View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
linus Junior Member
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 114
|
Posted: Sun Oct 22, 2006 9:33 am Post subject: |
|
|
Νομιζω ότι το metro περναει από τη βουλιαγμενης αφενός για λόγους ευκολιας κατασκευής αφετερου για να μαζευει τους κατοίκους ανω και κατω από αυτή καθώς και οσους ερχονται από γλυφάδα και πέρα και μπορούν να ερθουν από ένα μεγάλο δρόμο.
Σταθμός στη Ν. Σμύρνη εκτός από τους κατοίκους της περιοχης δεν θα εξυπηρετουσε κανεναν.
Επίσης να προσθεσω ότι το θετικο με το σταθμο στο Ελληνικο είναι οτι υπαρχει αφθονος χωρος για σταθμευση, αν βεβαια τον εκμεταλευθούν. |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Sun Oct 22, 2006 2:49 pm Post subject: |
|
|
Κι εγώ θα ήθελα μια γραμμή μετρό που να περνάει από την κεντρική πλατεία της Νέας Σμύρνης. Ίσως κάτι της μορφής Δέλτα Φαλήρου - Συγγρού - Ν. Σμύρνη - Δάφνη - Υμηττός - Βύρωνας - Καισαριανή - Αθήνα. Πιστεύω ότι το να πάει κάποιος από την Ν.Σμύρνη στον Πειραιά με τραμ είναι οδύσσεια λόγω της διαδρομής που αυτό ακολουθεί.
@PAVEL_13: Όταν λες στη Λεωφ.Βουλιαγμένης, σε ποιό σημείο της εννοείς?
@linus: Στο Ελληνικό που θα συναντιέται τραμ και μετρό έχουν ήδη υποσχεθεί ότι θα κατασκευάσουν ένα μεγάλο παρκινγκ για μετεπιβίβαση (και αφετηρία λεωφορείων - αλλά αυτό είναι άλλη υπόθεση). |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Mon Oct 23, 2006 5:19 am Post subject: |
|
|
Ανάμεσα από τα 2 ρεύματα... βέβαια το πώς θα φτάσει στο σημείο που ανοίγει δρόμος είναι ένα ζήτημα.... |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 4:23 am Post subject: |
|
|
Αν πιστέψουμε ( ) τους υπεύθυνους ( ) τότε θα πρέπει στο επόμενο εξάμηνο να:
α) Δοθεί η επέκταση προς Βούλα
β) Να γίνει η δημοπράτηση της επέκτασης προς τον Πειραιά και η εγκατάσταση της εργολαβίας
γ) Να ( ) λειτουργήσει ( ) το ( ) πράσινο ( ) κύμα ...
Ήθελα να'ξερα δεν έχουν βαρεθεί να τα ανακοινώνουν συνέχεια και τα τρία και να μην τα προχωράνε για τους οποιουσδήποτε λόγους? |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 5:02 am Post subject: |
|
|
i epektasi pros voula ti ginete? kinite tipota?
sto kato kato den einai metro....mehri ton iulio tha doume tipota? |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 5:13 am Post subject: |
|
|
Στο υπουργείο ορκίζονται ότι μέχρι την άνοιξη θα δοθεί η επέκταση προς τη Βούλα. Προσωπικά δε ξέρω σε τι κατάσταση βρίσκονται τα έργα. Κάποια στιγμή αν βρω χρόνο θέλω να πάω να δω τί γίνεται εκεί κάτω. Πάντως το νοιώθω ότι το 2007 θα είναι η "τυχερή" χρονιά που επιτέλους θα παραδοθεί αυτή η μινι-επέκταση του τραμ. Αμήν! |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 3:26 pm Post subject: |
|
|
υπάρχει χάρτης να δούμε αυτές της μελλοντικές στάσεις(για πόσες μιλάμε δηλαδή...) προς βούλα μήπως;
παρεπιπτόντως αν πάτε στη σελίδα του Tram έχει δημοψήφισμα για το tram ston πειραιά....τα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά. Ρίξτε μια ματια.
http://www.tramsa.gr/html/gr/index.php |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 5:52 pm Post subject: |
|
|
Μια στάση είναι αυτή η περιβόητη επέκταση που την παιδεύουν εδώ και κάτι χρόνια. Πρόκειται για μια στάση πέριξ του Ασκληπείου της Βούλας, σε μια απόσταση περίπου 700 (αν θυμάμαι καλά) μέτρα από το σημερινό τέρμα στην Πλατεία Κρήτης της Γλυφάδας.
Το δημοψήφισμα έγινε με βάση τα δεδομένα που αναφέρονται στο διαφημστικό φυλλάδιο της ΤΡΑΜ ΑΕ, δηλαδή την ΑΡΧΙΚΗ χάραξη του έργου. Τώρα αυτό που πάνε να περάσουν οι δημοτικοί άρχοντες (παλιοί και νέοι) είναι από αστείο μέχρι απαράδεκτο. Διατηρώ τις ελπίδες μου ότι θα επέλθει ορθολογισμός με τις επεκτάσεις προς Χατζηκυριάκειο και Πειραική όπου εκεί ΙΣΩΣ έχουν βρει τα κότσια να απαιτήσουν να περάσουν οι γραμμές από 34ου συντάγματος, Λαμπράκη και Τζαβέλλα ... |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Wed Dec 13, 2006 7:37 pm Post subject: |
|
|
Το τραμ πάει Βούλα στο τέλος του καλοκαιριού του 2007. H καθυστέρηση έχει επέλθει λόγω των αρχαιολογικών ευρημάτων κατά μήκους της γραμμής η οποία φτάνει τα 0,7 χλμ. (μιλάμε για τεράστια απόσταση )
Oσον αφορά την επέκταση του Tραμ προς τον Πειραιά το υπουργείο Mεταφορών έχει προτείνει δύο λύσεις:
* Διέλευση διά μέσου της Γρ. Λαμπράκη [Σε κάποια εφημερίδα διάβασα για διέλευση μέσω Τζαβέλλας .... Μα καλά πλάκα μας κάνουν?]
* Διέλευση διά μέσου της 34ης Συντάγματος
Δε ξέρω αν πρέπει να χαρώ που ξαναγυρνάμε στο παλιά-μας-τέχνη-κόσκινο ή αν θα πρέπει να εκνευριστώ που 2 χρόνια τώρα παίζουμε την κολοκυθιά για το από που θα περάσει το τραμ για να φτάσει στο λιμάνι του Πειραιά.
Πηγές:
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=4667&subid=2&pubid=271239
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18715&m=N13&aa=2
// edit: Στην Ελευθεροτυπία γράφει ότι συζητιέται το θέμα μιας νέας γραμμής τραμ μεταξύ Φιξ και Τζιτζιφιών δια μέσω της Λεωφ. Θησέως. Όχι οτι θα γίνει, αλλά κουβέντα να γίνεται ... |
|
Back to top |
|
|
Aquis Granum Senior Member
Joined: 27 Feb 2004 Posts: 541 Location: Aachen/Germany
|
Posted: Thu Dec 14, 2006 12:59 pm Post subject: |
|
|
Nameless σ' ευχαριστώ!
Απο τις δυο λύσεις που προτείνει το Υπουργείο Μεταφορών, θα προτιμούσα την διαδρομή 1, αφου έτσι το μέσο θα εξυπηρετούσε και μέρος της Καστέλλας, του Προφήτη Ηλία και του Πασαλιμανιού.
Παράλληλα, στην αρχή της Ηρώων Πολυτεχνίου (στο ύψος του Silo Club για όσους ξέρουν απο παλιά) είναι σίγουρο πως θα πέσουν πάνω σε αρχαία, κυρίως τμήματα των θεμιστόκλειων τειχών του Πειραιά και των μακρών τειχών.
Το αναφέρει άλλωστε και το άρθρο της ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ
Quote: | Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλου της TPAM A.E κ. Σοφοκλή Ψιλιανό, η επιλογή της χάραξης μέσω της οδού Γρ. Λαμπράκη είναι προτιμότερη, καθώς δεν υπάρχουν προβλήματα με την αρχαιολογική υπηρεσία και το έργο θα προχωρήσει με γοργούς ρυθμούς. |
Δε το βλέπω να τελειώνει πριν το 2010 όμως... όποια κι' αν είναι η απόφαση Φασούλα και Δ.Σ. έχουν να γίνουν πολλές προσφυγές από κατοίκους, καταστηματάρχες, Ε.Σ.Π κ.τ.λ |
|
Back to top |
|
|
Nassos Full Member
Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 7:41 pm Post subject: |
|
|
αυτά είναι...και πολύ ωραίο όχημα βλέπω.
Χαζοί είναι στο παρίσι που το χρησιμοποιηούν? μια χαρά μέσο είναι το Tram.
Αυτό που θέλω να τονίσω και έχει ειπωθεί είναι πως όταν φτιάχνουμε τα δικά μας έργα δε πρέπει να τσιγκουνευόμαστε ούτε σε υλικά ούτε σε εμφάνιση γιατί πιστεύω πως θα ήταν καλο να ήταν μακρυπρόθεσμη η ανάπτυξη....λογικό είναι όλα τα κράτη που είναι ήδη 1-2 βήματα μπροστά κάποια στιγμή θα αποφασίσουν να κάνουν αλλα 2 βήματα....και πάλι θα κυνηγάμε.
όχι επειδή θέλουμε να είμαστε μπροστά,αλλα επειδή θα μας έχουν προσπεράσει η καιροί.... |
|
Back to top |
|
|
Aquis Granum Senior Member
Joined: 27 Feb 2004 Posts: 541 Location: Aachen/Germany
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 8:45 pm Post subject: |
|
|
Είναι μόλις 8χμ και υπολογίζουν να το χρησιμοποιούν 100.000 επιβάτες ημερισίως...
Το δικό μας με 50.000 επιβάτες, τι μήκος είπαμε πως έχει; |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 9:02 pm Post subject: |
|
|
50,000 που περιμένουν το πράσινο κύμα και το θεωρούν η θεωρούσαν το πιο αργό της ευρώπης...
προσωπικά θεωρώ το δικό μας tram πετυχημένο και αισθητικά και ως ένα σημείο λειτουργικά(λαμβάνοντας υπόψη και της επεκτάσεις..)και βλέπω πως σιγά σιγά αλλάζει γνώμη και ο κόσμος , αλλα αναφερόμουν γενικά σε όλα τα έργα.
όσο για το παρίσι, 8 KM είναι, υποθέτω τέτοιες ανάγκες είχαν τόσο φτιάξαν,(μιας και το δικό τους metro δεν αστειεύεται...τουλάχιστον λειτουργικά) .Εξ αλλου αν δε κάνω λάθος περνάει από το κέντρο πιο πολύ..
ήδη πάντως ξεκινάνε επεκτάσεις..
http://www.tramway.paris.fr/tme/T1-01.asp
άσχετο αλλα το Tram έχει ράμπα για αναπηρους; |
|
Back to top |
|
|
Aquis Granum Senior Member
Joined: 27 Feb 2004 Posts: 541 Location: Aachen/Germany
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 9:17 pm Post subject: |
|
|
Billy ακριβώς αυτο ήθελα και γω να πω. Πιστεύω πως το τραμ ενδείκνυται για κοντινές αποστάσεις στο κέντρο των πόλεων και καλά κάνουν οι Γάλλοι που το σχεδίασαν σωστά. Ήμουν και γω υπέρμαχος του τραμ μας, αλλά η έλλειψη σχεδιασμού και αποφασιστικότητας του ΥΠΕΧΩΔΕ, του ΥΠ. ΜΕΤ. και της ΤΡΑΜ Α.Ε. οδηγούν το μέσο στην απαξίωση.
Κρίμα, της Αθήνας είναι τόσο όμορφο σε σχεση με άλλα... |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 9:33 pm Post subject: |
|
|
ίσος..εξαρτάται από τα μεγέθη αλλα άμα έχει ήδη metro στο κέντρο βεβαια δε ξέρω κατά ποσο μπορούν να συνυπάρχουν. Σε πολλές πόλεις το Tram πηγαίνει εκεί που τελειώνει το metro..σε προάστια που δεν εξυπηρετούνται κλπ., και μιας και είναι 24ορο εξυπηρετεί, εξαρτάται. Καλή μελέτη θέλει. |
|
Back to top |
|
|
Alkis Senior Member
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 12:05 pm Post subject: |
|
|
Η γνώμη μου είναι ότι το τραμ κολάει:
1) στο κέντρο για μικρές διαδρομές, παράλληλα και συμπληρωματικά με το μετρό. Αυτό όμως είναι μόνο δυνατόν ΕΑΝ υπάρχουν πολύ πλατείς δρόμοι που επιτρέπουν την ύπαρξη του τραμ χωρίς κυκλοφοριακό έμφραγμα καθώς και εκτεταμένα πάρκινγκ (έτσι ώστε να απαγορευτούν τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα σε ορισμένους τουλάχιστον δρόμους στο κέντρο) και εκτεταμένο δίκτυο μετρό έτσι ώστε να περιοριστεί η χρήση των αυτοκινήτων στο κέντρο.
Είναι περιττό να πω ότι στην Αθήνα κανένα από αυτά τα τρία δεν ισχύει, και συνεπώς προς το παρόν τουλάχιστον, καλά κάνουν και δεν βάζουν τραμ στο κέντρο.
2) στα προάστεια, ως επέκταση του μετρό (πχ Βρυξέλες, Φρανκφούρτη κτλ) όπου το μετρό είναι υπόγειο τραμ / το τραμ είναι επιφανειακό μετρό. Η χρήση αυτή είναι διαφορετική αυτής του κέντρου καθότι εδώ το μετρό ουσιαστικά είναι τροφοδότης του μετρό.
Από αυτή την άποψη, το τραμ στην παραλιακή είναι καλή ιδέα, αλλά όχι στην Νέα Σμύρνη, όπου θα ήταν καλύτερα να είχαμε μετρό. Άλλα καλά μέρη για μετρό είναι (ίσως) προς τα μεσόγεια / νότια προάστια, όσο ακόμα υπάρχει χώρος, γιατί σε λίγα χρόνια θα έχει γίνει και εκεί όσο πυκνοκατοικημένο όσο και το υπόλοιπο λεκανοπέδιο... |
|
Back to top |
|
|
alekos Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 873 Location: Athens
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 6:09 pm Post subject: |
|
|
Έχω ξανατονίσει σε αυτό το φόρουμ ότι το τραμ της Αθήνας είναι ένα όμορφο και λειτουργικό μέσο. Απλά καλομάθαμε εμείς οι Αθηναίοι με το μετρό και τα αυτοκίνητά μας και το θεωρούμε αργό. Αν έρθετε μια βόλτα από Φρανκγούρτη και δείτε το τριτοκοσμικό της τραμ που διανύει αποστάσεισ 200 μέτρων σε 5 (!!!) λεπτά θα καταλάβετε τι εννοώ... |
|
Back to top |
|
|
Aquis Granum Senior Member
Joined: 27 Feb 2004 Posts: 541 Location: Aachen/Germany
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 6:57 pm Post subject: |
|
|
Alkis,
Το πρόβλημα της Αθήνας και του Πειραιά (κυρίως του Πειραιά) είναι τα σταθμευμένα οχήματα κατα μήκος των μεγάλων λεοφόρων, μερικές φορές και διπλογραμμή. Με σωστή αστυνόμευση και ελεγχόμενη στάθμευση το πρόβλημα αυτό θα λυνόταν... διάθεση να υπάρχει και βούληση. Χώρος υα υπήρχε. Είναι αστείο να μην αναπτύσουμε το ΤΡΑΜ λόγω των ΙΧ.
Όσο για την χρήση ΤΡΑΜ στο κέντρο της πόλης, δέστε την Ζυρίχη. Ένα απίστευτα πυκνό δίκτυο, με αποτέλεσμα να μην βλέπεις σχεδόν καθόλου ΙΧ στο κέντρο.
Στις περισσότερες μεγάλες πόλεις, τα προάστεια εξυπηρετούνται από προαστιακούς, όχι ΤΡΑΜ.
Αλέκο,
Θα συμφωνήσω μαζί σου, ότι το ΤΡΑΜ της Αθήνας είναι πολύ ομορφότερο από αυτό πολλών γερμανικών πόλεων. Γι΄αυτο και λέω πως αδικείται |
|
Back to top |
|
|
Nassos Full Member
Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 7:20 pm Post subject: |
|
|
Aquis Granum: Μόνο που το τράμ της Ζυρίχης και το αντίστοιχο της Βιέννης κατασκευάστηκαν πολύ πριν εμφανιστεί το αυτοκίνητο και κυρίως, πολύ πριν αναπτυχθούν οικιστικά. Πρώτα έκαναν τις υποδομές και μετά όλα τα άλλα. |
|
Back to top |
|
|
Alkis Senior Member
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 11:28 pm Post subject: |
|
|
Aquis, κατά βάση συμφωνούμε αλλά πρέπει να μην πέσουμε στην λαικιστική παγίδα του να προσπαθήσουμε να εξορίσουμε ΕΝΤΕΛΩΣ τα αυτοκίνητα από το κέντρο της Αθήνας. Και αυτό γιατί:
- Η Αθήνα, είτε μας αρέσει είτε όχι, είναι μια μεγαλούπολη και είναι αδύνατον να απαγορεύσουμε τα αμάξια εντελώς ακόμα και εάν είχαμε πλήρες δίκτυο ΜΜΕ. Καμία (απολύτως) μεγάλη πόλη δεν έχει αποκλείσει τα ΙΧ από το κέντρο. Ούτε το Λονδίνο, ούτε το Παρίσι, ούτε η Ρώμη, ούτε καμία άλλη. Μάλιστα η Αθήνα έχει ήδη μεγάλο κομμάτι του κέντρου απεκλεισμένο (ενώ έχει το λιγότερο εκτεταμένο δίκτυο ΜΜΕ) και αυτό είναι (εν μέρη) ο λόγος που παραβιάζονται οι πεζόδρομοι συνέχεια.
Η υπερβολική εξορία των ΙΧ από το κέντρο είναι λίγο ουτοπική. Τα παραδείγματα μικρών πόλεων τύπου Ζυρίχης είναι άσχετα λόγο μεγέθους, υποδομής, νοοτροπίας κτλ.
- Για να περιορίσουμε (όχι να αποκλείσουμε) τα ΙΧ στο κέντρο, πρώτα πρέπει να φτιάξουμε βασικές υποδομές, κυρίως Μετρό (ναι, χρειάζεται πιο πυκνό δίκτυο στο κέντρο, ίσως η νέα γραμμή από το Γαλάτσι να βοηθήσει), και Πάρκινγκ. Το τραμ είναι μια πολυτέλεια αυτήν την στιγμή και θα είναι λάθος να το προτιμήσουμε αντί του μετρό γιατί είναι φθηνότερο. Και τα ιππήλατα τραμ ίσως είναι φθηνότερα αλλά απλως δεν είναι κατάληλα στο κέντρο της Αθήνας.
Αλέκο, έχεις δίκηο ότι το τραμ της Φρακφούρτης είναι αργό αλλά για το μέγεθος της πόλης (600,000 μαζί με τα προάστια!) η φρανκφούρτη έχει πλατείς δρόμους, παρκινγκ, μετρό και προαστιακό (S Bahn), πολύ μεγαλύτερο της Αθήνας των 4,000,000. Η πόλη μπορεί δηλαδή να έχει την πολυτέλεια του αργού τραμ, αντί λεωφορείων ή αντί ποδαράδας (και όχι αντί μετρό ή προαστιακού). Και αν προσέξεις, τα τραμ πηγαίνουν σχεδόν μόνο σε μεγάλες λεωφόρους της πόλης, χωρίς να εμποδίζουν σημαντικά την κυκλοφορία.
Acquis, επίσης έχεις δίκιο ότι τα προάστεια συνήθως εξυπηρετούνται από προαστιακούς. Ωστόσο οι προαστιακοί έχουν άλλη χρήση: γρήγορη μεταφορά των (εργαζομένων κυρίως) στην πόλη. Ενώ το τραμ έχει ως σκοπό να συνδέσει το εσωτερικό του προαστείου μεταξύ του (και πιθανών να τροφοδοτήσει τον προαστιακό). Προφανώς, και εδώ το τραμ είναι μια πολύτελεια - ο προαστιακός είναι πολύ πιο σημαντικός.
Πράγματι, το κακό με το Τραμ δεν είναι ότι είναι αργό ή πιάνει χώρο, το κακό είναι ότι πολλοί "υπέρμαχοι" του, το θέλουν ως οικονομικο/φθηνό αντικατάστατο του μετρό ή του προαστιακού, ενώ - σχεδόν παντού στον κόσμο - το χρησιμοποιούνε για άλλους λόγους: για να μικρές διαδρομές, για να τροφοδοτεί σιδηροδρομικούς σταθμούς και μετρό, ή έστω για μεσαίου μεγέθους διαδρομές ΟΤΑΝ η πόλη έχει την ρυμοτομία και την άνεση να το χωρέσει. |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Tue Dec 19, 2006 11:17 am Post subject: |
|
|
Τρώει βέβαια και κάτι μποτιλιαρίσματα και η Ζυρίχη στις ώρες αιχμής άστα να πάνε. Η απουσία του αυτοκινήτου βέβαια οφείλεται στο πυκνό δίκτυο τραμ και τρένου, αλλά και στο γεγονός ότι δεν έχεις που να παρκάρεις το αυτοκίνητο. Η έννοια του "παρκάρω δίπλα στο πεζοδρόμιο", απλώς δεν υφίσταται στο κέντρο της πόλης. Ακόμα και εκτός κέντρου πρέπει να πληρώσεις για να το παρκάρεις στο δρόμο, σε ειδικά προκαθορισμένες θέσεις. |
|
Back to top |
|
|
gmmour Junior Member
Joined: 10 Jul 2004 Posts: 103
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 11:17 pm Post subject: |
|
|
Με το πράσινο κύμα... το πάνε από εξάμηνο σε εξάμηνο!
Αηδία έχει καταντήσει η υπόθεση για ένα μέτρο που θα μπορούσε να βοηθήσει καταλυτικά την αποδοτικότητα του μέσου χωρίς κανένα κόστο για την κίνηση των Ι.Χ., όπως φοβούνται κάποιοι ξεροκέφαλοι του ΥΠΕΧΩΔΕ και μαζί ο υπουργός που έχει δηλώσει ότι θέλει να ξηλώσει το τραμ τελείως.
Και έτσι ένα από τα βασικά στοιχεία που θα έκαναν το μέσο ακόμα καλύτερο και έπρεπε κανονικά να λειτουργεί από την αρχή, κολλάει συνεχώς γιατί κανένας δεν επιδεικνύει την θέληση που χρειάζεται!
Όλοι ρίχνουν το μπαλάκι από τον έναν στον άλλον, το ΥΠΕΧΩΔΕ στη Siemens, η ΤΡΑΜ Α.Ε. στο ΥΠΕΧΩΔΕ κ.ο.κ. και μετά προσπαθούν να βελτιώσουν την εικόνα του μέσου με φτηνιάρικες δράσεις τύπου "το Τραμ πάει Θέατρο", που ναι μεν βοηθούν στην αύξηση της αποδοχής του μέσου αλλά δεν βελτιώνουν το πραγματικό επίπεδο εξυπηρέτησης στη διαδρομή μέσα στον αστικό ιστό, που καλώς ή κακώς έγινε και δεν μπορεί να ξηλωθεί όπως θέλει ο υπουργός ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε.! |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 8:59 pm Post subject: |
|
|
Μεταφορά από άλλο topic
lefterisvry wrote: |
Παρά τις δυσκολίες και τα εμπόδια το τραμ βελτιώνεται. Το γιατί δεν επαναφέρουν τις ευεργετικές για τη δημόσια συγκοινωνία ρυθμίσεις που ίσχυαν κατά τους ολυμπιακούς αγώνες, μονάχα οι "φωστήρες" του ΥΠΕΧΩΔΕ το γνωρίζουν...
Στην Ευρώπη είναι άψογο! Το έχω ζήσει στη Γαλλία...Γι'αυτό εκεί ο κόσμος το προτιμά περισσότερο και από το Μετρό ακόμη...
Στη Ζυρίχη (πρώτη σε ποιότητα ζωής πόλη παγκοσμίως σύμφωνα με διεθνείς οργανισμούς), οι Ελβετοί ρυθμίζουν τα ρολόγια τους με βάση την άφιξη του τραμ στις στάσεις! Οι Παριζιάνοι για να αντιμετωπίσουν το οξυμένο κυκλοφοριακό, που δεν έλυσε το πυκνότατο μετρό τους, κατασκεύασαν και λειτούργησαν ήδη την γραμμή 3 του τραμ. Το τραμ επανήλθε στο Παρίσι με τη γραμμή 1 το 1992 και όχι το 2006 όπως ισχυρίστηκαν μερικοί ανίδεοι. Και θα το βάλουν και στην καρδιά του Παρισιού! Αυτά να τα βλέπουν οι..."φωστήρες" και να παραδειγματίζονται...
|
|
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 11:07 am Post subject: |
|
|
**Γκουχ γκουχ**
Το κακόμοιρο αυτό thread έχει πιάσει πάτο. Τελευταίο μήνυμα 5 Γενάρη και έχουμε 15 Φλεβάρη. Πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να συζητήσουμε σοβαρά το ενδεχόμενο κλεισίματος αυτού του thread και την ένταξη του "τραμ" στο νήμα με τα ΜΜΜ της Αθήνας. Εξ'άλλου κι ο προαστιακός εκεί βρίσκεται ... και το 2004 ανήκει στα περασμένα μεγαλεία...
Anyway, άλλο ήθελα να γράψω, απλά μου βγήκε αυθόρμητα ψάχνοντας να βρω που είχε θαφτεί το κακόμοιρο τραμοthread. Πήγα τις προάλλες Βούλα και είπα να εποπτεύσω τα έργα επέκτασης του τραμ. Πάντα πέρναγα από την περιοχή με αμάξι και ποτέ θα κοντοστάθηκα να δω τι γίνεται. Τώρα που το έκανα κι αυτό κατέληξα ότι τα ζώα μου αργά (πάνε).
Η τελευταία ατάκα του Λιάπη ήταν "το πρώτο εξάμηνο του 2007 θα έχει ολοκληρωθεί η πολυαναμενόμενη επέκταση του τραμ από το Κολυμβητήριο Γλυφάδας προς τη Βούλα". Έχουμε Φλεβάρη και το πράγμα πάει σημειωτόν. ΠΟΤΕ θα στρώσουν όλες τις ράγες? Πότε θα φτιάξουν τον κόμβο της Ποσειδώνος? Πότε θα φτιάξουν το νέο τερματικό σταθμό? Πότε θα κάνουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια? Θα προλάβουν μέχρι τον Ιούνη να το ολοκληρώσουν το έργο?
Η αλήθεια είναι ότι αν δουλέψουν σοβαρά, και με τη προϋπόθεση ότι έχει ήδη γίνει η όποια μετατόπιση των δικτύων κοινής ωφέλειας, μπορούν άνετα να προλάβουν. Εδώ στις αρχές του 2004 ακόμα ράγες στήναμε ...
Αλλά με ενοχλεί που για 800 μέτρα έχουν περάσει 3 ολόκληρα χρόνια και ακόμη παίζεται το πότε θα τελειώσει. Όπως επίσης με προβλημάτισε η χάραξη που έχει επιλεγεί. Αν δεν με γελούν τα μάτια μου το τραμ ξαναπηγαίνει παραλία, οπότε άλλη μια διέλευση από την πολύπαθη Ποσειδώνος, άλλο ένα φανάρι, άλλη μια καθυστέρηση. Μετά όμως ο χώρος στη παραλία τελειώνει, άρα αν γίνει επέκταση, θα γίνει είτε στη νησίδα της Ποσειδώνος, είτε α-λα Παλαιο Φάληρο με αφαίρεση της ενδιάμεσης νησίδας. Απλά αναρρωτιέμαι-out-loud αν έχουν κάνει προμελέτες/σχέδια για το προς τα που και πως θα επεκταθεί μελλοντικά η γραμμή και αν η τρέχουσα επέκταση είναι ένα μικρο κομμάτι στο παζλ των επεκτάσεων ή άρπα-κόλλα-κάνε-να-φάμε-από-Γ-ΚΠΣ.
Απλά αναρρωτιέμαι .... |
|
Back to top |
|
|
|