stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 16, 17, 18  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sat Oct 25, 2008 3:36 am    Post subject: Reply with quote

Έχω μια απλή απορία:
Από πότε η Λάρισα είναι προάστιο της Θεσσαλονίκης ? Rolling Eyes

Υπάρχουν κάποια διεθνή στάνταρντς στο τι θεωρείται προαστιακός και τι όχι ...
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sat Oct 25, 2008 8:44 pm    Post subject: Reply with quote

Το site του ΟΣΕ έχει πέσει εδώ και μέρες....
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Tue Oct 28, 2008 2:50 am    Post subject: Reply with quote

Ακούγεται ιδιαίτερα στις τοπικές κοινωνίες, ότι στο δίκτυο Θεσσαλονίκης-Αλεξανδρούπολης, έχουν μειωθεί σημαντικά τα 'απλά' δρομολόγια, με αποτέλεσμα να υπάρχουν (σχεδόν) μόνο τα τρένα τύπου 'Ιντερσίτυ' τα οποία είναι δύο έως τρείς φορές πιο ακριβά, με αποτέλεσμα το επιβατικό κοινό από την Κεντρική, Ανατολική Μακεδονία και Θράκη να επιλέγει τελικά άλλους ακριβότερους τρόπους μετακίνησης...

Από τα τρία απλά τρένα την εβδομάδα μειώθηκαν σε ένα, στην διαδρομή Αλεξανδρούπολη-Θεσσαλονίκη και σε ένα από πέντε την ημέρα στην διαδρομή Σέρρες-Θεσσαλονίκη...Οι εκπτώσεις σε συνταξιούχους και νέους κάτω των 25 ετών καταργήθηκαν και φέρνουν γενικά σε οικονομική δυσκολία τους ασθενέστερους οικονομικά πολίτες...Αλλά δεν θίγονται τα προνόμια και οι μισθοί των υψηλά αμοιβόμενων υπαλλήλων του ΟΣΕ, καθώς και η δωρεάν χρήση του μέσου από τους συγγενείς των εργαζομένων...

Αν το σχέδιο 'εξυγίανσης' του ΟΣΕ περιλαμβάνει τρένα ακριβά και άδεια,με αποτέλεσμα την απαξίωση του μέσου και την ανάθεση του από ιδιωτική εταιρία έναντι μικρού τιμήματος (κοινώς 'ξεπούλημα'), τότε πρέπει να υπάρξει συντονισμένη αντίδραση από τους κατοίκους και τους φορείς...

Μετά το σιδηροδρομικό δίκτυο Αθηνών-Θεσσαλονίκης, το σημαντικότερο μετέπειτα δίκτυο είναι ο Βορειοελλαδικός αυτός άξονας. Η μείωση της επιβατικής του κίνησης, μέσα από αυτή την πολιτική, καθιστά τον σιδηρόδρομο μια ακριβή επιλογή σε καιρούς κρίσης και ύφεσης...

Πηγές:
http://www.anexartitos.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=6570&Itemid=2
http://www.myserres.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=22523
Παλαιότερα Δημοσιεύματα:
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=13.08.2008 http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=19562

Προσωπική μου άποψη ότι μόνο με δημόσιες επενδύσεις με την κατασκευή δημοσίων έργων μπορεί να τονώθει την ελληνική οικονομία, καθώς δημιουργούνται θέσης εργασίας και λειτουργεί η αγορά...Με την επίσπευση της κατασκευής των αυτοκινητοδρόμων, των μέσων σταθερής τροχίας και άλλων έργων, σε ένα όραμα αναπτυξιακών έργων με σεβασμό στο περιβάλλον...
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Oct 29, 2008 5:07 am    Post subject: Reply with quote

Squirrel wrote:
Αλλά δεν θίγονται τα προνόμια και οι μισθοί των υψηλά αμοιβόμενων υπαλλήλων του ΟΣΕ, καθώς και η δωρεάν χρήση του μέσου από τους συγγενείς των εργαζομένων...

Wink
Ακριβώς, το έπιασες το νόημα.
Δεν τους ενδιαφέρει ο κοινωνικός ρόλος που οφείλει να έχει ο Σιδηρόδρομος αλλά σου λένε:
Απ' την στιγμή που το 50x μου βγάζει τα ίδια έσοδα με το ICE 5x, δεν με ενδιαφέρει που η πεντακοσάρα μεταφέρει π.χ 500 άτομα και το ICE 150 επιβάτες (αναφέρω διόλου τυχαία νούμερα), θα καταργήσω το πεντακοσάρι ...
Μου "τρώει" και δύο Adtranz (και δεν έχουν τροχούς) !


Squirrel wrote:

Αν το σχέδιο 'εξυγίανσης' του ΟΣΕ περιλαμβάνει τρένα ακριβά και άδεια,με αποτέλεσμα την απαξίωση του μέσου και την ανάθεση του από ιδιωτική εταιρία έναντι μικρού τιμήματος (κοινώς 'ξεπούλημα'), τότε πρέπει να υπάρξει συντονισμένη αντίδραση από τους κατοίκους και τους φορείς...

Ήδη υπάρχει. Για διάβασε εδώ.
Το Δίκτυο Επιβάτης είναι η μοναδική σοβαρή διεκδικητική προσπάθεια για τον Σιδηρόδρομο αυτή την στιγμή στην Ελλάδα.
Σίγουρα το κίνημα πρέπει να γιγαντωθεί, καθώς θα ήταν π.χ χρήσιμο να δούμε κατοίκους των περιοχών που θίγονται, να διαμαρτύρονται.

Squirrel wrote:

Προσωπική μου άποψη ότι μόνο με δημόσιες επενδύσεις με την κατασκευή δημοσίων έργων μπορεί να τονώθει την ελληνική οικονομία, καθώς δημιουργούνται θέσης εργασίας και λειτουργεί η αγορά...Με την επίσπευση της κατασκευής των αυτοκινητοδρόμων, των μέσων σταθερής τροχίας και άλλων έργων, σε ένα όραμα αναπτυξιακών έργων με σεβασμό στο περιβάλλον...

ΑΚΡΙΒΩΣ εδώ είναι η ουσία που δεν μπορεί (ή δεν θέλει) να καταλάβει η κυβέρνηση.
Σε περιόδους μειωμένης ιδιωτικής κατανάλωσης όλοι οι οικονομολόγοι συμφωνούν ότι ΠΡΕΠΕΙ να τονωθεί η οικονομία μέσω των δημοσίων επενδύσεων.
Ήδη η Ε.Ε εξετάζει την χαλάρωση του Σύμφωνου Σταθερότητας για το έλλειμα, οπότε τι περιμένει η ελληνική κυβέρνηση ?

Δυστυχώς τα πράγματα πάνε απ' το κακό στο χειρότερο και θα γίνει αυτό που όλοι φοβόμασταν:
http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=20599&Itemid=32

Καλαμάτα- Μεσσήνη

Στο μισό τα δρομολόγια

«Θυσία» στο όνομα της περικοπής των οικονομικών πόρων θα γίνουν τα δρομολόγια του ΟΣΕ στην Πελοπόννησο από το Δεκέμβριο, σύμφωνα με τα πλάνα της ΤΡΕΝΟΣΕ. Αναμένεται να διακοπούν τα 8 από τα 16 ζευγάρια τρένων που εξυπηρετούν τη Μεσσήνη, τα 5 από τα 8 προς Κυπαρισσία – Πάτρα, ενώ θα περιοριστούν στο μισό τα προαστιακά δρομολόγια που εξυπηρετούν ΤΕΙ και ¶ρι.
Το θέμα πρόκειται να συζητηθεί αύριο στο Δημοτικό Συμβούλιο Μεσσήνης. Σύμφωνα με σχετικό έγγραφο στο φάκελο του θέματος, σε ένα χρόνο περίπου στην Πελοπόννησο θα υπάρχει μια ανακαινισμένη σύγχρονη μετρική γραμμή, για την οποία ξοδεύονται περίπου 70 εκατ. ευρώ, και «είναι παρανοϊκό να ξεκινά η εξυγίανση του ΟΣΕ από την περικοπή των δρομολογίων κι όχι από την εντατικοποίηση των προσπαθειών για την αύξηση της πληρότητας και του αριθμού τους, μιας και είναι ο μόνος τρόπος να αυξηθούν τα έσοδα, όπως θα έπραττε κάθε σοβαρή επιχείρηση».
Εκφράζεται, επίσης, η απορία για το αν θα πρέπει να κλείσει μια γραμμή, για την επαναλειτουργία της οποίας ξοδεύτηκαν αρκετά χρήματα και που στον πρώτο χρόνο λειτουργίας της έχει μεταφέρει 160.000 επιβάτες προς τις δύο κατευθύνεις. Σύμφωνα με τα στοιχεία δε, υπάρχει συνεχής ανοδική πορεία τόσο ως προς τους μεταφερόμενους όσο και ως προς τις πληρότητες των δρομολογίων.

Αναμενόμενα αιτήματα
Όπως αναμένεται, το Δημοτικό Συμβούλιο Μεσσήνης θα ζητήσει τη διατήρηση όλων των σημερινών δρομολογίων Καλαμάτας – Μεσσήνης, ρυθμίσεις στην άφιξη και αναχώρηση των δρομολογίων προκειμένου όλα τα τρένα να ανταποκρίνονται στο Ασπρόχωμα με τα τρένα της γραμμής Καλαμάτα – Ασπρόχωμα – ΤΕΙ – νοσοκομείο – ¶ρις κ.λπ., την άμεση ολοκλήρωση των έργων ανακαίνισης της γραμμής σε όλο το μήκος της, την επαναλειτουργία, το ταχύτερο δυνατό, της σιδηροδρομικής γραμμής για Τρίπολη – Κόρινθο με τουλάχιστον πέντε δρομολόγια την ημέρα, καθώς το χρονικό διάστημα διακοπής της κυκλοφορίας φτάνει τα 5 χρόνια.
Τέλος, αναμένεται να ζητηθεί απλοποίηση του συστήματος έκδοσης εισιτηρίων με τοποθέτηση ακυρωτικών μηχανημάτων και χρήση ανάλογων εισιτηρίων, όπως στον προαστιακό της Αθήνας, προκειμένου να διευκολύνονται οι επιβάτες και να μειωθούν οι ανάγκες σε προσωπικό αμαξοστοιχιών και σταθμών.

Του Χάρη Χαραλαμπόπουλου



Το απίστευτο είναι, πως για την ανακαίνιση της μετρικής γραμμής εδόθησαν 70 εκατ. ευρώ, για να ...μειώσουν τώρα τα δρομολόγια !
Τώρα αν οι τύποι στην Καρ(ι)όλου δεν είναι επίκινδυνοι για τον Εθνικό Σιδηρόδρομο, εγώ δεν ξέρω τι άλλο να υποθέσω ...

Υ.Γ
Δείτε ένα ωραίο (περσινό) ρεπορτάζ για τον Προαστιακό της Καλαμάτας.
http://www.net-tv.gr/index.php?id=08102708E
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Oct 29, 2008 10:36 am    Post subject: Reply with quote

Τα 'εργα παθεπ δημοσιες επενδυσεις δεν είναι?Τεραστιο έργο..Μπορει να χρειαστουν να γινουν και άλλες...
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Oct 29, 2008 1:39 pm    Post subject: Reply with quote

"Τεράστιο" έργο ο ΠΑΘΕΠ ?
Γνωρίζεις πόσα χρόνια κατασκευάζεται ?
Γνωρίζεις μήπως πόσα χλμ. ηλεκτροκινούμενου δικτύου έχει μιά γειτονική μας "φτωχή" χώρα, όπως είναι η Βουλγαρία ?

Στην Ελλάδα γινόμαστε "ανέκδοτα" όταν προτείνουμε την ανάπτυξη τοπικών δικτύων ή π.χ την ηλεκτροκίνηση του Οδοντωτού (για την οποία υπάρχει μελέτη απ' τον 19ο αιώνα) ...
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Wed Oct 29, 2008 5:25 pm    Post subject: Reply with quote

Πάλι απεργία αύριο στον ΟΣΕ. Τον τελευταίο καιρό ανεβοκατεβαίνω συχνά Αθήνα και κάθε τρεις και λίγο θα έχουν απεργία! Έχει καταντήσει βραχνάς αυτή η ιστορία! Και μιλάμε είναι τελείως απαράδεκτοι! Παίρνω τηλ πριν λίγο το 1110 να ρωτήσω αν έχει θέσεις για το τραίνο που ήθελα να ταξιδέψω αύριο. και μου απαντάει ο τύπος του 1110 γεμάτος χαρά, ότι αύριο δεν θα γίνει κανένα δρομολόγιο. Γιατί ρωτάω εγώ; Έχουμε απεργία λεει. Ναι,για ποιόν λόγο ξαναρωτάω. Ε,στάση εργασίας κάνουμε. Ναι ανθρωπέ μου, με τι αίτημα την κάνετε ξαναρωτάω και απαντάει ε,δεν ξέρω και μου το κλείνει.... ¶ντε βγάλτε άκρη τώρα... Από το κακό στο χειρότερο πάει ο ΟΣΕ!!
Back to top
View user's profile Send private message
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Fri Oct 31, 2008 12:16 pm    Post subject: Reply with quote

Για να δούμε και τι έργα κάνουνε οι γείτονες. Οι Ασιάτες βρε οι απολίτιστοι αυτοί που δεν έχουν να φάνε και ζούνε σε Φαβέλες...


Η πρώτη High Speed γραμμή από Κωνσταντινούπολη σε Aγκυρα ανοίγει τον Απρίλιο 2009
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/43/Tcdd_network.png/800px-Tcdd_network.png

Ο υπό κατασκευή HS2 κεντρικός σταθμός της Aγκυρας
http://img89.imageshack.us/img89/9287/gecitwr6ax8.jpg
http://img140.imageshack.us/img140/7347/tobbve1.jpg
http://img244.imageshack.us/img244/9458/untitled7api8oq3.jpg
http://www.demiryolportali.com/uploads/selimbolat/images/2008-03-26_040419_Görüntü001.jpg
http://www.demiryolportali.com/uploads/selimbolat/images/2008-03-26_040555_Görüntü002.jpg

Καινούργια CAF τρένα για την High Speed γραμμή
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4e/TCDD_CAF_2.jpg
http://img.sabah.com.tr/im/2007/11/24/F6B83B7671145A4984298405r.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4c/TCDD_CAF_3.jpg

http://img372.imageshack.us/img372/61/225wc6.jpg
http://img372.imageshack.us/img372/9351/24vt7.jpg
http://img510.imageshack.us/img510/125/27lb1.jpg

Καινούργιο εργοστάσιο για την κατασκευή High Speed τρένων στην Τουρκια
http://img523.imageshack.us/img523/529/fatihcanfabrikadz8.jpg
HSR -350x, 350 km/h speed
http://img528.imageshack.us/img528/8081/14245inhsr350x6lq7.jpg


Last edited by SOUL_13 on Fri Oct 31, 2008 2:15 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Fri Oct 31, 2008 12:42 pm    Post subject: Reply with quote

Δυστυχως η αληθεια ειναι πικρη , οι τουρκοι ειναι πολυ μπροστα απο μας...
Μεχρι και F1 διαθετουν στην Κωνσταντινουπολη !

Εγω ονειρευομαι να εχουμε τετοιο δικτυο σε ολη την Ελλαδα και ακομα την Κρητη αλλα βλεπω οτι ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ.

Αι σιχτιρ με τα λαμογια των κομματων Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
pilotos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Feb 2007
Posts: 184
Location: Λάρισα

PostPosted: Fri Oct 31, 2008 2:06 pm    Post subject: Reply with quote

Οι γείτονες έχουν απλά λιγότερα taboo για αρχή, απο εκεί και πέρα όσον αφορά τον σιδηρόδρομο, δεν νομίζω ότι το κύριο μέλημα του δικού μας αυτή την στιγμή θα έπρεπε να είναι να κατασκευάσει highspeed γραμμές, φυσικά η κεντρική Θεσσαλονίκης Αθήνας μάλλον θα ήταν ορθό να ενταχθεί σε τέτοια αργά η γρήγορα, άν και το 250 km/h νομίζω ότι ανήκει σε γραμμές υψηλών ταχυτήτων.
Πάντως γενικά οι γείτονες θα μπορούσαν να αποτελέσουν παράδειγμα σε αρκετούς τομείς, και κυρίως στον πολεοδομικό, αφού όταν αυτόι έχτιζαν "canyon" εμέις χτίζαμε "babis"...., για να μην ξεχνάμε και το αγαπημένο ρητό μερικών.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Oct 31, 2008 5:08 pm    Post subject: Reply with quote

Παντως σαν συνολο η Ελλαδα είναι πιο ανεπτυγμενη απο την Τουρκια....Σε αυτη τη υπεσυγχρονη γραμμη ποσο θα είναι το εισιτηριο και ποσοι Τουρκοι θα μπορουν να το πληρωσουν?Η γραμμη αυτη καλυπτει πολυ μικρο μερος της Τουρκιας,ενω η παθεπ είναι η ραχοκοκκκαλια της Ελαδος με τις περισσοτερες και μεγαλυτερες πολεις...Οποτε να είμαστε ρεαλιστες....Όπως τα αυτοκινητα που παραγει η Τουρκια που ο μεσος άνθρωπος δεν μπορει να τα αγορασει με τιποτα...

Να βλεπουμε το δενδρο αλλα να βλεπουμε ΚΑΙ ΤΟ ΔΑΣΟΣ!
Back to top
View user's profile Send private message
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Fri Oct 31, 2008 5:59 pm    Post subject: Reply with quote

Το σαν σύνολο εμενα πάντως δεν μου λέει πολλά. Αυτό μας έλειπε να ήμασταν και από κάτω με τα τόσα χρήματα που έχουν πέσει στην Ελλάδα από τα κοινοτικά ταμεία. Από την άλλη όμως να βλέπω μια χωρα που έφτασε κοντά στην κατάρρευση πριν 8 χρονια να μας παραδίδει μαθήματα στον τομέα των κατασκευών πρέπει να μας βάλει σε σκέψεις...
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Oct 31, 2008 6:34 pm    Post subject: Reply with quote

Σκεψεις (και δρασεις) ναι...όχι ηττοπαθεια .....
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri Oct 31, 2008 6:57 pm    Post subject: Reply with quote

SOUL_13 wrote:

HSR -350x, 350 km/h speed
http://img528.imageshack.us/img528/8081/14245inhsr350x6lq7.jpg

Αυτό γιατί το έβαλες ? Θα πάρουν τραίνα απ' την Rotem ?

Πέρα απ' τον εντυπωσιασμό που μας προκαλούν τα σχέδια της Τουρκίας, θα έπρεπε να εστιάσουμε στην ΠΛΗΡΗ (κατά το δυνατόν) σιδηροδρομική κάλυψη της χώρας.
Είναι παράλογο να μιλάμε για ταχύτητες των 250 km/h, και να καταργούν τραίνα στην Μεσσήνη (με μεγάλες πληρότητες), όπως μπορείτε να διαβάσετε παραπάνω ...
Δυστυχώς αυτή η κυβέρνηση, όπως και όλες οι δεξιές κυβερνήσεις, απεργάζεται την διάλυση του Εθνικού Σιδηροδρόμου, και όχι την επανίδρυσή του πάνω σε υγιέστερες βάσεις (όπως θα έπρεπε).

P.A.O. wrote:

Αι σιχτιρ με τα λαμογια των κομματων Evil or Very Mad

Θα σε ξάφνιαζε αν έβλεπες πόσοι βουλευτές έχουν μετοχές σε ΚΤΕΛ.

Τουλάχιστον για το Μητσοτακέϊκο είναι γνωστές οι σχέσεις με τα ΚΤΕΛ (και σκοπεύει να κυβερνήσει για πολλάαα ακόμα χρόνια).
Back to top
View user's profile Send private message
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Fri Oct 31, 2008 7:18 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
HSR -350x, 350 km/h speed
http://img528.imageshack.us/img528/8081/14245inhsr350x6lq7.jpg


Στο site έλεγε ότι το εργοστάσιο θα παράγει τα συγκεκριμένα τρένα
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Oct 31, 2008 7:57 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Δυστυχώς αυτή η κυβέρνηση, όπως και όλες οι δεξιές κυβερνήσεις,


Αριστερα αντικειμενικος είσαι.. Wink Κριμα και σε νομιζα αντικειμενικο ανθρωπο που βλεπει περα απο κομματα...
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Fri Oct 31, 2008 8:54 pm    Post subject: Reply with quote

Ουδεμία σχέση δεν έχω με την Αριστερά. Λυπάμαι που βλέπεις τις απόψεις κάποιου με την οπτική Μπους, "όποιος δεν είναι μαζί μας, είναι εναντίον μας ..."
Αν θέλεις μπορούμε να αναφερθούμε αναλυτικότερα στα εγκλήματα της Δεξιάς εις βάρος του Σιδηροδρόμου στην Ελλάδα.

Αν μάλιστα δεν γνωρίζεις, μπορείς να ρωτήσεις παλαιότερους για το ποιός ξήλωσε το Τραμ το '60, ποιός διέλυσε την ΣΠΑΠ (για να φτάσεις να θέλεις κοντά 5 ώρες έως Πάτρα), ποιός εκτόξευσε τα Χαλκιδαίϊκά εισητήρια το '91 και άλλα πολλά.

Εδώ πετσοκόβουν το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, κάθε προτάση για νέα γραμμή έχει καταντήσει ανέκδοτο, και εσύ μας μιλάς για την ΝΔ ... Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Sat Nov 01, 2008 12:41 am    Post subject: Reply with quote

Είναι διαχρονικά, πάγια τακτική κάθε συντονιστή αυτού εδώ του φόρουμ, να μην επιτρέπει στα μέλη να ανοίγουν συζητήσεις περί κομμάτων-κομματικών επιχειρημάτων οποιουδήποτε είδους και εντάσεως.

Ως εκ τούτου, σταματήστε οποιαδήποτε αναφορά σε οτιδήποτε που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί κομματικό.

Εννοείται, ότι όταν μία συζήτηση αγγίζει τα όρια της πολιτικής συζήτησης, αυτό δεν μπορεί παρά να μας χαροποιεί και μάλιστα το επικροτούμε με θέρμη.

Όχι όμως κομματικούς διαξιφισμούς !!!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Nov 01, 2008 1:14 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
και όλες οι δεξιές κυβερνήσεις


Εσυ φανηκες μεροληπτικος και κομματικος με τα παραπανω...
Είναι χονδροειδης γενικευση και δεν τη δεχομαι ως σοβαρη...
Εγω λεω ,καποιες κυβερνησεις καναν καποιες κινησεις ,και άλλες κατι άλλο,άλλωστε παλια η αριστερα(που δεν υπηρχε ουσιαστικα) και δεξια ήταν πολυ θολες συχνα στις διαφορες τους...
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sat Nov 01, 2008 1:31 am    Post subject: Reply with quote

Έχεις δίκιο losada7. Ίσως εκτροχιαστήκαμε (για να χρησιμοποιήσω μια σιδηροδρομική έκφραση Wink )
Απ' την άλλη δεν γίνεται να μας λέει ο Agg3los ότι σε συνθήκες διάλυσης του ΟΣΕ παράγεται έργο.
Είναι πιθανό όταν τελειώσουν τα έργα που βλέπει π.χ στο Κιάτο-Πάτρα, να μην υπάρχουν τραίνα να κυκλοφορήσουν ...

Δεν κάνουμε προπαγάνδα υπέρ του ΠΑΣΟΚ, λέγοντας αυτά. Μια απ' τα ίδια και αυτοί.
Η κυβέρνηση Σημίτη έδωσε σε κάποιους "ειδικούς" να καταστρώσουν ένα business plan το '98 (επί διοίκησης Μουρμούρη στον ΟΣΕ για όσους θυμούνται), σύμφωνα με το οποίο ΟΛΟ το σιδηροδρομικό Δίκτυο εκτός ΠΑΘΕ και Β.Ελλάδας έπρεπε να κλείσει.
Εξεγέρθηκε το σύμπαν (τοπικές κοινωνίες-φορείς κ.α), και δεν πέρασε.
Και τότε το θέμα δεν ήταν κομματικό.
Και τότε είχαμε νεοφιλελεύθερη προσέγγιση των πραγμάτων.
Πριμοδοτούν τις οδικές μεταφορές και εστιάζουν στα ελλείματα του Σιδηροδρόμου ...
Αυτές οι λογικές θα μας βρούν αντιμέτωπους, απ' όπου και αν προέρχονται.
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Sat Nov 01, 2008 11:10 pm    Post subject: Reply with quote

Nozomi wrote:
Και τότε είχαμε νεοφιλελεύθερη προσέγγιση των πραγμάτων.


Τέτοιου είδους προτάσεις δεν βοηθάνε. ¶ντε πάλι με τον μπαμπούλα του νεοφιλευθερισμου... Τι ακριβώς νομίζεις ότι είναι η "νεοφιλελευθερη προσέγγιση" και γιατί νομίζεις ότι προτιμάει τα αυτοκίνητα από τα τρένα Question Question

Δεν είναι θέμα νεοφιλευθερισμού, είναι θέμα οικονομικό. Ανεξάρτητα πολιτικής προσέγγισης, το θέμα είναι ότι το κράτος έχει περιορισμένα οικονομικά και πρέπει να αποφασίσει που να τα διαθέσει. Προσωπικά δεν έχω κάνει τις μελέτες και δεν μπορώ να αποφανθώ εάν ο σιδηρόδρομος συμφέρει στην Ελλάδα ή υπάρχουν άλλες κοινωνικές ανάγκες που προέχουν.

Και συγνώμη, οι αυτοκινητόδρομοι ΕΧΟΥΝ προτεραιότητα. Σε κάθε άλλη χώρα το ίδιο ισχύει. Αφού φτιαχτεί η ραχοκοκαλιά των αυτοκινητόδρομων, τότε μπορούμε να συζητήσουμε εάν αντί να προσθέσουμε τέταρτη λωρίδα στον αυτοκινητόδρομο ή πρέπει να γίνει μια σιδηροδρομική γραμμή.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Nov 01, 2008 11:21 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Και συγνώμη, οι αυτοκινητόδρομοι ΕΧΟΥΝ προτεραιότητα. Σε κάθε άλλη χώρα το ίδιο ισχύει. Αφού φτιαχτεί η ραχοκοκαλιά των αυτοκινητόδρομων, τότε μπορούμε να συζητήσουμε εάν αντί να προσθέσουμε τέταρτη λωρίδα στον αυτοκινητόδρομο ή πρέπει να γίνει μια σιδηροδρομική γραμμή.

Συμφωνω απολυτως....Η γερμανια , γαλλια,Ιταλια που θαυμαζουμε πρωτα έφιαξαν πληρες δικτυο αυτοκινητοδρομων και μετα φτιαξαν μεγαλο δικτυο γρηγορων τρενων...Ένα ένα με τη σειρα του,και τα άλματα μπορει να οδηγησουν στο κενο(όπως καποιοι λενε να φτιαξουμε γραμμες και να αφησουμε τους δρομους..)..Το 2015 περιπου-θεου θελοντος-θα΄εχουμε πληρες δικτυο δρομων οποτε θα μπορουμε να τα ριξουμε όλα στα τρενα(δυτικος άξονας,σιδηροδρομικη εγνατια,ταχυτητες πανω απο 250 χιλ κλπ πχ)..Για την ώρα ο παθεπ είναι προτεραιοτητα...
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Sun Nov 02, 2008 12:35 am    Post subject: Reply with quote

Alkis wrote:

Και συγνώμη, οι αυτοκινητόδρομοι ΕΧΟΥΝ προτεραιότητα. Σε κάθε άλλη χώρα το ίδιο ισχύει. Αφού φτιαχτεί η ραχοκοκαλιά των αυτοκινητόδρομων, τότε μπορούμε να συζητήσουμε εάν αντί να προσθέσουμε τέταρτη λωρίδα στον αυτοκινητόδρομο ή πρέπει να γίνει μια σιδηροδρομική γραμμή.

Αυτό που το βασίζεις ?
Η Ε.Ε έχει δώσει κατευθύνσεις για την προώθηση των σιδηροδρόμων αντί των οδικών μεταφορών.
Σε ποιά άλλη χώρα ισχύει ?
Γνωρίζεις ότι π.χ στην Ελβετία, όπου τέθηκε το δίλλημα "δρόμος ή σιδηροδρομική γραμμή", το ΙΧ ΗΤΤΗΘΗΚΕ ?
Και μιλάμε για την πλέον δημοκρατική διαδικασία, τα τοπικά δημοψηφίσματα.
Επίσης επιβάλλουν περιορισμούς στην διέλευση φορτηγών για λόγους προστασίας των ελβετικών ¶λπεων.
Αλλά ακόμα και αν θέλεις να προωθήσεις τους δρόμους, ας πληρώνουμε και τα λεγόμενα "εξωτερικά κόστη" των αυτοκινητοδρόμων, όπως την ρύπανση του περιβάλλοντος, τα τροχαία ατυχήματα κ.α
Π.χ ο ΟΣΕ επωμίζεται την συντήρηση της υποδομής του, όταν στους δρόμους αναλαμβάνει το κράτος.

Είναι out of date τέτοιες απόψεις, όταν ακόμα και στις ΗΠΑ θρηνούν για το χάλι της Amtrak και μαζεύουν υπογραφές στην Καλιφόρνια για Γραμμή Υψηλής Ταχύτητας ...

@Agg3los
Η Ελλάδα είναι αρκούντως μικρή χώρα για να έχει τόσο ανεπτυγμένες οδικές και σιδηροδρομικές μεταφορές.
Π.χ απ' την στιγμή που δεν παρείχες σιδηροδρομική πρόσβαση στην γέφυρα Ρίο-Αντίρριο, τώρα πρέπει να ξεχάσεις την κάθετη διάσταση του Δυτικού ¶ξονα.
Τα ίδια με την σήραγγα του Αρτεμισίου.
Επίσης παρά τα χρήματα που έχουν πέσει στην Αθηνών-Κορίνθου, σε κάθε μεγάλη έξοδο τα αυτοκίνητα σχηματίζουν ουρές χιλιομέτρων.
Έτσι βγαίνει αβίαστα το συμπέρασμα ότι η μονόμπαντη ανάπτυξη των οδικών μεταφορών δεν είναι η λύση ...
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sun Nov 02, 2008 2:28 pm    Post subject: Reply with quote

Η Ελβετια προτιμησε γραμμες πανω απο τους δρομους γιατι έχει
Population
- 2007[6] estimate 7,591,500 (95th)
- 2000 census 7,288,010
- Density 181.4/km² (61st)
479.8/sq

Ενω η Ελλαδα
Population
- 2008 estimate 11,216,708[1] (74th)
- 2001 census 10,964,020[2]
- Density 84/km² (88th)
218/sq mi


ενω η Ισπανια πχ
Population
- 2007 estimate 45,200,737[1] (28th)
- Density 90 people/km² (106th)
231/sq mi
η ισπανια είναι πιο κοντα σε εμας σαν προτυπο ,αλλα όχι και η ελβετια!
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Sun Nov 02, 2008 3:56 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ με τον ¶γγελο. Ας μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.

Πρώτον, η δημοκρατική απόφαση μιας χώρας δεν μεταφέρεται σε μια δεύτερη. Επιπλέον όταν τέθηκε το ερώτημα στους Ελβετούς είχαν ήδη μια υπερανεπτυγμένη σιδηροδομική υποδομή και πολύ σημαντικό - νοοτροπία και συνήθειες που συνδέονταν με αυτήν. Επιπλέον, υπάρχει το πολύ σημαντικό ζήτημα της πυκνότητας πληθυσμού που αναφέρει ο ¶γγελος αλλά και των πληθυσμιακών κέντρων με τα οποία συνδέεται η χώρα. Δηλαδή, η Ελβετία έχει εγγύτητα με τρομακτικό αριθμό Ευρωπαϊκών μεγαλουπόλεων (Μιλάνο ή Παρίσι π.χ. πάντα προτιμώ τρένο από αεροπλάνο).

Εδώ θα συνδέσουμε την Τρίπολη και την Καλαμάτα με την Αθήνα για το ίδιο κόστος της γραμμής Ζυρίχη - Μιλάνο. Μην τρελαθούμε τελείως...


Ο σιδηρόδρομος δεν είναι προτεραιότητα για την Ελλάδα, παρά μόνο για πολύ λίγες, επιλεγμένες διαδρομές (μπράβο στον Σημίτη αν αληθεύει αυτό που λέει ο Nozomi). Για τις υπόλοιπες συνδέσεις θα χρησιμοποιήσουμε αυτοκινητόδρομους.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 16, 17, 18  Next
Page 6 of 18

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr