλαδή ρε φίλε εμείς (οι πεζοί) πώς θα περνάμε απένατι;
κάθε πότε έπρεπε να έχει φανάρι; ανά χιλιόμετρο θα σε βόλευε; ή ανά δύο; |
|
Back to top |
|
|
Kerkyra_thessaloniki Junior Member
Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Tue Jan 29, 2008 3:05 pm Post subject: |
|
|
Δεν καταλαβαίνω γιατί ειρωνεύεσαι το παλικάρι, ακόμα και άδικο να έχει δεν είναι τρόπος...διαλόγου αυτός!
Συγνώμη για το οφ τόπικ!
Το πιό σωστό πιστεύω είναι να έχει φανάρι κάθε 500 μέτρα τουλάχιστον, εφόσον δεν υπάρχει άλλος τρόπος να περάσουν οι πεζοί! |
|
Back to top |
|
|
road352 New Member
Joined: 08 May 2006 Posts: 50 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jan 29, 2008 4:08 pm Post subject: |
|
|
Δυστυχώς η οδός Λαγκαδά είναι ενα ΜΕΓΑΛΟ ΑΙΣΧΟΣ.
και ο mech.eng έχει δίκιο με την τραγική ρύθμιση των φαναριών.
Αλλα και ο Jackoharas έχει το δίκιο του, για την πολύ επικίνδυνη διέλευση των πεζών. Αφήστε που το μεγαλύτερο ποσοστό των πεζών δεν περνούν απο τις διαβάσεις.
Θα έπρεπε ο Δημος Σταυρούπολης που τόσο "πασχίζει" για τους δημότες του, θέλοντας να κάνει γέφυρες καλατράβα, να έβαζε τουλάχιστον ένα όμορφο καγκελάκι ώστε να αποτρέπει αυτή την κίνηση των πεζών.
Υπάρχουν αρκετά σχολεία επι της οδου αλλα και το ψυχιατρείο(που ξέρουμε τι σημαίνει αυτό) με αποτέλεσμα πολύς κόσμος να βρίσκεται στη μέση του δρόμου.
Ο δρόμος "φώναζε" απο μόνος του. "Κάντε 3 υπόγειους κόμβους" (αν δεν θέλετε ανισόπεδους)
1)Λαγκαδά - Δαβάκη (ή Ακριτών απο κάτω) (κόμβος Παύλου Μελά)
2)Λαγκαδά - Καραολή (κομβος Δημαρχειο Σταυρουπόλεως)
3)Λαγκαδά - Στρατού (Κόμβος στροφή Καρατάσου)
ουτοπία ε?
Έτσι και τα αυτοκίνητα δεν θα σταματούσαν τρεις και λίγο, και οι πεζοί θα περνούσαν με μεγαλύτερη ασφάλεια χωρίς να υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος. Φυσικά με τις απαραίτητες πεζογέφυρες. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jan 29, 2008 7:45 pm Post subject: |
|
|
O Δήμος Σταυρούπολης γενικά δεν ήθελε να γίνει η διαπλάτυνση έτσι όπως έγινε γιατί κόβεται στα 2 η περιοχή.
Αντε και οι υπόγειοι κόμβοι δεν πρόκειται να γίνουν (δεν είμαστε Αθήνα). Οι υπόγειες διαβάσεις πεζών γιατί δεν ολοκληρώνονται; Ξέρετε ότι έδωσαν ένα κάρο χρήματα για να μετακινήσουν αγωγούς που εμπόδιζαν τις υπόγεις διαβάσεις;
Προφανώς έφαγαν τα λεφτά και δεν τους φτάνουν τώρα. |
|
Back to top |
|
|
jackoharas Junior Member
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Wed Jan 30, 2008 3:08 am Post subject: |
|
|
Kerkyra_thessaloniki wrote: |
Δεν καταλαβαίνω γιατί ειρωνεύεσαι το παλικάρι, ακόμα και άδικο να έχει δεν είναι τρόπος...διαλόγου αυτός!
|
Πώς να μην το ειρωνεύομαι, το παλικάρι, αφού από τη σκέψη του και τον φανταστικό κόσμο που έχει δημιουργήσει λοίπουν παντελώς οι άνθρωποι.
Ο ίδιος λέει πως καταλαβαίνει την ανάγκη ύπαρξης των φαναριών λόγω εξυπηρέτησης των καθέτων οδών!
Οπότε αυτός είναι ο μόνος λόγος ύπαρξης φωτινού σηματοδώτη.
Στ' @@ μας οι πεζοί! Δεν πα' να %@$#νε! Ας περάσουν απέναντι σαν τα σκυλιά. Κι άμα δεν τους πετύχουμε και τα καταφέρουνε, χαλάλι τους.
Μια τέτοια αντίληψη φίλε είναι άξια ειρωνείας.
Αυτή η αντίληψη έκανε την πόλη μας (αλλά και όλη την χώρα) έτσι όπως είναι τώρα...
Kerkyra_thessaloniki wrote: |
Το πιό σωστό πιστεύω είναι να έχει φανάρι κάθε 500 μέτρα τουλάχιστον, εφόσον δεν υπάρχει άλλος τρόπος να περάσουν οι πεζοί! |
Τί εννοείς με αυτό; τί άλλος τρόπος δηλαδή;
Άμα εννοείς υπόγεις διαβάσεις για τους πεζούς έχω να πω πως δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τα φανάρια σε καμία περίπτωση.
Μπορούν βέβαια να γίνουν υπόγειες διαβάσεις πεζών απλά πρέπει να λειτουργούν συμπληρωματικά με τις "επίγειες" διαβάσεις.
road352 wrote: | Αφήστε που το μεγαλύτερο ποσοστό των πεζών δεν περνούν απο τις διαβάσεις. |
Δεν θα το 'λεγα αυτό, υπερβάλεις.
road352 wrote: | Θα έπρεπε ο Δημος Σταυρούπολης που τόσο "πασχίζει" για τους δημότες του, θέλοντας να κάνει γέφυρες καλατράβα, να έβαζε τουλάχιστον ένα όμορφο καγκελάκι ώστε να αποτρέπει αυτή την κίνηση των πεζών. |
Καγκελάκι να βάλει στον ζωολογικό κήπο (άμα φτάξει ποτέ)!
Χρειάζεται όμως να βάλει πασαλάκια στα πεζοδρόμια για να αποτραπεί χρήση τους ως πάρκιγκ.
road352 wrote: |
Ο δρόμος "φώναζε" απο μόνος του. "Κάντε 3 υπόγειους κόμβους" (αν δεν θέλετε ανισόπεδους)
1)Λαγκαδά - Δαβάκη (ή Ακριτών απο κάτω) (κόμβος Παύλου Μελά)
2)Λαγκαδά - Καραολή (κομβος Δημαρχειο Σταυρουπόλεως)
3)Λαγκαδά - Στρατού (Κόμβος στροφή Καρατάσου)
ουτοπία ε? |
Μόνον στην πρώτη περίπτωση θα μπορούσε να γίνει υπογειοποίηση και με πολλές τεχνικές δυσκολίες. |
|
Back to top |
|
|
koeman Junior Member
Joined: 04 Jul 2007 Posts: 119
|
Posted: Wed Jan 30, 2008 9:51 am Post subject: |
|
|
chr.04
Από την εμπειρία μου στην Αθήνα και σε πόλεις του εξωτερικού οι υπόγειες διαβάσεις πεζών δεν είναι λύση γιατί από την ώρα που νυχτώνει και μετά ο κόσμος φοβάται να της χρησιμοποιήσει. Άρα μόνο οι πεζογέφυρες μοιάζουν λειτουργικές λύσεις.
Επίσης αίσθηση μου είναι ότι κατ' αναλογία μήκους οδικού δικτύου και ανάλογου αριθμού οχημάτων που εξυπηρετούν, οι υπόγειοι κόμβοι στην Αθήνα δεν είναι ιδιαιτέρως περισσότεροι από της Θεσσαλονίκης. Αλλά όπως προείπα αυτή είναι απλώς μια αίσθηση, δεν έχω στοιχεία να το αποδείξω. |
|
Back to top |
|
|
mech.eng Visitor
Joined: 14 Dec 2007 Posts: 5 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jan 30, 2008 10:43 am Post subject: |
|
|
Jackoharas, κατ΄αρχας αντιπαρέρχομαι το ύφος σου και τον τρόπο που διατυπώνεις τις ενστάσεις σου. Αν μπορούσες να διαβάσεις πιο σωστά και ψύχραιμα, θα καταλάβαινες ότι μιλώ για την ανάγκη καλύτερης ρύθμισης των φαναριών και όχι για κατάργησή τους..Το να συντονίζονται τα φανάρια δεν σημαίνει ότι θα μειωθεί ο χρόνος που είναι διαθέσιμος για τους πεζούς. Δηλαδή στη Μ.Αλεξάνδρου που υπάρχει συντονισμός των φαναριών οι πεζοί δεν περνάνε απέναντι? Για να μην αναφερθώ στο ζήτημα της επιπλέον ρύπανσης και κατανάλωσης καυσίμου που δημιουργείται από το συνεχές σταμάτα - ξεκίνα των αυτοκινήτων που βέβαια δεν το λαμβάνεις καν υπ' όψιν σου. Σαφέστατα αυτή η πόλη έχει γίνει πολύ εχθρική για τους πεζούς και εξοργίζομαι με αυτά που βλέπω καθημερινά αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για άλλο πράγμα.. |
|
Back to top |
|
|
|