View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
dimi Full Member
Joined: 08 May 2004 Posts: 319 Location: Leuven Belgium
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 11:40 pm Post subject: |
|
|
Παιδια, η υποθαλάσια αρτηρία προορίζεται για να ανακουφίσει το Κέντρο της Θεσσαλονίκης. Εσείς τώρα μιλάτε για περιφερειακή οδό μέσα στη θάλασσα. Η περιφερειακή οδός ωστόσο υπάρχει και εάν χρειάζεται πράγματικά κάτι αυτό είναι επιπλέον βελτίωση του δρόμου αυτού (Κυρίως ανισόπεδοι κόμβοι) καθώς και μερικές ακτινωτές αρτηρίες υψηλών ταχυτήτων από την περιφερειακή οδό προς το (ευρύτερο) κέντρο.
Εάν υπήρχαν οι πόροι για αυτά τα έργα (που πιστεύω ότι μπορούν να βρεθούν) προσωπικά θα προτιμούσα επεκτάσεις του μετρό προς τα βόρεια προάστια.
Μήπως η όλη κουβέντα να συνεχιστεί/μεταφερθεί στο "Θεσσαλονίκη των ονείρων μας) ? |
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Thu Aug 17, 2006 2:19 am Post subject: |
|
|
corsakias wrote: | ¨οτι κάναν δηλαδή εδώ οι ΣουηδοΔανοί
Το θέμα ειναι, νομίζω, αν αυτή η υποθαλάσια θα εκπληρωση τη παράμετρο του σκοπου κατασκευής της για την μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου και την προσθήκη μιας άλλης αρτηρίας που θα ενωνει τα ΒΔ με τα ΝΑ. |
και νόμιζα πως αυτή ιδέα δεν έχει υλοποιείθει πουθενά.
Μπράβο σε 'μενα και στους ΣουηδοΔανούς |
|
Back to top |
|
|
assotos yios Stadium Expert
Joined: 30 Mar 2004 Posts: 955 Location: not aswtosgios blogspot :-)
|
Posted: Thu Aug 17, 2006 2:27 am Post subject: |
|
|
Μπορει να κανω λαθος αλλα αυτη η γεφυρα δε θα επρεπε να εχει μηκος γυρω στα 6 χλμ?...Με τοσα χρηματα μπορουν να γινουν πολυ περισσοτερα πραγματα στη Θεσσαλονικη... |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Aug 17, 2006 9:09 am Post subject: |
|
|
Πάλι χαζή ερώτηση.
Αφού γίνεται το μετρό με σκοπό να εξυπηρετείται ο κόσμος και να μην χρησιμοποιεί ΙΧ για να κατεβαίνει στο κέντρο, τι σκοπό έχει η υποθαλάσσια αφού γίνεται για να εκτρέπονται τα ΙΧ από το κέντρο; |
|
Back to top |
|
|
dimi Full Member
Joined: 08 May 2004 Posts: 319 Location: Leuven Belgium
|
Posted: Thu Aug 17, 2006 6:09 pm Post subject: |
|
|
chr.04
Θα προσπαθήσω να απαντήσω στην ερώτηση σου. Καταρχήν η Θεσσαλονίκη πάσχει από προσβάσεις στην περιφερειακή οδό. Επίσης, στην κάτοψη της η πόλη είναι μακρόστενη, εκτείνεται πάνω σε έναν άξονα από τα νότιοανατολικά στα βόρειοδυτικά και δεν υπάρχουν πολλές λεωφόροι για να εξυπηρετήσουν την κίνηση παράλληλα με τον άξονα αυτό. Επομένως όλη η κίνηση που διασχίζει την πόλη περνά από το κέντρο και γι'αυτό προτείνεται η κατασκευή της υποθαλάσσιας. Η υποθαλάσσια δε θα εξηπηρετεί την κίνηση προς το κέντρο, παρά την κίνηση από τη μία πλευρά της πόλης προς την άλλη, η οποία δεν έχει άλλη διέξοδο.
Εδώ θα μπορούσε να προτείνει κανείς τη βελτίωση των προσβάσεων στον περιφερειακό έτσι ώστε να απορροφήσει και αυτός κάποια από την κίνηση στην υποθαλάσσια. |
|
Back to top |
|
|
road352 New Member
Joined: 09 May 2006 Posts: 50 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Aug 17, 2006 8:23 pm Post subject: |
|
|
φίλε dimi κάτι δεν μου "κάθεται" καλά σε αυτά που διατυπώνεις στο τελευταίο σου μήνυμα. Ενώ αντίθετα στο προηγούμενο, πολύ σωστά λες οτι η υποθαλάσσια ειναι για να ανακουφίσει το κέντρο της πόλης
Να θυμίσω πως η υποθαλάσσια θα ξεκινάει περίπου από την πύλη 6 του λιμανιού (η επιβατική είσοδος σήμερα)
και θα τελειώνει κάπου στη συμβολή των οδών Γ' Σεπτεμβρίου - Μ. Αλεξάνδρου.(παραλιακή)
Άρα σε καμία περίπτωση δεν θα εξυπηρετεί την κίνηση από την μια πλευρά της πόλης προς την αλλη.
Γιατί η πόλη δεν ξεκινάει πια από τα Δικαστήρια και σίγουρα δεν τελειώνει στο Μακεδονία Palace.
Για να έρθει κάποιος από Εύοσμο-Κορδελιό-Διαβατά-Σίνδο μέχρι εκεί που θα βυθίζεται η υποθαλάσσια, θα υποστεί μεγάλη ταλαιπωρία. Άρα θα προτιμάει πάλι τον υφιστάμενο προβληματικό περιφερειακό.
Άσε μην πάμε στα ανατολικά. Εκει ειναι που θα γίνετε το χάος. Σε Β.Όλγας (προς δυτικά) και Ανθέων(προς ανατολικά)
Οι μόνες λύσεις που δίνει η συγκεκριμένη υποθαλάσσια ειναι οτι θα μπορέσει να πεζοδρομηθεί κάποτε η Νίκης και οτι η Τσιμισκή θα ξελασκάρει ΜΟΝΟ τις πρωινές ώρες απο τη διερχόμενη κίνηση προς τα δυτικά (βλέπε βιομηχανική ζώνη)
Τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας το χάος πάλι θα επικρατεί. Γιατί όπως πάντα ο Θεσσαλονικιός και περισσότερο θα έλεγα η
Θεσσαλονικιά θα παίρνει το αυτοκίνητο για τον καφέ και τα ψώνια της στο κέντρο.
Σίγουρα ο περιφερειακός πάσχει από προσβάσεις αλλά όχι για να απορροφήσει παραπάνω κίνηση. Ήδη το πρόβλημα ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ στην κίνηση των αυτοκίνητων, ιδιαίτερα όταν υπάρχει κάποιο ατύχημα(σχεδόν 2-3 την ημέρα)
Οι βελτιώσεις που μπορεί(και πρέπει) πάρει σήμερα ο περιφερειακός ειναι στους κόμβους: Ηλιούπολης (Μακρυγιάννη),
Εύοσμου (Μαιάνδρου), Κορδελιού , Φυλακές Διαβατών, και φυσικά στον κόμβο της Εθνικής οδού-Λαχαναγορά.
Και όταν μιλάνε για βελτιώσεις μιλάνε για τύπου Κ8 (Τριανδρίας) και Κ9 (Τούμπας)
Επαναλαμβάνω όμως οτι ο περιφερειακός ειναι ηδη κορεσμένος. και το μόνο που θα βοηθήσουν αυτές οι βελτιώσεις ειναι οι τοπικές κινήσεις στις προαναφερθείσες περιοχές.
Άρα τι χρειαζόμαστε? Ενα περιφερειακό μέσα στον Θερμαϊκό.
Αλλά όπως λες και εσύ φίλε μου αυτό το θέμα ειναι για άλλο topic. "Η Θεσσαλονίκη των ονείρων μου".
Μόνο στα όνειρα μας θα το δούμε αυτό το έργο. Mπορεί να ειναι παιδικό oνειρο και για τα εγγόνια σου supera. |
|
Back to top |
|
|
linus Junior Member
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 114
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 7:59 am Post subject: |
|
|
Όσον αφορά πάντως την υποθαλάσσια δεν βλέπω να συζητείται καθόλου η σημαντικότερη επίπτωση που θα έχει αυτή στο μέτωπο της παλιάς παραλίας καθότι η στεριά θα επεκταθεί προς την μεριά της θάλασσας κατά αρκετά μέτρα. Αποτέλεσμα είναι να υποβαθμισθεί ο πιο όμορφος περίπατος της πόλης και να χαθεί η επαφή με τη θάλασσα.
Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζετε τι θα γίνει με τα τελικά σχέδια αερισμού της υποθαλάσσιας. Εγώ είχα μείνει σε κάτι σχέδια που προέβλέπαν κάτι φουγάρα να αναδύονται από το έδαφος.
Όπως πάντως καταλαβαίνετε με μια τέτοια μεταμόρφωση προς το χειρότερο της παραλίας είμαι πολύ διστακτικός με την υλοποίηση του. Πιστεύω και η πλειονότητα των Θεσσαλονικιών όταν καταλάβουν τι πάει να γίνει. |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 9:01 am Post subject: |
|
|
Linus η υποθαλάσσια δεν θα έχει επίπτωση στο μέτωπο της παλιάς παραλίας, το σχέδιο δεν προβλέπει επέκταση της στεριάς. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 9:39 am Post subject: |
|
|
Αυτή η καραμέλα με την παλιά παραλία και ότι θα χαθεί το πιο 'ερωτικό' κομμάτι της πόλης έχει καταντήσει αηδία. Ειδικά όταν όλοι ξεχνάνε ότι στις αρχές του αιώνα η παραλία έφτανε στην Προξένου Κορομηλά και μετά την μπαζώσανε για να γίνει η Λεωφόρος Νίκης. Από την άλλη τα τερατουργήματα που έχουν χτιστεί πάνω στην παραλιακή δεν βλέπω να προσβάλουν την αισθητική κανενός.
----------------------------
Σε κάτι τελευταία σχέδια που έχω δει για την υποθαλάσσια, το έργο θα ξεκινάει από το ύψος του City Gate (Κωλέτη με Νέα Δυτική Είσοδο) με σταθμό διοδίων και δυο παράπλευρες οδούς για όσους θέλουν να φύγουν προς δικαστήρια. Λίγο πριν τα δικαστήρια θα ξεκινάνε οι σύραγγες. Στο ύψος που είναι το υπέργειο πάρκινγκ στην Πολυτεχνείου θα γίνουν δεύτερα διόδια και από εκεί θα υπάρχουν είσοδοι-έξοδοι στις σύραγγες.
Στο κρηπίδωμα της παραλίας στο άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου θα χωρίζεται σε δυο τούνελ. Το ένα θα βγαίνει στο ύψος της ΕΡΤ 3 (Καυτανζόγλου-Λεωφ. Στρατού), το δεύτερο θα βγαίνει λίγο μετά το Μακεδονία Παλάς.
Η Λεωφ. Μεγάλου Αλεξάνδρου γίνεται κυριολεκτικά αυτοκινητόδρομος, αφού θα γίνει διπλής κυκλοφορίας με νησίδα και 3 αερογέφυρες για πεζούς.
Τα συστήματα του εξαερισμού προβλέπονται 1 στο χώρο του λιμανιού και 1 στο πάρκο λιγο πιο κάτω από το άγαλμα.
---------------
Για τον περιφερειακό το μόνο που μας σώζει είναι μια διαπλάτυνση με ακόμα 2-3 λωρίδες ανά κατεύθυνση (που όμως είναι ουτοπία λόγω του δάσους και θα μας την πέσουν οι οικολόγοι) ή να γίνει η λεγόμενη Ανατολική περιφερειακή, που σημαίνει ότι θα πάρουν τα χρόνια. Με τα έργα του μετρό και το μπάχαλο που θα γίνεται στο κέντρο η περιφερειακή θα επιβαρυνθεί περισσότερο. |
|
Back to top |
|
|
Nassos Full Member
Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 1:49 pm Post subject: |
|
|
Προχωρούν τα μεγάλα έργα της Θεσσαλονίκης
http://www.kerdos.gr/default.aspx?id=389975&nt=103
Καιρός είναι οι εργολάβοι να πάψουν να κάνουν ενστάσεις. Και ευτυχώς που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πάβει να ασχολείται με εμάς. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 4:08 pm Post subject: |
|
|
αυτο ελεγα και εγω τισ προαλες οτι ο σοθφλιας κερδισε αφου οι ενστασεις αποριφθηκαν τα εργα ξεκινανε και οι μεγαλες κατασκευαστικες πλεον κοιτανε πως μπορουν να συνεργαστουν στ μεγαλα εργα που ξεκινουν καθως και σε αλλα μικροτερα |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
teris3 New Member
Joined: 07 Mar 2006 Posts: 64
|
Posted: Tue Aug 29, 2006 11:18 pm Post subject: |
|
|
έβλεπα χτες TV100 και ο Παπαγεωργόπουλος έλεγε πως ήδη έχουν γίνει οι μελέτες για την 2η φάση επέκτασης του μετρό (!)
Μετά απο Καλαμαριά και Σταυρούπολη δηλαδή, προβλέπεται επέκταση προς αεροδρόμιο Mακεδονία ανατολικά και στα ΤΕΙ Σίνδου δυτικά.
Πολύ πετυχημένες οι επιλογές πιστεύω! |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Aug 30, 2006 12:19 am Post subject: |
|
|
Κάτσε να τελειώσει η βασική γραμμή και βλέπουμε μετά. Φυσικά στα ανατολικά δεν βρίσκεται μόνο το αεροδρόμιο αλλά και τα ραγδαίως αναπτυσσόμενα ανατολικά προάστια (Τρίλοφος, Πλαγιάρι, Περαία κλπ), καθώς ο πληθυσμός πρόκειται να αγγίξει τους 500.000 κατοίκους στην συγκεκριμένη περιοχή περί το 2020 και θα χρειαστεί οπωσδήποτε σύνδεση με το μετρό. Η περιοχή φαίνεται και στο site του κτηματολογίου:http://www.ktimatologio.gr/Land.htm |
|
Back to top |
|
|
teris3 New Member
Joined: 07 Mar 2006 Posts: 64
|
Posted: Wed Aug 30, 2006 10:13 am Post subject: |
|
|
Μου φαίνεται υπερβολικό να πηγαίνει μετρό προς Πλαγιάρι και Περαία.
Ας φτάνει μέχρι αεροδρόμιο και μετά να υπάρχει ενα επιφανειακό μέσο όπως ο Προαστιακός για πιο ανατολικά |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Aug 30, 2006 12:51 pm Post subject: |
|
|
Νιός ήμουν και γέρασα. Κόκκαλα έβγαλε η 6η προβλήτα! |
|
Back to top |
|
|
road352 New Member
Joined: 09 May 2006 Posts: 50 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 4:38 am Post subject: |
|
|
Επιτέλους κάτι φαίνεται να κινείται στη οδό Λαγκαδά. Προχθές που πέρασα είχαν κλείσει την διασταύρωση με την Δημ. Καραολη για ασφαλτόστρωση. Ενώ προχωράει και το κομμάτι από το παλιό σταυρουπολ(Λαγκαδά-Κύπρου) μέχρι την στροφή Καρατάσου(Λαγκαδά-Στρατού).
Ολυμπιακό έργο ε!!! έπρεπε να ήταν έτοιμο το 2004.
Αφήστε που η Λαγκαδά θα έπρεπε να μην έχει φανάρι από το Βαρδάρη μέχρι τη Σταυρούπολη (περιφερειακό). Κάτι σαν την Κηφισίας στην Αθήνα. Όπως και σε πολλές άλλες Ευρωπαϊκές πόλεις. Στις οποίες μπαίνεις στο κέντρο τους και τις διασχίζεις χωρίς να σταματάς πουθενά.
Ο χώρος υπάρχει για διαπλάτυνση και για κόμβους είτε υπόγειους είτε αερογέφυρες. Λεφτά και όρεξη δεν υπάρχουν.
Η Θεσσαλονίκη μπορεί να γίνει πόλη πρότυπο , με λίγες και έξυπνες παρεμβάσεις. Απλά να μην αργήσει πολύ. |
|
Back to top |
|
|
guru New Member
Joined: 12 Feb 2006 Posts: 31 Location: Πετρούπολη Αττικής
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 7:48 pm Post subject: |
|
|
teris3 wrote: | έβλεπα χτες TV100 και ο Παπαγεωργόπουλος έλεγε πως ήδη έχουν γίνει οι μελέτες για την 2η φάση επέκτασης του μετρό (!)
Μετά απο Καλαμαριά και Σταυρούπολη δηλαδή, προβλέπεται επέκταση προς αεροδρόμιο Mακεδονία ανατολικά και στα ΤΕΙ Σίνδου δυτικά. |
ΜΕΤΡΟ: Ένα γεφύρι της Άρτας στη Θεσσαλονίκη
(Το Βήμα, 2006-02-26)
... προχωρούν οι μελέτες για την επέκταση του μετρό προς Καλαμαριά και Σταυρούπολη (με 5 χιλιόμετρα και ισάριθμους σταθμούς προς καθεμιά από τις δύο κατευθύνσεις). Επίσης προετοιμάζεται η «μελλοντική» επέκταση προς Κορδελιό (με 4 χιλιόμετρα και 4 σταθμούς) και προς αεροδρόμιο, ανατολικά, με 7 χιλιόμετρα και 3 σταθμούς.
Όλο το δημοσίευμα:
http://digital.tovima.gr/Newspaper.aspx?d=20060226&p=76&s=&a=page (σελ. Α44, Α45) (απαιτείται να έχετε συνδεθεί στο site)
(Το έχω βάλει και στη Βικιπαίδεια) |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 5:29 pm Post subject: |
|
|
πάντως ακούω ακόμα πως η καλύτερη λύση για την τοπογραφία της πόλις θα ήταν το tram και υπάρχουν σχέδια και μελέτες από παλιά. Πιο οικονομικό, ετοιμάζεται πιο γρήγορα, αλλα λένε πως το metro κάπως έγινε εμμονη. Τώρα δεν είμαι ειδικός αλλα ας γίνει κάτι επιτέλους..... |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 7:33 pm Post subject: |
|
|
Tο πρόβλημα του τράμ όμως είναι οτι θα κόψει τουλάχιστον δυο λωρίδες απο όποιον δρόμο κι'άν περάσει.
Απο την Εγνατία κόβει 2 λωρίδες μας μένει η Εγνατία με 4 λωρίδες ανα κατεύθυνση, για να μην μιλήσω για άλλους δρόμους όπως η Τσιμισκή. Αυτά γίνονται σε πόλεις που δεν είναι ασφυκτικά πυκνοκατοικημένες όπως η Θεσσαλονίκη, αλλά σε πόλεις αραιοκατοικημένες όπως π.χ. το Άμστερνταμ.
Βέβαια θα μπορούσαν να το βάλουν εκτός κέντρου η ακόμα καλύτερα στην παραλιακή Λεοφώρο Νίκης (αν περνάει απο το κέντρο) ΜΟΝΟ όμως όταν πεζοδρομηθεί η Λεοφώρος Νίκης και αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω της Υποθαλάσσιας Αρτηρίας. |
|
Back to top |
|
|
teris3 New Member
Joined: 07 Mar 2006 Posts: 64
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 8:35 pm Post subject: |
|
|
billy8181 wrote: | πάντως ακούω ακόμα πως η καλύτερη λύση για την τοπογραφία της πόλις θα ήταν το tram και υπάρχουν σχέδια και μελέτες από παλιά. Πιο οικονομικό, ετοιμάζεται πιο γρήγορα, αλλα λένε πως το metro κάπως έγινε εμμονη. Τώρα δεν είμαι ειδικός αλλα ας γίνει κάτι επιτέλους..... |
To tram san lysi exei aporrifthei 100% kai den exei sxesi me emmoni me to metro...fysika einai pio oikonomiko kai ftiaxnetai pio grigora, alla i Thessaloniki exei toso stenous kai yperfwrtomenoun dromous pou estw kai misi lwrida na kopseis apo kentriko dromo, tha dimiourgiseis katastrofiko provlima.... |
|
Back to top |
|
|
linus Junior Member
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 114
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 9:45 pm Post subject: |
|
|
Εγώ πάντως, για να προσθέσω τη βλακεία μου, είχα ακούσει παλιότερα ότι σαν λύση είχε προβλεφθεί να περάσει από την Σβώλου.
Πάντως με την εξαίρεση που ένα τραμ κινείται σε πεζόδρομο (όμως έχει το μειονέκτημα της μικρής ταχύτητας) δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο ύπαρξης του από τη στιγμή που μπορεί να υποκατασταθεί από ένα καλό δίκτυο λεωφορείων και τρόλεϊ, και μάλιστα με πολύ λιγότερα έξοδα. |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 11:52 pm Post subject: |
|
|
δε συγκρίνετε tram με λεωφορείο και trolley...ότι κινείται σε δρόμο καθυστερεί ειδικά σε πόλεις με κίνηση, είναι δε facto. Και μόλις ελαττωθούν τα λεωφόροι τόσο πιο ελεύθεροι γίνονται η δρόμοι. Και το tram δεν είναι πια τόσο αργό....θέλει μονο σωστή διαχείριση.Στην αθηνα το πήρα πρόσφατα και ήταν άριστο, απλός για μεγάλες αποστάσεις σε ταλαιπωρεί γιατί έχει πολλές στάσεις. |
|
Back to top |
|
|
|