View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 9:32 pm Post subject: |
|
|
Τουλάχιστον απο πλευράς δρόμων αν γίνουν όλα όσα δείχνει αυτός ο χάρτης η Ελλάδα θα αρχίζει να μοιάζει με ανεπτυγμένο κράτος...
Κάλλιο αργά παρά ποτέ. |
|
Back to top |
|
 |
SOUL_13 Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004 Posts: 722 Location: Birmingham-UK
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 9:37 pm Post subject: |
|
|
edit από Losada - quote ακριβώς προηγούμενου μηνύματος
Pes to psemata... |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 10:16 pm Post subject: |
|
|
Πράγματι.
Και μην ξεχνάτε τις κάθετους της Εγνατίας.
Το μόνο που λείπει είναι ο Μπράλος,το Λάρισα-Κοζάνη και ο Οδικό Άξονας της Κρήτης.
Μετά απο αυτά μπορούμε να λέμε για ένα πλήρες,ολοκληρωμένο Εθνικό Οδικό Δίκτυο.Οτιδήποτε άλλο χρειάζεται είναι δευτερεύουσας σημασίας.
Όταν γίνουν όλα αυτά(το πότε δεν είναι επι τις παρούσης),το επόμενο μεγάλο σχέδιο θα είνει η άμεση σύνδεση της Θεσσαλίας με την Ήπειρο.
Ίσως απο Καρπενήσι στην Αμφιλοχία ή απο την Καρδίτσα στην Άρτα. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Dec 12, 2005 7:54 am Post subject: |
|
|
Χθες πήγα Κοζάνη. Μου έκανε εντύπωση ότι Κυριακάτικα δούλευαν στα 2 πρώτα τούνελ που το ένα ρεύμα δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα, παρά τα χιόνοα και τη βροχή. |
|
Back to top |
|
 |
adonis Junior Member


Joined: 29 Sep 2004 Posts: 88
|
Posted: Wed Dec 14, 2005 12:12 pm Post subject: |
|
|
apo http://www.epirusnews.gr
Στις 24 Ιανουαρίου οι δεσμευτικές προσφορές
Οριστικοποιείται ο ανάδοχος για τον Δυτικό 'Aξονα
Μικρή παράταση στις προθεσμίες έδωσε το Υπουργείο Περιβάλλοντος, ύστερα από αίτημα των ενδιαφερομένων κοινοπραξιών
Στο πρώτο εξάμηνο του 2006 η υπογραφή της σύμβασης
Εντός του Ιανουαρίου τελικώς, θα ανακοινωθούν οι δεσμευτικές προσφορές, για την κατασκευή του Δυτικού 'Aξονα, από τα Γιάννινα μέχρι το Αντίρριο που προωθείται από το ΥΠΕΧΩΔΕ, με σύμβαση παραχώρησης.
Οι μελέτες και τα τελικά τεύχη για το έργο είχαν δοθεί στους παραχωρησιούχους, οι οποίοι, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, όφειλαν μέχρι και χθες, να υποβάλλουν τις οριστικές τους προσφορές.
Το ΥΠΕΧΩΔΕ, σύμφωνα με πληροφορίες έδωσε ύστερα από αίτημα των μεγάλων κοινοπραξιών, μία ακόμη προθεσμία, γεγονός που δεν θα επηρεάσει το συνολικό χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί για την κατασκευή του έργου και την απόφαση να υπογραφεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2006 η σύμβαση παραχώρησης του έργου. Έτσι οι δεσμευτικές προσφορές θα ανοίξουν στις 24 Ιανουαρίου. Ο Δυτικός 'Aξονας, είναι το πρώτο μεγάλο οδικό έργο, που προωθείται για κατασκευή με το σύστημα της παραχώρησης. Όπως είναι γνωστό θα ακολουθήσουν άλλα πέντε έργα, ανάμεσα σε αυτά ο άξονας Κεντρικής Ελλάδας, που αφορά άμεσα και την Ήπειρο.
Στους έξι διαγωνισμούς, για την κατασκευή αντίστοιχων έργων, με το σύστημα της σύμβασης παραχώρησης, μετέχουν οι μεγαλύτερες ελληνικές και ξένες τεχνικές εταιρίες σε σχήματα συνεργασίας. Το ΥΠΕΧΩΔΕ δίνει ιδιαίτερο βάρος στην προώθηση των συγκεκριμένων έργων καθώς θεωρεί ότι εξασφαλίζει μία σειρά από σημαντικά πλεονεκτήματα. Η ολοκλήρωσή τους, θα αλλάξει την εικόνα της Ελλάδας, η οποία θα είναι ένα βασικό οδικό δίκτυο σύγχρονων κλειστών αυτοκινητοδρόμων. Υπενθυμίζεται ότι τα έργα με σύμβαση παραχώρησης κατασκευάζονται με την συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα στην χρηματοδότηση, με ταυτόχρονη ανάληψη της λειτουργίας τους, για το διάστημα που θα καθορίζεται στην σύμβαση.
Η κατασκευή της Ιόνιας Οδού, αποτελούσε πάγιο αίτημα των φορέων της Ηπείρου και γενικότερα της Δυτικής Ελλάδας, η οποία παρουσιάζει έλλειμμα στον τομέα των οδικών υποδομών. Οι καθυστερήσεις στην συνολική προώθηση του έργου όπως και στα τμήματα που κατασκευάζει το ελληνικό δημόσιο (παρακάμψεις 'Aρτας και Αγρινίου) ήταν μεγάλες. φαίνεται όμως ότι τα προβλήματα έχουν αντιμετωπιστεί και μέσα στους επόμενους μήνες, ο Δυτικός 'Aξονας θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται.
Ταυτόχρονα προχωρούν οι εργασίες και στα υπόλοιπα τμήματα του έργου.
Έτσι πριν από ενάμισι μήνα, υπογράφτηκε η σύμβαση για την κατασκευή του τμήματος Σελλάδες-Κόμβος 'Aρτας (Αγ.Δημήτριος) της παράκαμψης 'Aρτας, μήκους περίπου 8 χλμ. Το τμήμα αυτό είναι συνέχεια του τμήματος μήκους 13 χλμ. που ήδη κατασκευάστηκε, και ολοκληρώνει το έργο της παράκαμψης 'Aρτας-Φιλιππιάδας. Από το συνολικό έργο λείπει ο κόμβος με την υπάρχουσα εθνική οδό, που θα χρηματοδοτηθεί και υλοποιηθεί από το ΠΕΠ και την Περιφέρεια Ηπείρου.
Τέλος υλοποιείται (με σύμβαση που υπογράφτηκε στις 10 Μαρτίου 2005) το τμήμα Αγγελόκαστρο - Κουβαράς της παράκαμψης Αγρινίου. |
|
Back to top |
|
 |
savroulis Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Fri Dec 16, 2005 10:59 pm Post subject: |
|
|
Μετά τις δέκα κάμερες, άλλες πέντε παρεμβάσεις μικρής κλίμακας στο «πέταλο» του Μαλιακού προγραμματίζει το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ, με στόχο τη βελτίωση του «φονικού» τμήματος του εθνικού δικτύου. Πρόκειται για «ασπιρίνες» που αναμένεται να ολοκληρωθούν ώς το τέλος του 2006 και να κοστίσουν περίπου 3 εκατ. ευρώ.
Περιλαμβάνουν τοποθέτηση πινακίδων, πλαστικών οριοδεικτών, ανακλαστήρων οδοστρώματος, διαγραμμίσεις και τοποθέτηση νέου αντιολισθηρού τάπητα, αφού έχει αποδειχθεί ότι το συγκεκριμένο τμήμα του εθνικού δρόμου δεν επιδέχεται ουσιαστικές βελτιώσεις.
* Με απόφαση του κ. Σουφλιά καθορίζονται οι διαδικασίες και οι προϋποθέσεις χωροθέτησης περιοχών οργανωμένης ανάπτυξης παραγωγικών δραστηριοτήτων.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 16/12/2005 |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sat Dec 17, 2005 2:20 pm Post subject: |
|
|
για τη παρακαμψη αγρινιου εχει κανεις χρονοδιαγραμματα  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat Dec 17, 2005 6:54 pm Post subject: |
|
|
Όλη η παράκαμψη θα δωθεί(λέγεται) το 2009.Τα πρώτα 13 χλμ.είναι σχεδόν έτοιμα,θέλουν μόνο υπολειπώμενες εργασίες,αλλά θα δωθούν μαζί με τα άλλα 21.5 χλμ.που αποτελούν τη 2η εργολαβία η οποία ανατέθηκε στις 5-3-2005 και η οποία ή κόλλησε λόγω προσφυγών ή προχωρά κανονικά.Κάπου άκουσα όμως ότι έχει μπλοκάρει.Πάντως το καλοκαίρι που πέρασα από κει δεν είδα καμία εξέλιξη(μπορεί να είναι και νωρίς).Εύχομαι τουλάχιστον να τελειώσει πριν δωθεί η ιονία οδός!! |
|
Back to top |
|
 |
savroulis Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Sun Dec 18, 2005 8:04 am Post subject: |
|
|
Ασφαλτος που κοστίζει χρυσάφι
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ Ε.Ε. ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΟΤΙ ΕΝΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΔΡΟΜΟΥ ΕΔΩ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΟΣΟ 3,5 ΣΤΗΝ ΙΡΛΑΝΔΙΑ |
|
Back to top |
|
 |
worldofjustice Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Sun Dec 18, 2005 8:10 pm Post subject: |
|
|
Δεν θέλω να υποβαθμίσω την αξία του άρθρου και τις επισημάνσεις του για υπερβάσεις, υπερκοστολογίσεις, καθυστερήσεις κτλ. Αλλά μην ξεχνάμε ότι είμαστε γεμάτοι βουνά και η Ιρλανδία είναι μια ατελείωτη επίπεδη επιφάνεια.
π.χ.
Εγνατία οδός (670km)
-196 μεγάλες γέφυρες ! (80Km σύνολο) και πολλές μικρές
- 76 σύραγγες !!! (50Km μήκος διπλές, ή 100Km μονές)
- 43 περάσματα ποταμών
καμία απολύτως σχέση τεχνικής δυσκολίας
κόστος 4,4 δις €
μακάρι οι Ιρλανδοί να το έφτιαχναν με 1 (αλλά όχι στην Ιρλανδία...) |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Mon Dec 19, 2005 10:12 pm Post subject: |
|
|
Μπορεί κάποιος να μου πεί με ποιόν τρόπο μπορεί να γίνει η χρέωση των διοδίων ανα χιλιόμετρο? |
|
Back to top |
|
 |
DonAlex Senior Member


Joined: 20 Mar 2004 Posts: 482 Location: Zurich
|
Posted: Mon Dec 19, 2005 11:40 pm Post subject: |
|
|
Poly apla...sta prwta diodia pou vreis, den tha plirwseis, para tha pareis ena xartaki.
Otan stripseis gia na vgeis apo ton aftokinitodromo (meta apo 50/100/300km)
tha se perimenoun alla diodia sta opoia tha dwseis to xartaki kai to mixanima tha ypologisei
poso xiliometra akrivws exeis dianysei, kai analogws plirwneis.  |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Dec 21, 2005 12:42 pm Post subject: |
|
|
Μπήκα στο οδικά έργα ακριβώς για να ρωτήσω πότε δίνεται στην κυκλοφορία το Μέτσοβο Περιστέρι και νατα τα καλά μαντάτα από τον Mozart.
Σήμερα έγιναν τα εγκαίνια:
http://www.egnatia.gr/flash/news_press75_gr.html
Πολύ σημαντική η παράδοση αυτού του τμήματος. Τώρα πρέπει να τρέξουν να ξεκινήσουν τα έργα στο Περιστέρι-Άραχθος και γέφυρα Αράχθου!!! (μήπως ξεκίνησαν Επίσης η σήραγγα Δρίσκου (η μεγαλύτερη στην Ελλάδα, περίπου 4 km) πότε παραδίδεται; Πάνε χρόνια που έχει ξεκινήσει η κατασκευή της. Θα είναι πολύ σημαντική η παράδοση της διότι θα αποφεύγεται εξ' ολοκληρου ένας ακόμη σημαντικός ορεινός όγκος, το Μιτσικέλι. |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Dec 23, 2005 10:43 am Post subject: |
|
|
Λοιπόν. Πήγα χθες όπως σας είπα μέχρι τα Γιάννενα. Όταν πηγαίναμε, δε μας άφησαν να μπούμε στο νέο τμήμα της Εγνατίας, είτε επειδή ήταν πρωί και είχε πρόβλημα με το πάγο, είτε επειδή κάναν έργα στη συνδετήρια οδό που βγάζει στο παλιό δρόμο ( %^$&^$#@#(&(*&^ ). Τεσπα. Ας τα πάρω από την αρχή.
Θεσ/νίκη-Γρεβενά. Όπως τα ξέρατε. Ολοκληρωμένο, με δύο μικρά τμήματα ένα στη Καστανιά (στις 2 πρώτες μικρές γέφυρες που έλειπε ο ένας κλάδος τους, λόγω καθυστερησης του Άκτωρα), έχουν τελειώσει οι γέφυρες και σε 2-3 μήνες πιστεύω θα δοθούν στη κυκλοφορία. Το μεγάλο νέο είναι ότι στην άλλη άκρη στον Πολύμυλο που υπάρχει ένα τμήμα ενός χιλιομέτρου που δεν υπήρχε λόγω της εύρεσης εδώ και μια δεκαετία ενός αρχαίου χωριού (!!!), άρχισαν επιτέλους τα έργα της σύνδεσης (δε το ήξερα αυτό). Η λύση που επιλέχθηκε είναι μια γέφυρα με πολλές κολώνες στο στυλ του υπογείου του μουσείου της Ακρόπολης, αν και αυτή η πληροφορία δεν προέρχεται από πολύ αξιόπιστη πηγή. Το θέμα είναι ότι γίνεται πλέον η σύνδεση.
Από Γρεβενά μέχρι Μέτσοβο (Παναγία δηλαδή), δουλεύουν οι 4 εργολαβίες παράλληλα. Από τον υπάρχοντα δρόμο, φαίνεται μόνο η πρώτη (γιατί είναι σχεδόν παράλληλος) και δείχνουν να δουλεύουν γρήγορα. Ιδού και μια κολώνα μιας γέφυρας (δε φαίνεται καλά).
http://i14.photobucket.com/albums/a312/amadeusmozart1/grev.jpg
Υπάρχουν επίσης πολλά τεχνικά έργα ορατά από το δρόμο. Θεωρώ βέβαια ότι είναι πολύ δύσκολο να κατασκευαστεί το τμήμα αυτό των 47 συνολικά χιλιομέτρων μέχρι το 2008.
Πριν από αυτό το τμήμα είναι η γέφυρα του Γρεβενιώτικου. Τεράστια και εντυπωσιακή (είχα μιλήσει παλαιότερα για αυτήότι ήταν έτοιμος ο ένας κλάδος της και οι πυλώνες του δεύτερου). Τα νέα είναι ότι άρχισε με προβολοδόμηση η κατασκευή και του δεύτερου κλάδου.
Παρακάτω είναι το νέο τμήμα (θα σας πω αργότερα), μετά το Περιστέρι είναι 2-3 μεγάλες σήραγγες που κατασεκυάζονται μέχρι το χείλος πριν τον Άραχθο, μετά το ποτάμι είναι η σήραγγα του Δρίσκου και μετά ο δρόμος που περνάει κάτω από τη λίμνη για να βρει τη διασταύρωση της Εγνατίας με τη μελλοντική "Ιόνια οδό", κάτω από τα Γιάννενα. Τα παραπάνω τμήματα είναι προχωρημένα, θα γίνουν σίγουρα μέχρι το τέλος 2007 (εκτίμηση Mozart αυτό), αλλά δε θα δίνονταν με τίποτα (δε θα υπήρχε λόγος), αν δεν υπήρχε ενδιάμεσα η μεγάλη γέφυρα του Αράχθου. Το τμήμα αυτό ήταν ξεχωριστή εργολαβία και είχα την εντύπωση ότι είχε δυσκολίες στη χρηματοδότηση. Έκανα λάθος. Τα έργα έχουν αρχίσει και είδα καθαρά να εργάζονται στις βάσεις των πυλώνων μέσα στο ποτάμι και στις εκατέρωθεν πλαγιές. 2008 έτοιμο μεσ'το νερό!!!
Τώρα σχετικά με το νέο τμήμα όπως το περπάτησα από Γιάννενα προς Θεσσαλονίκη. Στην αρχή έχει 3-4 χιλιόμετρα δρόμου στη πλαγιά ενός βουνού νότια (από την κάτω πλευρά έστω) του Μετσοβίτικου ποταμού, με 2 cut&cover σήραγγες, περίπου 500 μέτρων. Μετά έχει δύο μεγάλες γέφυρες η πρώτη εκ των οποίων σε περνάει στην πάνω πλευρά του ποταμού, με ενδιάμεσο τούνελ 1χλμ (εντελώς σαν την Καστανιά κατάσταση) και μετά το απίστευτο. Τα τελευταία 4 περίπου χιλιόμετρα, ήταν 4-5 συνεχόμενα τούνελ από 500-1000 μέτρα το καθένα, που χωρίζονταν μεταξύ τους με λιγότερο από 10-20 μέτρα απόσταση (μικρές χαράδρες δηλαδή) !!!!! Τρομερό. (γιάυτό και στοίχησε 265εκΕυρώ μόνο αυτό το τμήμα των 9 χλμ). Στο τέλος του τελευταίου τούνελ είναι η έξοδος προς Μέτσοβο και από κει έχει 3,5 χλμ μέχρι να φτάσεις στον παλιό δρόμο, καθώς έχει 350 μέτρα υψομετρική διαφορά και κάνεις συνεχείς κύκλους (το ξέσκισαν το τοπίο του βουνού με άλλα λόγια), ενός ελικοειδούς ανηφορικού τούνελ 400 μέτρων συμπεριλαμβανομένου. Να φανταστείτε, ότι ενώ το Μέτσοβο από εκεί που βγαίνεις είναι από τη πίσω μεριά ενός μικρού βουνού (ούτε 500 μέτρα με τα πόδια που λέει ο λόγος αν είχε δρόμο), η πινακίδα έγραφε "Μέτσοβο 6"!!! Από εκεί μέχρι την Παναγία υπάρχει ένα μικρό τούνελ 100-200 μέτρα, μετά θα γίνει η μετσοβίτικη γέφυρα για να περάσει ο δρόμος ξανά απέναντι στα τούνελ του Ανηλίου, που βγάζουν στην Παναγία (έχει γίνει μόνο ο ένας κλάδος του τούνελ, ενώ η γέφυρα κατασκευάζεται τώρα (χωρίς να είναι η κρεμαστή που λέγαμε παλαιότερα, αν θυμάστε). Δεν είμαι και σίγουρος βέβαια.
Αυτά. Στο δια ταύτα. Με δεδομένο ότι μέχρι το 2008 θα δοθεί το Χρυσούπολη-Ξάνθη, το Νυμφόπετρα-Ασπροβάλτα, το Περιστέρι-Γιάννενα και φυσικά τα λίγα τμήματα που έχουν μείνει μέχρι Ηγουμενίτσα, θα απομένει μόνο το Στρυμόνας-Αγ.Ανδρέας στο νομό Καβάλας (που έτσι και αλλιώς είπαμε πάει στο Δ ΚΠΣ, όπως είχε σχεδιαστεί εξ αρχής) και θα παιχτεί αν θα είναι έτοιμο στο τέλος του 2008 το Γρεβενά-Παναγία, με πιο ρεαλιστικό χρόνο (κατ'εμέ) να είναι άλλο ένα εξάμηνο ή χρόνος να χρειαστεί.
Γενικότερα όταν τελειώσει το έργο, το τμήμα Μέτσοβο-Γιάννενα θα συναγωνίζεται επάξια την Καστανιά σε ομορφιά και εντυπώσεις. Φουλ στο τούνελ.
Σκόρπιες φωτογραφίες από τούνελ δυδτυχώς μέσα από αυτοκίνητο εν κινήσει, εδώ:
http://i14.photobucket.com/albums/a312/amadeusmozart1/DSCN3958.jpg
http://i14.photobucket.com/albums/a312/amadeusmozart1/DSCN3957.jpg
http://i14.photobucket.com/albums/a312/amadeusmozart1/DSCN3956.jpg
http://i14.photobucket.com/albums/a312/amadeusmozart1/DSCN3955.jpg
http://i14.photobucket.com/albums/a312/amadeusmozart1/DSCN3954.jpg
http://i14.photobucket.com/albums/a312/amadeusmozart1/DSCN3953.jpg
http://i14.photobucket.com/albums/a312/amadeusmozart1/DSCN3960.jpg
Επειδή την κάνω σε λίγο για Καβάλα και η πρόσβασή μου στο δίκτυο θα είναι περιορισμένη (γιατί δε θα έχω και όρεξη άλλωστε), τις καλύτερές μου ευχές σε όλους για καλές γιορτές με υγεία και ευτυχία!
 |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Dec 23, 2005 12:13 pm Post subject: |
|
|
Φανταστικά τα νέα Mozart! Περίμενα πώς και πώς να γυρίσεις από Γιάννενα να μας τα πεις.
Πολύ σημαντικές εξελίξεις:
-Η έναρξη εργασιών στον Πολύμυλο για το τμήμα των 2-3 χιλιομέτρων
-Κατασκευάζεται ο β' κλάδος του γρεβενιώτικου
-Πανε καλά τα έργα στο Γρεβενά-Παναγία (να θυμίσω ότι πριν 2-3 χρόνια οι πιο πολλοί πιστεύαμε ότι δεν θα γίνει ποτέ)
-Το πιο σημαντικό! Κατασκευάζεται απ' ότι κατάλαβα και το Περιστέρι-Μπαλτούμα(Άραχθος) και η γέφυρα Αράχθου!! Πολύ σημαντικό!!!
Απλώς περιμένουμε να μάθουμε τι παίζει με τη σήραγγα του Δρίσκου... πότε αναμένεται; beethoven εσύ καμιά πληροφορία;
Πολύ ωραίες οι φωτο Mozart! |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Dec 29, 2005 7:13 pm Post subject: |
|
|
superas wrote: | -Η έναρξη εργασιών στον Πολύμυλο για το τμήμα των 2-3 χιλιομέτρων
-....
-Το πιο σημαντικό! Κατασκευάζεται απ' ότι κατάλαβα και το Περιστέρι-Μπαλτούμα(Άραχθος) ...! |
To τμήμα στον Πολύμυλο είναι πολύ μικρότερο επαναλαμβάνω. Ούτε 1 χλμ. Τα υπόλοιπα δύο (γιατί όντως 3-4 είναι τα χιλιόμετρα του προσωρινού συνδετήριου δρόμου) είναι έτοιμα από το 2000 αν προσέξεις. Απλά δε βολεύει η χρήση τους γιατί είναι πάνω στη πλαγιά.
Όσο για το Περιστέρι-Μπαλντούμα, οι εργασίες γίνονται εδώ και 3 χρόνια περίπου. Στο τέλος του τμήματος υπάρχει μια μεγαλούτσικη γέφυρα (πριν από αυτή που τώρα άρχισε να κατασκευζεται, και την έχω απαθανατίσει γύρω στον Ιούνιο που είχα πάει, αν δε βαριέσαι ψάξτο) ενώ νωρίτερα, αμέσως μετά την έξοδο από το νέο τμήμα στο Περιστέρι, έχει 3 τούνελ στη σειρά, τα 2 τελευταία εκ των οποίων πρεπει να είναι τουλάχιστον 2 χλμ έκαστο. Τα παραπάνω τούνελ, παρακάμπτουν ίσως το χειρότερο δρόμο στην Ελλάδα (για όσους έχουν περάσει από κει). |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Dec 29, 2005 7:33 pm Post subject: |
|
|
superas wrote: | Φανταστικά τα νέα Mozart! Περίμενα πώς και πώς να γυρίσεις από Γιάννενα να μας τα πεις.
Πολύ σημαντικές εξελίξεις:
-Η έναρξη εργασιών στον Πολύμυλο για το τμήμα των 2-3 χιλιομέτρων
-Κατασκευάζεται ο β' κλάδος του γρεβενιώτικου
-Πανε καλά τα έργα στο Γρεβενά-Παναγία (να θυμίσω ότι πριν 2-3 χρόνια οι πιο πολλοί πιστεύαμε ότι δεν θα γίνει ποτέ)
-Το πιο σημαντικό! Κατασκευάζεται απ' ότι κατάλαβα και το Περιστέρι-Μπαλτούμα(Άραχθος) και η γέφυρα Αράχθου!! Πολύ σημαντικό!!!
Απλώς περιμένουμε να μάθουμε τι παίζει με τη σήραγγα του Δρίσκου... πότε αναμένεται; beethoven εσύ καμιά πληροφορία;
Πολύ ωραίες οι φωτο Mozart! | Loipon superas exw kala nea(sorry gia ta greeklish alla den exw ellnvika,se internetcafe eimai kai se diakopes tautoxpova!).H snpagga driskou mexpi to kalokairi tou tou 2004 eixav diavoixtei kai oi dyo kladoi kai eixav asfaltostpwthei o enas kai o misos apo kei.Alla ntav mia trypa sto Bouvo.To kalok.tou 2004 dnmopratnthnke n 2n ergolaBia (aptov Ioulio 2003 pou kollnse me tov mathnmatiko typo)me titlo ''Symplnpwmatikes ergasies apo AK Iwavvivwv-Apaxtho kai oloklnrwsn snpaggas T8''(ekei priv to Peristeri akribws).H ergolaBia perielamBane tnv oloklnpwsn apo Iwavviva mexpi Drosoxwri,kataskeun tou tmnmatos Drosoxwri-snpagga Dpiskou mnkous 5,9xlm,oloklnpwsn snpaggas Dpiskou(dnl.o,ti dev teleiwse n prongoumevn ergolaBia),exodos snpaggas Dpiskou ews Apaxthos mnkous dev thymamai,kai telos n oloklnpwsn ths snraggas T8.Proypologismou gyrw sta 150.000.000 eurw den eimai sigouros kai tnv pnre vomizw n Pantexvikn.Gia auta pou den eimai sigouros tha ta xavadw kai tha ta diopthwsw .To tmnma Iwavviva-Drosoxwri einai ndn etoimo(malista to Iwavviva-PamBwtida tha paradwthei mesa sto 2005,siga mn dwthei!!),n snragga Driskou tha einai etoimn to 2006 kai oi prosBaseis tns to 2007 opou teleiwvei kai n ergolaBia.Alles plnrofories kai foto stn www.efklidis.gr/erga/driskos.html , www.pantechniki.gr/grk/activities/current_projects_gr.htm .Padws gia to GreBeva-Pavagia pisteuw oti mporei va eivai etoimo mesa sto 2008 giati to episnmo xrovodriagramma eivai Maios 2008 va eivai etoimo.To MetsoBo-Pavagia akousa apo axiopistn pngn(vomizw!) oti tha eivai etoimo to 2007.Nomizw oti to eipe o Souflias.Mozart oi fotos sou ws syvnthws teleies,gia tis snpagges sto Peristeri-Mpaltouma,n megalytern olou tou tmnmatos eivai n legomevn T8 mnkous 2.130 m.Oi ypoloipes eivai mikroteres kai apo 1 xlm.Kapoia mera otan mathw va postarw foto kai keimeva tha postarw lista me oles tis snragges tns egnatias kai alla polla.Kapoios apo dw dev se thymamai postarei kateutheiav foto xwris photoboucket k.a.Ma pws to kaveis??  |
|
Back to top |
|
 |
Nassos Full Member


Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
Posted: Thu Dec 29, 2005 7:59 pm Post subject: |
|
|
Επειδή το link της Ναυτεμπορικής δεν ανανεώνεται, το βάζω ολόκληρο
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Πέμπτη, 29 Δεκεμβρίου 2005 15:55
Μειοδότης για την ανάληψη του έργου: «Σύνδεση Ευρείας Παράκαμψης Πάτρας (ΕΠΠ) με το νέο Λιμάνι και την Εθνική Οδό Πατρών-Πύργου με την Κατασκευή Παραγλαύκιων Αρτηριών» ανακηρύχθηκε η Μηχανική.
Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 80.000.000 ευρώ, δημοπρατήθηκε από την ΕΥΔΕ/Αυτοκινητόδρομος ΠΑΘΕ του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων.
Το συγκεκριμένο είναι το τρίτο κατά σειρά έργο που αναλαμβάνει η Μηχανική στο νομό Αχαΐας, όπου έχουν ήδη ξεκινήσει οι εργασίες κάλυψης του χειμάρρου Διακονιάρη και η Κατασκευή του Φράγματος Πείρου - Παραπείρου.
Πιο αναλυτικά, το έργο περιλαμβάνει:
- Την Σύνδεση της Ευρείας Παράκαμψης Πάτρας με το νέο λιμάνι της πόλης και την διευθέτηση του ποταμού Γλαύκου,
- Υπολειπόμενες εργασίες του Κόμβου Κ5,
- Υπολειπόμενες εργασίες του Κόμβου Κ1 και συνδέσεων αυτού με τη Νέα και την Παλαιά Εθνική Οδό Κορίνθου-Πατρών,
- Υπολειπόμενες εργασίες της Ευρείας Παράκαμψης Πάτρας από Χ.Θ. 1+050 έως Χ.Θ. 18+600.
Ο χρόνος κατασκευής του έργου είναι 950 ημέρες από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Fri Dec 30, 2005 10:46 am Post subject: |
|
|
Ειμαι πολυ ικανοποιημενος για τα ευχαριστα νεα της Εγνατιας Οδου
Μια αξιοπιστη πηγη μου ειπε οτι η Εγνατια Οδος θα παραδοθει 100% μετα το Πασχα του 2008  |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
|
Back to top |
|
 |
|