stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 269, 270, 271 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Sun Jun 09, 2013 7:20 pm    Post subject: Reply with quote

Αντιδράσεις για το λατομείο που θέλει να κατασκευάσει η Ολυμπία Οδός στα Πιτσά Ξυλοκάστρου.
http://sfedona.gr/content/%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B6%CE%B1-%CE%B5%CE%BA%CE%BC-%CE%BE%CF%85%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%89%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%83-%CE%BF%CF%87%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%B5%CE%B9%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B9%CF%84%CF%83%CE%B1
Καλά ξεμπερδέματα!!
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Jun 12, 2013 6:55 am    Post subject: Reply with quote

πολύ ενδιαφέρον αρθρο του ΘΑΡΡΟΥΣ της Καλαμάτας για το πολύπαθο τμήμα Παραδείσια Τσακώνα. Η ολοκλήρωση της γέφυρας μετατίθεται για το 2014:

http://tharrosnews.gr/news/content/%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%82-2013-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%AD%CF%82-2014-%CE%B7-%CE%B3%CE%AD%CF%86%CF%85%CF%81%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CF%83%CE%B9%CE%B1

με τα λεφτά που έχει κοστίσει το έργο θα επρεπε να έχει γίνει καινούργια χάραξη με τούνελ από την άλλη πλευρά του βουνού και χωρίς γέφυρες και τόσο δύσκολα τεχνικά στήριξης του εδάφους.
Δε μπορώ να καταλάβω γιατί πετάξανε τόσα λεφτά.
Back to top
View user's profile Send private message
manos pde
New Member
New Member


Joined: 07 Jul 2010
Posts: 20

PostPosted: Thu Jun 13, 2013 10:52 pm    Post subject: Reply with quote

Νεότερα από την εργολαβία σκούπα Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας:

Η κοινοπραξία κλείνει ένα χρόνο συνεχών εργασιών, έχει στρωθεί σε όλο το μήκος του έτοιμου δρόμου και στις 2 κατευθύνσεις, νέος αντιολισθητικός ασφαλτοτάπητας που ήταν μέρος του ανεκτέλεστου αντικειμένου προηγούμενων εργολαβιών και πλέον η ποιότητα της κύλισης είναι άριστη.

Σε φάση ολοκλήρωσης βρίσκεται ο πρώτος κόμβος προς την μεριά της Θεσσαλονίκης που θα αποτελεί την αρχή της νέας Ε.Ο. Θεσσαλονίκης- Κιλκίς με παράκαμψη του χωριού της Λητής, αντικείμενο προηγούμενης εργολαβίας και αυτό. Στον κόμβο έχουν γίνει όλες οι εργασίες μέχρι το επίπεδο της οδοστρωσίας και μένει μόνο η διαγράμμιση και η σήμανση.
Ακόμα αριστερά και δεξιά του δρόμου σε αρκετά σημεία φαίνονται χωματουργικά για την κατασκευή παράδρομων.

Εργοτάξια έχουμε και στο πεδινό τμήμα του νομού Σερρών που αφορά και τον κύριο όγκο των εργασιών. Δουλεύεται η γέφυρα του Στρυμόνα η οποία έχει κατασκευαστεί πλήρως και είναι αρκετά εντυπωσιακή καθώς περνάς δίπλα και από κατώτερο επίπεδο..Επίσης κάποια χωματουργικά σε μήκος 6-7 χλμ αλλά έχουν δουλειά ακόμα. Στα υπόλοιπα 25-30 χλμ δε κουνιέται φύλλο και η κατάσταση είναι ίδια τα τελευταία 3 χρόνια.

Στα εργοτάξια υπήρχε κίνηση και μέχρι αργά το απόγευμα κυκλοφορούσαν αμάξια της εταιρίας. Σε γενικές γραμμές θα πρέπει να έχουν ξεφύγει από το χρονοδιάγραμμα κάποιους μήνες αλλά τα πράγματα εξελίσσονται χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα οπότε και η ημερομηνια παράδοσης που μιλάει για τέλη του 14 είναι εφικτή..
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Fri Jun 14, 2013 11:06 am    Post subject: Reply with quote

manos pde wrote:


Στα υπόλοιπα 25-30 χλμ δε κουνιέται φύλλο και η κατάσταση είναι ίδια τα τελευταία 3 χρόνια.

Σε γενικές γραμμές θα πρέπει να έχουν ξεφύγει από το χρονοδιάγραμμα κάποιους μήνες αλλά τα πράγματα εξελίσσονται χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα οπότε και η ημερομηνια παράδοσης που μιλάει για τέλη του 14 είναι εφικτή..

Δεν κουνιέται φύλλο στα 25-30 χιλιόμετρα αλλα θα είναι μέσα στο χρονοδιάγραμμα για ολοκλήρωση του έργου το τέλος του 14 ??
Δηλαδή οι υπολειπόμενες εργασίες σε αυτά τα 25-30 χιλιόμετρα δεν είναι πολλές από την στιγμή που δεν δουλεύουν ακόμη καθόλου εκεί?? Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
manos pde
New Member
New Member


Joined: 07 Jul 2010
Posts: 20

PostPosted: Fri Jun 14, 2013 12:35 pm    Post subject: Reply with quote

Μπορεί ο προγραμματισμός των εργασιών να είναι τέτοιος που να αφήνει την κατασκευή του τμήματος αυτού στο τέλος, δεν το γνωρίζω.
Το μέρος πάντως είναι πεδινό και το επίχωμα πάνω στο οποίο θα βρίσκεται ο δρόμος είναι έτοιμο από παλιά, επίσης δεν απαιτείται κατασκευή ιδιαίτερων τεχνικών. Τα λίγα και σημαντικά τεχνικά όπως η γέφυρα του Στρυμόνα και η κατασκευή των κόμβων είναι αυτά που δουλεύονται αυτή τη περίοδο, οπότε αυτό που μένει να γίνει σε διάστημα 18 μηνών είναι να τελειώσουν αυτά τα εύκολα 25 χλμ..
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Fri Jun 14, 2013 5:02 pm    Post subject: Reply with quote

Πριν λίγες μέρες πήγα μέχρι το Αίγιο. Όντως έχουν ενεργοποιηθεί εργοτάξια της Ολυμπίας Οδού. Παρατήρησα μεταξύ άλλων τα εξής:
- Έχουν φασκιώσει κάτι αρχαία τείχη στα πρώτα χλμ και ετοιμάζονται να τα θάψουν.
- Ολοκληρώνουν ένα μικρό επίχωμα πριν το Ζευγολατείο οπότε μαζί με εκατέρωθεν έτοιμα χωματουργικά θα μπορούσε να προχωρήσουν μερικά χλμ του δεξιού κλάδου σε οδοστρωσία
- Πριν το Κιάτο ετοιμάζουν μάλλον τα καινούργια διόδια για να ξηλώσουν του Ζευγολατειού
- Στα Μαύρα Λιθάρια κάτι κινείται
- Στη σήραγγα Πλατάνου δούλευαν. Επίσης στον πασαλότοιχο πριν από αυτήν
- Μετά τον Κερυνίτη και πριν το Αίγιο ξεκούφωναν ένα μικρό C+C του ρεύματος προς Αθήνα

ΔΕΝ είδα να κινείται τίποτα σε Μελίσσι, Ξυλόκαστρο, Δερβένι.
Σημειωτέον ότι τα έχουν χωρίσει κατά τμήματα σε εταιρίες π.χ. μέχρι το Κιάτο δουλεύει η ΤΕΡΝΑ κλπ.
Συμπερασματικά λοιπόν δουλεύουν αλλά δεν έχουν εντατικοποιηθεί.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 570
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Sat Jun 15, 2013 2:08 pm    Post subject: Reply with quote

Iδού η πρόοδος της Ιονίας οδού!

Οποιος βρεί διαφορές εδώ και τρία χρόνια ας το πει και στον υπουργό!

https://browse.digitalglobe.com/imagefinder/showBrowseMetadata?buffer=1.0&catalogId=1030050023F8BB00&imageHeight=natres&imageWidth=natres
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 999
Location: athens

PostPosted: Sat Jun 15, 2013 8:41 pm    Post subject: Reply with quote

Πολυ κατατοπιστικος ο χαρτης, φαινεται καθαρα η παρακαμψη αγρινιου και τα ημιτελη χωματουργικα σε καποια σημεια.

Μηπως θα μπορουσες να ανεβασεις χαρτη για το ακτιο αμβρακια.
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Sun Jun 16, 2013 11:21 am    Post subject: Reply with quote

https://browse.digitalglobe.com/imagefinder/showBrowseMetadata?buffer=1.0&catalogId=1030010022C37800&imageHeight=natres&imageWidth=natres

Ας πάμε και λίγο νότια, στην Κρήτη. Εδώ η περιοχή Αγ. Νικολάου και το υπό κατασκευή τμήμα Αγ. Νικόλαος - Καλό Χωριό του ΒΟΑΚ. Είναι εμφανής η σήραγγα και δυστυχώς μια πολύ κλειστή καμπύλη που την κόβω για 60 όριο. Κρίμα.

Πιο βόρεια διακρίνεται η προσπάθεια για παράκαμψη της Ελούντας.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 999
Location: athens

PostPosted: Tue Jun 18, 2013 2:19 pm    Post subject: Reply with quote

Μου αναφερθηκε απο συναδελφο μου ο,τι ειδε κινητικοτητα στην 4 εργολαβια του ακτιου-αμβρακιας στην περιοχη της κατουνας καθως και με την συμβολη της με την οδο αγρινιου-αμφιλοχιας στην θεση σαμαρι.

Αν κανεις απο την ευρυτερη περιοχη εχει αποψη ας το επιβεβαιωσει.
Back to top
View user's profile Send private message
malex
New Member
New Member


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 20

PostPosted: Tue Jun 18, 2013 6:31 pm    Post subject: Άκτιο- Αμβρακία Reply with quote

giannis p wrote:
Πολυ κατατοπιστικος ο χαρτης, φαινεται καθαρα η παρακαμψη αγρινιου και τα ημιτελη χωματουργικα σε καποια σημεια.

Μηπως θα μπορουσες να ανεβασεις χαρτη για το ακτιο αμβρακια.




Σου στέλνω λοιπόν σε σένα και σε όλους τους συμφορουμίτες:

Μέρος του Άκτιο-Αμβρακία στις 16/Ιουνίου/2013.

https://browse.digitalglobe.com/imagefinder/showBrowseMetadata?buffer=1.0&catalogId=1030010024BB1A00&imageHeight=natres&imageWidth=natres

malex
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Wed Jun 19, 2013 4:03 pm    Post subject: Reply with quote

Επιβεβαιώνω την επανέναρξη των εργασιών στο 'Ακτιο-Αμβρακία από φίλο εργολάβο που επαναδραστηριοποιήθηκε στο εργοτάξιο. Ελπίζω αυτή τη φορά να πάμε μέχρι την ολοκλήρωση του έργου χωρίς άλλες διακοπές/καθυστερήσεις.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 999
Location: athens

PostPosted: Thu Jun 20, 2013 9:09 am    Post subject: Reply with quote

Την δευτερα εγινε σοβαρο τροχαιο με 1 νεκρο και 8 τραυματιες στην θεση ζεστη μεσολογγιου, ειναι περιπου στο 3 KM της οδου μεσολογγιου -αντιρριου και προσφατα διαμορφωθηκε ενας κομβος με προφανεις κακοτεχνιες.

Προσοχη λοιπον σ αυτο το σημειο

http://www.aixmi-news.gr/index.php/epikairotita/messolonghi/16127-okto-8-travmaties-sovaro-troxaio-zesti-mesologgiou-fotoreportaz
Back to top
View user's profile Send private message
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 151
Location: Patra

PostPosted: Thu Jun 20, 2013 9:08 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτό το σημείο είναι παράδειγμα ελληνικής τσαπατσουλίας.
Για να καταλάβετε, σε στροφή πάνω έχει δύο διπλές διαγραμμίσεις και αν κάποιος που δεν ξέρει το δρόμο ακολουθήσει τη λάθος, έχει βγεί στο απέναντι ρεύμα ή έχει πέσει στο στηθαίο ανάλογα την κατεύθυνση που έρχεται.

Να μη μιλήσω για τις νησίδες που βρίσκονται στη μέση του πουθενά λίγο πιο πριν.

Αυτό είναι το αποτέλεσμα της ανακατασκευής των κόμβων της Αντιρρίου - Ιωαννίνων, οι περισσότεροι από τους οποίους παραδόθηκαν στα κακά τους τα χάλια.

Πρόφανώς δεν γίνεται κανένας έλεγχος ποιότητας.
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Thu Jun 27, 2013 9:30 am    Post subject: ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΚΑΙ ΛΕΥΚΤΡΟ - ΣΠΑΡΤΗ Reply with quote

Αγαπητοί Φίλοι,

Σύμφωνα με πρωτοσέλιδο της ηλεκτρονικής έκδοσης της "Ελευθερίας" Καλαμάτας, προβλήματα με τις εγγυήσεις που ζητούν οι τράπεζες οι οποίες χρηματοδοτούν τα έργα του περιφερειακού Καλαμάτας και το Λεύκτρο - Σπάρτη διαφαίνονται στον ορίζοντα. Και εδώ θυμόμαστε την κορυφαία ατάκα: "Τι σου θυμίζω? δε σου θυμίζω?"

http://www.eleftheriaonline.gr/oikonomia/ypodomes/item/26935-trapeziko-bloko-perifereiakos

Καλό καλοκαίρι

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 759

PostPosted: Fri Jun 28, 2013 6:59 pm    Post subject: Reply with quote

Η σημερινή εξέλιξη επί του θέματος.

http://www.eleftheriaonline.gr/oikonomia/ypodomes/item/26964-perifereiakos

Για να δούμε....
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 999
Location: athens

PostPosted: Fri Jun 28, 2013 8:31 pm    Post subject: Reply with quote

Εχει κανεις εικόνα για το τι συμβαίνει αυτό τον καιρό στον άξονα αμβρακιας ακτιου; Επίσης μια ερώτηση για τους φίλους που κινούνται τακτικά στην Πελοπόννησο. Ποια είναι η πρόσφορο γερή διαδρομή για να παει κάποιος απο Αθήνα στον Πύργο Ηλείας, μέσω τσακωνας η μέσω Πατρών. Ευχαριστω
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sat Jun 29, 2013 6:45 pm    Post subject: Reply with quote

Προσωπικά θα πήγαινα από Τσακώνα. Είναι 15 χιλιόμετρα λιγότερη διαδρομή, έχει 60% διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο, ενώ από Πάτρα έχει μόνο ένα μικρό κομματάκι (περιμετρική Πάτρας) και δεν περνάς από την ταλαιπωρία των έργων της Ολυμπίας. Βέβαια η αλήθεια είναι ότι το Τσακώνα-Πύργος είναι σχεδόν επαρχιακή οδός, αλλά πάλι συμφέρει κατά την άποψή μου.
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Wed Jul 03, 2013 1:51 pm    Post subject: Περιφερειακός Καλαμάτας+Φενεός Κορινθίας Reply with quote

Ξεκίνησαν κατεδαφίσεις σπιτιών λέει η Ελευθερία
http://www.eleftheriaonline.gr/eleftheria-ekdosi/item/27045-eleftheria-02-07-2013

Ολοκληρώνεται ο Περιφερειακός δακτύλιος - Τελείωσε κλάδος της μεγάλης γέφυρας του Νέδοντα; Ισχύει κάτι τέτοιο;

Και επιτέλους θα ολοκληρωθεί ο δρόμος Λαύκας-Διάσελο Καστανιάς
http://sfedona.gr/content/%CE%B5%CF%85%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B7-%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CE%B7-%CE%BA%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%B8%CE%B9%CE%B1
Back to top
View user's profile Send private message
kostakakis
New Member
New Member


Joined: 13 Jan 2009
Posts: 39

PostPosted: Wed Jul 03, 2013 10:00 pm    Post subject: Περιφερειακός Καλαμάτας Reply with quote

Περιφερειακός Καλαμάτας




...μερικά χλμ πιο πάνω, στον κόμβο/είσοδο Μεγαλόπολης ξεκίνησε η ασφαλτόστρωση.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 570
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Thu Jul 04, 2013 12:25 pm    Post subject: Reply with quote

Μόλις έμαθα από την πάντα αξιόπιστη πηγή μου οτι ΑΠΕΛΥΣΑΝ 20 ΑΤΟΜΑ από τον Ε-65 και την Ιονία οδό,καθως και από τα κεντρικά τους γραφεία καθιστώντας ουσιαστικά τελείως ανενεργά τα δύο αυτά έργα!!!Πλέον δεν έχει μείνει κανένας εργαζόμενος (ίσως δυο-τρεις μόνον!!!).
Αυτή είναι η εκκίνηση των έργων που ανακοινωσαν οι ΨΕΥΤΕΣ-ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ- ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ....
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Jul 04, 2013 10:13 pm    Post subject: Reply with quote

Δε νομίζω να είπε ποτέ κανείς ότι επανεκκινούν και τα 4 έργα. Είναι γνωστό ότι σε Ολυμπία και Αιγαίου έχει γίνει επανεκκίνηση με δημόσια χρηματοδότηση ενόψει της έγκρισης από τις τράπεζες του σχεδίου. Για Ιόνια και Ε65 τα πράγματα ήταν εξ΄ αρχής δύσκολα αλλά θεωρώ ότι τελικά θα μπουν κι αυτά στο πακέτο. Τώρα γιατί απέλυσαν κόσμο τώρα, λογικό μου φαίνεται, αν δεν δουλεύουν τζάμπα θα τους πληρώνουν; θα κάνουν προσλήψεις όταν πάρουν το οκ από ΥΠΟΜΕΔΙ και τράπεζες.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sat Jul 06, 2013 3:38 pm    Post subject: Reply with quote

Συνεχείς καθυστερήσεις στα έργα της Μεσσηνίας, τόσο στον περιμετρικό δρόμο της Καλαμάτας όσο και στη γέφυρα της Τσακώνας. Δηλαδή εάν δεν είχαμε το Σαμαρά θα είχαν σταματήσει τα έργα;

σύνδεσμοι από την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ:

http://www.eleftheriaonline.gr/oikonomia/ypodomes/item/27174-gefyra-paradeisia-tsakwna

http://www.eleftheriaonline.gr/oikonomia/ypodomes/item/27167-dromos
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sat Jul 06, 2013 7:31 pm    Post subject: Reply with quote

Σημερα, 6/7/2013 στις 11.30 το πρωι, εγιναν στη θεση Μπαρος, παρουσια τοπικων αρχων απο τη Θεσσαλια και την Ηπειρο, τα εγκαινια του δρομου Ανθουσα-Μπαρος-Καλλαρυτες. Η ιδιαιτεροτητα του δρομου ειναι οτι ανεβαινει στα 1900μ. καθιστωντας τη διαβαση του Μπαρου την υψηλοτερη οδικη διαβαση της Ελλαδας, με θεα που κοβει την ανασα, πανω ακριβως στο συνορο Ηπειρου και Θεσσαλιας.

Ενα μικρο ιστορικο για την κατασκευη του:

Ο δρομος, μηκους 20 χλμ., δημοπρατηθηκε σε δυο εργολαβιες ταυτοχρονα, το 2006. Η μια εργολαβια που αφορουσε στο κομματι της Ηπειρου απο τους Καλλαρυτες μεχρι τον Μπαρο, μηκους 12 χλμ., ολοκληρωθηκε το 2009.
Η αλλη εργολαβια, που αφορουσε στο κομματι της Θεσσαλιας Ανθουσα-Μπαρος, μηκους 8 χλμ., ξεκινησε, εγινε διαπλατυνση, τεχνικα, χαλικοστρωση και σταματησε οταν ξεκινησε η ασφαλτοστρωση, αφου ο εργολαβος κηρυχθηκε εκπτωτος. Εμεινε για περιπου 4 χρονια σε αυτη την κατασταση, με εμφανη τα σημαδια και τον κινδυνο των διαβρωσεων, αλλα περυσι το καλοκαιρι δοθηκαν χρηματα και τον Οκτωβριο του 2012 ολοκληρωθηκε και η ασφαλτοστρωση αυτου του τμηματος(παλαιοτερα ειχα αναρτησει αρκετες φωτογραφιες απο το δρομο).
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Sat Jul 06, 2013 11:05 pm    Post subject: Reply with quote

Μερικές ερωτήσεις φίλε Pindos10 για διαδρομές στα μέρη σου.
1.Πόση ώρα είναι περίπου η διαδρομή απο Ελάτη(Τρικάλων) εως Καλλαρύτες με τον νέο δρόμο?
2.Ο δρόμος απο μπάρο μέχρι Ματσούκι σε τι κατάσταση βρίσκεται? και πόση ώρα χρειάζεται?
3)Εκτός απο τον Μπάρο υπάρχει άλλο οδικό πέρασμα της Πίνδου, ανάμεσα σε Εγνατία Οδό και στον δρόμο πο περνά απο την Μεσσοχώρα?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 269, 270, 271 ... 420, 421, 422  Next
Page 270 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr